Kan ook nog steeds veel geblaat en weinig wol zijn allemaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
- Officieel hulp gevraagd door twee afgesplitste gebieden eerder vandaag
- Russische legereenheden op posities die maar een paar dagen houdbaar zijn (dus of nu moeten aanvallen of terug naar de basis)
- meer dan 80% van Russische eenheden die aan de grens staan zijn gereed voor een invasie
- Luchtruim bij de grens zojuist afgesloten door de russen voor burger luchtvaart
- Communicatie down in bepaalde gebieden
- Enorme rijen tanks en wagens die richting de grens bewegen
- De speech van de Oekrainse president net
- Oekraine die alle reservisten oproept.
Dat kan inderdaad. Maar het is wel zo maximaal wat je zal zien vlak voor een daadwerkelijke invasie. Ik weet niet welke andere signalen je nog zou kunnen zien behalve daadwerkelijk troepen over de grens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan ook nog steeds veel geblaf en weinig wol zijn allemaal.
Iedereen is een beetje een ramptoerist maar nu worst het wel heel serieus natuurlijk. Benieuwd naar de beurzen morgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
"Lets hope nothing will happen"
Dat hoop jij niet Steve
Steve gaat de 12u niet halen vandaagquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
"Lets hope nothing will happen"
Dat hoop jij niet Steve
Lopen Russisch geheim agenten binnen op dat moment.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:21 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Steve gaat de 12u niet halen vandaag
Maanden geleden heeft een Russische parlementslid in het parlement al verkondigd dat 22-2-2022 4 AM de wereld gaat veranderen. Met 22-2 zat hij warm, maar die 4 AM zit nog in het hoofd van de Oekraïners.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:06 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Lijkt om 4 uur lokale tijd te gaan gebeuren?
Zoiets las ik ook ja. Kan zijn dat 22-2 in eerste instantie ook de bedoeling was, dat is namelijk de datum op het verzoek van de DPR en LPR voor militaire steun van Rusland:quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:22 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Maanden geleden heeft een Russische parlementslid in het parlement al verkondigd dat 22-2-2022 4 AM de wereld gaat veranderen. Met 22-2 zat hij warm, maar die 4 AM zit nog in het hoofd van de Oekraïners.
En toen kwam de gijzeling.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:26 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Zoiets las ik ook ja. Kan zijn dat 22-2 in eerste instantie ook de bedoeling was, dat is namelijk de datum op het verzoek van de DPR en LPR voor militaire steun van Rusland:
[ twitter ]
Hopelijk worden we nog wakker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:31 schreef hollandia02 het volgende:
In Kiev moet je nu altijd een ID dragen,
In Nederland uberhaupt
Welja, slaaplekker boys!
Land straks nog een vlucht daar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:29 schreef hollandia02 het volgende:
Is Dniepro airport trouwens dicht maar ZAPORIZHZHIA 20 km verderop open??
Echt he? De propaganda is hetzelfde. Geleuter over oude grenzen, Volksduitsers en nepnieuws over dat het veel zwakkere land is begonnen met de aanval. Verbitterde oude man aan de macht met een groep trieste jaknikkers om zich heen. Zelfs de nuttige idioten in het buitenland zijn er gewoon. Zie het Nord Stream topic en al die mafketels die lid worden van de EU (EXpaNSIEdrIFT) erger vinden dan een land aanvallen met het leger.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:28 schreef KINGIEE het volgende:
Dit is toch gewoon een foute droom die gaat over de jaren 30' van de vorige eeuw?
Arm Oekraïens volk
Dat denk ik ook. Hij heeft nu het momentum en zal pas stoppen zodra hij Kiev in handen heeft. Die man is al bijna 70 en gaat niet meer afwachten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alles wijst op een invasie nu, vannacht. Het kan nog een 'play' zijn van Poetin natuurlijk, om ultieme druk op te voeren, maar 't ziet er niet goed uit.
Ik denk dat dat het originele idee was. Dat betekent ook dat alle diplomatie voor Piet Snot was, maar goed al wist je dat toen dan nog moet je het in ieder geval proberen. Dat knijpen van de gaslijn is natuurlijk ook een onderdeel van het plan geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:26 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Zoiets las ik ook ja. Kan zijn dat 22-2 in eerste instantie ook de bedoeling was, dat is namelijk de datum op het verzoek van de DPR en LPR voor militaire steun van Rusland:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |