abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209245012
Het leunt wel erg sterk op de deal met Mencken nu, terwijl hij nog helemaal niet zeker president is
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209247637
Hele coole aflevering. Ken die, zoals wel vaker, bij stress als een krankzinnige gaat reageren en uitvallen (zijn assistente, zijn ex vrouw), dan zie je weer even hoe dicht bij 'niet helemaal lekker in zijn hoofd' hij zit.
Roman die nog totaal in de ontkenning zit en plotseling in de kerk pas echt beseft dat Logan dood is ('is he in there? get him out!') en die nu dus echt even de weg kwijt is.

Shiv die heel berekenend is, zelfs de speech in de kerk vroeg ik mij af of ze het nu echt meende of dat ze serieus enkel even damage control deed met een anekdote uit de jeugd. Ze leek even emotioneel maar direct daarna weer over naar business.

En dan Greg, die gluiperd slaat totaal alles maar je zult het zien, het is de looser van de familie, hij kan niets en is alleen maar super sneaky bezig in onkunde maar waarschijnlijk regelt hij voor zichzelf straks een job bij de nieuwe president.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 09:05:30 #203
319979 Fok-it
All is well
pi_209247677
quote:
11s.gif Op maandag 22 mei 2023 16:57 schreef golfer het volgende:
Roman met z'n grote muil die helemaal brak. :+
Niemand had ook anders verwacht

Ben wel benieuwd wie de grote 'winnaar' wordt volgende week. Shiv en vooral Roman lijken wel klaar. Denk dat Ken als laatste helemaal doorslaat.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209248338
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 09:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wie de grote 'winnaar' wordt volgende week. Shiv en vooral Roman lijken wel klaar. Denk dat Ken als laatste helemaal doorslaat.
Ik denk dus geen van de kinderen.
pi_209249326
Denk ook dat Ken het volkomen kwijt raakt. Je ziet dat hij telkens weer niet goed om kan gaan met de enorme stress, dat gaat een keer echt compleet fout.
Roman wil wel graag maar hij is simpelweg een maatje kleiner dan zijn vader al denkt hij daar zelf heel anders over.
Shiv, ze doet haar best maar denk ook dat het allemaal als een kaartenhuis voor haar neus in elkaar valt.

Overigens, briljante scene met alle 'echtgenoten' tijdens de dienst. Hoe Marcia even heel fijntjes een lesje in waardigheid kreeg en op haar plek werd gezet en Kerry de kans kreeg om normaal en volwaardig gezien te worden. (volgens mij was Kerry de enige die echt zwaar emotioneel werd bij het sterven van Logan, zo normaal dat ze als gek werd gezien door de rest)
pi_209250050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik denk dus geen van de kinderen.
Misschien toch Matsson en dan dusdanig dat de kinderen als de zoveelste nutteloze rijken achterblijven. Dat zou wel een min of meer publieksvriendelijk einde zijn, dus ik weet niet of daarvoor gekozen wordt. En, als persoonlijke verzoekje, zou ik dan graag ook zien dat hun afschuwelijke moeder inclusief die vreselijke Brit ergens gevierendeeld worden.

Het viel me wel op dat er in deze aflevering wat kleine uitingen van oprechte genegenheid waren, van de moeder en Marcia tegen Kerry (uiteindelijk) en misschien zelfs tussen Tom en Shiv. Althans, zo leek het, misschien heb ik wat onderliggende zaken gemist.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 23-05-2023 13:52:46 ]
anonieme razernist
pi_209250112
Gezien het cynische karakter van de serie ga ik voor Matsson die toch z'n deal krijgt, maar kiest voor een andere CEO dan Shiv. Maar op de een of andere manier is dat ook weer te voorspelbaar.

Ik denk wel nog dat Ken denkt dat hij met z'n intel over de gefingeerde en opgepompte abonnees van GoJo denkt een grote troef te hebben, maar dat ie daar gigantisch mee op z'n muil gaat.
pi_209250242
Er is voor Mencken een gunstige situatie ontstaan: hij hoeft zich helemaal niet aan wat voor deal dan ook te houden als hij alles in de handen van Matsson laat vallen.
En hij heeft niks meer te maken met de Roys, dat lijkt onderhand ook een behoorlijk voordeel, hoewel hij anderzijds nog niet weet wat ie aan de Zweed heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 23-05-2023 13:34:04 ]
anonieme razernist
pi_209250281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Bugno3 het volgende:
Gezien het cynische karakter van de serie ga ik voor Matsson die toch z'n deal krijgt, maar kiest voor een andere CEO dan Shiv. Maar op de een of andere manier is dat ook weer te voorspelbaar.

Ik denk wel nog dat Ken denkt dat hij met z'n intel over de gefingeerde en opgepompte abonnees van GoJo denkt een grote troef te hebben, maar dat ie daar gigantisch mee op z'n muil gaat.
Je hebt gemist dat die cijfers al op straat liggen en geen grote invloed bleken?

Ik wacht met smart op aflevering 10. En tenzij Armstrong niet meer één dag per aflevering gaat doen wordt er natuurlijk niks opgelost en kunnen wij verwachten dat alle Roy kinderen afgebrand zijn en niet aan de Opvolging toe komen.
pi_209250686
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Bugno3 het volgende:

Tom die er als grote winnaar met de hoofdprijs vandoor gaat zou wel een erg mooi einde zijn. Met Greg als zijn rechterhand _O_ :D
pi_209250833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Tom die er als grote winnaar met de hoofdprijs vandoor gaat zou wel een erg mooi einde zijn. Met Greg als zijn rechterhand _O_ :D
En Geri voor de continuïteit en omdat er één iemand met verstand moet zijn:

quote:
80s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:08 schreef NoCigar het volgende:
Wie gaat alles overnemen? Greg? Tom? Gerri?
anonieme razernist
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:43:21 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_209250887
quote:
11s.gif Op maandag 22 mei 2023 16:57 schreef golfer het volgende:
Roman met z'n grote muil die helemaal brak. :+
Vond ik wel echt een steengoed moment.
Ik vind het zo'n bijzonder karakter, die Roman :D
(en goed geacteerd)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_209250937
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 09:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ken is volgens mij ook veel te chantabel: als hij Shiv en Roman op een zijspoor zet zullen die echt wel terugslaan en die dode ober uit de sloot vissen.
anonieme razernist
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:48:38 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_209250955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 08:59 schreef LC01 het volgende:
Hele coole aflevering. Ken die, zoals wel vaker, bij stress als een krankzinnige gaat reageren en uitvallen (zijn assistente, zijn ex vrouw), dan zie je weer even hoe dicht bij 'niet helemaal lekker in zijn hoofd' hij zit.
Roman die nog totaal in de ontkenning zit en plotseling in de kerk pas echt beseft dat Logan dood is ('is he in there? get him out!') en die nu dus echt even de weg kwijt is.

Shiv die heel berekenend is, zelfs de speech in de kerk vroeg ik mij af of ze het nu echt meende of dat ze serieus enkel even damage control deed met een anekdote uit de jeugd. Ze leek even emotioneel maar direct daarna weer over naar business.

En dan Greg, die gluiperd slaat totaal alles maar je zult het zien, het is de looser van de familie, hij kan niets en is alleen maar super sneaky bezig in onkunde maar waarschijnlijk regelt hij voor zichzelf straks een job bij de nieuwe president.
Je vergeet Connor, zoals iedereen :P
L'Amour menaçant:
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:49:49 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_209250965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef LC01 het volgende:
Overigens, briljante scene met alle 'echtgenoten' tijdens de dienst. Hoe Marcia even heel fijntjes een lesje in waardigheid kreeg en op haar plek werd gezet en Kerry de kans kreeg om normaal en volwaardig gezien te worden. (volgens mij was Kerry de enige die echt zwaar emotioneel werd bij het sterven van Logan, zo normaal dat ze als gek werd gezien door de rest)
Marcia die dan toch ff Kerry in haar hand knijpt O+
En dan de 4 dames van Logan op een rij.
L'Amour menaçant:
pi_209250979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:00 schreef HiZ het volgende:

[..]
Je hebt gemist dat die cijfers al op straat liggen en geen grote invloed bleken?

Oh blijkbaar :') Wat is Ken's plan nu dan? Alleen hopen dat Mencken die wetgeving pusht en zo de deal blokkeren?
pi_209256377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:51 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Oh blijkbaar :') Wat is Ken's plan nu dan? Alleen hopen dat Mencken die wetgeving pusht en zo de deal blokkeren?
Ja, maar Matson heeft kennelijk al groen licht van Mencken.
pi_209260868
Oh god, straks wordt het Greg. :D
pi_209262429
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 09:34 schreef Em31 het volgende:
Oh god, straks wordt het Greg. :D
:X
pi_209262469
Wanneer staat de aflevering op HBO Max maandag?
pi_209263229
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
uur of 9 geloof ik
pi_209263556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Om 03:00 al
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209263662
Dat wordt ontbijten met de series finale :Y
  donderdag 25 mei 2023 @ 23:16:26 #224
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_209283308
Ik kan Mencken niet los zien van cousin Andy van Weeds, maar dat terzijde.

Lastig te voorspellen hoe dit eindigt, ik denk wel dat geen enkele Roy CEO wordt. De rellen zullen ook wel totaal uit te hand lopen en voor een groot drama zorgen.
pi_209297086
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef LC01 het volgende:
Overigens, briljante scene met alle 'echtgenoten' tijdens de dienst. Hoe Marcia even heel fijntjes een lesje in waardigheid kreeg en op haar plek werd gezet en Kerry de kans kreeg om normaal en volwaardig gezien te worden.
Dat was inderdaad een heel mooi moment, met die vier vrouwen. Die moeder die alle vrouwen naar voren riep en Marcia die in de hand van Kerry kneep. Ontroerend.

Geweldige serie nog steeds. Al weet ik niet of seizoen 4 kan tippen aan seizoen 3, maar de laatste afleveringen van S4 zijn weer als vanouds super. Die verkiezingsavond ook, met Kendall, Shiv en Greg.

Het acteerwerk van iedereen, maar toch vooral van Kieran Culkin. En Alexander Skarsgard. En Nicholas Braun.

En Willa. O+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')