In het slechtste geval 3miljard? Dat valt mee dan.quote:
Jep.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In het slechtste geval 3miljard? Dat valt mee dan.
Ga ik zeggen!!!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Hahaha
Al vanaf maart / april vorig jaar hoor
85% portfolio is TELL
Gezellig.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:23 schreef nostra het volgende:
Gazprom moet zijn liquiditeiten in roebels aanhouden. @:ludovico
Waarom kunnen Russische bedrijven hun eigen olie- en gassector niet verder ontwikkelen?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Jep.
[ afbeelding ]
https://fd.nl/bedrijfslev(...)rusland-u1b2cavEKMua
Die gedachte had ik ook bij dat nieuws. Binnen een paar dagen besluiten deze multinationals om maar met al hun aktiviteiten aldaar te stoppen en miljarden af te schrijven. Geen informatie of dat het misschien nog te verkopen valt, bijvoorbeeld aan hun joint-venture partner of een andere local. Ook geen woord over eventuele voorwaarden om van de verkoop af te zien, bijvoorbeeld als Rusland zich terug trekt of Putin wordt afgezet.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ook benieuwd wat Shell doet. Vind het wel allemaal wat raar om meteen overal uit te stappen in Rusland.
Wss iets met technologie verwacht ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom kunnen Russische bedrijven hun eigen olie- en gassector niet verder ontwikkelen?
Centen, neem ik aan. Ik ken de exacte rolverdeling in al die schimmige consortia niet, maar kan me zo voorstellen dat de kapitaalinbreng in de investeringsvehikels toch vooral vanuit het Westen moet komen en de Russen vooral hun handje ophouden bij de dividendtap. Ook voor bancaire financiering zal het meetekenen van BP en Shell wat prettiger zijn dan één of andere Russische zetbaas.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom kunnen Russische bedrijven hun eigen olie- en gassector niet verder ontwikkelen?
Gefeliciteerdquote:

quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:30 schreef Groepfunder het volgende:
Moet je dit zien! Volgens SaxoBank is het aandeel Gazprom: "Laag risico".![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt al een euro dividend terug van dit jaar, effectieve koers 1.7 euro dus, aan dividend binnen 2 jaar terugverdiend, als dit gezeik er niet was.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:30 schreef Groepfunder het volgende:
Moet je dit zien! Volgens SaxoBank is het aandeel Gazprom: "Laag risico".![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |