China heeft Chinezen in Kiev het advies gegeven om met een Chinees vlaggetje te gaan zwaaien mocht het daar uit de hand escaleren. Zij zien Rusland anders dan wij doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Poetin is een idioot, maar niet dom. Ook hij weet heel goed dat niemand, en hij al helemaal niet, als winner uit een oorlog kan komen als er kernwapens gebruikt gaan worden.
Wat de EU nu moet doen is gewoon Rusland totaal buitensluiten op alle mogelijke manieren. Als je het slim speelt probeer je China hierin mee te nemen, want die kan je economisch nog wel wat lekker maken.
Want dat gaat verschil maken? De Oekraïnekeutel gaat echt niet meer teruggetrokken worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, dit moet je doen nadat heel Oekraine is overgenomen inderdaad...
Ja hoor. Als hij doorkrijgt dat de EU toch niks doet is het over een paar jaar weer raak in een ander land.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja true maar zie je hem serieus Polen, Finland of de Baltische staten aanvallen?
Ik zie het nog steeds als afbijten vooral dan dat hij bezig is met soviet unie 2.0
De grootste denkfout die je kunt maken is om te denken dat er zoiets bestaat als een homogeen Ukraine.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waar baseer je deze keiharde uitspraken op, behalve dat het voor jou een ver-van-je-bed-show is en je blijkbaar niet echt compassie voelt voor 44 miljoen Oekraïners die nu elk moment alles kwijt kunnen raken.
Waarom hoor ik niets op de Kiev livestream?quote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niets op de Kiev livestream?
Charkov staat daar symbool voor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland heeft 20 miljoen man opgeofferd in WO2.
Ja, omdat heel Europa dan in actie komt!quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Aanval op de Baltische staten zie ik nog wel gebeuren hoor.
De kans dat hij Polen of Finland binnenvalt schat ik lager in
Speaker kapot. En Kiev is groot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom hoor ik niets op de Kiev livestream?
Zegt hij niet zoiets als ot nasa, "vanuit ons" naar Oekraïnequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zegt hij NASA raketa?
Wel bizar dat je gewoon raketten langs ziet vliegen
Flink hersteld durf ik te stellen als je kijkt vanaf de aanval tussen 3u en 4u. vannacht.quote:
Tja, als de wereld op deze manier reageert kunnen we die landen ook wel afschrijven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
toen ik 5 jaar terug in Biulgarije was daar hoorde in dat Rusland aan iedereen Russische paspoorten een het uitdelen was , het geen ook gebeurde in de Krim
En allerlei meisjes en jongens uit iedere vroegere sovjet staat in klederdracht trokken dansend door de straten , ook Moldova , Oekraine en Letland en Bulgarije en Kazachstan
Men wil geen militaire interventie, men wil geen economische sancties.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want dat gaat verschil maken? De Oekraïnekeutel gaat echt niet meer teruggetrokken worden.
Die weet dat ze toch niet serieus wordt genomen,quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
Van der Leyen lijkt heel bezorgd en zelfs beetje emotioneel![]()
![]()
Nee, ik hoor wel gewoon verkeer en sirenesquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Speaker kapot. En Kiev is groot.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef roos94 het volgende:
Heeft iemand ergens een website of artikel whatever waarin voor dommen zoals ik wordt uitgelegd waarom dit nou allemaal gebeurt
Wordt tijd om de eis van unanimiteit te doorbreken. Op deze manier gaat het nooit wat worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:20 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Er komt toch een slap sanctie pakket. Dat kan je op je vingers natellen. Elk afzonderlijk EU land heeft zijn eigen belangen en uiteindelijk komt er een slap aftreksel.
De 'oplossing' voor alle problemen die de EU veroorzaakt is meer macht voor de EU. Beter stoppen we daar mee. Het wordt alleen maar erger.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:20 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat zou helpen is meer macht overdragen aan de EU om beslissingen te nemen zonder dat dat langs 27 landen voor een fiat moet.
Leuk, maar totaal niet relevant voor mijn uitspraak, dus waarom quote je me?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
De grootste denkfout die je kunt maken is om te denken dat er zoiets bestaat als een homogeen Ukraine.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef roos94 het volgende:
Heeft iemand ergens een website of artikel whatever waarin voor dommen zoals ik wordt uitgelegd waarom dit nou allemaal gebeurt
Ze stonden er al.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Topidee, Russische provincies die net een minuut vrijheid na x-jaar onder de knoet van Rusland te hebben geleefd direct bewapenen met kernwapens. Kan niet mis gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |