SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
American pie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Orale seks, ik dacht gewone seks
Ze hebben het nu over appeltaart of dat Tobias liever bij brood blijft
We mogen hopen dat we er niet actief bij betrokken worden. Ik vind het best wel eng.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat moet toch ook. Dit gaat de hele wereld aan.
ze zitten elkaar gewoon hongerig te makenquote:
Je mag bij mij schuilen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We mogen hopen dat we er niet actief bij betrokken worden. Ik vind het best wel eng.
Jij ziet dat dus ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:19 schreef just me het volgende:
[..]
ze zitten elkaar gewoon hongerig te maken
heb jij een grote schuilkelderquote:
Over tien maandjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer komen er nieuwe bewoners?
quote:
Hey Marioquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet uit te leggen.. zijn gewoon idioten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:24 schreef mario390 het volgende:
vor wat maken de idioten
en ceremonie?
Ik zou het als evt. nieuwe bewoner vertikken om voor dertig luttele dagjes dat huis in te gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer?
Sloop het kliekje eens
Bleef toch lang hangen.....weet niet of er brood gegeten wordt binnen kort een keer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:19 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias ontsnapt weer en gaat Ping Pong spelen
Angst is de grootste vijand van de mens. Wees sterkquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We mogen hopen dat we er niet actief bij betrokken worden. Ik vind het best wel eng.
Kunnen ook tosti's wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bleef toch lang hangen.....weet niet of er brood gegeten wordt binnen korte keer.
Ik niet,en zou winnen ook nog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik zou het als evt. nieuwe bewoner vertikken om voor dertig luttele dagjes dat huis in te gaan.
Mijn vader zei:" Wie de dood vreest is een lafaard."quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Angst is de grootste vijand van de mens. Wees sterk
Wijze vaderquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader zei:" Wie de dood vreest is een lafaard."
Toen hing ik 10 meter boven in een kraan.
Nou, als ik de dood voor kan blijven ren ik voor mijn leven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader zei:" Wie de dood vreest is een lafaard."
Toen hing ik 10 meter boven in een kraan.
Stel je die vraag nu voor de 2e keer vandaag? Ik heb de vraag al beantwoord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
en nu zitten ze volquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben net gegeten .. staan ze al weer patat te bakken.
Je betaalt niet voor de streams, je betaalt voor videoland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef czvt het volgende:
Mocht dit jaar Nawel winnen dan weten we allemaal, inclusief de bewoners, dat we genaaid zijn. Diegenen die voor de streams betaald hebben nog het meest. Vorig jaar hebben de bewoners dit zelf kunnen vaststellen. Is dat TV anno 2022? De eerste editie van BB in België was de beste en de meest eerlijke. Vorig jaar en dit jaar is volkomen doorgestoken kaart en volkomen in handen van BB. Geen reële cijfers via gerechtsdeurwaarder werden ooit bekendgemaakt. Met doet dus wat men wil. Wil men voor zoiets betalen? Zo ja dan is dit brood en spelen en een zelfreflectie van het publiek. Foei!
Deze editie verdiend helemaal geen winnaar. Het zijn allemaal verliezers. Waardelooste RLS ooit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef czvt het volgende:
Mocht dit jaar Nawel winnen dan weten we allemaal, inclusief de bewoners, dat we genaaid zijn. Diegenen die voor de streams betaald hebben nog het meest. Vorig jaar hebben de bewoners dit zelf kunnen vaststellen. Is dat TV anno 2022? De eerste editie van BB in België was de beste en de meest eerlijke. Vorig jaar en dit jaar is volkomen doorgestoken kaart en volkomen in handen van BB. Geen reële cijfers via gerechtsdeurwaarder werden ooit bekendgemaakt. Met doet dus wat men wil. Wil men voor zoiets betalen? Zo ja dan is dit brood en spelen en een zelfreflectie van het publiek. Foei!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef czvt het volgende:
Ok, maakt totaal geen verschil met de opzet van deze doorgestoken kaart. Zonde van de zendtijd!quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor de streams, je betaalt voor videoland.
ik ook, zij praat echt vreemd ookquote:
Now now nowquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook, zij praat echt vreemd ook
Ze praat heel druk, waardoor ze een ratelslang is. Dan dat Belgisch accent, dan word het idd moeilijk verstaanbaar.quote:
Hoezo. Als ze wint, dan is het gewoon een winnaar zoals bij alle andere RLS's. Ik zou het ook vreselijk vinden, maar daar gaat het niet om. We zullen het nooit weten of het doorgestoken kaart is of niet en volgend jaar is gewoon weer een nieuw seizoen en kijken we gewoon weer. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:53 schreef Nemrut het volgende:
Dat wordt dan de definitieve doodsteek voor het programma.
Met welk account kom je straksquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:56 schreef F.You het volgende:
[..]
Dat de Nederlanders maar betalen. de Belgen zijn slimmer
wie ben jij?quote:
Ben jij naïef? Zie jij niet wat er gaande is dit en vorig jaar? Heb jij het echt niet door? Je krijgt totaal geen bewijzen en als tevens de bewoners dit inzien wie zijn wij, de kijkers, om dit in vraag te stellen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo. Als ze wint, dan is het gewoon een winnaar zoals bij alle andere RLS's. Ik zou het ook vreselijk vinden, maar daar gaat het niet om. We zullen het nooit weten of het doorgestoken kaart is of niet en volgend jaar is gewoon weer een nieuw seizoen en kijken we gewoon weer. Zo werkt dat.
iemand had de kachel op 23 gezet ookquote:
Half uur verder, nek aan nekquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ink/3138258506421720
Nee realistisch vriendelijke vriend!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Ben jij naïef? Zie jij niet wat er gaande is dit en vorig jaar? Heb jij het echt niet door? Je krijgt totaal geen bewijzen en als tevens de bewoners dit inzien wie zijn wij, de kijkers, om dit in vraag te stellen?
salar volgens mij is het janis geen anus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:59 schreef Thorelf het volgende:
salar volgens mij is het kanis geen janus
Dit is ook 1 account. Heb er geen meerderquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb 1 account en vraag mij dit gewoon af
maar niemand kan normaal reageren?
Misschien gewoon geen verwachtingen hebben en kijken om het kijken. Het is geen amusementsprogramma en de kijkers verdienen er geen moer mee. De bewoners spelen een spel en wij zijn de toeschouwers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Ben jij naïef? Zie jij niet wat er gaande is dit en vorig jaar? Heb jij het echt niet door? Je krijgt totaal geen bewijzen en als tevens de bewoners dit inzien wie zijn wij, de kijkers, om dit in vraag te stellen?
Gij lijkt precsie ze een beetje de slimste op dit Forum.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen verwachtingen hebben en kijken om het kijken. Het is geen amusementsprogramma en de kijkers verdienen er geen moer mee. De bewoners spelen een spel en wij zijn de toeschouwers.
Freaky40 kan er bij gaan staan!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hadden er minstens 5 spelvouten ingezeten in deze hele reactie.
Lees gerust terug, er zijn reacties op je vraag geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb 1 account en vraag mij dit gewoon af
maar niemand kan normaal reageren?
die spelfouten van mario zijn fakequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan hadden er minstens 5 spelvouten ingezeten in deze hele reactie.
Komen er nieuwe bewoners!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef Yolk het volgende:
[..]
Lees gerust terug, er zijn reacties op je vraag geweest.
Daarom krijg ik vele likes vanwege mijn onrealisme!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee realistisch vriendelijke vriend!
Welk account kom je straks mee vriendquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef F.You het volgende:
[..]
Komen er nieuwe bewoners!
Daar moet je starten.
Met hetzelfde natuurlijk. ik kom maar af en toe.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welk account kom je straks mee vriend
Dit is Fok. We zijn hier niet representatief.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Daarom krijg ik vele likes vanwege mijn onrealisme!
Wat denk jezelfquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef F.You het volgende:
[..]
Met hetzelfde natuurlijk. ik kom maar af en toe.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
10 posts gelezen hier en ben er al weer klaar mee...
Het is maar een tv-programma hè, geen parlementsverkiezingen in een corrupt land.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Je bent een Trol...confirmed trol!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Daarom krijg ik vele likes vanwege mijn onrealisme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-knip-quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
10 posts gelezen hier en ben er al weer klaar mee...
Ge zou eens moeten weten. ;-)quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is Fok. We zijn hier niet representatief.
en jij bent?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef F.You het volgende:
[..]
Komen er nieuwe bewoners!
Daar moet je starten.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:12 schreef Jockari het volgende:
Kan er iemand een duwtje geven, want geraakt niet uit zichzelf waar ze moet zijn._knip-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen persoonlijke aanvallen
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 24-02-2022 15:30:39 ]
gaat het goed met je ??quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga niet tussen trollen zitten. Meerdere account, omdat diegene bij zijn hoofdaccount account uitgekotst word. Hij heeft allee niet door, dat er programma's bestaan, waarmee je een IP mee kunt traceren.
Ben er van tussen. Veel plezier voor diegenen die wel normaal posten en geniet van die trollen.
huh??quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
Krijgen ze tegenwoordig zo weinig huiswerk op het vmbo of lijkt dat nou zo??
En wie is degene dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga niet tussen trollen zitten. Meerdere account, omdat diegene bij zijn hoofdaccount account uitgekotst word. Hij heeft allee niet door, dat er programma's bestaan, waarmee je een IP mee kunt traceren.
Ben er van tussen. Veel plezier voor diegenen die wel normaal posten en geniet van die trollen.
Denk maar eens goed na wie dat is. Ik weet het al. Maar ben er van tussen.quote:
Inderdaad maar de kijkers zijn juist pionnen die denken inspraak te hebben. BB bepaald alles en de kijkers hebben geen enkel inzicht in de betrouwbaarheid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen verwachtingen hebben en kijken om het kijken. Het is geen amusementsprogramma en de kijkers verdienen er geen moer mee. De bewoners spelen een spel en wij zijn de toeschouwers.
Lauw waterquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
lauw water op brandwond dat moet koud water wezen hoor
Belgisch IP adres dus. Check!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef F.You het volgende:
[..]
Hja geboren en getogen .... effe kijken wat hier gebeurt.
Ik denk niet eens dat het echt vanuit BB zelf komt. Die volgt gewoon wat populair is. De rest heeft nooit een kans gehad tegenover een Nawel met honderdduizend + volgers op Tiktok.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef czvt het volgende:
Geen HUmorquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
mijn dochter kreeg ook niet veel ik hoorde altijd doen we in de klas alquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
Krijgen ze tegenwoordig zo weinig huiswerk op het vmbo of lijkt dat nou zo??
Wat is SAS?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef Silves het volgende:
ontopic..net afl 1 gezien van sez 2 SAS op videoland...wauw dit zie ik de bewoners niet na doen...van traangas tot uitputting boven in de heli..BB wat een fail.
De botjes komen straks wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Half uur verder, nek aan nek
[ link | afbeelding ]
Dus... let it go...kijk... en verder nietsquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef czvt het volgende:
[..]
Inderdaad maar de kijkers zijn juist pionnen die denken inspraak te hebben. BB bepaald alles en de kijkers hebben geen enkel inzicht in de betrouwbaarheid.
Absoluut lauw water!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
lauw water op brandwond dat moet koud water wezen hoor
Ik heb je van de week al gezegd wat ik van je vind. Verder ga ik niet in op lucht. Daag knul en word eens volwassenquote:
ow CJquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je van de week al gezegd wat ik van je vind. Verder ga ik niet in op lucht. Daag knul en word eens volwassen
Och Fliend je zal me zeker niet kennen. BTW je hebt een klein kort lontje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk maar eens goed na wie dat is. Ik weet het al. Maar ben er van tussen.
Dit zijn nog de kijkers, zaterdag krijg je de tiktokkers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ink/3138258506421720
goed CJ als jij denkt dat dit grappig isquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef F.You het volgende:
[..]
Och Fliend je zal me zeker niet kennen. BTW je hebt een klein kort lontje.
Leven of geleefd worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus... let it go...kijk... en verder niets
What does SAS stand for in Australia?quote:
Ja heb ik zeker en vooral bij gastjes zoals jou. Heb je problemen, DM me maar en niet via internet vriendje. Verder dus lucht voor me.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef F.You het volgende:
[..]
Och Fliend je zal me zeker niet kennen. BTW je hebt een klein kort lontje.
Aan de pan waar het brood in zit....keurig uit de oven een hand een handschoen en met blote hand de pan vastpakken,quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
waar heeft Nawel haar vinger aan gebrand?
Ah ok thnxquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef Silves het volgende:
[..]
What does SAS stand for in Australia?
Special Air Service Regiment
Special Air Service Regiment (SASR), also called Special Air Service (SAS), Australian special forces unit that exists within Australia's Special Operations Command. The unit was formed in July 1957 as the 1st Special Air Service Company, Royal Australian Infantry, and it was modeled on the British Special Air Service.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aan de pan waar het brood in zit....keurig uit de oven een hand een handschoen en met blote hand de pan vastpakken,
ik krijg mijn telefoon in de frituurpan hahaquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar goed gebeurt iedereen wel eens
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik krijg mijn telefoon in de frituurpan haha
Gierig?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:56 schreef F.You het volgende:
[..]
Dat de Nederlanders maar betalen. de Belgen zijn slimmer
[..]
Ook wel eens fijn, dan met tig andere er bij.. even een rust momentjequote:
[..]
-Knip_quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja heb ik zeker en vooral bij gastjes zoals jou. Heb je problemen, DM me maar en niet via internet vriendje. Verder dus lucht voor me.
Hou het maar bij Commentaar Op Streamsquote:
Dit gaat niet helpen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou het maar bij Commentaar Op Streams
Als een vertrek van een bewoner je zo aangrijpt gaat er iets niet goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:25 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
hij is nooit meer hetzelfde geweest van toen Vera eruit lag
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
SamSung 7 en het nog doen ook he, scherm ging aan op de bodem![]()
Je kan ook gewoon weggaan hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef F.You het volgende:
[..]
Zucht wat een aangebrande kikker is dat zeg
wilde foto maken van de oliebollenquote:
dat hartje ietwat verkeerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef C.A.I het volgende:
Vera haar stemmen zijn voor Hanne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toe glipte hij uit je handen oepsiequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wilde foto maken van de oliebollen
We gaan het zien, zou mij idd niet verbazen als ze nu idd weg zou gaanquote:
5 maal scheepsrecht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien, zou mij idd niet verbazen als ze nu idd weg zou gaan
genoteerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik denk echt niet dat Hanne meer fans heeft dan Nawel. Als Hanne Nawel wegwerkt eet ik m’n schoen op
Voorgaande weken ook. Zolang ze hun dagelijkse edit uitzending maar vol hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
BB laat het ook gewoon dood bloeden
gisteren de hele dag niks op een uur twitter na
vandaag 10 minuten nominatie verder niks
alle mensen die Nawel eruit willen kunnen haar nu wegstemmen hequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik denk echt niet dat Hanne meer fans heeft dan Nawel. Als Hanne Nawel wegwerkt eet ik m’n schoen op
zo jammer dat beheer hier niets mee doet, ik kan maar zo kort volhouden , en ben er even en zie dit, en wordt niet eens ingegrepen door @Dottekequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal inderdaad niet meer fans hebben , maar nu er maar 2 op staan kan Nawel wel meer tegen stemmen krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik ben er mee bezig heb berichten aangepast ik kan hem niet stoppen te posten hequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo jammer dat beheer hier niets mee doet, ik kan maar zo kort volhouden , en ben er even en zie dit, en wordt niet eens ingegrepen door @:dotteke
We slaan deze post even opquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Lees die zin nu nog eens!!! snap het nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo jammer dat beheer hier niets mee doet, ik kan maar zo kort volhouden , en ben er even en zie dit, en wordt niet eens ingegrepen door @:dotteke
Zelf niet zozeer, maar ze zal de steun krijgen van een groot deel van de Kristof- en Salarstemmers. Misschien ook wel van Tobiasstemmers, want Tobias kan goed met Hanne.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
of post over de COS of verdwijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef F.You het volgende:
[..]
Lees die zin nu nog eens!!! snap het niet
Pas maar op, dit is 1 vs. 1, veel mensen willen nawel weg hebben dus stemmen op hanne.. voor nawel zou ze beter tegen julio kunnen spelen. Hanne is misschien wel een plant maar doet ook niet echt verkeerde/achterbakse dingen dus ze maakt wel kans bij de nawel 'haters'quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Dus dat. Bloedbad in coming.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zelf niet zozeer, maar ze zal de steun krijgen van een groot deel van de Kristof- en Salarstemmers. Misschien ook wel van Tobiasstemmers, want Tobias kan goed met Hanne.
De mensen die Nawel willen zien vertrekken, en dat zijn er veel, verenigen zich door op Hanne te stemmen.
Gezien uw commentaar stem je toch Nawel!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Sukkels... DoosjesVerklootSpel spelen met Twitterdebielen![]()
Dag HanniePoppetje![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat we Trollen moeten koesteren.Ik moest al sorry zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
of post over de COS of verdwijn
ga niet zitten klieren
kinderachtig gedoe
Die laat het zich allemaal aan komen waaien. Arrogant stuk vreten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk het poppetje toch weer druk zijn
Welnee, Queen Nawee blijft, want ze is het Lieverdje van Febo en Hannie is een heel eng kintje die nix toevoegt behalve grote ogen en wapperhandjes en veel KwaakKwaakquote:
Trol.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, Queen Nawee blijft, want ze is het Lieverdje van Febo en Hannie is een heel eng kintje die nix toevoegt behalve grote ogen en wapperhandjes en veel KwaakKwaak
Zeker, Nawee is een Lieverdjequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef czvt het volgende:
[..]
Gezien uw commentaar stem je toch Nawel!
van wie???quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat we Trollen moeten koesteren.Ik moest al sorry zeggen.
Ik kan het niet beter verwoorden hahahahahaquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, Queen Nawee blijft, want ze is het Lieverdje van Febo en Hannie is een heel eng kintje die nix toevoegt behalve grote ogen en wapperhandjes en veel KwaakKwaak
Van Benny.quote:
Ja ne tijgerquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, Nawee is een Lieverdje
was dat dezelfdequote:
Die gast kwam maar voor één ding. Trollen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Met de schoenen op de bank!!!quote:
Het is niet verrassend, dat toen jij kwam, hij opeens de benen nam. Trollen moeten uitgebannen worden. Vergallen de cos.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig heb berichten aangepast ik kan hem niet stoppen te posten he
Onwetend, lui, naïef, hoogmoedig niet erg slim en lichte vorm van autisme. Dat is wat u verkiest. Zelfreflectie? Mocht mijn zoon met zo iemand thuiskomen dat is dat tot aan de voor deur en niet verder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, Nawee is een Lieverdje
Vooral voor wat liggen in de brouwerij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ben geen fan van Nawel. Maar in dit geval stem ik toch op haar om te blijven.
Hanne voegt gewoon nog veel minder toe. Nawel zorgt iig nog voor wat leven in de brouwerij, iig geeft het gespreksstof.
TR zetten. BAM.quote:
Praat nu opeens Nederlands. Loopt gewoon te fucken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
of post over de COS of verdwijn
ga niet zitten klieren
kinderachtig gedoe
hanna is toch echt degene die het meeste geld heeft verdiend in de pot..quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ben geen fan van Nawel. Maar in dit geval stem ik toch op haar om te blijven.
Hanne voegt gewoon nog veel minder toe. Nawel zorgt iig nog voor wat leven in de brouwerij, iig geeft het gespreksstof.
Nou wat een aanfluiting was dat zeg;(quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:38 schreef engine het volgende:
Jammer dat mensen liever naar zo'n nikzeggend trutje kijken. Wij maar klagen dat BB zo soft is maar dat doen we toch echt zelf als kijker. Zag je gisteren bij dat Twitter stemmen heel goed.
Daar zou BB wat aan moeten doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vooral voor wat liggen in de brouwerij.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef Silves het volgende:
[..]
hanna is toch echt degene die het meeste geld heeft verdiend in de pot..
BB gaat daar niks aan doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Daar zou BB wat aan moeten doen.
Maar ik vind Hanne echt nog minder toevoegen. Ze geeft geen dynamiek in de groep, is eigenlijk vrij onzichtbaar.
nou komop Nousquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:48 schreef Silves het volgende:
Tobi weer zeuren over eten..alles is op, de slokker ..owee als iemand iets te veel pakt, wordt hij weer boos.
Ja ik ook, Hanna zit recht op, en Nawel niet..quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar ik bekijk dit vanuit mezelf als kijker.
Ik weet het en dat vind ik niet ok.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB gaat daar niks aan doen
ze doet dit al weken
en zonder waarschuwing
krijgt zelfs avonden stream vrij
Uw Zoon's belang moet zijn of ze lekker neukt..quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef czvt het volgende:
[..]
Onwetend, lui, naïef, hoogmoedig niet erg slim en lichte vorm van autisme. Dat is wat u verkiest. Zelfreflectie? Mocht mijn zoon met zo iemand thuiskomen dat is dat tot aan de voor deur en niet verder.
dan gaat er bij jou iets niet goed mopquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer twee dezelfde streams. Wat een feest
What the actual Fquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer twee dezelfde streams. Wat een feest
MMM ik denk dat ze niet weet wat dat is?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uw Zoon's belang moet zijn of ze lekker neukt..
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zelf niet zozeer, maar ze zal de steun krijgen van een groot deel van de Kristof- en Salarstemmers. Misschien ook wel van Tobiasstemmers, want Tobias kan goed met Hanne.
De mensen die Nawel willen zien vertrekken, en dat zijn er veel, verenigen zich door op Hanne te stemmen.
Shit. Niet over nagedacht. Ik neem m’n woorden terugquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pas maar op, dit is 1 vs. 1, veel mensen willen nawel weg hebben dus stemmen op hanne.. voor nawel zou ze beter tegen julio kunnen spelen. Hanne is misschien wel een plant maar doet ook niet echt verkeerde/achterbakse dingen dus ze maakt wel kans bij de nawel 'haters'
Nee trut,jij moet juist blijven.Je bent de zon in mijn hart.quote:
Nawee is een pleaser , die kan vast meer dan alleen klaarliggenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef F.You het volgende:
[..]
MMM ik denk dat ze niet weet wat dat is?
Aaah wat een lieve post..quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee trut,jij moet juist blijven.Je bent de zon in mijn hart.
Liese en Naomi zijn team Nawel.. (Twitter)quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef Jockari het volgende:
Hanne komt uit belgisch limburg. Heeft mogelijk de achterban van Peter en Liese al mee die ook streekgenoten van Hanne zijn. Samen met Liese zullen misschien ook de fab5 mee doen. Dit is slechts een aanname natuurlijk.
Maar ook oprecht.Suzi laat me lachen.quote:
maar fans van naimi en liese zullen toch niet volgzaam zijn wat dit betreftquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Liese en Naomi zijn team Nawel.. (Twitter)
Ze kan wel leuk uit de hoe komen iddquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook oprecht.Suzi laat me lachen.
heb niet het idee dat ze trollen bannen, dotteke zegt ik kan niet meer doen dan tekst verwijderenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Trol maar lekker door, hoop dat je straks een ban te pakken hebt
zal ik je wenkies bedienenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook oprecht.Suzi laat me lachen.
Ah. Wist ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:54 schreef Yolk het volgende:
[..]
Liese en Naomi zijn team Nawel.. (Twitter)
Succes loser.quote:
Kinderachtig zeg, en waarom is dit nu ineens nodig?quote:
Straks bieden op het pincet.quote:
Oh kan wel, als er genoeg tr's gezet worden.. en dot is een mod die kan idd niet meer doen dan post verwijderenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb niet het idee dat ze trollen bannen, dotteke zegt ik kan niet meer doen dan tekst verwijderen
okequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Even aan iedereen. Niet meer op die trol reageren, word aan gewerkt. Niet op die gast quoten.
Waarom niet? sommige zijn best amusant als er geen zak op de streams isquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Even aan iedereen. Niet meer op die trol reageren, word aan gewerkt. Niet op die gast quoten.
andersom mag het wel, net als raarquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:58 schreef Silves het volgende:
Joehoe ik begon over Leroy zijn vader...en ik moest me aan de regels houden, blijf bij de streams!!! ze heeft zelfs een cos titel ervan gemaakt....zo de juf heeft gesproken...nu alle lief aan de regels houden.
Nee niks politiek, seksueel, gewoon de vraag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:58 schreef engine het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben want lees niks heftigs maar vooral veel mensen die erop reageren.
leroy ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef suzi1 het volgende:
met een beetje geluk komen er zaterdag 2 nieuwen. want als hanne weggaat gaan leroy en julio mee
En Amy en Eveline ook!!! Komen er mooi 4 nieuwen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef suzi1 het volgende:
met een beetje geluk komen er zaterdag 2 nieuwen. want als hanne weggaat gaan leroy en julio mee
Ze heeft inderdaad de Tobias en Grace fans mee. Ook Vera roept op om Hanne te stemmen. Nawel heeft fans, maar ook veel haters. Zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze heeft me ook een hele kom avocados geplet..uitgeput is mevr ik pijp de crew onder het bureau..quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze ligt ook gewoon te slapen het die nawel en geen zc
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef suzi1 het volgende:
Zelfs daar is ze volgens mij te lui voorquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft me ook een hele kom avocados geplet..uitgeput is mevr ik pijp de crew onder het bureau..
Zijn sommige niet te vol van hun eigen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom niet? sommige zijn best amusant als er geen zak op de streams is
daar heb je een punt, ook haar piercings hebben toch geen effect meer..quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zelfs daar is ze volgens mij te lui voor
die zit in de witte kamer met vera. hij staat aan kop. zij kiest wrs voor het bedrag, want dimiquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Droom lekker verder , natuurlijk niet.. Hoelieooww is een Camhoer en een DBK-Lover
En LeeLow is al weg
Snel willen scoren komt wel voor idd, maar meestal wordt dat minder na verloop van tijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:03 schreef F.You het volgende:
[..]
Zijn sommige niet te vol van hun eigen?
Ik ga voor alles!quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef Silves het volgende:
Het maakt me niks meer uit, dat ieder eender wie de weggeef pot maar pakt, en geen 15.000 maar het dubbele.
Nee hoor,jij bent er.quote:
Liese is team Nawel. Ws alleen door Souf. Had Nawel bij hun gezeten, no way dat ze dat gedag hadden geaccepteerd. Hetzelfde gedrag als Jill.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef Jockari het volgende:
Hanne komt uit belgisch limburg. Heeft mogelijk de achterban van Peter en Liese al mee die ook streekgenoten van Hanne zijn. Samen met Liese zullen misschien ook de fab5 mee doen. Dit is slechts een aanname natuurlijk.
Hadden ze bij Leroy moeten doen. Gemiste kans.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het wachten is op een frustie vrijwillige wegloper die de ½Pot meeneemt ..
Trollen kunnen wel geband worden hoor, ligt er aan wat ze doen. Alleen de mods kunnen niet bannen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb niet het idee dat ze trollen bannen, dotteke zegt ik kan niet meer doen dan tekst verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |