Ik wil maar zeggen dat het niet vanzelfsprekend is dat een EU-federalisatie per se tot het een of het ander komt, en of dat beter of slechter zal uitpakken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:48 schreef EinarBoe het volgende:
kan niet verzinnen welke hersenspinsels er zich in je hoofd afspelen, maar het lijkt me geen argument in de politieke arena.
Hans Hans Hans ik was even druk allen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht dat ik jou een DM had gestuurd? Je reageert niet eens terug, Bolsjewiek.
Oekraïne is geen deel van het schaakbord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
De EU heeft eind vorige maand 1.2 miljard voor militaire verdediging aan Oekraine gegevenBrussel heeft net even iets te vaak laten zien dat ze graag mee willen doen op dat gedeelte van het schaakbord
Naief om te zeggen dat Rusland niets in Oekraine te zoeken heeft en dat de EU en NAVO er niets mee te maken hebben?quote:
Is Oekraïne lid van de NAVO dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef theunderdog het volgende:
'navo is een sterk bondgenootschap'.. aldus Ollolgren.
Ja, dat was het wel.
Hij wijzigt z'n plan voortdurend denk ik, hij zoekt op waar de weerstand zit. Maar wat een onbekende factor in dit verhaal is is dat hij blijkt geïsoleerd te leven, en ook in zijn speeches continu wijst op het nazisme en weet ik wat. Het lijkt erop dat de beste man aan waanideeën lijdt. Ben benieuwd hoe zijn vertrouwelingen hier tegen aan kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat hij of echt niet meer rationeel denkt of dat hij een hele andere plan heeft waar wij nog niet (helemaal) van de op de hoogte zijn.
Wat hij natuurlijk al slim heeft gedaan, mede dankzij de onkunde van de EU en NAVO, is dat hij zijn tegenstanders in een onmogelijke positie heeft geduwd. Als ze ingrijpen dan escaleert het. Als ze niet ingrijpen zijn het slappe vaatdoeken waar hij keer op keer overheen kan walsen.
Op zich zit er best een punt in. Russen worden altijd neergezet als DE vijand. Men vergeet even dat de zogenaamde vijand ons wel deels hielp tegen de Moffen o.a.quote:
Wil jij zo'n aggressief opgefokt kutland als Rusland aan de buitengrenzen van NATO?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is Oekraïne lid van de NAVO dan?
Die is al gaande toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die echt denken dat er een WW3 gaat komenZal mij interesseren wat ze aan de andere kant van de planeet uitvreten.
Dom is hij niet. Hij speelt wel erg hoog spelquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat hij of echt niet meer rationeel denkt of dat hij een hele andere plan heeft waar wij nog niet (helemaal) van de op de hoogte zijn.
Wat hij natuurlijk al slim heeft gedaan, mede dankzij de onkunde van de EU en NAVO, is dat hij zijn tegenstanders in een onmogelijke positie heeft geduwd. Als ze ingrijpen dan escaleert het. Als ze niet ingrijpen zijn het slappe vaatdoeken waar hij keer op keer overheen kan walsen.
Mooi, jarenlang defensie verkwanseld hoop dat hij slecht slaapt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Rutte had ook de angst in zijn ogen staan.
Dit zijn ook wel tyfusgevaarlijke spelletjes natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, beetje gebroken stem die je krijgt bij een droge mond door stress/zenuwen![]()
![]()
Niemand gaat Rusland aanvallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:51 schreef hoechst het volgende:
[..]
Die is al gaande toch?
Rusland vallt uk aan..
dat betekent automatisch dat de NAVO Rusland aanvalt.
tenzij het eigenlijk gewoon poesjes zijn.
Nee wel een nieuwe koude oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:51 schreef summer2bird het volgende:
Godverdomme had eigenlijk stiekem nooit gedacht dat Rusland echt zou aanvallen
Perfecte dag voor dit liedje:
Denken jullie dat dit WW3 gaat ontketenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |