Niemand had ook anders verwachtquote:Op maandag 22 mei 2023 16:57 schreef golfer het volgende:
Roman met z'n grote muil die helemaal brak.
Ik denk dus geen van de kinderen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand had ook anders verwacht
Ben wel benieuwd wie de grote 'winnaar' wordt volgende week. Shiv en vooral Roman lijken wel klaar. Denk dat Ken als laatste helemaal doorslaat.
Misschien toch Matsson en dan dusdanig dat de kinderen als de zoveelste nutteloze rijken achterblijven. Dat zou wel een min of meer publieksvriendelijk einde zijn, dus ik weet niet of daarvoor gekozen wordt. En, als persoonlijke verzoekje, zou ik dan graag ook zien dat hun afschuwelijke moeder inclusief die vreselijke Brit ergens gevierendeeld worden.quote:
Je hebt gemist dat die cijfers al op straat liggen en geen grote invloed bleken?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Bugno3 het volgende:
Gezien het cynische karakter van de serie ga ik voor Matsson die toch z'n deal krijgt, maar kiest voor een andere CEO dan Shiv. Maar op de een of andere manier is dat ook weer te voorspelbaar.
Ik denk wel nog dat Ken denkt dat hij met z'n intel over de gefingeerde en opgepompte abonnees van GoJo denkt een grote troef te hebben, maar dat ie daar gigantisch mee op z'n muil gaat.
Tom die er als grote winnaar met de hoofdprijs vandoor gaat zou wel een erg mooi einde zijn. Met Greg als zijn rechterhandquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Bugno3 het volgende:
Gezien het cynische karakter van de serie ga ik voor Matsson die toch z'n deal krijgt, maar kiest voor een andere CEO dan Shiv. Maar op de een of andere manier is dat ook weer te voorspelbaar.
En Geri voor de continuïteit en omdat er één iemand met verstand moet zijn:quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tom die er als grote winnaar met de hoofdprijs vandoor gaat zou wel een erg mooi einde zijn. Met Greg als zijn rechterhand![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:08 schreef NoCigar het volgende:
Wie gaat alles overnemen? Greg? Tom? Gerri?
Vond ik wel echt een steengoed moment.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:57 schreef golfer het volgende:
Roman met z'n grote muil die helemaal brak.
Ken is volgens mij ook veel te chantabel: als hij Shiv en Roman op een zijspoor zet zullen die echt wel terugslaan en die dode ober uit de sloot vissen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand had ook anders verwacht
Ben wel benieuwd wie de grote 'winnaar' wordt volgende week. Shiv en vooral Roman lijken wel klaar. Denk dat Ken als laatste helemaal doorslaat.
Je vergeet Connor, zoals iedereenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:59 schreef LC01 het volgende:
Hele coole aflevering. Ken die, zoals wel vaker, bij stress als een krankzinnige gaat reageren en uitvallen (zijn assistente, zijn ex vrouw), dan zie je weer even hoe dicht bij 'niet helemaal lekker in zijn hoofd' hij zit.
Roman die nog totaal in de ontkenning zit en plotseling in de kerk pas echt beseft dat Logan dood is ('is he in there? get him out!') en die nu dus echt even de weg kwijt is.
Shiv die heel berekenend is, zelfs de speech in de kerk vroeg ik mij af of ze het nu echt meende of dat ze serieus enkel even damage control deed met een anekdote uit de jeugd. Ze leek even emotioneel maar direct daarna weer over naar business.
En dan Greg, die gluiperd slaat totaal alles maar je zult het zien, het is de looser van de familie, hij kan niets en is alleen maar super sneaky bezig in onkunde maar waarschijnlijk regelt hij voor zichzelf straks een job bij de nieuwe president.
Marcia die dan toch ff Kerry in haar hand knijptquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef LC01 het volgende:
Overigens, briljante scene met alle 'echtgenoten' tijdens de dienst. Hoe Marcia even heel fijntjes een lesje in waardigheid kreeg en op haar plek werd gezet en Kerry de kans kreeg om normaal en volwaardig gezien te worden. (volgens mij was Kerry de enige die echt zwaar emotioneel werd bij het sterven van Logan, zo normaal dat ze als gek werd gezien door de rest)
Oh blijkbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat die cijfers al op straat liggen en geen grote invloed bleken?
Ja, maar Matson heeft kennelijk al groen licht van Mencken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh blijkbaarWat is Ken's plan nu dan? Alleen hopen dat Mencken die wetgeving pusht en zo de deal blokkeren?
uur of 9 geloof ikquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer staat de aflevering op HBO Max maandag?
Om 03:00 alquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer staat de aflevering op HBO Max maandag?
Dat was inderdaad een heel mooi moment, met die vier vrouwen. Die moeder die alle vrouwen naar voren riep en Marcia die in de hand van Kerry kneep. Ontroerend.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef LC01 het volgende:
Overigens, briljante scene met alle 'echtgenoten' tijdens de dienst. Hoe Marcia even heel fijntjes een lesje in waardigheid kreeg en op haar plek werd gezet en Kerry de kans kreeg om normaal en volwaardig gezien te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |