Dulce de leche toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die boterham pindakaas triggered wel een beetje.
Niet op de goede manier.
Gekke instagrammersquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie doet dat op zo'n bruine boterhammaar zou kunnen ja.
Maar dan nog, wie smeert dat zo.
Meeuwquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ramen gezeemd en serieus nu na 20 minuten heeft er al een vogel op gepoept
Daarom gewoon geen ramen lappen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Omdat je je ramen hebt gezeemd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Wees blij dat het maar een vogel was.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan hem nog voor je aanpassen maar wil er wel wat voor terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie doet dat op zo'n bruine boterhammaar zou kunnen ja.
Maar dan nog, wie smeert dat zo.
Ik kan je een dickpic sturen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ik kan hem nog voor je aanpassen maar wil er wel wat voor terug.
Gerapporteerd vanwege oneerbaar voorstel. #woke #cancelculture #gewoonomdathetkan #mindermannenmeervrouwenindezeSCquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik kan hem nog voor je aanpassen maar wil er wel wat voor terug.
HAHAquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ook Tyranoesauroes gecancelled, het gaat rustig worden hier.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gerapporteerd vanwege oneerbaar voorstel. #woke #cancelculture #gewoonomdathetkan #mindermannenmeervrouwenindezeSC
Zoals HW al zei: als iedereen wordt gecancelled, is niemand gecancelled.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Ook Tyranoesauroes gecancelled, het gaat rustig worden hier.
Oh.
Dat was het al.
cancel.rar, het nieuwe lijntjes.rarquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals HW al zei: als iedereen wordt gecancelled, is niemand gecancelled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |