Toevallig luister ik nu naar voetbalpraat en ging het over Sandler. Hij zou eigenlijk meedoen tegen Anderlecht maar was nog niet fit genoeg. Komt er wel aan. (aldus Sinclair Bischop of hoe heet die man)quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is zo weinig te melden over Sandler. Daar zal binnenkort verandering in komen!
Welkom terug maatquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Rene! @:GGMM I'm back 2.0 Ik ga weer vieze dingen met je meisje @:Scrummie doen! Proost jonguh!![]()
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:muskusboktor57 @:Lenny_leonard @:KingRoland @:Maxi-mus @:tong80 @:coco @:scrupuleus @:AFCNiels @:atypisch @:Caland @:Elan @:Lange_lans @:Zipportal @:Oriente @:Drizzt @:3rr0r
Kijk, ik ga dit even posten als update in het grote Sandler topic! Bedanktquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig luister ik nu naar voetbalpraat en ging het over Sandler. Hij zou eigenlijk meedoen tegen Anderlecht maar was nog niet fit genoeg. Komt er wel aan. (aldus Sinclair Bischop of hoe heet die man)
Toevallig moest ik ook hier aan denken net, en ik vroeg me af waarom. lijkt mij altijd zo'n keurige man.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk, ik ga dit even posten als update in het grote Sandler topic! Bedankt.
Ik twijfelde wel even omdat ik Sinclair Bisschop een ongelofelijke lul vind.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk, ik ga dit even posten als update in het grote Sandler topic! Bedankt.
Ik twijfelde wel even omdat ik Sinclair Bisschop een ongelofelijke lul vind.
Sorry maar ik ga dit absoluut niet lezen. Ik vind zijn Feyenoordstukjes al niet te doen, laat staan onderwerpen die me geen hol interesserenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/pro/psv-is-benfica-les-voor-ajax
@:caland .
Dit kan toch niet? Wat is dit voor flutstuk.
Donderdag maatquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Deze week geen Dick voor Mekaar podcast.
erg jammer
@:caland
@:kingroland
Sushiquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef tong80 het volgende:
Ik heb net overgegeven. Wat eten jullie vanavond ?
Sliptongquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef tong80 het volgende:
Ik heb net overgegeven. Wat eten jullie vanavond ?
Soms exclusieve deal of het is goedkoper voor ze om in te kopen. Maar voor mij ook geen Pepsi (toen ik nog cola dronk). Ja, een enkele keer een baco nu nog.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Snap dat niet
Als ik cola bestel dan coca cola. Ik heb geen pepsi besteld
Wijze woorden. Jij gaat het nog ver schoppen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
Dagjesvolk in de dierentuin
Als je geen die-hard bent rot dan gewoon op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |