Dulce de leche toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die boterham pindakaas triggered wel een beetje.
Niet op de goede manier.
Gekke instagrammersquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie doet dat op zo'n bruine boterhammaar zou kunnen ja.
Maar dan nog, wie smeert dat zo.
Meeuwquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ramen gezeemd en serieus nu na 20 minuten heeft er al een vogel op gepoept
Daarom gewoon geen ramen lappen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Omdat je je ramen hebt gezeemd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Wees blij dat het maar een vogel was.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan hem nog voor je aanpassen maar wil er wel wat voor terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie doet dat op zo'n bruine boterhammaar zou kunnen ja.
Maar dan nog, wie smeert dat zo.
Ik kan je een dickpic sturen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ik kan hem nog voor je aanpassen maar wil er wel wat voor terug.
Gerapporteerd vanwege oneerbaar voorstel. #woke #cancelculture #gewoonomdathetkan #mindermannenmeervrouwenindezeSCquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik kan hem nog voor je aanpassen maar wil er wel wat voor terug.
HAHAquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ook Tyranoesauroes gecancelled, het gaat rustig worden hier.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gerapporteerd vanwege oneerbaar voorstel. #woke #cancelculture #gewoonomdathetkan #mindermannenmeervrouwenindezeSC
Zoals HW al zei: als iedereen wordt gecancelled, is niemand gecancelled.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Ook Tyranoesauroes gecancelled, het gaat rustig worden hier.
Oh.
Dat was het al.
cancel.rar, het nieuwe lijntjes.rarquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals HW al zei: als iedereen wordt gecancelled, is niemand gecancelled.
Je raakt al besmet voor je er bent.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:59 schreef Barbusse het volgende:
En als ik nu als enige niet gecancelled ben, ben ik dan een cancelwappie?
* Barbusse naar Museumplein vertrekt met pannetje en tiktok account at the ready
Besmet met wat? Het stuur-ongevraagd-dickpics-virus?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je raakt al besmet voor je er bent.
Rawrquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
cancel.rar, het nieuwe lijntjes.rar
Zijn er mensen die erom vragen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Besmet met wat? Het stuur-ongevraagd-dickpics-virus?
Ongetwijfeld. Maar ik ken ze niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er mensen die erom vragen?
Ja, dat is ook de default maar nu kon je niet meer zien of het wel/niet stormde buiten dus maar een uitzonder gemaakt deze keer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen ramen lappen.
Wij kregen juist bericht dat tot nader order de 1,5 meter en de maximale bezetting van 50% blijft geldenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanaf vrijdag weer definitief naar kantoor *jbpanic*
Fulltime?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanaf vrijdag weer definitief naar kantoor *jbpanic*
quote:
How you doin'?quote:
Gifjes collectie weer terug gevonden?quote:
Infinite supply en de gave verdwijnt nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gifjes collectie weer terug gevonden?
quote:
Toch wel gemist hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Infinite supply en de gave verdwijnt niet![]()
zeg dat welquote:
Wat een gedoe zegquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:22 schreef Senn88 het volgende:
Air de update:
Dakkappel moet een nieuwe plaat voor besteld worden, oude is tot op heden nog steeds foetsie.
Schutting is overleden, heb nieuwe panelen klaar liggen de palen (huehue) worden vrijdag geleverd. Hopelijk kunnen we hem dit weekend dan weer opbouwen. Auto moet ik wachten op groenlicht van de verzekering. Vloer wordt zaterdag afgemaakt.
Vergeleken met mensen in de Oekraine mag ik niet zeuren. Maar ben erg blij als het straks klaar is.quote:
Maar als je zo gaat denken mogen we allemaal niet meer zeurenquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vergeleken met mensen in de Oekraine mag ik niet zeuren. Maar ben erg blij als het straks klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |