Ergens anders misschien.. hier was het toch echt marcbquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:09 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. Maak me niet druk. Maar oneerlijk.
Das toch niet wat ik ziequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:09 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. Maak me niet druk. Maar oneerlijk.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een nieuw klusje gekregen ipv QR-codes maken. Ik controleer nu of dossiers wel volledig zijn![]()
En heb gehoord dat ik vanaf volgende weer waarschijnlijk weer naar BCO terug moetEcht geen zin in
Er verandert natuurlijk nu veel binnen het coronabedrijf (zal de komende tijd ook nog wel allemaal anders worden) dus bij sommige teams is er niet genoeg werk meer. Ik zit nog maar kort bij Team Uitslagen en het team moet gaan inkrimpen, en omdat ik er pas recent bij kwam ben ik de een van de eersten die weer terug moet wieberen naar BCOquote:
Maar he hebt de hoogste score...quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er verandert natuurlijk nu veel binnen het coronabedrijf (zal de komende tijd ook nog wel allemaal anders worden) dus bij sommige teams is er niet genoeg werk meer. Ik zit nog maar kort bij Team Uitslagen en het team moet gaan inkrimpen, en omdat ik er pas recent bij kwam ben ik de een van de eersten die weer terug moet wieberen naar BCO![]()
Geen enorme ramp, zolang ik maar werk heb, maar liever was ik hier gebleven
Ja ik heb ook niet gezegd dat ik het eerlijk vondquote:
Maar dat BCO stelt natuurlijk ook steeds minder voor... onbegonnen werkquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet gezegd dat ik het eerlijk vond
Last in First out gewoon...maar wel sneuquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze moeten inkrimpen dus ze sturen de meest productieve medewerkster weg. Of zoiets.
Helaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Last in First out gewoon...maar wel sneu
Er is gewoon niet genoeg werk voor mijquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze moeten inkrimpen dus ze sturen de meest productieve medewerkster weg. Of zoiets.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is gewoon niet genoeg werk voor mij
Precies, dat is ook waarom het totaal geen voorkeur meer heeft voor mij (al doe ik liever dat dan dat ik ineens geen baan meer hebquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat BCO stelt natuurlijk ook steeds minder voor... onbegonnen werk
Ja testdagen in Barcelona.... Helaas nog geen bewegende beelde gevondenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Max aan het racen...F1 gaat kriebelen.
@:D. Waar zit je?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja testdagen in Barcelona.... Helaas nog geen bewegende beelde gevonden
Ik bedoel eigenlijk livestreamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |