Ergens anders misschien.. hier was het toch echt marcbquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:09 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. Maak me niet druk. Maar oneerlijk.
Das toch niet wat ik ziequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:09 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. Maak me niet druk. Maar oneerlijk.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een nieuw klusje gekregen ipv QR-codes maken. Ik controleer nu of dossiers wel volledig zijn![]()
En heb gehoord dat ik vanaf volgende weer waarschijnlijk weer naar BCO terug moetEcht geen zin in
Er verandert natuurlijk nu veel binnen het coronabedrijf (zal de komende tijd ook nog wel allemaal anders worden) dus bij sommige teams is er niet genoeg werk meer. Ik zit nog maar kort bij Team Uitslagen en het team moet gaan inkrimpen, en omdat ik er pas recent bij kwam ben ik de een van de eersten die weer terug moet wieberen naar BCOquote:
Maar he hebt de hoogste score...quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er verandert natuurlijk nu veel binnen het coronabedrijf (zal de komende tijd ook nog wel allemaal anders worden) dus bij sommige teams is er niet genoeg werk meer. Ik zit nog maar kort bij Team Uitslagen en het team moet gaan inkrimpen, en omdat ik er pas recent bij kwam ben ik de een van de eersten die weer terug moet wieberen naar BCO![]()
Geen enorme ramp, zolang ik maar werk heb, maar liever was ik hier gebleven
Ja ik heb ook niet gezegd dat ik het eerlijk vondquote:
Maar dat BCO stelt natuurlijk ook steeds minder voor... onbegonnen werkquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet gezegd dat ik het eerlijk vond
Last in First out gewoon...maar wel sneuquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze moeten inkrimpen dus ze sturen de meest productieve medewerkster weg. Of zoiets.
Helaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Last in First out gewoon...maar wel sneu
Er is gewoon niet genoeg werk voor mijquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze moeten inkrimpen dus ze sturen de meest productieve medewerkster weg. Of zoiets.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is gewoon niet genoeg werk voor mij
Precies, dat is ook waarom het totaal geen voorkeur meer heeft voor mij (al doe ik liever dat dan dat ik ineens geen baan meer hebquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat BCO stelt natuurlijk ook steeds minder voor... onbegonnen werk
Ja testdagen in Barcelona.... Helaas nog geen bewegende beelde gevondenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Max aan het racen...F1 gaat kriebelen.
@:D. Waar zit je?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja testdagen in Barcelona.... Helaas nog geen bewegende beelde gevonden
Ik bedoel eigenlijk livestreamsquote:
Waar dan ?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
De testdagen zijn wel van 10 tot 12 maart te zien op tv
MrsL.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
De testdagen zijn wel van 10 tot 12 maart te zien op tv
Nee, weet ook niet of ik dat wel ga aanschaffenquote:
Dat vraag ik mezelf ook af.. Ik heb VPN en ga eens rondneuzen ..quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet of ik dat wel ga aanschaffen
Doeg ziggyquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet of ik dat wel ga aanschaffen
Dat heb ik niet dus kosten blijven voor mij gelijk (dacht ik). En dan darten en Engels voetbal erbij.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Of ziggo sport totaal betaal je 10 euro in de maand als je ziggo hebt tenminste
100 euro voor een jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik niet dus kosten blijven voor mij gelijk (dacht ik). En dan darten en Engels voetbal erbij.
F1tv is ook niet goedkoop dacht ik en dan heb je geen Nederlands commentaar, interviews enzo.
NL commentaar schijnt te verdwijnen (of iig Olav Mol)quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik niet dus kosten blijven voor mij gelijk (dacht ik). En dan darten en Engels voetbal erbij.
F1tv is ook niet goedkoop dacht ik en dan heb je geen Nederlands commentaar, interviews enzo.
quote:
Daar hebben ze anderen voor aangenomen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
NL commentaar schijnt te verdwijnen (of iig Olav Mol)
Mijn ervaring met F1TV zijn matig .. hapert en loopt achter en soms start het niet ..quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Daar hebben ze anderen voor aangenomen.
Yep.Ach ik heb ook 50 euro gedokt aan Q dance.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een prima prijs
Oh wacht je bedoeld f1 TV
Heb wel ooit een abbonement op die app gehad. Live timing is wel echt een toevoeging.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ervaring met F1TV zijn matig .. hapert en loopt achter en soms start het niet ..
Ja dat had ook niet gehoeven. Die online experience van hun valt ook tegen buiten de festivals om. Ben benieuwd of je daar nu ook livestreams met beelden van gaat krijgen maar denk het niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.Ach ik heb ook 50 euro gedokt aan Q dance.
F1.com heb ik wel een account, daar ook live timing maar geen streams dusquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Heb wel ooit een abbonement op die app gehad. Live timing is wel echt een toevoeging.
Ah is dat gratis zo'n account?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
F1.com heb ik wel een account, daar ook live timing maar geen streams dus
Nog nooit iets betaald..quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ah is dat gratis zo'n account?
Dacht dat ze jaren terug live timing ook betaald hadden gemaakt maar misschien vergis ik me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |