Komt wat mij betreft niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:59 schreef Salina het volgende:
Geweldige serie nog steeds. Al weet ik niet of seizoen 4 kan tippen aan seizoen 3, maar de laatste afleveringen van S4 zijn weer als vanouds super. Die verkiezingsavond ook, met Kendall, Shiv en Greg.
Dat sowieso. Jammer dat het er op zit. Aan de andere kant ook wel weer gedurfd en te prijzen. Veel series gaan te lang duur. Nu hou je een beetje een constant (hoog) niveau.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt wat mij betreft niet eens in de buurt.
Gelukkig die laatste afleveringen wel wat beter.
En erg jammer dat het er bijna op zit. Wat een aanrader voor mensen die nog niet kijken.
Wat Ken als enige van de drie wel opgepakt heeft, is het beginnen formeren van een inner circle; Frank, Hugo, Colin. Daarmee weekt hij zich in ieder geval los van z'n broer en zus.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef LC01 het volgende:
Denk ook dat Ken het volkomen kwijt raakt. Je ziet dat hij telkens weer niet goed om kan gaan met de enorme stress, dat gaat een keer echt compleet fout.
Roman wil wel graag maar hij is simpelweg een maatje kleiner dan zijn vader al denkt hij daar zelf heel anders over.
Shiv, ze doet haar best maar denk ook dat het allemaal als een kaartenhuis voor haar neus in elkaar valt.
Eens, één van de beste scènes deze ep. En een eervolle vermelding voor James Cromwell.quote:Overigens, briljante scene met alle 'echtgenoten' tijdens de dienst. Hoe Marcia even heel fijntjes een lesje in waardigheid kreeg en op haar plek werd gezet en Kerry de kans kreeg om normaal en volwaardig gezien te worden. (volgens mij was Kerry de enige die echt zwaar emotioneel werd bij het sterven van Logan, zo normaal dat ze als gek werd gezien door de rest)
Ik denk dat het wijs is om nu te stoppen. Tegelijkertijd zo jammer, dit is misschien wel m’n all time lievelingsserie op een streamingdienst.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat sowieso. Jammer dat het er op zit. Aan de andere kant ook wel weer gedurfd en te prijzen. Veel series gaan te lang duur. Nu hou je een beetje een constant (hoog) niveau.
Verwacht ik ook ja, er gaat er niet eentje aan het eind met de hoofdprijs vandoor. Ze blijven gewoon met elkaar konkelen, vechtend om de goedkeuring van hun dode vader.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:40 schreef HiZ het volgende:
Volgens mijn inschatting gaat geen van de kinderen opvolgen
Geniaal haha.quote:
Dat uitstellen herken ik wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Het liefst zou ik het pas na een maand gaan kijken, zodat ik het einde nog even uit kan stellen (ik binge normaal een serie ook nooit in een dag, veel te zonde imo) maar aangezien het een actuele serie is moet je wel meegaan. Te grote kans op spoilers en leuk om alle reacties van iedereen tegelijk te lezen.
Vond het geworstel tussen Roman en Kendall intenser. Wat een hopeloosheid straalde die hele scène uit.quote:
Eens. Dat was wel een vette scène.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vond het geworstel tussen Roman en Kendall intenser. Wat een hopeloosheid straalde die hele scène uit.
Ja.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:46 schreef Aventura het volgende:
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch.
Connor is de winnaar. Shiv is net zo erg als de rest.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:46 schreef Aventura het volgende:
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch. Ik had wel min of meer verwacht dat Kendall uit het raam zou springen of de Hudson in.Shiv toch min of meer de winnaar, 800 mln op haar rekening, getrouwd met de CEO en de bloodline voortzettend.
Vind Shiv eigenlijk totaal niet de winnaar. Geen CEO, ze is feitelijk business-wise gewoon een nobody en ondanks de ambitie het gewoon niet gehaald. Een liefdeloos huwelijk/relatie maarja, er komt een kind (op het einde ook dat halve handje in de zijne, dus totaal niet overtuigd maar soort van noodgedwongen), haar broers bedrogen maar voor niets, haar man de puppet, want weliswaar op papier een CEO maar hij heeft totaal niets te vertellen, gewoon een stropopje en ze is weer terug bij af, een weliswaar rijke maar evengoed gewoon een moedertje /huisvrouw.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:46 schreef Aventura het volgende:
Zooo wat een rit. Die sticker op Gregs hoofd, fantastisch. Ik had wel min of meer verwacht dat Kendall uit het raam zou springen of de Hudson in.Shiv toch min of meer de winnaar, 800 mln op haar rekening, getrouwd met de CEO en de bloodline voortzettend.
Shiv, gekocht door Tom.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:01 schreef LC01 het volgende:
[..]
Vind Shiv eigenlijk totaal niet de winnaar. Geen CEO, ze is feitelijk business-wise gewoon een nobody en ondanks de ambitie het gewoon niet gehaald. Een liefdeloos huwelijk/relatie maarja, er komt een kind (op het einde ook dat halve handje in de zijne, dus totaal niet overtuigd maar soort van noodgedwongen), haar broers bedrogen maar voor niets, haar man de puppet, want weliswaar op papier een CEO maar hij heeft totaal niets te vertellen, gewoon een stropopje en ze is weer terug bij af, een weliswaar rijke maar evengoed gewoon een moedertje /huisvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |