abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203795935
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zie Oekraïne dit niet zomaar accepteren eigenlijk...
Tsja, ze zijn dan 40% van hun land kwijt, als je de eerder ingenomen stukken meerekent.
pi_203795941
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien een landverbinding met de Krim voor elkaar krijgen. Volgens mij kan dat wel met gebieden met hoofdzakelijk Russen.

Denk in elk geval niet dat 'ie zich gaat wagen een gebieden zonder hoofdzakelijk Russen, waar ze niet op Russen in de straten zitten te wachten. Beetje wat je noemt "nutteloos" gebied.

Daarmee heeft 'ie Oekraine niet helemaal plat, maar wel 'n tikje gegeven. Van heel Oekraine Russisch kan 'ie dromen, maar dat is niet zo 1-2-3 haalbare kaart.
Die verbinding is er al. Een enorme brug waar zelfs een trein over rijdt + ze kunnen ze zee van Azov kompleet afsluiten.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:28:36 #278
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203795949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien een landverbinding met de Krim voor elkaar krijgen. Volgens mij kan dat wel met gebieden met hoofdzakelijk Russen.

Denk in elk geval niet dat 'ie zich gaat wagen een gebieden zonder hoofdzakelijk Russen, waar ze niet op Russen in de straten zitten te wachten. Beetje wat je noemt "nutteloos" gebied.

Daarmee heeft 'ie Oekraine niet helemaal plat, maar wel 'n tikje gegeven. Van heel Oekraine Russisch kan 'ie dromen, maar dat is niet zo 1-2-3 haalbare kaart.
De Krim heeft vooral watertoevoer nodig. Dan zouden ze tot Nova Kakhovka aan de Dnieper moeten gaan (waar Oekraine de watertoevoer afgesloten heeft)
are we infinite or am I alone
pi_203795952
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oorlogsmisdaden zijn van alle tijden. Hoort er onlosmakelijk bij.
Je hoort mij niet zeggen dat dit niet zo is. Doet echter niks af aan mijn stelling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 23-02-2022 13:40:28 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203795958
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zie Oekraïne dit niet zomaar accepteren eigenlijk...
Dat spreekt voor zich. Die zijn dan min of meer hun halve land kwijt. En op basis van wat? Expansionisme van Poetin.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203795963
eigenlijk mag rusland dus gewoon deze twee gebieden inlijven. beetje sancties, en klaar.

ik denk dat het westen er goed aan doet oekraine nu wel gewoon volledig naar zich toe te halen, en snel ook. rusland smeekt er bijna om. ze willen geen NAVO naast zich, maar sturen een gigantische hoeveelheid troepen daarheen, zodat de NAVO bijna niet meer anders kan dan daar iets tegenover zetten. doen ze niets, dan zal rusland inderdaad oekraine binnenvallen.

maar grappig genoeg krijgt rusland zo wat ze niet willen, door hun eigen handelen. en dat snappen ze best. daar moet dus iets meer achter zitten.

ik denk dus, doel is gewoon dat putin een vijand creeerd, om zichzelf relevant te houden en zn macht in eigen land groter te maken. aloud recept voor dictators, oorlogspolitiek heet dat. en nog steeds kan je er vrijwel niets aan doen, als een despoot zich zo gedraagt. behalve natuurlijk keihard aanpakken, maar dat gebeurt dus niet zomaar.

land binnenvallen, sancties. ik ben eigenlijk nogal pascifistisch intgesteld, maar kom op zeg. wat een slappe hap.

bij taiwan doen ze het wel goed. daar is gewoon geen twijfel; valt china tainwan binnen, komt er fullout oorlog met de VS.
pi_203795970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Sorry maar dit is toch onwerkelijk, je hebt dit al maanden van te voren gepland dan zorg je toch dat er eten is nabij de troepen. Dit zijn de middeleeuwen toch niet? Of hebben de waarschuwingen van de VS er voor gezorgd dat ze het telkens uitgesteld hebben?

In ieder geval maakt dit soort shit duidelijk waarom de VS het machtigste leger hebben die weten de logistiek wel goed te regelen en ploppen na/tijdens een invasie complete malls neer.
Vertel dit maar aan napoleon en hitler die beiden een heel leger in bij wijze van spreken speedos en slippers de russische winter in duwde.
pi_203795974
twitter

Gebeurt het of gebeurt het niet. AUS zegt van wel, maar waarom zijn ze in godsnaam zo stellig? Ik verwacht het echt niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203796019
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:30 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]

Gebeurt het of gebeurt het niet. AUS zegt van wel, maar waarom zijn ze in godsnaam zo stellig? Ik verwacht het echt niet.
Geweldige zet van onze komiek Zelenskyy. :o

Zelenskyy grew up in Kryvyi Rih, a Russian-speaking region in south-east Ukraine.[3] Prior to his acting career, Zelenskyy obtained a degree in law from Kyiv National Economic University. He then pursued comedy and created the production company Kvartal 95, which produces films, cartoons, and TV shows including Servant of the People, in which Zelenskyy played the role of president of Ukraine. The series aired from 2015 to 2019 and was immensely popular. A political party bearing the same name as the television show was created in March 2018 by employees of Kvartal 95
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:34:02 #285
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203796020
Wapenbezit gevaarlijk

Hoeft maar 1 gek te zijn die een Rus doodschiet op straat in Kiev ofzo

En Putin kan zeggen kijk de Russen zijn niet veilig en dan heeft tie een geldige reden voor z'n volk om vol voor t hele land te gaan
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203796045
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203796058
Ik lees over gevechten bij Mariupol. Iemand?
pi_203796069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:33 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Geweldige zet van onze komiek Zelenskyy. :o

Zelenskyy grew up in Kryvyi Rih, a Russian-speaking region in south-east Ukraine.[3] Prior to his acting career, Zelenskyy obtained a degree in law from Kyiv National Economic University. He then pursued comedy and created the production company Kvartal 95, which produces films, cartoons, and TV shows including Servant of the People, in which Zelenskyy played the role of president of Ukraine. The series aired from 2015 to 2019 and was immensely popular. A political party bearing the same name as the television show was created in March 2018 by employees of Kvartal 95
Valt me mee dat je hem nog geen nazi noemt :')
pi_203796073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:37 schreef Dr88 het volgende:
Bron?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:40:09 #290
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203796090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:37 schreef Dr88 het volgende:
Ik las wel iets over tanks die naar binnen reden.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203796106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:38 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Valt me mee dat je hem nog geen nazi noemt :')
Nee dat zal ik niet doen.
Deze man zit ook tussen allerlei fanatieke mafketels in en als hij ook maar iets verkeerd doet krijgt hij een stukje lood te slikken.
Niet te benijden.
pi_203796107
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Bron?
Op Twitter circuleert video van een grote colonne met tanks. Daarbij los bericht dat er al gevechten waren.
pi_203796118
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:41 schreef Dr88 het volgende:

[..]
Op Twitter circuleert video van een grote colonne met tanks. Daarbij los dat er al gerechten waren.
twitter

Geen idee of dit een nieuw of oud filmpje is..
pi_203796126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Als het diplomatieke personeel vertrekt zegt dat meestal maar 1 ding...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203796137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als het diplomatieke personeel vertrekt zegt dat meestal maar 1 ding...
Gisteren documenten verbrand
Vandaag de vlag naar beneden
Morgen begint de verdere invasie?
pi_203796141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:24 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren.

Maar gaat de invasie wel gebeuren dan? (voor zover je nog niet van een invasie kan spreken)
Цой жив
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:48:17 #297
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203796163
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:41 schreef Dr88 het volgende:

[..]
Op Twitter circuleert video van een grote colonne met tanks. Daarbij los bericht dat er al gevechten waren.
Als er gevochten zou worden zou je verwachten dat er filmpjes opduiken waarop schoten te horen zijn. Heb zo mmaar één filmpje gezien, dat werd op 19 feb gepost.
pi_203796165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
[ twitter ]

Geen idee of dit een nieuw of oud filmpje is..
Die hebben de vllaggen van de DPR op hun tanks. Slim.
Oh zie ook de Russische vlag en zie ik nu de Johnnie Reb vlag?? -O-
pi_203796171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:45 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Maar gaat de invasie wel gebeuren dan? (voor zover je nog niet van een invasie kan spreken)
Laten we hopen dat ze niet verder door drukken maar ik denk dat Putin en de rebellen de komplete Donbass op het oog hebben.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:51:11 #300
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203796189
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')