quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Rambolin het volgende:
Hostage Situation Reported at Apple Store in Amsterdamski
https://sputniknews.com/2(...)rdam-1093279307.html
Amsterdam: Armed police dealing with 'hostage-taking' after gunman enters Apple store
https://news.sky.com/stor(...)rs-building-12548953
'Gunman holds at least one person hostage' at Apple Store in Amsterdam with police on the scene
https://www.dailymail.co.(...)am-police-scene.html
Amsterdam hostage incident: Apple store staff held by suspected gunman
https://www.mirror.co.uk/(...)ident-apple-26302421
Armed police rush to siege at Apple store as staff 'held hostage by gunman'
https://www.dailystar.co.(...)siege-apple-26302478
Amsterdam incident: Hostage held at gunpoint inside Apple Store as ‘shots fired’
https://www.independent.c(...)ostage-b2020768.html
Armed police siege in Apple store hostage emergency – 'gunshots' spark panic in Amsterdam
https://www.express.co.uk(...)ation-gunshot-latest
‘Hostage held at gunpoint’ at Apple store in Amsterdam
https://metro.co.uk/2022/(...)pple-store-16152409/
Apple’s Flagship Store in Amsterdam Facing Hostage Situation
https://www.bloomberg.com(...)d-reports-of-robbery
Hostage situation at Amsterdam Apple store
https://www.dw.com/en/hos(...)ple-store/a-60878403
Robbery turns into hostage situation at Apple store in Amsterdam, police on scene
https://www.hindustantime(...)101645555745685.html
Armed man takes at least one hostage at Amsterdam Apple store
https://thehill.com/polic(...)m-apple-store-report
Gunman takes hostages at Amsterdamski Apple Store – police
https://www.rt.com/news/550291-amsterdam-hostages-gunman-apple/
Reken er maar op dat wat wij hier op de foto hebben gezien qua springstof ook heel erg goed is waargenomen door het DSI. Daarnaast is die auto gepantserd, was de omgeving redelijk goed afgezet en je mag er ook wel van uit gaan dat geen enkele operator ondoordacht handelt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, was een risico. Kennelijk namen de chauffeur en evt. bijrijder(s) dat voor lief
Maar het risico nemen is nog iets anders dan ondoordacht handelen natuurlijk. Als je gaat schieten kan er ook springstof afgaan, kun je de verkeerde raken en vast nog allerhande andere risico's waar ik zo niet aan denk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:08 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Reken er maar op dat wat wij hier op de foto hebben gezien qua springstof ook heel erg goed is waargenomen door het DSI. Daarnaast is die auto gepantserd, was de omgeving redelijk goed afgezet en je mag er ook wel van uit gaan dat geen enkele operator ondoordacht handelt.
Schieten is de laatste optie, al zat er zoals ik eerder zei en ook echt wel te zien is op de beelden minstens 1 schutter spot on op de verdachte. Vergeet ook niet dat het uren heeft geduurd, daarin wordt waargenomen en een plan opgesteld. Ze hebben zat tijd en goed zicht gehad op de verdachte, en daar hebben ze ook spullen voor. Ze zijn zelfs binnen het pand geweest (bovenverdieping) om mensen te evacueren. Ik kan met ruim 99% zekerheid zeggen dat ze de tekst op die "kneedbommetjes" die wij hier ook gezien hebben op een foto dat op internet staat hebben gelezen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar het risico nemen is nog iets anders dan ondoordacht handelen natuurlijk. Als je gaat schieten kan er ook springstof afgaan, kun je de verkeerde raken en vast nog allerhande andere risico's waar ik zo niet aan denk.
Het kan best zijn dat er heel weloverwogen is besloten dat dit de minst riskante optie was, waarbij dat risico niet nul hoeft te zijn (of zal zijn).
Sowiesoquote:Op woensdag 23 februari 2022 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Natuurlijk hebben ze dat gezien.
Maar verder weet ik weinig van hun operationele kader en materieel.
Wilde alleen aangeven dat -als er een risico was- ze dat waarschijnlijk bewust is genomen.
Duidelijk. Bedanktquote:Op woensdag 23 februari 2022 02:22 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Schieten is de laatste optie, al zat er zoals ik eerder zei en ook echt wel te zien is op de beelden minstens 1 schutter spot on op de verdachte. Vergeet ook niet dat het uren heeft geduurd, daarin wordt waargenomen en een plan opgesteld. Ze hebben zat tijd en goed zicht gehad op de verdachte, en daar hebben ze ook spullen voor. Ze zijn zelfs binnen het pand geweest (bovenverdieping) om mensen te evacueren. Ik kan met ruim 99% zekerheid zeggen dat ze de tekst op die "kneedbommetjes" die wij hier ook gezien hebben op een foto dat op internet staat hebben gelezen.
En al zou het echte semtex/c4/RDX zijn geweest.. dat gaat niet af door een schot. En ja, zeker dat er over de com is gesproken dat er geen vuur zal worden uitgebracht en dat het voertuig het initiatief nam, misschien niet direct met de bedoeling om hem aan te rijden maar wel om hem te blocken en de zooi af te ronden. Met ondersteuning van de schutters die al klaar zaten/lagen.
---> SHOquote:Op woensdag 23 februari 2022 02:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne coldeweijer ligt goed onder vuur, om twee redenen.
1 locaties delen van mensen in het pand
2 video’s eigen maken voor de likes.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar denk je dan aan? Levenslang gratis Apple producten of een baan in de Apple Store?quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Die vier mensen in de kast, die zijn toch ook door een hel gegaan. Kans op ontdekking door dader op zoek naar eten/water en de telefoons die je niet kunt gebruiken terwijl je familie en vrienden op zoek naar je zijn…
Ik hoop dat ze van Apple goed voor ze gaan zorgen.
Een Appletje voor de dorst.quote:Op woensdag 23 februari 2022 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan? Levenslang gratis Apple producten of een baan in de Apple Store?
Oh wacht, je verwacht zeker dat Apple ze even een paar miljoen eurootjes geeft zodat ze de komende jaren elke nacht badend in het zweet in een riante villa wakker worden?
Dan ben je mentaal beperkt. Net als de gijzelnemer trouwens. Als je denkt dat je in zo’n situatie 200 miljoen kunt vragen, dan ben je alle gevoel voor proportie kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat wordt vast een onderzoek i.v.m. 'buitensporig geweld'.quote:Op woensdag 23 februari 2022 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon omver rijden die mafkees hulde voor de bestuurder
En rijden zonder licht.quote:Op woensdag 23 februari 2022 06:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dat wordt vast een onderzoek i.v.m. 'buitensporig geweld'.
Dat is de zwarte kant van social media. Narcisten zoals Yvonne krijgen ineens een podium. Wat zou haar het interesseren als die medewerkers gevonden werden door de gijzelnemer en werd afgeknald? Als ze zelf maar in de spotlight staat en aandacht krijgt!quote:Op woensdag 23 februari 2022 02:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Als je kijkt wat een gemiddeld Amsterdams huis kost valt dat nog wel mee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 06:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan ben je mentaal beperkt. Net als de gijzelnemer trouwens. Als je denkt dat je in zo’n situatie 200 miljoen kunt vragen, dan ben je alle gevoel voor proportie kwijt.
Altijd hoog inzetten aan het begin van een onderhandeling moet hij gedacht hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 06:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan ben je mentaal beperkt. Net als de gijzelnemer trouwens. Als je denkt dat je in zo’n situatie 200 miljoen kunt vragen, dan ben je alle gevoel voor proportie kwijt.
Nou, lekker zeg, net een Reve!quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:35 schreef Bugno3 het volgende:
"Hier spreekt de gijzelnemer, als het bedrag niet gaat worden verstuurd. Is deze stuurd. Is deze man het leven mede het systeem op jullie geweten"
Leest lekker weg, wel.
En terecht. Beter gaat justitie hier ook iets mee doen. Je zal maar afgeknald worden omdat een aandachtshoerige BN'er je locatie deelt voor de likesquote:Op woensdag 23 februari 2022 02:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Die gaat ook nog bezoek krijgen van de taalpolitie zo te zien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:30 schreef Ed1234 het volgende:
“Via de apptelefoon stuurde hij vanaf 19.01 uur een paar berichten en foto's. "Hier spreekt de gijzelnemer, als het bedrag niet gaat worden verstuurd. Is deze stuurd. Is deze man het leven mede het systeem op jullie geweten", schreef hij in het eerste appbericht letterlijk.
Soort selfie
In eerste instantie stuurde hij een foto waarop te zien was dat hij vlak naast de gegijzelde man stond en een legerbroek droeg en een foto van de lege Apple Store. Daarna stuurde hij en soort selfie, waarin te zien was dat hij een bomvest leek te dragen.
AT5 heeft direct de politie op de hoogte gesteld en de foto's naar de politie doorgestuurd. Tijdens de gijzeling zijn de foto's niet gepubliceerd, om ervoor te zorgen dat het de onderhandelingen en eventuele actie van de politie niet nadelig zou beïnvloeden.”
Gelukkig snapt AT5 het wel, en geeft de informatie gewoon aan de politie
Hij zal wel een iPhone gebruikt hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:35 schreef Bugno3 het volgende:
"Hier spreekt de gijzelnemer, als het bedrag niet gaat worden verstuurd. Is deze stuurd. Is deze man het leven mede het systeem op jullie geweten"
Leest lekker weg, wel.
Verwarde man™quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:35 schreef Bugno3 het volgende:
Leest lekker weg, wel.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:38 schreef Oom_Agent het volgende:
exercitiemunitie:
Munitiemodellen zonder explosieve lading, bestemd voor het oefenen van handelingen die ook met de overeenkomende operationele munitie moeten worden verricht. Exercitie- en instructiemunitie(modellen) zijn in het kader van het materieelbeheer opgenomen in het (sub)assortiment 18. Voor de term “exercitiemunitie” worden internationaal de begrippen “Inert” en “Drill” gebruikt.
Oefenmateriaal
Dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht. Beter gaat justitie hier ook iets mee doen. Je zal maar afgeknald worden omdat een aandachtshoerige BN'er je locatie deelt voor de likes
Valt onder vrije media en journalistiek. Niks strafbaars aan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is de zwarte kant van social media. Narcisten zoals Yvonne krijgen ineens een podium. Wat zou haar het interesseren als die medewerkers gevonden werden door de gijzelnemer en werd afgeknald? Als ze zelf maar in de spotlight staat en aandacht krijgt!
Dit zou je als justitie keihard moeten kunnen straffen. Helaas hebben die al moeite met alles wat ze moeten doen.
Precies, dit schreeuwt ofwel zwakbegaafdheid ofwel totale paniekactie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Het was gewoon een ontzettend domme idioot natuurlijk. Hoe heeft hij ooit gedacht om hier mee weg te komen midden in Amsterdam? En is het voordeel van crypto niet dat je anoniem bent? Moet je lekker met je gezicht door Apple store gaan lopen. Als je er over nadenkt zal het een vrij sneu persoon zijn geweest.
Ook niet als het mensen in levensgevaar brengt? Ik zou daar wel een proefproces aan willen wagen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Valt onder vrije media en journalistiek. Niks strafbaars aan.
Het is niet strafbaar maar wel oerdom. Een beetje fatsoenlijk mens publiceert dat nog even niet op dat moment. Dat snap je toch ook wel. Maar ja alles voor de likes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Valt onder vrije media en journalistiek. Niks strafbaars aan.
Je zou maar gegijzeld zijn, en dan het eerste waar je aan denkt is om aan Yvonne een insta te sturen..... wat is social media toch kut eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is niet strafbaar maar wel oerdom. Een beetje fatsoenlijk mens publiceert dat nog even niet op dat moment. Dat snap je toch ook wel. Maar ja alles voor de likes.
jongvolwassenenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:15 schreef Marsenal het volgende:
Als je dan kijkt naar dat meisje van at5 en wat die kerel voor appjes stuurt, dan maak ik me zorgen over het niveau van de Nederlandse taal onder jong volwassenen
Met dat wapen is al rennend richten best lastig, zelfs stilstaand al. Vuurt snel maar onaccuraat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:41 schreef Bruinie het volgende:
De gijzelaar heeft wel geluk gehad. Hij rende zomaar weg. Als de gijzelnemer echt een slechte man was geweest kreeg hij een kogel in de rug.
De afstand is zo dichtbij dat hij niet kon missen als hij wilde schieten. Die gijzelaar heeft echt geluk gehad dat hij het heeft overleefd. De gijzelnemer had ook boos kunnen worden en paar kogels schieten in de rug en toen was het anders gelopen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met dat wapen is al rennend richten best lastig, zelfs stilstaand al. Vuurt snel maar onaccuraat.
En die auto, niemand die eraan denkt dat die al klaarstond voor als de gijzelaar zou gaan rennen om als barriere positie in te nemen tussen de gijzelnemer en gijzelaar ?? Zodat die sowieso niet meer geraakt kan worden. En dat het nu zo uit kwam dat ze hem op deze manier eigenlijk ook wel meten uit konden schakelen nu de situatie zo liep..
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:00 schreef Bruinie het volgende:
[..]
De afstand is zo dichtbij dat hij niet kon missen als hij wilde schieten. Die gijzelaar heeft echt geluk gehad dat hij het heeft overleefd. De gijzelnemer had ook boos kunnen worden en paar kogels schieten in de rug en toen was het anders gelopen.
Jezus wat is dit me een partij achterlijk zeg.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:41 schreef Bruinie het volgende:
De gijzelaar heeft wel geluk gehad. Hij rende zomaar weg. Als de gijzelnemer echt een slechte man was geweest kreeg hij een kogel in de rug.
Er zijn gevallen bekend van mensen die op heel korte afstand met pistool een heel magazijn op iemand hebben leeggeschoten en niets geraakt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:00 schreef Bruinie het volgende:
[..]
De afstand is zo dichtbij dat hij niet kon missen als hij wilde schieten. Die gijzelaar heeft echt geluk gehad dat hij het heeft overleefd. De gijzelnemer had ook boos kunnen worden en paar kogels schieten in de rug en toen was het anders gelopen.
ik ben ondertussen toch wel benieuwd naar het verhaal erachter.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaat is dit. Lig je daar half in kreukels met een laser in je ogen en het hoofd van een robot er vaag doorheen komend
Gewoon een GGZ gekkie, waarschijnlijk hadden ze er vannacht nog gezeten als die Brit niet was weggerend. Wat een god.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:11 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ik ben ondertussen toch wel benieuwd naar het verhaal erachter.
iemand kan toch niet zo dom zijn?
Of zou dit wellicht een overdreven vorm van "suicide by cop" zijn?
De altijd vervelende aandachtsgeile Yvonne C.quote:
Iemand rennend in de rug schieten lijkt me lastig genoeg. Je zal toch echt even stil moeten staan, en dan wordt de afstand alleen maar groter en het aantal lasers op je gezicht ook. Er was voor de gijzelnemer maar één optie, z'n gijzelaar terug weten te krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:00 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Die wilde ook gewoon weer blowen en naar de pub natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een GGZ gekkie, waarschijnlijk hadden ze er vannacht nog gezeten als die Brit niet was weggerend. Wat een god.
Jij hebt blijkbaar nog nooit een schietspelletje speels. Dat is echt te doen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Iemand rennend in de rug schieten lijkt me lastig genoeg. Je zal toch echt even stil moeten staan, en dan wordt de afstand alleen maar groter en het aantal lasers op je gezicht ook. Er was voor de gijzelnemer maar één optie, z'n gijzelaar terug weten te krijgen.
Sinds wanneer houdt een controller rekening met de terugslag bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog nooit een schietspelletje speels. Dat is echt te doen.
En dat het lastig is geldt al voor mensen die getraind zijn en goed kunnen schieten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Iemand rennend in de rug schieten lijkt me lastig genoeg. Je zal toch echt even stil moeten staan, en dan wordt de afstand alleen maar groter en het aantal lasers op je gezicht ook. Er was voor de gijzelnemer maar één optie, z'n gijzelaar terug weten te krijgen.
Een schietspelletje vergelijken met the real thing.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ik heb met echte wapens geschoten. Geloof mij dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt een controller rekening met de terugslag bijvoorbeeld.
Hey, bij Serious Sam kan het toch ook ja?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een schietspelletje vergelijken met the real thing.
Echte wapens heb ik ook wel geschoten hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een schietspelletje vergelijken met the real thing.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat jij ook makkelijk wereldkampioen Formule 1 had kunnen worden? Want in het spelletje is het niet zo lastig om die auto te besturen hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Oke man.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:21 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ik heb met echte wapens geschoten. Geloof mij dat valt reuze mee.
Ik heb wel eens in een iets snellere BMW gereden, geloof mij dat valt reuze mee hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat jij ook makkelijk wereldkampioen Formule 1 had kunnen worden? Want in het spelletje is het niet zo lastig om die auto te besturen hoor!
Laten we eerlijk zijn. Die gijzelaar heeft gewoon geluk gehad dat de gijzelnemer oerdom is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een prima referentiekader, misschien moet ik mijn 11-jarige ook maar gewoon de autosleutels geven, hij rijdt immers ook prima met een dikke Ferrari in Forza Horizon.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Fake. Hoe kan die straal voor die robot langsgaan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaat is dit. Lig je daar half in kreukels met een laser in je ogen en het hoofd van een robot er vaag doorheen komend
Bruinie verwijst naar je politieke voorkeur?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:21 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ik heb met echte wapens geschoten. Geloof mij dat valt reuze mee.
Nu nog zonder snelheid te minderen door Raidillon, veel plezier!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een iets snellere BMW gereden, geloof mij dat valt reuze mee hoor.
Mwah, ik heb wel eens in het verleden van die extreem sterke laserpens gekocht op ali. Daar kon je de straal ook altijd zien. Kon je zelfs papier mee verbranden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Fake. Hoe kan die straal voor die robot langsgaan?
Daarnaast; met een redelijk zuivere lucht kan je de straal zelfs niet eens zien.
Nee hij had er wat aan gehad als ie die man kapot geschoten had, dat was slim geweest!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:22 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Die gijzelaar heeft gewoon geluk gehad dat de gijzelnemer oerdom is.
Zuivere lucht. In Amsterdam.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Daarnaast; met een redelijk zuivere lucht kan je de straal zelfs niet eens zien.
Voor mij is dat geen probleem. Een echte auto of auto in een virtual reality.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat jij ook makkelijk wereldkampioen Formule 1 had kunnen worden? Want in het spelletje is het niet zo lastig om die auto te besturen hoor!
Een vliegsimulator op een PC is niet helemaal hetzelfde als die waar de piloten in oefenen he.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Voor mij is dat geen probleem. Een echte auto of auto in een virtual reality.
Denk je dat die vliegsimulators voor niks bestaan? Dan zouden piloten ook niet gebruik maken van simulators.
Zo'n simulator is wel iets anders dan vanuit je luie stoel een spelletje spelen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Denk je dat die vliegsimulators voor niks bestaan? Dan zouden piloten ook niet gebruik maken van simulators.
Tja, da’s waar.quote:
Nouja een kogel afvuren terwijl je al een uurtje of 6 met hartslagje 140-45 staat en de gehele vuurkracht van de specialistische politie-eenheid op je gericht of een kogeltje afvuren in een spelletje. Maakt wel een klein verschil gok ik zomaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Moeilijk schieten als je wapens nog binnen liggen..quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lachen zoiets.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel eens in het verleden van die extreem sterke laserpens gekocht op ali. Daar kon je de straal ook altijd zien. Kon je zelfs papier mee verbranden.
Aldus onze Call of Duty expert.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:29 schreef Bruinie het volgende:
Ik geef het op. Blijkbaar zijn er meerdere commando’s in dit topic die het beter weten terwijl ze nog nooit een wapen in hun hand hebben gehad.
Zet de bril even op, de straal gaat over de robot.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |