Maar niemand mag het nog kopen. Een alternatief kán zijn om iShares MSCI Russia ETF te kopen, of een vergelijkbare ETF.. Deze noteert nu $7.62 en dat is ook zo'n 25% dividendrendement. Maar ja, wat als de ETF uit de markt wordt gehaald? Dan heb je vermoedelijk alleen nog een zwaar verlies.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:54 schreef ludovico het volgende:
Je krijgt al een euro dividend terug van dit jaar, effectieve koers 1.7 euro dus, aan dividend binnen 2 jaar terugverdiend, als dit gezeik er niet was.
Max 100% van je inleg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:47 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar niemand mag het nog kopen. Een alternatief kán zijn om iShares MSCI Russia ETF te kopen, of een vergelijkbare ETF.. Deze noteert nu $7.62 en dat is ook zo'n 25% dividendrendement. Maar ja, wat als de ETF uit de markt wordt gehaald? Dan heb je vermoedelijk alleen nog een zwaar verlies.
Strijderquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:33 schreef Anton91 het volgende:
TELL staat inmiddels weer in het groen sinds het aankoop moment.
Uiteraard dipte de dip daarna verderquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Had nog dat geld staan voor die S&P500 ETF.
Heb daar vandaag wat NN, ASR, ING en ABN-AMRO van bijgekocht.
Ben verder nog wat aan het scannen wat interessant is om bij te kopen.
edit: ook nog wat Michelin gekocht, hopelijk hebben ze geen banden met de maffia
edit: ook nog wat Ahold bijgekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja prima, zeker na de crash bijgekocht te hebben is het dividend top.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:37 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Hoe gaat het met de aex dezer dagen ? Ik ben blij dat ik al mijn aex aandelen heb omgezet naar bitcoin jaren geleden!
Met een rendement van 94.000% sinds 2012 en 3.600% sinds 2017 denk ik niet dat bitcoin bezitters zich heel druk maken over dividendquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:48 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ja prima, zeker na de crash bijgekocht te hebben is het dividend top.
Hoe is het met bitcoin dividenden trouwens?
Weet ik, ik zit zelf ook voor een klein deel in BTC. Alleen afgelopen jaar was niet echt best. Vraag is natuurlijk wat er op lange termijn gebeurt. Er zitten veel gelukszoekers in bitcoin en die stappen er uit als het te lang duurt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met een rendement van 94.000% sinds 2012 en 3.600% sinds 2017 denk ik niet dat bitcoin bezitters zich heel druk maken over dividend
De crash lijkt me nog niet over eigenlijk..quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:48 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Ja prima, zeker na de crash bijgekocht te hebben is het dividend top.
Hoe is het met bitcoin dividenden trouwens?
je kan elke keer je stop loss verhogen, tot dat ie geraakt wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Shell is zo'n beetje het enige financiële instrument wat ik bezit dat een positief rendement laat zien momenteel dus ik ben een beetje huiverig om de boel te verkopen. Maar als je bij bij +44% niet verkoopt wanneer dan wel?
Shell staat nog niet eens op de pre-corona koers, al helemaal niet als je de inflatie meerekent.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Shell is zo'n beetje het enige financiële instrument wat ik bezit dat een positief rendement laat zien momenteel dus ik ben een beetje huiverig om de boel te verkopen. Maar als je bij +44% niet verkoopt wanneer dan wel?
Je betaalt geen dividendbelasting over dividend, dus dat is geen issue.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:42 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Ik hoef geen dividend, wat is het nut van belasting betalen over geld wat je vervolgens weer wilt herbeleggen anyway?
Huh!? Je vraagt dividendbelasting toch terug in box 3 van je aangifte?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:42 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ik hoef geen dividend, wat is het nut van belasting betalen over geld wat je vervolgens weer wilt herbeleggen anyway?
Liever heb ik 100% per jaar asset gains waarover ik 0% dividend belasting betaal. Maar dat is slechts mijn idee van beleggen
Nou nooit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Shell is zo'n beetje het enige financiële instrument wat ik bezit dat een positief rendement laat zien momenteel dus ik ben een beetje huiverig om de boel te verkopen. Maar als je bij +44% niet verkoopt wanneer dan wel?
Opgeven ja. Niet in alle gevallen kom je in aanmerking voor een teruggaaf tho.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:04 schreef jaco het volgende:
[..]
Huh!? Je vraagt dividendbelasting toch terug in box 3 van je aangifte?
Ja en hoeveel erin?? Ik heb GAk van 19,- 12k erin gepompt u 15k+quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:27 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Nou nooit.
Mijn GAK van Shell is 13 euro. Als ze dividend percentage herstellen naar 6% bij 25 euro heb ik 12% rendement per jaar bovenop de koerswinst.
Dat dividend gebruik je om je portefeuille te diversificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |