SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Tegenwoordig slaan ze terugquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik wil dat dan ook wel doen, maar mag ik dan een kind van jou lenen?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat op post 701, dus omie verzaakt…
Opus - Life is Life
ik heb er nog 2 in het spelquote:
2 mogelijke mollen, mijn excusesquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is maar 1 mol…
Ik ken er wel meerquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is maar 1 mol…
Ik was na aflevering 2 al klaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
2 mogelijke mollen, mijn excuses
Linda, John en consorten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer![]()
In mijn vorige tuin woonde de hele fucking familie mol.
De buren hebben ze uiteindelijk professioneel laten verwijderen.
In ruil daarvoor heb je nu elke dag zagen, hameren en boren terug gekregen…quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ruil daarvoor heb je nu elke dag zagen, hameren en boren terug gekregen…
wij hebben op de golfbaan en vrijwillige mollenvangerquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer![]()
Daar kun je leuk je enkel mee breken, ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ruil daarvoor heb je nu elke dag zagen, hameren en boren terug gekregen…
Potverdikke. Hebben we het eens makkelijk omdat ze het verklappen, verpest jij het feestje.quote:
Mijn oma had het vroeger altijd over een drollenvanger…quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben op de golfbaan en vrijwillige mollenvanger
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn oma had het vroeger altijd over een drollenvanger…
Verwacht je in je nieuwe huis ook niet de eerste periode in bouwlawaai te zitten?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Met z'n allen, met z'n al-hallen…
Tegen de tijd dat wij er gaan wonen zal het qua naaste buren wel redelijk voorbij zijn. Dan is het nog afbouw van het volgende deel aan de andere kant van de slootquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Verwacht je in je nieuwe huis ook niet de eerste periode in bouwlawaai te zitten?
War?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
En ik kan maar met 1 nummer afsluiten zo meteen.
russian spy and i ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef Melting het volgende:
En ik kan maar met 1 nummer afsluiten zo meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |