SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wat was dit een geweldige serie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Corky - Life goes on...
[ afbeelding ]
Hier dacht ik dus ook aan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Corky - Life goes on...
[ afbeelding ]
Kan julio straks lekker heksensoep maken.quote:
Waarom las ik vingersquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:07 schreef zodeju het volgende:
Tobias mist een aantal wimpers....vreemd gezicht.
Precies drink het op en klaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
ik heb tobi nu al 100 keer over dat biertje horen zeuren
grote ballenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ah Meneer Wijdbeens zit ook weer buiten bij zijn maat.... 't is ook net of Kristoff
de hele dag 'n spreidbroekje aan heeft
Wie was dat ook al weer meneer wijdbeens???quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ah Meneer Wijdbeens zit ook weer buiten bij zijn maat.... 't is ook net of Kristoff
de hele dag 'n spreidbroekje aan heeft
Sir Andre van Duinquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie was dat ook al weer meneer wijdbeens???
typetje van Andre van Duinquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie was dat ook al weer meneer wijdbeens???
Jammer dat ze 'n pin heeft, had haar heel graag zaterdag zien vertrekkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
dat insect van Grace is ook irritant
me2quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jammer dat ze 'n pin heeft, had haar heel graag zaterdag zien vertrekken
Zal zo nog duren tot 16 uur. Dan weer spelletje van een half uur (SL voor ons), en ze kunnen aan het avondeten beginnen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef Verida het volgende:
kwart over 10 en het hele zooitje ligt al weer lamlendig onderuit....
spel is via twitter dus een SL is dan niet handigquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal zo nog duren tot 16 uur. Dan weer spelletje van een half uur (SL voor ons), en ze kunnen aan het avondeten beginnen.
Smiespelen en in oren fluisteren mag deze editie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
Niet te verstaan dit.Gesmiespel tussen Grace en Kristof. Doe even Zendercheck of zo.
Hahaha twee secret missions falen in een weekquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof tegen Grace : Jij bent LB, je moet zeggen dat iedereen apart zijn beste verhaal bij u in de hottub moet vertellen. Iedereen om de beurt in de hottub. We moeten iets doen, dat ding is keikoud. Onze missie is niet geslaagd, we zijn al een half uur verder.
Maar het klopt wel met de polls, want het zijn de populairste en minst populaire bewoner. En die zouden de missies moeten doen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel weer toevallig dat juist de "baasspelers", de dominantste van alle bewoners stiekeme opdrachten hebben gekregen om de andere bewoners te zieken.
Het is mi een verzekering dat bewoners naar ze luisteren doen wat er gevraagd word én er niet boos om worden.
mi= mijn inziens
Ja Hanne die de groep ineens op gaat jagen zou veel grappiger zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel weer toevallig dat juist de "baasspelers", de dominantste van alle bewoners stiekeme opdrachten hebben gekregen om de andere bewoners te zieken.
Het is mi een verzekering dat bewoners naar ze luisteren doen wat er gevraagd word én er niet boos om worden.
mi= mijn inziens
Ja, dikke priem, maar dan wil ik het wel kunnen horen. En dat gekraak van die jassen is ook irritant.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Smiespelen en in oren fluisteren mag deze editie.
Hanne en Julio die spullen verstoppen, het water opmaken en ze de hot tub in jagen. En wat er allemaal nog meer moet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Hanne die de groep ineens op gaat jagen zou veel grappiger zijn.
Dat hadden ze vorig jaar eerder door.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Secret Missions brengen geld in de pot. Als bewoner moet je gewoon alles alles doen wat iemand tegen je zegt, hoe vreemd ook ....
Heb je zijn beeld gezien?quote:
Misschien zijn het nepwimpers en probeert ze ze zo los te weken. Zodat de lijn loslaat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is iets met de wimpers van Hanne ... ze probeert iets met stoom te doen.
Hanne : Is dit raar?
[ afbeelding ]
Andre van Duin. Ik denk wel de geliefdste persoon van Nederland.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja op 'n foto, leuk met die fluitketel op z'n hoofd en taart met kaars in modelletje 75
Echt mooi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja op 'n foto, leuk met die fluitketel op z'n hoofd en taart met kaars in modelletje 75
In ieder geval iemand waarbij de roem niet naar het hoofd is gestegen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Andre van Duin. Ik denk wel de geliefdste persoon van Nederland.
Bij de iets oudere vlamingen ook hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Andre van Duin. Ik denk wel de geliefdste persoon van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |