SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dat lijkt me redelijk terechtquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
oekraine roept de noodtoestand uit
Nu gaat het goed komen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef bitterbal het volgende:
maar de paus lost het op
1 UUR GELEDEN
Paus roept op tot vasten en bidden
Paus Franciscus zegt dat de oorlogsdreiging in Oekraīne hem "in het hart treft". Het hoofd van de katholieke kerk roept vanuit Rome op tot een dag vasten en bidden op 2 maart, volgende week woensdag.
Zonder namen te noemen zegt de paus dat politici "onder toeziend oog van God" aan introspectie moeten doen wat betreft Oekraīne.
ga dat een keer op werk doen als het super druk is. Kijken wat het opbrengtquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk terecht
Pausibel :’)quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga dat een keer op werk doen als het super druk is. Kijken wat het opbrengt
Vooral een teken dat je niet zoveel meer met die persoon hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat ook dat je elke keer denkt om met iemand af te spreken, vergeet te appen en dan denkt dat het eigenlijk wel prima is?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik las dat het dragen van een wapen nu toegestaan is. Weet niet of dat een goed idee is in roffa
Soms welquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat ook dat je elke keer denkt om met iemand af te spreken, vergeet te appen en dan denkt dat het eigenlijk wel prima is?
denk je?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral een teken dat je niet zoveel meer met die persoon hebt.
awwwquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Hoef je niet meer te zien. Gr gr Ballie”
over wat?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, ik heb me net ingeschreven voor 6 webinars
Het is erg kort door de bocht, dat wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je?
Mag haar eigenlijk wel heel graagmaar wil haar nu al een paar dagen appen en vergeet het constant
Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, ik heb me net ingeschreven voor 6 webinars
Lekker cocoonen met je beste vriend Blanket.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ben zon verschrikkelijke huismus. Maar het weer was ook kut afgelopen tijd
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker cocoonen met je beste vriend Blanket.
Allemaal webinars over overheidscommunicatiequote:Op woensdag 23 februari 2022 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen?
Ik heb deze week ook de drang om wat dingen bij te leren. Dus morgen maar even kijken welke boeken ze al komen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |