Nogmaals, Oekraïne is een soevereine staat waar Putin geen ene reet over te zeggen heeft dus Sherry kan ook wieberen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie van wat Baudet vandaag zei in een kort filmpje?
Hij had met het associatie verdrag destijds misschien wel een punt dat het voor Oekraïne uiteindelijk niet goed zou zijn.
Niet eens dat het westen direct schuldig is natuurlijk.
Uiteraard wist hij dat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bush wist ook wel dat er geen massavernietigingswapens waren...
Mensen stemmen daar ook gewoon op he.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een totale randdebiel is het.
Poetin weet ook wel dat Oekraine niet aan genocide deed tegen Russen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bush wist ook wel dat er geen massavernietigingswapens waren...
Wel zo handig als je er een bron bij vermeld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef hollandia02 het volgende:
57th Separate Motorized Infantry Brigade schijnt vandaag te zijn overgelopen van Oekraine naar Luhansk
Onvoorstelbaar iddquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen stemmen daar ook gewoon op he.
https://tass.com/defense/1410211quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef hollandia02 het volgende:
57th Separate Motorized Infantry Brigade
Rusland zit vol grondstoffen en heeft tonnen goud en weinig schulden. Ze staan er beter voor dan t westen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet niet 100 procent zeker in hoeverre Rusland een wrak is.
Misschien hebben 'we' onszelf dat te lang wijsgemaakt.
Zelfs vandaag deed de USA nog leuke zaken met 'de vijand'.
En China houdt zich koest, maar een harde veroordeling zal er vermoedelijk voorlopig niet komen. Want wat Poetin doet met Oekraïne, wil China met Taiwan. En er is vandaag weer enorm veel Russisch gas gestookt/verstookt in China. Kassa voor Moskou.
W.b. de geschiedenisboeken: het hangt ervan af welke uitgever(s) ze gaan uitgeven.
Helaas wel. Die mogen mee naar Siberië.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen stemmen daar ook gewoon op he.
Het is makkelijk zeggen dat Oekraïne een neutrale bufferzone moet zijn, als je buurman je wil overrompelen en de andere buurman je laat verzuipen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik had 'm vandaag al eerder gedeeld maar het blijft en blijkt een degelijke analyse en voorspelling:
[ twitter ]
Zou eigenlijk in de OP moeten wmb.
Garry.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef Toby56 het volgende:
Ik voel erg mee met Garry.
Een licht neurotische en soms niet altijd even aangename persoonlijkheid, maar m.b.t. zijn mening over Poetin was ik het altijd met hem eens. Ouwe schaakheld.![]()
[ twitter ]
https://tass.com/defense/1410211quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wel zo handig als je er een bron bij vermeld.
Daarom vind ik dat als je Russische soldaten van alles toewenst je dan ook niet moet janken als er 'n Nederlander in Irak onthoofd zou worden. Destijds dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Poetin weet ook wel dat Oekraine niet aan genocide deed tegen Russen.
Landen moeten een reden hebben voor het volk om een land binnen te vallen.
Ik zie en hoor echt niemand Putin steunen eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn hart huilde gisteren al bij het jeugdjournaal. Kinderen van de leeftijd van mijn kinderen die les krijgen over wat ze aan bommen en granaten gaan tegenkomen op straat en hoe ze het snelst in de schuilkelder komen.
Totale waanzin. In 2022 in Europa. Niet te begrijpen, niet te verdedigen. Iedereen hier die Putin hier nog steunt moet zich de ballen uit de broek schamen en zichzelf ophangen aan de hoogste boom.
Bron?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef hollandia02 het volgende:
57th Separate Motorized Infantry Brigade schijnt vandaag te zijn overgelopen van Oekraine naar Luhansk
Tass is Russische propaganda.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://tass.com/defense/1410211
Waarom heeft het dan zo'n kleine economie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Rusland zit vol grondstoffen en heeft tonnen goud en weinig schulden. Ze staan er beter voor dan t westen.
En dan kom je aanzitten met zo'n beetje de meest partijdige bron die er op de aardkloot bestaatquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://tass.com/defense/1410211
Luhansk ligt in Oekraïne...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef hollandia02 het volgende:
Er zitten er hier wel degelijk een aantal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie en hoor echt niemand Putin steunen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |