Kies je momenten even beter uit.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee keer pas, wel opletten svp.
Overigens ben jij ook allerminst vies van meerdere keren dezelfde grap.
Bozig. Kwaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:46 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Die grap heb je 3x gemaakt vandaag, ben je nou helemaal aan het doen?
Zolang we maar boven Feyenoord eindigen is het seizoen compleet hi ha hoquote:Op zondag 27 februari 2022 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Zou me toch wel zorgen maken als ik Ajax supporter was. Sinds die 5-0 tegen Vitesse lijkt het he-le-maal nergens meer op.
Vind je? Tegen Benfica was het met vlagen gewoon goed en die pot in Tilburg op dat zeiknatte veld sjaquote:Op zondag 27 februari 2022 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Zou me toch wel zorgen maken als ik Ajax supporter was. Sinds die 5-0 tegen Vitesse lijkt het he-le-maal nergens meer op.
jij bent gewoon ajax supporter johquote:Op zondag 27 februari 2022 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Pak hem aan, Klaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent gewoon ajax supporter joh
blijf voortaan gewoon hier posten
Gelukkig ja? Idioot.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Gelukkig is er oorlog in Oekraine zodat ik afleiding had tijdens deze crap
Ja, laten we maar blij zijn met die oorlog in Oekraine!quote:Op zondag 27 februari 2022 18:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Je bent niet goed jij.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Nog een paar uur en dan weer naar de isolatiecelgenotquote:Op zondag 27 februari 2022 18:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
mee eensquote:
"Shreyas is aan het typen"quote:Op zondag 27 februari 2022 18:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft @:shreyas al gereageerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |