Soberso als volwassen kerel een vlag meenemen naar je date en hem dan nog aan de muur hangen ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:07 schreef MC-M het volgende:
Een vlag van de amateurtak van Feyenoord. Oké....
Precilla ziet er gewoon niet uit, helemaal niet voor haar leeftijdquote:
35quote:
Van dit soort pony's zijn ook zelden een succesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Precilla ziet er gewoon niet uit, helemaal niet voor haar leeftijdbos stro op dr kop ook...
Ja joh...mag je wel superknap voor zijn om dat te kunnen hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Van dit soort pony's zijn ook zelden een succes
Ja, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso als volwassen kerel een vlag meenemen naar je date en hem dan nog aan de muur hangen ook
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ze doet me denken aan die gast van Digital Underground met die bril en die neus zo
alleen geschikt voor paardenmeisjes idd. Die dan ook alleen een paard hebben en geen man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Van dit soort pony's zijn ook zelden een succes
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef RipCity het volgende:
alleen geschikt voor paardenmeisjes idd. Die dan ook alleen een paard hebben en geen man.
Dat dacht ik dus ook...ze ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precilla ziet er gewoon niet uit, helemaal niet voor haar leeftijdbos stro op dr kop ook...
Maar wat doen zulke mensen bij een programma als dit? En waarom wordt ie dan ook gematcht met iemand die monogaam wil zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef Nine. het volgende:
Deze ouwe snoepert is van de open relaties
Geen idee, maar dit doen ze dus wel vaker.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar wat doen zulke mensen bij een programma als dit? En waarom wordt ie dan ook gematcht met iemand die monogaam wil zijn
Zal wel voor de kijkcijfers zijn ofzo, wel jammer want vind dit echt een leuk lief vrouwtjequote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit doen ze dus wel vaker.
Ja echt hè, zit niks bij...maar ik denk dat als ik me niet aantrokken voel tot iemand ik misschien ook best saai over zou komen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |