SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Je hebt er een halve editie BB op moeten wachten, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad, Nawel versie 123.0 heeft toch wel een paar handige upgrades gehad.
Salar juicht het hards. Dus wie is nu de geldwolf.....ik zou zeggen niemand iedereen is even blij.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:36 schreef Silves het volgende:
Toby zijn reis aan het verder plannen, denk nu 1ste klas vliegen..geldwolf.
9Kquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
Hoeveel hebben ze nu al bij elkaar 'gespeeld'
tobi: heftig spel
Gifje van de dag Hendrik.quote:
Nawel is sowieso genomineerd en er zal vast nog wel iemand bij komenquote:
Blijf denken dat Tobi weet dat hij de grootste kans heeft om dit te winnen..houd niet van verliezen, en elke keer als er geld in de pot bijkomt, is ook de enige keer dat hij glundert..quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar juicht het hards. Dus wie is nu de geldwolf.....ik zou zeggen niemand iedereen is even blij.
Geen idee, daar is niets over gezegd, elke week is er nominatie, en de kijker heeft alleen geld gegeven dus morgen gewoon business as usual nomineren lijkt mequote:
Nee.quote:
Nou .. Grace is nu al een paar keer bovenaan populariteitspolls geeindigd. Als ie een beetje slim is, kan hij dat bedenken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Blijf denken dat Tobi weet dat hij de grootste kans heeft om dit te winnen..houd niet van verliezen, en elke keer als er geld in de pot bijkomt, is ook de enige keer dat hij glundert..
Tobias glundert wel vaker....vooral als hij niet hoeft te kiezen wie er nu nog weg moet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Blijf denken dat Tobi weet dat hij de grootste kans heeft om dit te winnen..houd niet van verliezen, en elke keer als er geld in de pot bijkomt, is ook de enige keer dat hij glundert..
Grace-tobi 1 pot nat...te verwaand en erg zeker van zich zelf..quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. Grace is nu al een paar keer bovenaan populariteitspolls geeindigd. Als ie een beetje slim is, kan hij dat bedenken.
Nawel is genomineerd omdat de kijker heeft bepaald dat ze het spel met de ballen moest spelen en heeft verlorenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Té veel pinnen uitgedeeld.
De kijker heeft niemand genomineerd.
Makkelijke week voor BB met behoud van geloofwaardigheid.
Paprika`s zijn op Soof.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Sofia35 het volgende:
Ze hebben paprika’s gehakt en tomaten. Waarom maken ze geen gevulde paprika met gehakt ?
haha.. zou grappig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Plottwist. Ze gaan toch door tot 6 april.
Ze rekenen deze week af met de trollenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nawel is genomineerd omdat de kijker heeft bepaald dat ze het spel met de ballen moest spelen en heeft verloren
Nothing to lose. Er staan toch herhalingen in de programmering wat wel een ontiegelijk zwaktebod is, maar dat terzijde!quote:
Daar falen ze toch weer in dus nopequote:Op woensdag 23 februari 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze rekenen deze week af met de trollen
Nou?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
Over Trollen gesproken: Jullie raden nooit wie er vanavond weer vrijkomt?
Hij was in Brasil?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
Joran?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
is het een zijquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst raden dame.quote:
Kei lekker !!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Sofia35 het volgende:
Ze hebben paprika’s gehakt en tomaten. Waarom maken ze geen gevulde paprika met gehakt ?
Jij weet het.quote:
De snottebel van Julio?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
10 pintos.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:55 schreef suzi1 het volgende:
begint t met een m en eindigend op een a!
En jij moet even worden aangepakt.Heb ik hem al gevraagd.quote:
ik wacht met spannend afquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En jij moet even worden aangepakt.Heb ik hem al gevraagd.
Jij zit in mijn bubbel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:58 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Even werd er meer getwitterd over Hanne dan over Rutte.
Maar beiden, terecht, onder held Mark Lanegan
Vertel?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
Onze Oostenrijkse vriend (in)quote:
Ik lust hem wel. Wat is een BB-cos zonder Anton aus..... ;-)quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze Oostenrijkse vriend (in)
Haha, zou kunnen, maar dit is van een neutrale site. Weet niet of het een betrouwbare site is hoor, maar wel geinig.quote:
Nomineren is op woensdagquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, daar is niets over gezegd, elke week is er nominatie, en de kijker heeft alleen geld gegeven dus morgen gewoon business as usual nomineren lijkt me
ik heb hem unter meine flugels genimtquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij begint al te cossen zoals M**** Suuz !
Ik was even naar de kruidvat want koopavond. So nothing happened?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een tegenvaller had gehoopt dat goelio was genomineerd
Ik las....quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb hem unter meine flugels genimt
Die heb ik weleens gehad hoor.Mocht ik alleen niet in ONZ posten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:05 schreef suzi1 het volgende:
het is wel raar dat als je vanwege iets in cos bent gebanned je alles nog kan lezen wanneer ingelogd
behalve bb sub
slaat nergens op
laat ze je dan ook elders posten. toch?
drm. ik weet dat anderen dat wel konden. dus ik snap niet warum zo strengquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gehad hoor.Mocht ik alleen niet in ONZ posten.
Geen nominatie alleen geld binnengehaaldquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:04 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik was even naar de kruidvat want koopavond. So nothing happened?
Zo dankbaar ook he de hele tijd boven de pannen hangen niks doen en dan vlak voor het klaar is brood snijden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef humpty het volgende:
Brood met hagelslag vlak voor het warm eten
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:18 schreef Jockari het volgende:
Julio is weer bestrooisels aan het maken voor het avondgerecht.
[ afbeelding ]
HAHAHAHHAA 😭😭😭😭😭quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dat verdient een pin, want al langer dan Nick vorig jaar !quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:23 schreef Jockari het volgende:
Er is een mirakel gebeurd in BB-huis. Nawel loopt ongeveer al 8 uur recht in huis !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat verdient een pin, want al langer dan Nick vorig jaar !
Je gaat bijna denken dat het een secret uitdaging is......dat hij van de bewoners binnen een week over zijn gekrab moeten beginnen tegen hem.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
oeiiiiquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze Oostenrijkse vriend (in)
Niemand, nu is de kijker een keer verwent en hoeven geen keus te maken.....Nawel gaat als enige eruit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is wie er naast Nawel op de bank zal terecht komen. Of heb ik iets gemist
Amazing .quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:23 schreef Jockari het volgende:
Er is een mirakel gebeurd in BB-huis. Nawel loopt ongeveer al 8 uur recht in huis !
[ afbeelding ]
Komt een man bij de dokterquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:34 schreef zodeju het volgende:
Over welke filmpjes hebben de bewoners het nu, kan het niet thuis brengen.?
Ja kloptquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:34 schreef danilel het volgende:
nog steeds alleen Nawel genomineerd?
Kris en Grace hadden zoveel lol in die geheime opdrachten en dan komt Tobias het even verpesten. Als het niet gaat zoals hij het in zijn hoofd heeft dan krijgt hij een heel naar trekje. Ik krijg er de rillingen van.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
ik lees net dit in sv 14:40
Tobias is gepikeerd. Omdat hij het niet wist, omdat hij vindt dat Grace en Kristof zo goed toneel hebben gespeeld en hij ze nu niet meer goed vertrouwd.
hahahahah geweldig. loosertjuhhh
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nope. zong een vrouw. oud house nr
Ik weet nu welke.Moment.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:42 schreef suzi1 het volgende:
nee. begint echt zo met: music hypnotizing.... en dan heel leuk deuntje duuuuuduuuudududu duuuuuduudududu
Baby sharkquote:
Staat hier ergens op.Luister maar even.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat hier ergens op.Luister maar even.
Hebben ze wel melk bij puree gedaan en boter?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
Ik vind het eten er niet zo heel erg lekker uitzien, puree lijkt me erg droog en het gehakt lijkt me ook gortdroog
Ze hebben wel gestampt met stamper maar niet luchtig geklopt...en denk haast ook niet met boter en melk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze wel melk bij puree gedaan en boter?
Met een lepel even luchtig kloppen iddquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben wel gestampt met stamper maar niet luchtig geklopt...en denk haast ook niet met boter en melk.
Gemiste kans weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben wel gestampt met stamper maar niet luchtig geklopt...en denk haast ook niet met boter en melk.
dusssssquote:
Klopt niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
ik lees net dit in sv 14:40
Tobias is gepikeerd. Omdat hij het niet wist, omdat hij vindt dat Grace en Kristof zo goed toneel hebben gespeeld en hij ze nu niet meer goed vertrouwd.
hahahahah geweldig. loosertjuhhh
Ja volgens mij wel..quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dusssss
alleen maar geld en geen nominatie?
achteraf kun je alles anders makenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt niet.
Hij vertelde het aan Kristof straks. Grace had vanmorgen gevraagd of hij mee ging in de hottub om hem iets te vertellen. Ze zijn de laatste dagen heel close. Toen begon hij te twijfelen of het echt was. Ging niet over die pin verder.
Een uur voor Suzi met de korte achternaam zitten kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dusssss
alleen maar geld en geen nominatie?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uur voor Suzi met de korte achternaam zitten kijken.
.daar heeft hij fijn lang over kunnen nadenken. Natuurlijk zegt hij niet dat hij er de pest over inhad dat ze samen die opdracht hadden en dat hij er niet van wist. Dat zou namelijk betekenen dat hij eindelijk een keer het achterste van zijn tong zou laten zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt niet.
Hij vertelde het aan Kristof straks. Grace had vanmorgen gevraagd of hij mee ging in de hottub om hem iets te vertellen. Ze zijn de laatste dagen heel close. Toen begon hij te twijfelen of het echt was. Ging niet over die pin verder.
precies datquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
.daar heeft hij fijn lang over kunnen nadenken. Natuurlijk zegt hij niet dat hij er de pest over inhad dat ze samen die opdracht hadden en dat hij er niet van wist. Dat zou namelijk betekenen dat hij eindelijk een keer het achterste van zijn tong zou laten zien
Achteraf, uren later komt hij met een smoes
Hij zei het ook meteen tegen Grace. Het is lastig als je je voor iemand openstelt in die setting. Hij heeft natuurlijk een verleden dat meespeelt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
achteraf kun je alles anders maken
iedereen heeft een verledenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zei het ook meteen tegen Grace. Het is lastig als je je voor iemand openstelt in die setting. Hij heeft natuurlijk een verleden dat meespeelt.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere wat 'n saaie BB dit jaar, ze kunnen beter de streams op het
mortuarium zetten da's spannender en meer aktie..... [ afbeelding ]
schiet toch op met dat verleden. Ze hebben daar allemaal wel iets meegemaakt, net zoals iedereen wel eens iets heeft meegemaakt. Als je daar niet mee kunt dealen, moet je niet aan zo'n programma meedoenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zei het ook meteen tegen Grace. Het is lastig als je je voor iemand openstelt in die setting. Hij heeft natuurlijk een verleden dat meespeelt.
Danny Dimi zou ik niet kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:37 schreef humpty het volgende:
Danny Vera groot geworden bij DWDD zegt Tobias maar het is VI
wij danken u daarvoor!quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uur voor Suzi met de korte achternaam zitten kijken.
En een eierdooier !quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze wel melk bij puree gedaan en boter?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij danken u daarvoor!
en drm nemen we voor nu een paar uur afscheiding
En hij gebruikt het op een vieze manier imo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen heeft een verleden
en als je dat constant gebruikt als excuus heb je er dus niks mee gedaan
zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
nawel heeft nog een bord vol eten staan
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij danken u daarvoor!
en drm nemen we voor nu een paar uur afscheiding
heeft er niet veel mee gedaan lijkt hetquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij gebruikt het op een vieze manier imo.
ik wilde er iets heeeel fouts op antwoordenquote:
Dat zeg je heel treffend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft er niet veel mee gedaan lijkt het
oude pijn levert nieuwe pijn
dat zegt mij dat hij er niks mee heeft gedaan
Huh ???quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde er iets heeeel fouts op antwoorden
maar dan krijg ik een bepaalde user op mijn dak
Daar heb ik nooit van gehoord, omdat er bij te doenquote:
pic???quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef rinardo het volgende:
Goedenavond, bedankt voor de leuk geschreven streamverslagen.
is er iets met Kris zijn mond gebeurd?
Jij gebruikt van die zakjes toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit van gehoord, omdat er bij te doen
dat zag ik ook al, het lijkt of hij schraal is bij zijn mondhoeken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef rinardo het volgende:
Goedenavond, bedankt voor de leuk geschreven streamverslagen.
is er iets met Kris zijn mond gebeurd?
Bij ons wordt dat gedaan. Daarom ook onze geweldige puree ;-) https://dagelijksekost.een.be/gerechten/aardappelpuree-0quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
1 eidooier geeft de puree 'n mooie gele kleur en 'n vollere smaak.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
hij had het vandaag wel helemaal volgesmeerd met iets?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:21 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zag ik ook al, het lijkt of hij schraal is bij zijn mondhoeken.
Mijn favo TV kok.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons wordt dat gedaan. Daarom ook onze geweldige puree ;-) https://dagelijksekost.een.be/gerechten/aardappelpuree-0
Ooievaarskuitenvet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had het vandaag wel helemaal volgesmeerd met iets?
Zo zie ik haar graag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
Grace is ook een beetje sjaggo en stil volgens mij
Eet mssn bord vol, maar zie haar niet over een uur en later op de avond weer grote bakken kwark etenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:56 schreef humpty het volgende:
Nouch schept net zoveel op als ze groot is zeggen de jongens
niet normaal vinden ze het
neequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:26 schreef Jockari het volgende:
Eten jullie in nederland echt kiwi's en advocado met schil op ???
En bananen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:26 schreef Jockari het volgende:
ikke niet, nog nooit gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:26 schreef Jockari het volgende:
Julio de pit van de mango ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
De pit van de avocado vind ik ook hearlik.
Ik eet ook geen honing,kauw gewoon bijen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij toch ook de kokosnoot, in plakjes
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik eet ook geen honing,kauw gewoon bijen.
poepen ze dan honing?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik eet ook geen honing,kauw gewoon bijen.
De koningin is het lekkerst.quote:
dan heeft @Soulraven een broodje honingquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee FF poept honing en dat vang hij op
Tuurlijk niet, waarom denk je dat?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gebruikt van die zakjes toch?
Geeft een hele nieuwe dimensie aan : Lust je ook een broodje poep?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heeft @:Soulraven een broodje honing![]()
![]()
Goeie tip wel, zal t eens uit proberen danquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 eidooier geeft de puree 'n mooie gele kleur en 'n vollere smaak.
droge lucht denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:33 schreef Angelique61 het volgende:
Zou die mondhoeken van Kristof niet komen van vitamine gebrek door dat eenzijdige eten
Nawelquote:
Ja inderdaad dat kan ook nogquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
droge lucht denk ik
ze hebben allemaal wel iets
tot nu toe elke dag groenten en fruit en zuivel, dus echt vitaminegebrek is er denk ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:33 schreef Angelique61 het volgende:
Zou die mondhoeken van Kristof niet komen van vitamine gebrek door dat eenzijdige eten
maar jouw idee is ook niet gek hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:35 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat kan ook nog
Oeh 'n walnootbroodje met rucola 'n plak brie wat pijnboompitjes en honing,quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heeft @:Soulraven een broodje honing![]()
![]()
En Tobi heeft pillen die hij met Kris deelt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:35 schreef Verida het volgende:
[..]
tot nu toe elke dag groenten en fruit en zuivel, dus echt vitaminegebrek is er denk ik niet
oh ja, ze hebben ook nog die pillenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Tobi heeft pillen die hij met Kris deelt.
Fritsquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh 'n walnootbroodje met rucola 'n plak brie wat pijnboompitjes en honing,
dat wordt smikkelen voor @:Soulraven
Net als die arme Julio met zijn jeuk, door die droge lucht en die littekens waardoor je niet kanquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
droge lucht denk ik
ze hebben allemaal wel iets
Magnesium , D en C.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Tobi heeft pillen die hij met Kris deelt.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net als die arme Julio met zijn jeuk, door die droge lucht en die littekens waardoor je niet kan
zweten krijg je jeuk of gaat irriteren...
te wachten tot haar onderdanen haar komen vermakenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
En daar ligt ze weer . Terecht dat ze genomineerd is
Die zitten al in het broodjequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frits![]()
![]()
![]()
pinboompitjes vervangen voor walnoten en het is top
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zitten al in het broodje
dan is er na vanmiddag iets gebeurd want voor het spel met twitter begon was ze gewoon vrolijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
Grace is ook een beetje sjaggo en stil volgens mij
Nog steeds als enigste genomineerd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
En daar ligt ze weer . Terecht dat ze genomineerd is
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:00 schreef suzi1 het volgende:
t was deze, maar dan andere verzie. sneller en uppumped
dus nawel naar huisquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog steeds als enigste genomineerd?
Vorige week 2 deze week geen 1.
I like this.quote:
Eensquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat eerst Julio maar gaan wieberen, Ik ben dat zalvende, positieve gedoe zo zat.
Hahaha.quote:
Schattigquote:
Raar ik was streams aan het kijken en hij vertelde meteen zowel tegen Grace als Cristof wat hem dwars zat.... Dat hij het verschil niet merkte wat wel waar was en niet want hij het het verschil niet opgemerkt....Dus totaal geen uren later.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
.daar heeft hij fijn lang over kunnen nadenken. Natuurlijk zegt hij niet dat hij er de pest over inhad dat ze samen die opdracht hadden en dat hij er niet van wist. Dat zou namelijk betekenen dat hij eindelijk een keer het achterste van zijn tong zou laten zien
Achteraf, uren later komt hij met een smoes
denk het nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Gebeurd vast niet veel meer vanavond of wel?
iets verder terug lezenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar ik was streams aan het kijken en hij vertelde meteen zowel tegen Grace als Cristof wat hem dwars zat.... Dat hij het verschil niet merkte wat wel waar was en niet want hij het het verschil niet opgemerkt....Dus totaal geen uren later.
quote:
Uren later kwam hij met een ander verhaal, veel meer politiek correct.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar ik was streams aan het kijken en hij vertelde meteen zowel tegen Grace als Cristof wat hem dwars zat.... Dat hij het verschil niet merkte wat wel waar was en niet want hij het het verschil niet opgemerkt....Dus totaal geen uren later.
Morgen weer zo'n dagquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze hebben op 1 uur na de hele dag lopen luieren
Pfff, ik had het origineel op vinyl, heb me scheel gezocht, maar er is ooit een bak platen van me gestolen en ik denk dat ie daarbij zatquote:
ieuuuwwwwquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:52 schreef Sestra666 het volgende:
wat hilarisch.. een balletje in noes dr navel huhuhu
nominerenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Deze sloeg wel even in. Tobias naar de DBK
Oh gewoon tussen die drie overgebleven.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Oh gewoon tussen die drie overgebleven.
morgen gewoon denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
zouden ze het morgen bekend maken of meteen vanavond?
sterktequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:57 schreef odie22 het volgende:
tis allemaal te zwaar voor me , tot later
als er 3 opstaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:59 schreef Angelflush het volgende:
T is aan de kijker zaterdag but i'm going home zegt Julio
nee, zo te zien iedereen, want nu moet julioquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zouden alleen diegene met pin moet nomineren
Ja had het door en erbij gezetquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:00 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, zo te zien iedereen, want nu moet julio
Huh echt ????quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
wat zegt nawel nu
sorry maar ik ga u nomineren??
ik snap nu niet of het een grapje is of nietquote:
pssst Gullie Gulliequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef engine het volgende:
Goh Nouch meteen weer Julio uit proberen te horen
hij heeft niet veel keus trouwensquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef engine het volgende:
Goh Nouch meteen weer Julio uit proberen te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |