Och hij moet er ook nog even zijn plasje over doen...quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef superniger het volgende:
Statement van Jesse Klaver.
[ twitter ]
Ja dat snap ik. Hoef je mij niet uit te leggen. Maar gewoon prima overzicht kaartje voor de mensen die er vragen over hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Zeker doet het er aan toe, professionele militaire slagkracht is echter maar een klein aspect van de winkansen in zn totaliteit.
Als ik die gasten was zou ik me niet zo lekker voelen met de white power patches op m'n uniform.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het werkelijke leger daar niet eens zo veel zal doen. Het is die "SS" daar, dat leger dat van het Ministerie van Binnenlandse Zaken is: de Nationale Garde, die waarschijnlijk wel weerstand zal bieden.
[..]
Zo'n 120.000 militairen die niet aan de defensietop verantwoording verschuldigd zijn.
Nu het oorlog is, zouden ze wel onder het ministerie van defensie moeten vallen. Maar dat is natuurlijk niet zo makkelijk, als ze allemaal hun eigen communicatieapparatuur hebben die niet aansluit bij de communicatieapparatuur van defensie, of andere zulke lamme excuses.
Dus wie weet wie die 120.000 paramilitairen nu aanstuurt?
Ik wist niet dat de voornaam van Putin Vladislav was.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Robbie gaat roepen; "Hee Vladje, niet zoveel schieten en vliegen dat is niet goed voor het milieu"
Oorlog voorbij
Lijken me leuke vakantielanden ja, ALLES ER OP ZETTEN OM NIET MEER TE VERLIEZENquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De sympathieke baltische staten mogen nooit in handen vallen van Putin.
Tot zover mijn mening.
De essentie van het hele conflict. Een omgekeerde Cuba crisis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:22 schreef theunderdog het volgende:
Binnen twee weken komt Putin weer terug naar de onderhandel tafels over Oekraïne. Dit is een onderhandel techniek. Rusland wil geen nucleaire wapens aan hun landsgrenzen. NAVO weigerde daar over te onderhandelen.
Vergeet niet nog de 120.000+ paramilitairen die onder het Ministerie van Binnenlandse Zaken vallen erbij op te tellen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef over_hedge het volgende:
Gooi deze ff in de op
[ afbeelding ]
We laten Rian van Rijbroek die codes kraken met haar blockchainquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef RetepV het volgende:
[..]
Moeten we eerst de sleutel aan de Amerikanen vragen.
Eens. Ben blij dat ze er al bij zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De sympathieke baltische staten mogen nooit in handen vallen van Putin.
Tot zover mijn mening.
Vladimir Vladimirovich Putin[c] (born 7 October 1952quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de voornaam van Putin Vladislav was.
Waarom zou NATO nukes plaatsen in een niet-NATO land?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:22 schreef theunderdog het volgende:
Binnen twee weken komt Putin weer terug naar de onderhandel tafels over Oekraïne. Dit is een onderhandel techniek. Rusland wil geen nucleaire wapens aan hun landsgrenzen. NAVO weigerde daar over te onderhandelen.
Vlad = Vladislav. Ik reageer op Frozen-Assasin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vladimir Vladimirovich Putin[c] (born 7 October 1952
Respect voor die mensen. Ik had het niet aangedurfd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef Momo het volgende:
Russisch protest tegen oorlog
Op de sociale media gaat een protestbrief van burgemeesters van 140 steden. In die brief wordt de Russische inval in Oekraïne veroordeeld.
In het centrum van Moskou was vanmiddag een kleine demonstratie tegen de inval, die snel door de oproerpolitie werd beëindigd, zegt onze correspondent Iris de Graaf. "Verschillende mensen hebben familiebanden of andere langlopende contacten met inwoners van Oekraïne en men vreest dat ze die lange tijd niet meer zullen zien."
[...]
NAVO gaat daar sowieso niet over onderhandelenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:22 schreef theunderdog het volgende:
Als dit geen censuur is...quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef Momo het volgende:
Russische media mogen alleen informatie uit officiële Russische bronnen publiceren, zegt het Kremlin.
Volgende week zijn er dus 140 burgermeesterposities vrij in Ruslandquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef Momo het volgende:
Op de sociale media gaat een protestbrief van burgemeesters van 140 steden. In die brief wordt de Russische inval in Oekraïne veroordeeld.Kremlin.
Is niet heel gek. Nederlanders zijn bangeschijterdsquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:27 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Respect voor die mensen. Ik had het niet aangedurfd.
Je begrijpt het verkeerd, Polen is dan de directe buur van Rusland en dan gaan ze zoiets eisen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou NATO nukes plaatsen in een niet-NATO land?
Nouja, dat is uiteraard ook weer simplistisch.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
De essentie van het hele conflict. Een omgekeerde Cuba crisis.
jij misschien ...quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet heel gek. Nederlanders zijn bangeschijterdsDus wat dat betreft.
dat blijft natuurlijk de vraag hoeveel % van de burgers achter putin staan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef Momo het volgende:
Op de sociale media gaat een protestbrief van burgemeesters van 140 steden. In die brief wordt de Russische inval in Oekraïne veroordeeld.
In het centrum van Moskou was vanmiddag een kleine demonstratie tegen de inval, die snel door de oproerpolitie werd beëindigd, zegt onze correspondent Iris de Graaf. "Verschillende mensen hebben familiebanden of andere langlopende contacten met inwoners van Oekraïne en men vreest dat ze die lange tijd niet meer zullen zien."
De Graaf merkt dat het moeilijk is om onafhankelijke informatie te vinden over de Russische inval of over reacties van de bevolking: "Steeds meer onafhankelijke media, ook online, worden afgesloten of beperkt in hun berichtgeving." Russische media mogen alleen informatie uit officiële Russische bronnen publiceren, zegt het Kremlin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |