abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209297278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 22:59 schreef Salina het volgende:

Geweldige serie nog steeds. Al weet ik niet of seizoen 4 kan tippen aan seizoen 3, maar de laatste afleveringen van S4 zijn weer als vanouds super. Die verkiezingsavond ook, met Kendall, Shiv en Greg.

Komt wat mij betreft niet eens in de buurt.

Gelukkig die laatste afleveringen wel wat beter. :Y
En erg jammer dat het er bijna op zit. Wat een aanrader voor mensen die nog niet kijken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_209300489
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 23:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Komt wat mij betreft niet eens in de buurt.

Gelukkig die laatste afleveringen wel wat beter. :Y
En erg jammer dat het er bijna op zit. Wat een aanrader voor mensen die nog niet kijken.
Dat sowieso. Jammer dat het er op zit. Aan de andere kant ook wel weer gedurfd en te prijzen. Veel series gaan te lang duur. Nu hou je een beetje een constant (hoog) niveau.

Maar goed, in het begin van dit laatste seizoen had ik toch een klein beetje een "is dit het" gevoel. Maar het werd gelukkig steeds beter. Afleveringen 7 en 8 met name waren erg goed.

Benieuwd wat er gaat gebeuren in de finale. Geen flauw idee. c_/

Wat denk jij?

Een van de kids, Tom, of toch Greg.
Of een combinatie. Tom en Greg. Met Greg als de cherry on top. Greg sprinkles. Een fantastisch bijgerecht dat je overal op kunt garneren.
Precies wat Roman al zei in S02E10. _O-

Of is Greg echt meer dan een sprinkle? :o :s)

[ Bericht 10% gewijzigd door Salina op 27-05-2023 12:10:22 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 27 mei 2023 @ 13:08:08 #228
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_209301235
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef LC01 het volgende:
Denk ook dat Ken het volkomen kwijt raakt. Je ziet dat hij telkens weer niet goed om kan gaan met de enorme stress, dat gaat een keer echt compleet fout.
Roman wil wel graag maar hij is simpelweg een maatje kleiner dan zijn vader al denkt hij daar zelf heel anders over.
Shiv, ze doet haar best maar denk ook dat het allemaal als een kaartenhuis voor haar neus in elkaar valt.
Wat Ken als enige van de drie wel opgepakt heeft, is het beginnen formeren van een inner circle; Frank, Hugo, Colin. Daarmee weekt hij zich in ieder geval los van z'n broer en zus.
Maar goed, zoals al gezegd hier, hij is chantabel en onberekenbaar/dwalend in stressvolle situaties. Plus Mencken zit niet aan hem vast.

quote:
Overigens, briljante scene met alle 'echtgenoten' tijdens de dienst. Hoe Marcia even heel fijntjes een lesje in waardigheid kreeg en op haar plek werd gezet en Kerry de kans kreeg om normaal en volwaardig gezien te worden. (volgens mij was Kerry de enige die echt zwaar emotioneel werd bij het sterven van Logan, zo normaal dat ze als gek werd gezien door de rest)
Eens, één van de beste scènes deze ep. En een eervolle vermelding voor James Cromwell. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 27-05-2023 13:16:56 ]
pi_209301380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 11:51 schreef Salina het volgende:

[..]
Dat sowieso. Jammer dat het er op zit. Aan de andere kant ook wel weer gedurfd en te prijzen. Veel series gaan te lang duur. Nu hou je een beetje een constant (hoog) niveau.

Ik denk dat het wijs is om nu te stoppen. Tegelijkertijd zo jammer, dit is misschien wel m’n all time lievelingsserie op een streamingdienst.

Ik mis Logan overigens wel enorm. :)

Wat er gaat gebeuren, geen idee, ik laat me verrassen. (Ik dacht even dat Roman neergeschoten zou worden bij de laatste aflevering.)
Het liefst zou ik het pas na een maand gaan kijken, zodat ik het einde nog even uit kan stellen (ik binge normaal een serie ook nooit in een dag, veel te zonde imo) maar aangezien het een actuele serie is moet je wel meegaan. Te grote kans op spoilers en leuk om alle reacties van iedereen tegelijk te lezen. :)
pi_209301837
Ik denk dat ik direct na de laatste aflevering alles vanaf het begin opnieuw ga bingen volgende week.
Helemaal goed dat ze nu stoppen, eigenlijk op het hoogtepunt, alles wat hierna zou komen zou een herhaling worden en uiteindelijk wordt het dan steeds minder. Nu is het echt een hele goede serie, tot en met de laatste aflevering.
Maar voor nu vind ik het echt zo jammer dat het zometeen over is!
pi_209302256
Volgens mijn inschatting gaat geen van de kinderen opvolgen
pi_209309174
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 14:40 schreef HiZ het volgende:
Volgens mijn inschatting gaat geen van de kinderen opvolgen
Verwacht ik ook ja, er gaat er niet eentje aan het eind met de hoofdprijs vandoor. Ze blijven gewoon met elkaar konkelen, vechtend om de goedkeuring van hun dode vader.
pi_209310579
quote:
Geniaal haha.
Ik vind deze ook echt sprekend. Vooral Roman zijn manieren:
pi_209322561
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Het liefst zou ik het pas na een maand gaan kijken, zodat ik het einde nog even uit kan stellen (ik binge normaal een serie ook nooit in een dag, veel te zonde imo) maar aangezien het een actuele serie is moet je wel meegaan. Te grote kans op spoilers en leuk om alle reacties van iedereen tegelijk te lezen. :)
Dat uitstellen herken ik wel. _O-
Aan de ene kant wil je weten hoe het afloopt; aan de andere kant wil je het ook nog even uitstellen, omdat het daarna echt klaar is (als je van tevoren al weet dat het het laatste seizoen is).

Dit is volgens mij de eerste keer voor mij dat ik een finale zo ongeveer "live" meemaak. Meestal kijk ik series pas maanden later. Ik heb ook geen HBO Max of Netflix ofzo. Moet dus even wachten totdat de afleveringen op een andere manier te verkrijgen zijn. :@
Maar goed, ik probeer en hoop E10 toch zo snel mogelijk te zien, liefst morgenmiddag/avond al. Omdat ik er mega zin in heb maar ook om te zorgen dat ik de uitkomst niet meekrijg voordat ik er aan begin. Eerst E9 nog even terugkijken om in de stemming te komen en dan de grande finale.

En in de tussentijd nergens spoilers te lezen. Gaat nog lastig worden, met al die feeds die steeds op mijn telefoon verschijnen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 29 mei 2023 @ 04:27:51 #236
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209324016
Godverdomme wat een finale.
Zo neem je afscheid van een serie.
Greg :')
10/10
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209324359
Greggod :D

Wat een serie _O_
pi_209324836
OMG Dit was zo goed. Balen dat ik het alleen maar op mijn telefoon kon kijken, maar ongekend.
pi_209325555
Prachtige finale _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 29 mei 2023 @ 12:36:40 #240
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209326436
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209326948
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 12:36 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Vond het geworstel tussen Roman en Kendall intenser. Wat een hopeloosheid straalde die hele scène uit.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209328636
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vond het geworstel tussen Roman en Kendall intenser. Wat een hopeloosheid straalde die hele scène uit.
Eens. Dat was wel een vette scène. :)

Niet helemaal het spektakel voor de finale wat ik gehoopt had, beetje een mwah-gevoel.

Verder uiteraard RomanGod. _O_
pi_209328890
_O_ wat een bazen serie toch ook!
  maandag 29 mei 2023 @ 17:46:22 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_209329203
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch. Ik had wel min of meer verwacht dat Kendall uit het raam zou springen of de Hudson in.Shiv toch min of meer de winnaar, 800 mln op haar rekening, getrouwd met de CEO en de bloodline voortzettend.
pi_209329254
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 17:46 schreef Aventura het volgende:
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch.
Ja. :D
pi_209332987
Al dat lieve gedoe bij die moeder thuis, dat kon ook niet zo makkelijk aflopen :D al dacht ik toen ze aan die tafel zaten dat het dan Roman ging zijn die toch voor zou stemmen. Die scène met z’n drieën in dat kantoor, o.a. hoe Kendall flipte over die moord. _O_

Hele goede laatste aflevering. Alle drie hebben ze zich eigenlijk bijna niet ontwikkeld, geen ‘held’ die het aan het eind van de serie ineens wel kon. Tom werd juist wel een ander persoon, mooi gedaan zo.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 07:55:03 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_209334790
En die moeder ook tot op het laatst een koude bitch, de kids alleen opvangend zodat haar sukkel van een man en zijn vriendje een plan konden pitchen aan de binnenkort cashende kids 😄
pi_209334844
quote:
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch. Ik had wel min of meer verwacht dat Kendall uit het raam zou springen of de Hudson in.Shiv toch min of meer de winnaar, 800 mln op haar rekening, getrouwd met de CEO en de bloodline voortzettend.
Connor is de winnaar. Shiv is net zo erg als de rest.
pi_209334846
quote:
Vind Shiv eigenlijk totaal niet de winnaar. Geen CEO, ze is feitelijk business-wise gewoon een nobody en ondanks de ambitie het gewoon niet gehaald. Een liefdeloos huwelijk/relatie maarja, er komt een kind (op het einde ook dat halve handje in de zijne, dus totaal niet overtuigd maar soort van noodgedwongen), haar broers bedrogen maar voor niets, haar man de puppet, want weliswaar op papier een CEO maar hij heeft totaal niets te vertellen, gewoon een stropopje en ze is weer terug bij af, een weliswaar rijke maar evengoed gewoon een moedertje /huisvrouw.
pi_209334981
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 08:01 schreef LC01 het volgende:

[..]
Vind Shiv eigenlijk totaal niet de winnaar. Geen CEO, ze is feitelijk business-wise gewoon een nobody en ondanks de ambitie het gewoon niet gehaald. Een liefdeloos huwelijk/relatie maarja, er komt een kind (op het einde ook dat halve handje in de zijne, dus totaal niet overtuigd maar soort van noodgedwongen), haar broers bedrogen maar voor niets, haar man de puppet, want weliswaar op papier een CEO maar hij heeft totaal niets te vertellen, gewoon een stropopje en ze is weer terug bij af, een weliswaar rijke maar evengoed gewoon een moedertje /huisvrouw.
Shiv, gekocht door Tom.

RomanGod die opgelucht is, hij weet dat het niks meer was. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')