SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
we hebben keurig gewachtquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:42 schreef Flow3r het volgende:
Wtf wist niet dat ik laatste post had
Jij moet naar bed leave.quote:
Ik vertrouw er op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ze gaat zo. eerst nog wat pilletjes achterover mikken
Van Noucine ja denk ik ook. Zij is ook eigenlijk helemaal niet het type voor hem. Hij heeft zijn ogen ook niet in zijn zak en weet hoe ze reilt en zeilt . Haar humor over viezigheid is niet zijn humor. Maar Salar weet ik niet ja op het eind misschien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:45 schreef juul. het volgende:
Gesprek even terug geluisterd, Tobias is het vandaag opgevallen dat hij niet in de top 4 van Nouch zit en dat Salar Nouch natuurlijk nooit laat vallen.
Van die twee wil hij af, mijn aanname
Maar voor hoelang laat Salar het spel nog vallen....???? Denk dat hij dat nooit echt heeft laten vallen hij had door dat het anders moest....zowel voor de kijkers als voor de bewoners.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Is wel cute om te zien dat Salar het "spel" heeft laten vallen en alleen maar populairder aan het worden is.
Waarom beseffen Grace en Tobias dat nog niet. Hun hebben te vroeg gepiekt en gaan het onderspit delven.
Salar of Nawel of Nouchine voor de winst voorspel ik. Kristoff mag van mij persoonlijk ook winnen.
Als blijkt dat Julio en Nawel genomineerd zijn, ga ik zeer zeker op Julio stemmen om te mogen blijven want Kristoff heeft dan meer kans om in de finale te komen want Hanne gaat het sowieso niet redden en dus dan Nouchine en Kristoff in de finale.
Slaap lekker allemaal.
Dus waarschijnlijk niets van datquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:07 schreef suzi1 het volgende:
de meeste carnavalskledij hebben ze volgens mij al gedragen
Dat is dus het spel spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:32 schreef Koos1958 het volgende:
Dat tobias over het spelnspelen van kristof begint snap ik niet. Elke stemming tot nu toe overlegt hij juist met kristof de tactiek en wie hij erop zet. En dan spreken ze af dat er met salar en grace gesproken moet worden. En toch blijft tobias zeggen dat hij zelf vanuit gevoel stemt. Klopt geen meter van. Kom er gewoon voor uit dat je het spel speelt
Hij geeft nooit alles bloot bij Kristof. Meestal maar 1 naam.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:32 schreef Koos1958 het volgende:
Dat tobias over het spelnspelen van kristof begint snap ik niet. Elke stemming tot nu toe overlegt hij juist met kristof de tactiek en wie hij erop zet. En dan spreken ze af dat er met salar en grace gesproken moet worden. En toch blijft tobias zeggen dat hij zelf vanuit gevoel stemt. Klopt geen meter van. Kom er gewoon voor uit dat je het spel speelt
Ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk gaan ze dat vandaag horenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:12 schreef Stargazing het volgende:
Is er uit de gesprekken al duidelijk wie er genomineerd staat naast Nawel?
Ik vermoed Julio en Hanne en als het er maar een is dan Julioquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:27 schreef chufi het volgende:
Begin van de middag worden de genomineerden bekend gemaakt
zonder dat "kliekje" zou het oersaai worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:21 schreef jorienvdherik het volgende:
pfff het hele kliekje heeft weer immuniteit
De vraag voor mij is vooral of er twee of drie genomineerden zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk gaan ze dat vandaag horen
Ik kijk Big Brother voor de ruzie en spektakel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
zonder dat "kliekje" zou het oersaai worden.
Zijn ze een kliekje omdat zij de enige zijn die wel plezier hebben en het spel WEL van persoonlijke gevoelens kunnen scheiden?
Want op Nouchine (en Salar) na is er niemand die dit jaar in de groene kamer heeft gelegen die dat kon/deed.
Waarom heeft ze zich bekladderd dan?quote:
Pingpongballenquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:10 schreef suzi1 het volgende:
je weet maar nooit wat grace nog uit dr doos tovert
oh ali express heeft afgegevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt dus hierdoor:
[ afbeelding ]
Nawel staat niet direct bekend om haar vermogen om vooruit te denken .... ik noem maar een zeker balspel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel had het kunnen weten Tobias had het probleem ook met die sliert om zijn hoofd
Tja Nawel en denkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel staat niet direct bekend om haar vermogen om vooruit te denken .... ik noem maar een zeker balspel.
dat was vorig jaar zo jammer, een michel die alles gelijk probeerde te sussenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik kijk Big Brother voor de ruzie en spektakel.
Maar het is zo saai dit jaar.
Gaat pas leuk worden als kliekje elkaar gaat nomineren
Ze houden zich allemaal in en doen lief en leuk tegen mensen waar ze zich kapot aan irriteren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat was vorig jaar zo jammer, een michel die alles gelijk probeerde te sussen
ik zie die ruzies ook graag, maar je kan net zo makkelijk even naar de winkel, want je loopt geen ruzie mis
zou het er zelf niet om laten. denk dat je daarmee best hoog zou kunnen scoren bij bepaald publiekquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze houden zich allemaal in en doen lief en leuk tegen mensen waar ze zich kapot aan irriteren.
Op zich best knap.
De fb-ers vonden dat al met The Voice-gate! Zodat de bewoners niets meer zouden zingen van Marco B.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Och jee... Twitter heeft weer een dingetje. Vind dat de bewoners nu op de hoogte gesteld moeten worden van wat er in de Oekraine gebeurd.... Alsof ze daar ook maar iets mee kunnen...
Tja, zou ze voor nu maar in het ongewisse laten. Valt nog weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Och jee... Twitter heeft weer een dingetje. Vind dat de bewoners nu op de hoogte gesteld moeten worden van wat er in de Oekraine gebeurd.... Alsof ze daar ook maar iets mee kunnen...
Geef ze gewoon een krant abbo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:01 schreef suzi1 het volgende:
mss moeten ze van apple ook vertellen!
ze zullen vast nog wel een krantendag krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef ze gewoon een krant abbo.
Elke dag het ontbijtnieuws en 20:00 uur journaalquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef ze gewoon een krant abbo.
Moet er niet aan denken, Tobias heeft vast wel weer zeer politiek correcte en vooral saaie meningen erover.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:02 schreef suzi1 het volgende:
zodat ze daar lekker over putin kunnen kleppen. en dan kan hij daar ook een attack op het huis laten doen
jeugdjournaal voor de niet aller snuggerstenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Elke dag het ontbijtnieuws en 20:00 uur journaal
Jeugdjournaal lijkt me dan beter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Elke dag het ontbijtnieuws en 20:00 uur journaal
dat jij zo'n hekel aan iemand zou kunnen krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, Tobias heeft vast wel weer zeer politiek correcte en vooral saaie meningen erover.
spuit 11quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeugdjournaal lijkt me dan beter.
Ja ja.quote:
ssstttttquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jeugdjournaal voor de niet aller snuggersten
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jeugdjournaal voor de niet aller snuggersten
Die hebben dan wat bijwerkingen, want ze gaan zo Nawel offeren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
sssttttt
BB doet wat kalmeringsmiddelen in het water
ik volg het nieuws al jaren niet meer. vang soms iets op. heerlijk die extra ellende er niet bij te hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
[..]die site gebruik ik ook voor dit soort dingen. Dat snap ik tenminste zonder teveel poespas..
Kunnen we Tobias niet naar Oekraïne sturen om te helpen zoeken naar een politieke oplossingquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, Tobias heeft vast wel weer zeer politiek correcte en vooral saaie meningen erover.
ehhh waaraan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die hebben dan wat bijwerkingen, want ze gaan zo Nawel offeren.
daar werk ik niet aan meequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kunnen we Tobias niet naar Oekraïne sturen om te helpen zoeken naar een politieke oplossing
ze mochten maar op 1 stemmen toch??quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Er waren maar 3 bewoners waar op gestemd kon worden.
Nouchine, Julio en Hanne.
Dat zijn 8 stemmen op 3 personen.
Wie zou de meeste stemmen hebben?
Julio.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Heb jij wel geslapen?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
joehoe
@:Justme
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou Tobias ook naar Oekraine sturen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja,dat heb ik Nawel gister horen zeggen tegen Salar die nog moest stemmen. Dat mocht eigenlijk niet,quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mochten maar op 1 stemmen toch??
Ga ik even teruglezen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jazeker. heb mn droom nog verteld hier
Ik hoop ook Hanne. Dat is net een irritante plakvlieg. Moeilijk weg te slaan en komt steeds terug.quote:
Is er een dromentopic?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was kort en bondig. het uitgebreide verhaal komt in het dromentopic
oehhhh een dromentopic in ViV aanmakenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was kort en bondig. het uitgebreide verhaal komt in het dromentopic
dagelijkse nachtmerries hier hahahquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh een dromentopic in ViV aanmaken![]()
![]()
Goed idee.Suzi`s dromentopic.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh een dromentopic in ViV aanmaken![]()
![]()
gisteravond?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
al 100 keer toch ... komt geen eind aan.
Gisteravond nog. Kwam geen eind aanquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
al 100 keer toch ... komt geen eind aan.
Volgens mij niet ... het was hottub - woonkamer - slapen. Volgens mij hebben ze niet samen gezeten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisteravond?
of zijn ze het alweer gegeten
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
goed streamwissel
dat cringy gedoe
die krijgt echt een portie klappen van mijquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:21 schreef suzi1 het volgende:
stel je voor. voor half 10 iemand die al op je rug springt
Ik denk dat ze Nouchine en Salar proberen te evenaren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
komt toch nooit verder dan dit een akward broer zus ding dat het net niet is ,maar ook niet meer wordt
Ik ben daar niet van gediend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:21 schreef suzi1 het volgende:
stel je voor. voor half 10 iemand die al op je rug springt
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine niest gewoon haar snot in de rondte. Die heeft zeker nooit een filmpje gezien van hoever de druppels van snot komen.
Ze staat af te drogen dus theedoek en glas vol met snot.
Voor een verzorgende best vreemd.
je mag dan slaan, dat weet jequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben daar niet van gediend.
Keertje neuken als ze eruit zijn en tot nooit meer ziens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
komt toch nooit verder dan dit een akward broer zus ding dat het net niet is ,maar ook niet meer wordt
dat is echter dan dit gedoetjequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Nouchine en Salar proberen te evenaren.
Ik denk Julioquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
ik vraag me af of het zover komtquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
Keertje neuken als ze eruit zijn en tot nooit meer ziens.
Als Tobias net zo neukt als hij praat....quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
Keertje neuken als ze eruit zijn en tot nooit meer ziens.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Tobias net zo neukt als hij praat....
kun je dan politiek correct neuken ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Tobias net zo neukt als hij praat....
De terror.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef suzi1 het volgende:
of al grace net zo schreeuwt in bed als buiten bed
Doe ik het zo goed?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
kun je dan politiek correct neuken ?
Hard wegrennen danquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef suzi1 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
kun je dan politiek correct neuken ?
Nou kan ze haar lol op, dat had Tobias toch op zijn voorhoofd zitten.?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt dus hierdoor:![]()
[ afbeelding ]
ik denk meer in de trant vanquote:
hoe toch opquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef Sofia35 het volgende:
Ligt grace weer op Tobias. Die arme jongen heeft geen moment rust
dat wordt een langdurige sessiequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer in de trant van
Grace vind je het erg als ik je hier aanraak
en als ik dit doe is dat dan fijn
als ik mijn hand 3 cm verplaats is het dan nog fijn
etc
Ik heb beeld nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer in de trant van
Grace vind je het erg als ik je hier aanraak
en als ik dit doe is dat dan fijn
als ik mijn hand 3 cm verplaats is het dan nog fijn
etc
ik bekeek dat net!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Salar en Kristof buiten frisse neus halen en keuvelen over het spel.
Winterjas, capuchon op, huiveren van de kou en korte broek.
Vraag me af of ze het wel echt is.....dat balletje met die kleine gekleurde balletjes loopt ze op te kauwen alsof het kauwgum is. Salar zei nog wat vies dat doe je toch niet haal het uit je mond.....ja zegt ze en kauwt verder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine niest gewoon haar snot in de rondte. Die heeft zeker nooit een filmpje gezien van hoever de druppels van snot komen.
Ze staat af te drogen dus theedoek en glas vol met snot.
Voor een verzorgende best vreemd.
En liggend ook he. Ik had al visioenen van een stikkende Nouchine en iedereen in paniek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af of ze het wel echt is.....dat balletje met die kleine gekleurde balletjes loopt ze op te kouwen alsof het kauwgum
Waar ga jij op bieden Zus?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Sestra666 het volgende:
Vanavond na de uitzending is de veiling mensen
Staat op insta
nee je mag op het jasje van Nawel biedenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef suzi1 het volgende:
o spannend. ik wil de roze trui van nawel!
Ik het sokje van Hanne.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef suzi1 het volgende:
o spannend. ik wil de roze trui van nawel!
Arme buren....quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef suzi1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:
Heb ik niks aan mijn wenkies zijn al gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef suzi1 het volgende:
jij mag de pincet van salar, ff. ik wilde die, maar geef jou de eer
Sokje? Is het er maar 1.?quote:
dat veranderd niksquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik niks aan mijn wenkies zijn al gedaan.
wat zeg je Tobias?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie pakken me alles af,greys de groene bank,nu jij het sokje weer.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[
[..]
Sokje? Is het er maar 1.?
Dat zijn oude versleten sokken die ze al lang heeft. Ooit gekocht omdat het patroon haar deed denken aan de voering van een jasje die ze als kind had.
En het is er maar 1
Treksok.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Denk ze dat die ingelijst in iemand zijn woonkamer komt te hangen.
Is het FF plaagdag vandaag?quote:
Ook dat nog.quote:
De febo heeft alles naar voren getrokken .. we zitten al bijna in de laatste 2 weken. Stond nu eenmaal in het script voor vandaag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
aaah ze zijn al best vroeg met herinneringen ophalen
vorig jaar waren dat de laatste 2 weken
echt hequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De febo heeft alles naar voren getrokken .. we zitten al bijna in de laatste 2 weken. Stond nu eenmaal in het script voor vandaag.
Zo benieuwd naar die reacties,dat ze er achter komen dat ze gefaald hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:43 schreef suzi1 het volgende:
maar wanneer weten de spelers dat t eerder stopt
lijkt me belangrijker dan oekraine
Las ergens dat ze het zo lang mogelijk geheim willen houden voor de bewoners, omdat de schok dan groter is. Dus @Benny moet maar even snel een crowdfund opstarten voor een vliegtuigje boven het BB huis met de tekst : 'BB finale op 26/3'quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:43 schreef suzi1 het volgende:
maar wanneer weten de spelers dat t eerder stopt
lijkt me belangrijker dan oekraine
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft een zweertje in zn neus. maar blijkbaar is dat een soort van verder gezwollen. die kan daar niet meer mee stoppen, tenzij emdr
Een voeten fetish is anders helemaal niet raar en zelfs veelvoorkomend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Voeten fetish guy heeft weer camera dienst ... mocht pas in de doos zitten bij scaryoke
ik haat voetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een voeten fetish is anders helemaal niet raar en zelfs veelvoorkomend.
geef die man een zalfjequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar hij heeft ondertussen heel zn kop kapot gekrapt!!
*insert plaatje van moppersmurf*quote:
zo lekker af en toequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
*insert plaatje van moppersmurf*
Zolang hij daar blijft krabben gaat het alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft een zweertje in zn neus. maar blijkbaar is dat een soort van verder gezwollen. die kan daar niet meer mee stoppen, tenzij emdr
Maar wat dan wel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
Tobi heeft besloten niet mee te doen aan de ratrace
baan kids huis hypotheek
een gewone boerejongenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
Tobi heeft besloten niet mee te doen aan de ratrace
baan kids huis hypotheek
Vakanties,surfen ,niksdoen...quote:
Had mn music's hypnotising link nog gecheckt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar hij heeft ondertussen heel zn kop kapot gekrapt!!
dat vraag ik me nu af!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Had mn music's hypnotising link nog gecheckt?
Oh dat lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vakanties,surfen ,niksdoen...
En toch is die sample ouder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat vraag ik me nu af!
in wel # staat hij van cos
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen, ik heb zwart wit beeld op al me apps als ik op play klik
https://youtube.com/shorts/Vie2Lf6G7TA?feature=share
zeker. de link die ik van familia had gekregen is wel watik zocht, maar niet de versiequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch is die sample ouder.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat vraag ik me nu af!
in welk # staat hij van cos
Retraite,een beetje mediteren.quote:
Al alles gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Geen idee .. mijn standaard advies zou zijn, stekker eruit en er weer in.. hopen dat dat het oplost.
met andere woorden geen reet doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Retraite,een beetje mediteren.
nee helaas. die is t nietquote:
quote:
wachten tot de opdrachten binnenrollen voor modellenwerk misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
met andere woorden geen reet doen
Men`s health toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
wachten tot de opdrachten binnenrollen voor modellenwerk misschien?
daar is hij denk ik ook niet echt geschikt voorquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
wachten tot de opdrachten binnenrollen voor modellenwerk misschien?
En het ethische aspect.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is hij denk ik ook niet echt geschikt voor
wel qua looks
maar hardheid van het werk
Kijk je daar vaak Verida?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee, hij heeft al een heel portfolio
zijn uiterlijk is oke,maar ik zou het benauwd krijgen van hem zo rechtlijnig en kortzichtig somsquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nou nee, niet echt......hou niet zo van zulke mannen.
Daar voel je niks van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zijn uiterlijk is oke,maar ik zou het benauwd krijgen van hem zo rechtlijnig en kortzichtig soms
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet opeens aan Cemal denken,die had ook een leuke portfolio.![]()
![]()
Mochten we toen ook gewoon in de COS plaatsen.Nu zou je een permban krijgen.quote:
en nu zijn de streams doodverziekend saaiquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mochten we toen ook gewoon in de COS plaatsen.Nu zou je een permban krijgen.![]()
![]()
Wat greys zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:24 schreef Koos1958 het volgende:
Is het de moeite om de streams aan te slingeren of kan ik beter af en toe meelezen op dit moment
je kunt beter meelezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:24 schreef Koos1958 het volgende:
Is het de moeite om de streams aan te slingeren of kan ik beter af en toe meelezen op dit moment
Het zit hem ook niet mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:30 schreef tiki het volgende:
Tobi legt nu uit aan Grace hoe het met zijn modellenwerk zit.
Voor sommig werk is hij net 1 centimeter te kort. En voor Catwalk is hij te breed heb ik begrepen.
Geen FOKker dus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef just me het volgende:
hij komt 1 cm te kort voor de 30 cm
ha haquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef just me het volgende:
hij komt 1 cm te kort voor de 30 cm
kunnen we nog ergens de foto's terugvindenquote:
zelfs naaktfoto'squote:Op donderdag 24 februari 2022 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
kunnen we nog ergens de foto's terugvinden
een linkje geven is zeker teveel moeitequote:
Ha ha. Tegelijkertijd zelfde gedachten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Tobi financiële problemen. Als hij uit het huis komt dan heeft hij niks meer. Geld op bank voor rekeningen, maar dat is op als BB klaar is. ( geld wat hij krijgt van deelname BB inbegrepen) Dan moet hij vlammen zegt hij. Als het niet lukt huur opzeggen en koopt hij oud busje om daar in te wonen.
Grace idem dito. Geldzorgen.
Dat is aan FFquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef just me het volgende:
[..]
een linkje geven is zeker teveel moeite
Wat ook BS is,ze zijn gewoon in loondienst.Krijgen iets van 100 euro per dag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef tiki het volgende:
En Toob moet direct vlammen als hij uit het BB huis komt.
Heeft nu nog net genoeg geld op zijn rekening om alles te betalen voor een paar maand, maar daarna is het op en moet hij vol aan de bak voor centjes.
Snap nu ook wel dat hij best gehaaid is op het winnen van BB.
politiek correct antwoordquote:
Ja, maar dat is natuurlijk alleen voor de tijd dat ze in het BB huis zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ook BS is,ze zijn gewoon in loondienst.Krijgen iets van 100 euro per dag.
Yep. Wel bewijs dat wat wij hier neerplempen klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef tiki het volgende:
[..]
Ha ha. Tegelijkertijd zelfde gedachten.
Dat geld heeft hij meegerekend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ook BS is,ze zijn gewoon in loondienst.Krijgen iets van 100 euro per dag.
Dit wilde ik ook posten.quote:
gebeurt wel vaak jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah dus als je geldzorgen hebt doe je mee aan een RLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |