SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
we hebben keurig gewachtquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:42 schreef Flow3r het volgende:
Wtf wist niet dat ik laatste post had
Jij moet naar bed leave.quote:
Ik vertrouw er op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ze gaat zo. eerst nog wat pilletjes achterover mikken
Van Noucine ja denk ik ook. Zij is ook eigenlijk helemaal niet het type voor hem. Hij heeft zijn ogen ook niet in zijn zak en weet hoe ze reilt en zeilt . Haar humor over viezigheid is niet zijn humor. Maar Salar weet ik niet ja op het eind misschien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:45 schreef juul. het volgende:
Gesprek even terug geluisterd, Tobias is het vandaag opgevallen dat hij niet in de top 4 van Nouch zit en dat Salar Nouch natuurlijk nooit laat vallen.
Van die twee wil hij af, mijn aanname
Maar voor hoelang laat Salar het spel nog vallen....???? Denk dat hij dat nooit echt heeft laten vallen hij had door dat het anders moest....zowel voor de kijkers als voor de bewoners.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Is wel cute om te zien dat Salar het "spel" heeft laten vallen en alleen maar populairder aan het worden is.
Waarom beseffen Grace en Tobias dat nog niet. Hun hebben te vroeg gepiekt en gaan het onderspit delven.
Salar of Nawel of Nouchine voor de winst voorspel ik. Kristoff mag van mij persoonlijk ook winnen.
Als blijkt dat Julio en Nawel genomineerd zijn, ga ik zeer zeker op Julio stemmen om te mogen blijven want Kristoff heeft dan meer kans om in de finale te komen want Hanne gaat het sowieso niet redden en dus dan Nouchine en Kristoff in de finale.
Slaap lekker allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |