SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat lijkt me redelijk terechtquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
oekraine roept de noodtoestand uit
Nu gaat het goed komen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
maar de paus lost het op
1 UUR GELEDEN
Paus roept op tot vasten en bidden
Paus Franciscus zegt dat de oorlogsdreiging in Oekraīne hem "in het hart treft". Het hoofd van de katholieke kerk roept vanuit Rome op tot een dag vasten en bidden op 2 maart, volgende week woensdag.
Zonder namen te noemen zegt de paus dat politici "onder toeziend oog van God" aan introspectie moeten doen wat betreft Oekraīne.
ga dat een keer op werk doen als het super druk is. Kijken wat het opbrengtquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk terecht
Pausibel :’)quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga dat een keer op werk doen als het super druk is. Kijken wat het opbrengt
Vooral een teken dat je niet zoveel meer met die persoon hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat ook dat je elke keer denkt om met iemand af te spreken, vergeet te appen en dan denkt dat het eigenlijk wel prima is?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik las dat het dragen van een wapen nu toegestaan is. Weet niet of dat een goed idee is in roffa
Soms welquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat ook dat je elke keer denkt om met iemand af te spreken, vergeet te appen en dan denkt dat het eigenlijk wel prima is?
denk je?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral een teken dat je niet zoveel meer met die persoon hebt.
awwwquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Hoef je niet meer te zien. Gr gr Ballie”
over wat?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, ik heb me net ingeschreven voor 6 webinars
Het is erg kort door de bocht, dat wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je?
Mag haar eigenlijk wel heel graagmaar wil haar nu al een paar dagen appen en vergeet het constant
Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, ik heb me net ingeschreven voor 6 webinars
Lekker cocoonen met je beste vriend Blanket.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ben zon verschrikkelijke huismus. Maar het weer was ook kut afgelopen tijd
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker cocoonen met je beste vriend Blanket.
Allemaal webinars over overheidscommunicatiequote:Op woensdag 23 februari 2022 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen?
Ik heb deze week ook de drang om wat dingen bij te leren. Dus morgen maar even kijken welke boeken ze al komen brengen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal webinars over overheidscommunicatie
nou ja dat ben ik wel met je eens jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is wel belangrijk je sociale kring te onderhouden, al kost het moeite van jouw kant.
Mijn grootste genot tegenwoordig is om met thee en koekjes in bed te kruipen en een beetje te FOK!ken en podcasts te luisterenquote:
Mja maar als ik er dan eenmaal ben vind ik het wel leukquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een beetje de introvertenval, ben al zo lang gewend aan niks buitenshuis doen dat ik mezelf echt even moet oppeppen om iets te ondernemen.
Ja, daarom het oppeppen vooraf.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja maar als ik er dan eenmaal ben vind ik het wel leuk
ja begrijp ik ook welquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn grootste genot tegenwoordig is om met thee en koekjes in bed te kruipen en een beetje te FOK!ken en podcasts te luisteren![]()
Ik vind het heerlijk om tot diep in de nacht dom muziekjes te luisteren met kerel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn grootste genot tegenwoordig is om met thee en koekjes in bed te kruipen en een beetje te FOK!ken en podcasts te luisteren![]()
Dat is wel mijn grote angstquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:52 schreef bitterbal het volgende:
maar los heeft gelijk anders eindig je helemaal alleen
Is ook zo. Nou ja, vrijdag spreek ik Fles.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om tot diep in de nacht dom muziekjes te luisteren met kerel.![]()
Maar ja, af en toe wat andere mensen spreken buiten werk is wel net zo gezond.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook zo. Nou ja, vrijdag spreek ik Fles.
mja maak ook geen nieuwe vriendenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel mijn grote angst
Zelfde boot?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook zo. Nou ja, vrijdag spreek ik Fles.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:56 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Alle simpele zielen op Twitter boos nu.
Daarom specificeerde ik 'm ook naar mensen buiten werk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
mja ik denk altijd heb toch genoeg contact op werk maar dat zijn geen vrienden
Nee gewoon schreeuwen over de reling. Hopelijk staat de wind goed.quote:
Ik zag op Facebook ook van alles langskomenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:56 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Alle simpele zielen op Twitter boos nu.
Ik heb op mijn vorige werk wat mensen beter leren kennen. Die zal ik af en toen nog wel spreken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maak ook geen nieuwe vrienden
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag op Facebook ook van alles langskomenEerste wat ik dacht "Kijk, allemaal Apple-fanboiis
"
maar ook mee afspreken om wat te doen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vorige werk wat mensen beter leren kennen. Die zal ik af en toen nog wel spreken.
ik kan met veel collega goed overweg, maar naast werktijd zal ik ze nooit zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vorige werk wat mensen beter leren kennen. Die zal ik af en toen nog wel spreken.
er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
bij mij willen ze allemaal zuipen en feesten
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:04 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel mooi filmpje hoe die werd aangereden
Ja, met één collega wandel ik af en toe. En met twee anderen ga ik binnenkort een hapje eten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ook mee afspreken om wat te doen?
Naar is dat!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee:Dquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]Je vond het niet nasty hoe die door de lucht vloog?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
feesten zonder zuipen vind ik best lastigquote:
Bier en tieten, tralalalala!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
ja moet ik echt niet aan denkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je bent een vreemde snack in de bijt.
Waarom niet? Bewuste keuze?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan met veel collega goed overweg, maar naast werktijd zal ik ze nooit zien
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon schreeuwen over de reling. Hopelijk staat de wind goed.
Dat had ik al begrepen. Hoeveelste keer is dit voor je?quote:
Deed ik ook wel eens.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ook mee afspreken om wat te doen?
zou niet weten wat ik naast werktijd met ze zou moeten doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Bewuste keuze?
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik echt niet aan denken
Naar de huishoudbeurs moeten.quote:
hmmquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar de huishoudbeurs moeten.
Even tikfoutje verbeterdquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]vis een optie.
[..]
Dat had ik al begrepen. Hoeveelste keer is dit voor je?
[..]
Deed ik ook wel eens.
Net voor alle restaurants dicht gingen waren we nog een etentje aan het plannen met oud collega's (waar ik al 3 jaar weg ben).
Na carnaval maar weer even in de groep gooien.
Feestjes van werk vind ik ook vaak kutquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou niet weten wat ik naast werktijd met ze zou moeten doen
misschien komt het ook omdat de feestjes van het werk vaak extreem kut zijn
Nou ja klopt wel wat gorginazegt. Het erg vinden dat die idioot zo is aangereden zegt niet dat je het niet erg vindt wat hij heeft gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
KLB / Georgina Verbaan trekt het niet
reactie van Briit vind ik dat wel weer mooi
Man3. Het was natuurlijk helemaal z'n eigen schuld, maar ik vind het toch altijd kut om te zien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:D
Werd wakker. Keek op mijn telefoon en zag dus dat filmpje en dacht hehehehe lekker voor je hehehehe
Is het niet Goorgina?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja klopt wel wat gorginazegt. Het erg vinden dat die idioot zo is aangereden zegt niet dat je het niet erg vindt wat hij heeft gedaan
maar in dit geval heb ik echt geen medelijden met die vent :p
ja vind het meestal erger als iemand echt verward is ofzo. Das deze gast misschien ook wel geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. Het was natuurlijk helemaal z'n eigen schuld, maar ik vind het toch altijd kut om te zien.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Net 20 minuten in de zon liggen smurfen, lekker wel hoor, voel me nu weer helemaal een leeuwtijger.
Mja, dit. Al heb ik inmiddels een flinke disconnect tussen dingen in het echt zien en op een filmpje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja klopt wel wat gorginazegt. Het erg vinden dat die idioot zo is aangereden zegt niet dat je het niet erg vindt wat hij heeft gedaan
maar in dit geval heb ik echt geen medelijden met die vent :p
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even tikfoutje verbeterd
Euhm euhm het is de zesde keer dat ik die boot neem. Maar de bestemming was niet altijd Hull zelf.
Geen ideequote:Op woensdag 23 februari 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Georgina is tegenwoordig helemaal doorgeslagen woke toch?
Ja vloog er nog wat af wat je kon gebruiken?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:04 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel mooi filmpje hoe die werd aangereden
Hij wilde 200 miljoen crypto. Aan de ene kant klinkt dat zo specifiek dat je denkt dat-ie niet verward was, maar aan de andere, 200 miljoen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het meestal erger als iemand echt verward is ofzo. Das deze gast misschien ook wel geweest.
Ik ga even een rondje lopen. Al is dit eigenlijk weer waardoor ik ernaar verlang om ondersteboven in een donkere grot te hangen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef bitterbal het volgende:
tijd voor koffie
sowieso dat die vent dacht zoveel geld binnen te kunnen slepen alleen
nee niets gezienquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vloog er nog wat af wat je kon gebruiken?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij wilde 200 miljoen crypto. Aan de ene kant klinkt dat zo specifiek dat je denkt dat-ie niet verward was, maar aan de andere, 200 miljoen?
Hij wilde 'm terug natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
En dat die er nog zo achter aan rent ook. Was die nog wat van plan met het slachtoffer?
ik leef juist helemaal op met dit weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even een rondje lopen. Al is dit eigenlijk weer waardoor ik ernaar verlang om ondersteboven in een donkere grot te hangen.
Ik heb eigenlijk niet het idee dat het nu erger/anders is dan zo'n tien jaar geleden. Misschien tweet ze gewoon actiever ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie af en toe iets voorbij komen. Beetje een vervelende aandachtszoeker.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik leef juist helemaal op met dit weer
Mja, ik vond haar 10 jaar geleden ook al vervelend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet het idee dat het nu erger/anders is dan zo'n tien jaar geleden. Misschien tweet ze gewoon actiever ofzo?
Oh joh. Had 'm gewoon 200 miljoen van een of andere shitcoin gegeven. Die 10 euro die dat waard is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij wilde 200 miljoen crypto. Aan de ene kant klinkt dat zo specifiek dat je denkt dat-ie niet verward was, maar aan de andere, 200 miljoen?
Twintig jaar geleden vond ze Osama Bin Laden toch ook zo'n lieve zachtaardige puppy ogen hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet het idee dat het nu erger/anders is dan zo'n tien jaar geleden. Misschien tweet ze gewoon actiever ofzo?
oh leuk bosquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van mijn tekeningen zijn laatst kaarten gemaakt en te koop gezet in de winkel van de dagbesteding. Van de week is er 1 verkocht![]()
![]()
(wat ik begrepen heb 1 van Knorretje).
Neemt het sombere gevoel wel iets af..
Ik vergeet af en toe dat ik gewoon oud ben nu.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden vond ze Osama Bin laden toch ook zo'n lieve zachtaardige puppy ogen hebben.
Aaaw leukquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van mijn tekeningen zijn laatst kaarten gemaakt en te koop gezet in de winkel van de dagbesteding. Van de week is er 1 verkocht![]()
![]()
(wat ik begrepen heb 1 van Knorretje).
Neemt het sombere gevoel wel iets af..
Ja precies, mensenkennisradar stuk en een kleuterbrein.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet af en toe dat ik gewoon oud ben nu.![]()
Maar ze komt op mij vooral over als iemand die niet zo'n goed afgesteld filter heeft.
Is al op joh.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:25 schreef Haags het volgende:
#Haags wenst u allen een fijn LUNCHGENOT moment toe.
Ik zou ook wel een bakje yoghurt met haar eten en een snoepzak voor haar kopen, daar niet van.quote:
Oh, dat niet perse, maar ze heeft wel een flink portfolio van uitspraken waarbij ik zoiets heb van "hmm... dat had je handiger kunnen verwoorden"quote:
Een bastaard was je altijd al jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Net 20 minuten in de zon liggen smurfen, lekker wel hoor, voel me nu weer helemaal een leeuwtijger.
Jong ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even "lekker" naar Mark Lanegan luisteren..
Dit zit heel erg dicht bij de waarheidquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bastaard was je altijd al ja
Waar is die user eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zit heel erg dicht bij de waarheid
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:38 schreef Ama het volgende:
Met fucking veel boodschappen naar huis moeten fietsen op mijn kutfiets pff.
Oeh, die is wel van heeeel lang geleden, die ken ik vooral van de FP als religieuze relkikker.quote:
Dit is mijn reservefiets, fietsband van mijn goede fiets (waar wel een krat voorop zit) is lek.quote:
Kloptquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, die is wel van heeeel lang geleden, die ken ik vooral van de FP als religieuze relkikker.
Ja de 2e en de duitse variant erop ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wie?
@:Bastaard
@:Waarheid
plakkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is mijn reservefiets, fietsband van mijn goede fiets (waar wel een krat voorop zit) is lek.
Ik vind haar daarom soms wel grappig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat niet perse, maar ze heeft wel een flink portfolio van uitspraken waarbij ik zoiets heb van "hmm... dat had je handiger kunnen verwoorden"
Misschien was het wel die fakkelidioot.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, die is wel van heeeel lang geleden, die ken ik vooral van de FP als religieuze relkikker.
kunne we die hier weghouden danquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was het wel die fakkelidioot.
Helemaal 100 procent in orde was hij niet, 80 haalde hij ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was het wel die fakkelidioot.
Ach was ook wel te verwachten, 3 maanden geleden ging mijn voorband eraan. Was een goedkope fiets dus binnenbanden zijn ook niet de beste kwaliteit.quote:
Oh, dat is wel klote zegquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach was ook wel te verwachten, 3 maanden geleden ging mijn voorband eraan. Was een goedkope fiets dus binnenbanden zijn ook niet de beste kwaliteit.Naja voor nu wel maar achter nog niet.
Dit is de laatste post wat ik zo snel kan zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ja de 2e en de duitse variant erop ook
Ja maar ja, Koen laat de laatste tijd flink wat steken vallen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunne we die hier weghouden dan
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:wahrheit
[..]
Dit is de laatste post wat ik zo snel kan zien
WAHRHEIT in KLB / [KLB SC] Overgave O+
bijna 2 jaar geleden dus
ja dat taggen werkt ook niet meequote:Op woensdag 23 februari 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja, Koen laat de laatste tijd flink wat steken vallen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja, Koen laat de laatste tijd flink wat steken vallen.
Naja nieuwe binnenband erin en ik heb weer 2 goede banden.quote:
Moeraskat kwam hier al toen jij nog je vorige naam had...quote:
Ik hoop dat jullie me kunnen gaan waarderen. Dat ik terug ben gekomenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat kwam hier al toen jij nog je vorige naam had...
quote:
Geeft nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
@mummiebalquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat kwam hier al toen jij nog je vorige naam had...
ik vind 'nieuwe' users meestal wel leuk hier in de scquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie me kunnen gaan waarderen. Dat ik terug ben gekomen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft niet
Slimpie jij nog altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind 'nieuwe' users meestal wel leuk hier in de sc
altijd maar met US praten is ook maar zo
Nou dan hoop ik dat we een leuke twitterband krijgenquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind 'nieuwe' users meestal wel leuk hier in de sc
altijd maar met US praten is ook maar zo
Weet ik, maar ik wil er gewoon graag in meegaanquote:
ohquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil er gewoon graag in meegaan
mind PI
Dat is een beetje m'n ding.quote:
ja je zei dat je je bewust bent van denken dus toen dacht ik geen idee waar dat ove rgaat maar ik maakte een garpjequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten. Ik ga weer integreren na mijn coronaziekteverzuim van 2390239032 dagen.
Ja, ik ''draai'' nog wel eens grappen naar iets serieus, dat die gene denkt ''huh ik maakte toch maar een grapje'' maar daar ga ik dan stiekem in mee. Net zolang tot iemand het niet meer snaptquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je zei dat je je bewust bent van denken dus toen dacht ik geen idee waar dat ove rgaat maar ik maakte een garpje
Jawel johquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie me kunnen gaan waarderen. Dat ik terug ben gekomen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten. Ik ga weer integreren na mijn coronaziekteverzuim van 2390239032 dagen.
Oké iets korter.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ''draai'' nog wel eens grappen naar iets serieus, dat die gene denkt ''huh ik maakte toch maar een grapje'' maar daar ga ik dan stiekem in mee. Net zolang tot iemand het niet meer snapt![]()
En dan gniffel ik een beetje hardop
quote:
Het voelde zo lang als een slecht huwelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké iets korter.Maar het voelde wel zo lang.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voelde zo lang als een slecht huwelijk.
quote:
Je moet ook niet alle koekjes op dezelfde dag meteen opeten als je er 14 dagen over moet doen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Nog nooit getrouwd geweest eigenlijk
geen bron, geen link, pielietsierobot kon ook niks vinden, nul geloofwaardig dus.quote:
Die explosieven hebben de botsing wel iets milder gemaakt natuurlijk, dus het is minder zielig nu.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Georgina vind het nog steeds zielig
Man3, Los krijgt ook eens nieuwe buren.quote:Bewoners Hengelose wijk willen tiny houses niet als buren: ‘Niemand wil die pröttel voor de deur’
zo lijkt zijn villa toch gewoon extra groot.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, Los krijgt ook eens nieuwe buren.
Dit boeit echt helemaal niemand wat. Georgina is de zwartwitversie van Famke Louise. Doe lekker niet meer mee, of wel, kijk maar, nobody caresquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Georgina vind het nog steeds zielig
Mwa, dan vind ik Britt toch veel leuker.quote:
Ik vind ook wel eens dingen, boeit ook bijna niemand wat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand wat. Georgina is de zwartwitversie van Famke Louise. Doe lekker niet meer mee, of wel, kijk maar, nobody cares
Ik heb er nog een berg liggen; maar we testen ook minimaal 2x per week.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
ga toch maar wat zelftestjes halen
Ik moet zeggen, het ziet er voor morgen en vrijdag niet geweldig uit, maar daarna lijkt het best redelijk te worden hier.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eigenlijk alweer klaar voor vandaag. Vanaf 7:00 al aan het werk en heb alles klaar dat ik vandaag wilde doen. Misschien zo maar eens gaan chillen in de zon. Morgen en in het weekend toch weer slecht weer.
Doen!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eigenlijk alweer klaar voor vandaag. Vanaf 7:00 al aan het werk en heb alles klaar dat ik vandaag wilde doen. Misschien zo maar eens gaan chillen in de zon. Morgen en in het weekend toch weer slecht weer.
En over honderd jaar komen ze erachter dat die eigenlijk hetzelfde team zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft geen team. Je hebt #teamgeorgina en #teamtwittermongolen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En volgende week ook vooral droog en niet achterlijk veel wind.
Hoe is het met jouw project vriezer ontdooien?quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over honderd jaar komen ze erachter dat die eigenlijk hetzelfde team zijn.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft geen team. Je hebt #teamgeorgina en #teamtwittermongolen.
Daar hoeven we geen honderd jaar voor te wachten. We zijn natuurlijk allemaal mongolen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over honderd jaar komen ze erachter dat die eigenlijk hetzelfde team zijn.
Het is niet eerlijk! Ik ga het aan de meester vertellen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik bepaal zelf tot welk team ik behoor. Daar heb ik geen Recce voor nodig.
Kwiwi heeft juist ontzettend veel actie in haar leven volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verander langzaam in Kwiwi.
Ja, het transformatieproces is nog niet helemaal afgerondquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwiwi heeft juist ontzettend veel actie in haar leven volgens mij.
Je hebt al tomatensoep laten vallen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als een spons alles opzuigen? :p
Je voelt gewoon je cellen een dansje doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt al tomatensoep laten vallen?![]()
Nee grapje, lekker in het zonnetje airfryen
Heb ik afgelopen zondag gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw project vriezer ontdooien?
Die van mij kan ik zo droog maken en dan weer aanzetten.
Die van mij wilden weer naar binnen na 20 minutenquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je voelt gewoon je cellen een dansje doen
Aaaah the sun. Im burningquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij wilden weer naar binnen na 20 minuten
Toch tomatensoep?quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vleermuisgenen werden gelijk actief.
Welnee, dat is prima. Lekker op tijd aankomen en lekker beetje uitgeslapen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weinig wind vrijdag, dus we krijgen een rustige overtocht. Dat is wel jammer
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dat is prima. Lekker op tijd aankomen en lekker beetje uitgeslapen zijn
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben jullie de hele maaltijdzooi bijgeboekt?
Krijgen we dan hier de livestream van het schransbuffet van Fles en Budaquote:
Nee, want geen internet zodra je het zeegat uit bent op die schuit. Kun je ook bijboeken, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan hier de livestream van het schransbuffet van Fles en Buda
Vlog dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want geen internet zodra je het zeegat uit bent op die schuit. Kun je ook bijboeken, maar dat doe ik niet
jammerquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want geen internet zodra je het zeegat uit bent op die schuit. Kun je ook bijboeken, maar dat doe ik niet
Heb je geen 4G boven Doggerland danquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, misschien moeten ze eens wat antennes aan die windmolens en booreilanden hangen, maar na een kilometertje of wat heb je nul streepjes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen 4G boven Doggerland dan
had je zon pasje waarmee je de container moest openen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn dat de afvalstoffenheffing omlaag zou gaan toen we per afvalzak gingen betalen
En nu na vier jaar al hoger is dan voor we per zak betaalden.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan hier de livestream van het schransbuffet van Fles en Buda
Ja. Ben altijd bang dat ik die er per ongeluk achteraan gooi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je zon pasje waarmee je de container moest openen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ben altijd bang dat ik die er per ongeluk achteraan gooi.
Ja maar die boot gaat pas om 21:00 weg en wij gaan om 18:00 aan tafel. En we hebben wel anderhalf uur wifi bijgeboekt. Want ja het zootje was nu onder de streep 7 euro goedkoper dan wat we in 2020 al betaald hadden dusjahquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er ooit ook m'n fietssleutels in gegooid want die was ik ook ineens kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik had toen ik hier net woonde mijn scootersleutel die container ingegooidGelukkig uit kunnen vissen
nou ja al die heffingen zullen blijven stijgen
is het lekker eten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die boot gaat pas om 21:00 weg en wij gaan om 18:00 aan tafel. En we hebben wel anderhalf uur wifi bijgeboekt. Want ja het zootje was nu onder de streep 7 euro goedkoper dan wat we in 2020 al betaald hadden dusjah![]()
En toch krijgen jullie geen livestream schransfest
Weet ik veel. Ik ben nog nooit met deze club gevaren.quote:
De eerste dagen na mijn ongeluk toen ik in het ziekenhuis lag was ik me de hele tijd druk aan het maken over dat afvalpasje omdat ze die niet uit mijn auto hadden gehaaldquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stom waar je je dan druk om kan makenquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerste dagen na mijn ongeluk toen ik in het ziekenhuis lag was ik me de hele tijd druk aan het maken over dat afvalpasje omdat ze die niet uit mijn auto hadden gehaald
Ja lig je daar half dood te gaan en ga je je druk maken om zulk soort onzinquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stom waar je je dan druk om kan makenSoort afleidingsmanoeuvre van je hoofd ofzo.
geen ideequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee ballebal, hoe is het aan het front?
Ik heb hier drie gtf-bakken in de straat maar mijn pasje werkt er op twee, en dan niet eens op de bak die het dichtstbij staat. Die is later geplaatst en eigenlijk bestemd voor de flat hiernaast. Pasje van de buren werkt maar op één bak, zij zijn hier later komen wonen. Heel apart.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lig je daar half dood te gaan en ga je je druk maken om zulk soort onzin. Daarna nog wel moeten kloten om een nieuw pasje te krijgen, die werkte ook niet bij de container bij mij in de straat
Oh voor Nederland, absoluut... Voor eigen land sta ik vooraanquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de week wilde je nog wel je eigen leger oprichten?
Zul je net zien dat je een kogel opvangt niet voor God en vaderland maar voor een FvD stemmerquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh voor Nederland, absoluut... Voor eigen land sta ik vooraan
Heb ik volgens mij een keer gedaan. Ben 2 pasjes kwijtgeraakt in 3 jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inb4 CL die mieren en torren verbrand met zonlichtquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:24 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb zo'n vergrootglaasje geleend van m'n vader om de beestjes op m'n planten te bekijken, maar had hem getest op m'n hand en dat was al heel raar
wat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
Wat kunnen mensen toch charmante opmerkingen maken
En nu ?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, hadden cyber attack op het werk en nu is op mijn computer "iets" gevonden
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:36 schreef Ama het volgende:
Hoop dat we hier ook nog een plastic container krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nu zit ik op kantoor duimen te draaien want ik kreeg m'n laptop niet meer mee terug na de verplichte scanquote:
Fu!quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu zit ik op kantoor duimen te draaien want ik kreeg m'n laptop niet meer mee terug na de verplichte scan
maar jou niks kwalijks genomen worden toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu zit ik op kantoor duimen te draaien want ik kreeg m'n laptop niet meer mee terug na de verplichte scan
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4 CL die mieren en torren verbrand met zonlicht
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
Wat kunnen mensen toch charmante opmerkingen maken
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
Ik zag vandaag dit ineens bij de Jumbo liggen voor 50 cent per stuk. Oh oh.OMG DIT IS ZO LEKKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Porno?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:48 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, hadden cyber attack op het werk en nu is op mijn computer "iets" gevonden
Heb in ieder geval niks met opzet gedaan neequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jou niks kwalijks genomen worden toch?
misschien zien ze nu dat je bijklust als architect in foguevillequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb in ieder geval niks met opzet gedaan nee
ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Eerst dit:
[ twitter ]
En dan dit:
[ twitter ]
Ik moest lachen
ik ben er nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een kopje koffie met een puntje appeltaart alstublieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |