Wel altijd een egoboost om dit soort programma's te kijkenquote:
Had haar minstens 35+ geschatquote:Op maandag 28 februari 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wel altijd een egoboost om dit soort programma's te kijken
De tandarts is bij haar ongetwijfeld geen optiequote:Op maandag 28 februari 2022 19:26 schreef Poefbank het volgende:
Als Roxanne je bijt dan sterf je binnen 6 uur aan een infectie
Er is vast weer achterlijk geknipt om het smeuïg te laten lijken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:27 schreef tja77 het volgende:
Ruud slaat z’n vrouw/vriendin als ze niet wil luisteren.
Ze heeft wel een irritant stemgeluid hoor...ik zou gek worden als ik dat de hele dag zou horenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal wel voor de kijkcijfers zijn ofzo, wel jammer want vind dit echt een leuk lief vrouwtje
Ja?quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:11 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zagen we die rooie vd week niet bij fd?
Ik denk dat ik mij vergisquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja?
Heb ik gemist dan….zou goed kunnen hoor.
ook gemist. Zal wel arbeidsongeschikt zijn oid want ze leek ook niet zo te zijn van: ben hard op zoek.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:45 schreef hoechst het volgende:
Wat voor uitkering heeft die dame nou? en waarom heeft ze die?
of heb ik net het moment gemist waarin ze het uitlegt.
Als hij er idd niet verder na vroeg moet ze maar blij zijn dat hij ook niet wilde verlengen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 05:40 schreef scrub_nurse het volgende:
Ze deed een opleiding, werkte nu een paar dagdelen in de week. En ze had een uitkering, wellicht een wajong? Er is idd niet aan bod gekomen welke en waarom. Misschien wel tussen hen, maar niet uitgezonden. Ik vond dat hij daardoor heel onsympathiek over kwam
Ja, ik kon haar besluit om niet te verlengen wel begrijpen en terecht ook naar wat hij verder allemaal van haar vond daar was toch niets mis mee, maar het besluit dus dat hij niet wilde verlengen snapte ik dan ook totaal niet. Wat een bekrompen conservatief engnekje was dat zeg!quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:12 schreef tim020hoorn het volgende:
Kortzichtige vent. Die rooie is niet 100 maar tot dat moment was er tussen hun niks aan de hand
Een blik rrrrare gekkies hebben ze weer open getrokken. Gisteren kwam er een vrouw binnen met een misvormde mond en ook nog eens uit Den Bosch...nou, het is weer geweldig. Tokkie alert ging weer af, zoals wel vaker de laatste tijd...quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
Leuk meid,
Hartstikke leuk,
Ja echt heel leuk,
Leeeuk leeuk,
Ik vind het heel leuk
Maar tering wat snurkt die man zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |