‘Niet gevaarlijk’ zou ik niet meteen zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een fabriek die titanium dioxide maakt (wit pigment, gebruikt in verf, papier, tandpasta..). Niet gevaarlijk.
Klopt. Sterker nog, van wat ik lees zitten veel Russische troepen nu op plekken waar je maar een paar dagen kan blijven todat het onhoudbaar wordt (lastig eten/gas aan te voeren, koud, etc).quote:
Yup, op een gegeven moment hebben ze al hun diesel verkocht om er sterke drank van te kopenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, van wat ik lees zitten veel Russische troepen nu op plekken waar je maar een paar dagen kan blijven todat het onhoudbaar wordt (lastig eten/gas aan te voeren, koud, etc).
Dus ik zou zelfs zeggen dat vannacht het moment van de waarheid is, of wellicht morgen nog. Daarna moeten die troepen terug naar de basis in ieder geval. Dus het gebeurd de komende 48 uur ergens, of niet (voorlopig)
Lijkt er een beetje op dat 22-2-22 wel echt de grote dag had moeten zijn.quote:
Valt nog steeds niet vooral te verwachten dat het een stap-voor-stap-ding wordt? Dus wat troepen hier, dan toch ook maar dit, dan een beetje daar naartoe, etc. Ik betwijfel of men echt een 'invasie' in de klassieke zin van het woord uit gaat voeren, dus van het ene op het andere moment volle bak met de hele macht naar binnen rijden en volle bak oorlog voerenquote:
Niemand die 't weet (hier danquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt nog steeds niet vooral te verwachten dat het een stap-voor-stap-ding wordt? Dus wat troepen hier, dan toch ook maar dit, dan een beetje daar naartoe, etc. Ik betwijfel of men echt een 'invasie' in de klassieke zin van het woord uit gaat voeren, dus van het ene op het andere moment volle bak met de hele macht naar binnen rijden en volle bak oorlog voeren
TiO2 is niet gevaarlijk, maar het proces om het te maken..quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
‘Niet gevaarlijk’ zou ik niet meteen zeggen
https://www.stopfake.org/(...)ficial-russian-lies/
is ook niet standaardquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:05 schreef mcmlxiv het volgende:
De blauwe verf voor “de vredestroepen” is nog niet gearriveerd heb ik begrepen
Is dat, als het plan toch al is om heel Oekraïne uiteindelijk in te nemen, eigenlijk wel gunstiger dan een snelle blitzkrieg?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt nog steeds niet vooral te verwachten dat het een stap-voor-stap-ding wordt? Dus wat troepen hier, dan toch ook maar dit, dan een beetje daar naartoe, etc. Ik betwijfel of men echt een 'invasie' in de klassieke zin van het woord uit gaat voeren, dus van het ene op het andere moment volle bak met de hele macht naar binnen rijden en volle bak oorlog voeren
Mijn opinie: Gunstiger om het land daadwerkelijk in te nemen. (eerst een stukje gaat de rest van Oekraine in extreme defensieve positie zetten). Militair zijn ze er nu klaar voor in ieder geval.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is dat, als het plan toch al is om heel Oekraïne uiteindelijk in te nemen, eigenlijk wel gunstiger dan een snelle blitzkrieg?
Ze hebben toch al overal de ‘Z’ van ziekenwagen op geschilderd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:05 schreef mcmlxiv het volgende:
De blauwe verf voor “de vredestroepen” is nog niet gearriveerd heb ik begrepen
Very very concerning, i hope it doesn't happenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef crystal_meth het volgende:
Steve is goed aan het verdienen met z'n coverage, net een donatie van 300$, eerder al enkele honderden...
Steve zou een aardappelen merk moeten beginnen, die zou ik wel kopen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef crystal_meth het volgende:
Steve is goed aan het verdienen met z'n coverage, net een donatie van 300$, eerder al enkele honderden...
Aardappelman heeft de tijd van z’n leven. Eerst Corona, nu ditquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef crystal_meth het volgende:
Hang on, hang on!quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:15 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Very very concerning, i hope it doesn't happen
Zou als ik Poetin was ook voor een snelle blitzkrieg gaan. Als hij nu heel langzaam troepen verplaatst naar de Donbass dan heeft Oekraine de tijd om hun leger (met westerse hulp) steeds beter te trainen en de frontlijn goed te beschermen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mijn opinie: Gunstiger om het land daadwerkelijk in te nemen. (eerst een stukje gaat de rest van Oekraine in extreme defensieve positie zetten). Militair zijn ze er nu klaar voor in ieder geval.
maar minder gunstig wat betreft sancties denk ik.
Alleen kunnen ze heel oekraine onder controle houden na de eerste inval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |