Hallomquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
In het meettopic werd ik uitgenodigd voor deze SC.
Welkom hierquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
Is geen vereiste hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
![]()
quote:
Jij weet dat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een ploeg met waardeloze spelers
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
He bah, is dit ook al een ajax-topic?
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:25 schreef aloa het volgende: [..] Die maakte nogal wat los met deze tweet
[ twitter ]
Ik ben bezig met mijn boek en gitaar en als er iemand wilt vechten moeten ze maar komen want ik kan ook vechtenquote:
Dat dacht die gijzelaar ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn boek en gitaar en als er iemand wilt vechten moeten ze maar komen want ik kan ook vechten
Wat anders? Ik moet toch wat aan frisse lucht hebben die dagquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is geen vereiste hoor
Leuk dat je komt. Doe je ook de stadswandeling?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn boek en gitaar en als er iemand wilt vechten moeten ze maar komen want ik kan ook vechten
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier staan ook soms groepjes van die gasten na een blik weten ze dat ze mij met rust moeten laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |