Hallomquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
In het meettopic werd ik uitgenodigd voor deze SC.
Welkom hierquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
Is geen vereiste hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
quote:
Jij weet dat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een ploeg met waardeloze spelers
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
He bah, is dit ook al een ajax-topic?
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:25 schreef aloa het volgende: [..] Die maakte nogal wat los met deze tweet
[ twitter ]
Ik ben bezig met mijn boek en gitaar en als er iemand wilt vechten moeten ze maar komen want ik kan ook vechtenquote:
Dat dacht die gijzelaar ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn boek en gitaar en als er iemand wilt vechten moeten ze maar komen want ik kan ook vechten
Wat anders? Ik moet toch wat aan frisse lucht hebben die dagquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is geen vereiste hoor
Leuk dat je komt. Doe je ook de stadswandeling?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn boek en gitaar en als er iemand wilt vechten moeten ze maar komen want ik kan ook vechten
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier staan ook soms groepjes van die gasten na een blik weten ze dat ze mij met rust moeten laten
veel doen en luisteren helpt ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het oefenen
Da's echt niet waar. Die talen zijn beide mooi en zitten ook vrij logisch in elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Spaans is ook echt een klote taal en Frans ook !!!
Daagt u mij uit voor een duel !!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Da's echt niet waar. Die talen zijn beide mooi en zitten ook vrij logisch in elkaar.
Klopt wel ja, ik krijg er heel langzaam wel gevoel voor.quote:
Vertel, wat gaan we doen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daagt u mij uit voor een duel !!!
Idd een kwestie van veel doen .. Ik denk er niet meer bij naquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Klopt wel ja, ik krijg er heel langzaam wel gevoel voor.
Ik ken steeds meer woorden en zinnen maken lukt vaak ook. Met encantar en gustar bijvoorbeeld wordt het wat moeilijker, dan moet ik echt goed nadenken over de zinsopbouw.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Idd een kwestie van veel doen .. Ik denk er niet meer bij na
Daar ben ik wel voor te porren hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Afspraak stationetje en dan klappie klappie geen wapens
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat wil ik ook![]()
Helpt wel dat mensen in Spanje vaak wel luisteren en me niet gelijk dom aankijken als ik een zin probeer uit te sputteren.
Ik heb daar allemaal geen zin in maar als je wilt stuur ik min woon plaats en adedrres welquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor te porren hoor!
Oke gezellig! Als t maar niet te ver weg is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb daar allemaal geen zin in maar als je wilt stuur ik min woon plaats en adedrres wel
echt wel .. een uithoekquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke gezellig! Als t maar niet te ver weg is.
Volgens ergens aan de Duitse grensquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja misschien voor mij niet, of weet je nog ongeveer waar ik woon?
Zou best kunnen, maar ik ken het het verder niet ...quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik woon in de mooiste provincie van Nederland
Drenthe?quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik woon in de mooiste provincie van Nederland
Ja! In het prachtige Gelderlandquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens ergens aan de Duitse grens
Ergens bij Nijmegen meen ik gezien te hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja! In het prachtige Gelderland
Haha ja, je bent goed op de hoogte!quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens bij Nijmegen meen ik gezien te hebben
Ik dacht dat je noordelijk woonde maar ik zag je het van de week ergens postenquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja, je bent goed op de hoogte!
Oeh, mijn locatie is niet per se n geheim, maare ik wist dat ik zo vaak poste waar ik woon.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je noordelijk woonde maar ik zag je het van de week ergens posten
Ik stap nu in de auto, tot over 2,5 uur!quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik woon in Vlissingen waar jullie wonen moeten jullie zelf weten
Ik wou gaan slapenquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto, tot over 2,5 uur!
Lekker aan zee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik woon in Vlissingen waar jullie wonen moeten jullie zelf weten
Ja 020 iddquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oeh, mijn locatie is niet per se n geheim, maare ik wist dat ik zo vaak poste waar ik woon.
Jij woont in Amsterdam toch?
Ik zet jou aan de straat bij t restafvalquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je het echt meent zie ik je verschijnen en prop ik je in de groene kliko
Dat moet jezelf wetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zet jou aan de straat bij t restafval
Lijkt me voor je boek wel essentieelquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dank ik weet het soms ook ff niet meer
Winnie toch ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:51 schreef mootie het volgende:
Ik heb een Roemeense hond, telt dat?
Ik schrijf dingen op en dat gaat uiteinderlijk een boek wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me voor je boek wel essentieel
Waar komt je inspiratie vandaan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik schrijf dingen op en dat gaat uiteinderlijk een boek worden
Dat boek komt wel vol!quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kippen en tuinkabouters gekke wijven en en vreemde lantarenpaal
Heb je de laatste alinea al geschreven?quote:Op donderdag 24 februari 2022 01:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een boek schrijven is echt niet makelijk
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je de laatste alinea al geschreven?
En dat is niet erg leukquote:Op donderdag 24 februari 2022 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je de laatste alinea al geschreven?
Het is allemaal complete waanzin maar wel met liefdequote:Op donderdag 24 februari 2022 01:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil vertellen, of heb je echt nog nieuwe input nodig om t af te maken?
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 24 februari 2022 01:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is allemaal complete waanzin maar wel met liefde
50 euroquote:Op donderdag 24 februari 2022 01:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Ik bestel alvast een exemplaar.
Mogguh. Dan nu koffie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.![]()
Ik lag wel lekker eigenlijk in bed.
Lekkuhhh ☕️quote:
Ben je alweer unplugged?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Koffie![]()
Alles is goed verlopen. Droge neus en kon niet snuiten (als een olifant)
Gaat nergens overquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Las het ja. Poetin is een eikel.
Tnx, lekker.quote:
Ik denk bijna niemand in Nederland..quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in oorlog
Je moet alles een keer meemakenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in oorlog
Baudet welquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk bijna niemand in Nederland..
Goedemorgen btw
Goedemorgen.quote:
neequote:Op donderdag 24 februari 2022 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Heb je de reactie van Trump ook gezien?
quote:
De Donetzk variant lijkt vooral lokaal te spelen, aldus de amateurviroloog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef Domnivoor het volgende:
De oorlog levert nieuwe banen op voor amateur-virologen die in een zwart gat vallen![]()
VOORMALIG AMATEURVIROLOOG VERDER ALS OEKRAÏNE-DESKUNDIGE
Tsjaa. Nu is het helemaal duidelijk hoe hij ooit gewonnen heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Heb je de reactie van Trump ook gezien?
Hoe ging je onderzoek?quote:
Zo dat duurt langquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed. Op 22 april de uitslag.
7 weken. Ik heb wel een mooie kamer hihi. Zorghotel van het UZA.quote:
Blijf je er zolang ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
7 weken. Ik heb wel een mooie kamer hihi. Zorghotel van het UZA.
Nee maar het slaapcentrum is hier gevestigd.quote:
quote:
Tussen die post en deze zat weer eens een dutjequote:
haha volhoudertjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef mario390 het volgende:
in brasil huis doen 2 al
en halfe ur vögelen
Je bent weer vrij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef mario390 het volgende:
in brasil huis doen 2 al
en halfe ur vögelen
Maar toen negierde je mij.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:33 schreef mazaru het volgende:
Roepen de wappies al dat deze oorlog een complot is van Rutte en co?
Zo voorspelbaar. Stelletje flapdrollen. Als ze een klein beetje consequent zouden zijn gingen ze nu naar Moskou om daar op pannetjes te gaan slaan en met brandende fakkels bij regeringsleiders langs te gaan.quote:
Kwestie van tijd inderdaad. In Amerika zijn ze er al volop mee bezig Biden et al te schuld in de schoenen te schuivenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:33 schreef mazaru het volgende:
Roepen de wappies al dat deze oorlog een complot is van Rutte en co?
Getsiequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:40 schreef mario390 het volgende:
https://twitter.com/Fconegundes/status/1496793788651606017
Ik hoorde juist dat de Amerikanen de reactie van Biden goed konden waarderen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Kwestie van tijd inderdaad. In Amerika zijn ze er al volop mee bezig Biden et al te schuld in de schoenen te schuiven
Ja het is dan ook dat Trump/Fox/Breitbart complexquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat de Amerikanen de reactie van Biden goed konden waarderen?
Mario dat volgen we hier niet ... Niemand wil dat zienquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:40 schreef mario390 het volgende:
https://twitter.com/Fconegundes/status/1496793788651606017
Ik had het aangekliktquote:
Luister nou een keer naar Chufi.quote:
Wat mij betreft post je het lekker hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:43 schreef mario390 het volgende:
hier werd toch sonst ook elke onzin
geplaatst
en ik werd waarschijnlijk niet meer lang op
fok zijn
Dat zeg je ook elke keerquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:43 schreef mario390 het volgende:
hier werd toch sonst ook elke onzin
geplaatst
en ik werd waarschijnlijk niet meer lang op
fok zijn
hier is niks ooftopic omquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef pullup het volgende:
Het is niet zo dat het offtopic is of zo
Daar heb je gelijk aan..quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier is niks ooftopic om
dat hier en topic is waar over
alles gaat
Preciesquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier is niks ooftopic om
alles gaat
Heb je een nieuwe baan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik werd de tijd niet meer hebben
Je gaat moeten werken, zoals je laatst vertelde?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik werd de tijd niet meer hebben
Snap ik,maar je kan ook een beetje nadenken.Het BB gelul elders posten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier is niks ooftopic om
alles gaat
Zou niet weten waaromquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,maar je kan ook een beetje nadenken.Het BB gelul elders posten.
Dan niet.quote:
Het is niet meer het kijken waard ..quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
man man heb en beeld van
ned.bb huis gezien, waar ik me op
de hoofd grijf![]()
ze hebben begrafenis inszeniertquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is niet meer het kijken waard ..
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze hebben begrafenis inszeniert
geen idee waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat liefquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:14 schreef mario390 het volgende:
de meisje met gebroken zeh
hefft 2 krukjes gekregt
Laat maar gewoon doorgaan. Er gaat al zo veel niet door…quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:00 schreef chufi het volgende:
Oops ... Rusland - Nederland nu bij WK Kwalificatie Basketbal gaat gewoon door
Ik neem aan dat ze sws al in Rusland waren ...quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat maar gewoon doorgaan. Er gaat al zo veel niet door…
Oorlog wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat maar gewoon doorgaan. Er gaat al zo veel niet door…
En op feestdagenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het na zonsondergang toch pauze ...
Oorlog voeren is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kon je nog gewoon ff bij vrouw en kinderen zijn .. tot het te laat was natuurlijk
Wat lief dat je dit zo doet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:05 schreef Domnivoor het volgende:
Iemand heeft belangstelling voor mijn platen![]()
V&A / [TK] Oude elpees en singles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
Iemand trek ?Nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebruik je als vulling?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Stierenballen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wel
Wat gebruik je als vulling?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
Iemand trek ?Smakelijk, ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
kip en wat groente, pikant welquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nu wel
Wat gebruik je als vulling?
Klinkt altijd goedquote:
Zou overslaan.quote:
Ook zelfgemaakt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:11 schreef mario390 het volgende:
pikant gevurzte pindanutten
en cashews
Weet ik ook welquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef mario390 het volgende:
vertel me hoe man nutten selfs
makt?
dat gaat niet,nutten zijn nutten
Zo is dat. Beter weer is onderweg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag van mij wel, hebben we dat ook weer gehad
Gelukkig wel ook wel aan toequote:Op donderdag 24 februari 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo is dat. Beter weer is onderweg.
Gaat de rest morgen wel halen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
Zo die empanadas waren lekker ... ik moest aan de rem trekken om ze niet alle 16 op te eten
Ik doe mn best met inhoudenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat de rest morgen wel halen?
Hoeveel heb er nu op gegeten ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
Zo die empanadas waren lekker ... ik moest aan de rem trekken om ze niet alle 16 op te eten
Mooi vooruitzichtquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig wel ook wel aan toe
Zaterdag weer lekker shoppen in de stad en hapje eten, zonder gedoe etc
de helftquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel heb er nu op gegeten ?
Ah morgen de andere helft of voor later op de avond als snackquote:
Morgen ontbijtjequote:Op donderdag 24 februari 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah morgen de andere helft of voor later op de avond als snack
Ook lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik eet vanavond niks meer. Burger King gehad na mijn slaaponderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |