@Paxcon was dol op Promenade.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die naar Lubach of Promonade kijken
Ik kan je verzekeren dat die deze tijd van het jaar niet droog isquote:
Droog in de kont genot.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat die deze tijd van het jaar niet droog is
Mocht je die ervaring wel hebben, dan, tja.
Op twitter wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:27 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Omdat me dat niks interesseert.
Ik vind jou maar raar vanavondquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Droog in de kont genot.
@:de_boswachter
Diederik Ebbinge doet mee aan die ongein.quote:
En Ton Kas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Diederik Ebbinge doet mee aan die ongein.
Dat zegt wel genoeg. Alleen @:Slobeend vindt hem grappig.
Waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:30 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Twitter is ternminste echt leuk, dit niet.
Eens, bij dat 22222 geschreeuw net dacht ik van , ah laat maar gaan ik doe ook wel eens gek.quote:
Ik werd getagd. En omdat hier een topic is over het Tournoi de France. En laat dat topic nou een van de weinige redenen zijn dat ik wat nuttigs kan zeggen over het Fins nationaal vrouwenelftal.quote:
Mensen die fan zijn van Apple verdienen het om gegijzeld te worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:31 schreef T3hTommay het volgende:
De Apple Store is op dit moment een warmer bad dan dit topic.
Bied jij maar eerst eens oprecht je excuses aan aan @DutchSuomiFan1992quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:31 schreef T3hTommay het volgende:
De Apple Store is op dit moment een warmer bad dan dit topic.
Klopt. Ongehoord Nieuws wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jullie hebben het nooit een serieuze kans gegeven.
Klopt, ik zei iets in het Tournoi de France topic. Daar word ik teniminste niet gepest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet door als je hier niet inlogt.
Is dat Fries?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
SORRY PIEBE
Piebe lol. Grappige naam wel.
GGMM noemde je zelfs nog een lieve jongen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Klopt, ik zei iets in het Tournoi de France topic. Daar word ik teniminste niet gepest.
Ik zei ook net dat ik wou stoppen, maar die post werd verwijderd. Dat er vervolgens een aantal users doorgaan kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef GGMM het volgende:
Nou kappen hoor jezus ik word écht boos straks
Wat een leuk feitje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, een bekende Friese uitdrukking is ; bliksum Piebe!
Wat zoiets wil zeggen als ; jeetje!
Nee, maar de rest wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM noemde je zelfs nog een lieve jongen.
Dat is toch geen pesten.
@onlogisch schittert in afwezigheidquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
@:ggmm beleeft een zware avond in VBL
Dit terwijl hij blijkens de index helemaal geen mod is in VBL (waar zijn de mods dan wel vraag je je af)
onlogisch heeft vandaag een slotje gezetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Dit terwijl hij blijkens de index helemaal geen mod is in VBL (waar zijn de mods dan wel vraag je je af)
Die zijn er nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Een klap in het gezicht van @Scrummie dit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn er nooit.
Als er ook maar iemand een beetje geschikt was had ik diegene gelijk aangesteld.
Gewoon Sked weer terugbrengen en maxi-mus erbijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn er nooit.
Als er ook maar iemand een beetje geschikt was had ik diegene gelijk aangesteld.
Tja, als het nu het WK was dan was dit niet uit de hand gelopen met mij en @paxcon als duomods.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:onlogisch schittert in afwezigheid
Drizzt leest dit pas morgen
Pijnlijk ditquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van @:scrummie dit.
Die ging vroeg slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis user tong nog in dit topic.
Ik heb laatst wel overwogen te solliciteren voor de frontpage.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon Sked weer terugbrengen en maxi-mus erbij
En Piebe
Opgelost
Hout kappen aan het kruisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef GGMM het volgende:
Nou kappen hoor jezus ik word écht boos straks
Het valt me ook een beetje tegen dat ik nog niet gevraagd benquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En Piebe
Opgelost
Ik heet Piebe-Guido, geen Piebe.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En Piebe
Opgelost
Die mis ik niet. Nooit gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ga jij nat.quote:
Sked is er te weinig (nog) en maxi-mus kan kutusers niet handelen (en wordt woest als het over Ajax gaat, daar weet de altijd vriendelijke @Slobeend alles van)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En Piebe
Opgelost
Die gaat altijd al naar bed om 18:00quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou @heywoodu volgens mij HEEL ERG LEUK vinden!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel overwogen te solliciteren voor de frontpage.
Oh ja, sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heet Piebe-Guido, geen Piebe.
Afgaande wat er met mijn TR's wordt gedaan lig ik sowieso niet op één lijn met het gevoerde beleid. En ik wil het ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked is er te weinig (nog) en maxi-mus kan kutusers niet handelen (en wordt woest als het over Ajax gaat, daar weet de altijd vriendelijke @:slobeend alles van)
Maar ik hou ze in de gaten
Dat is een behoorlijke mond vol.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heet Piebe-Guido, geen Piebe.
Dat hoor ik wel vaker en dan zeggen mensen het de volgende keer toch weer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja, sorry
Ik zal er de volgende keer aan denken!
Dat denk ik ook niet maatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgaande wat er met mijn TR's wordt gedaan lig ik sowieso niet op één lijn met het gevoerde beleid. En ik wil het ook niet.
Ben er al. Maar mijn muzikale held is overleden. Een uur met oud-VBL mod aan de lijn gezeten en zijn muziek gedraaid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag dat de wedstrijdjes al redelijk werden gevolgd dus liet het maar. Ik blijf wel OP's schrijven!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou @:heywoodu volgens mij HEEL ERG LEUK vinden!
Zovaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke mond vol.
Noemen ze je ook wel eens PG?
Wat een matige voetbalavond zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef Coco het volgende:
bliksum Piebe! De wedstrijd is alweer bijna afgelopen.
Morgen topshow.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een matige voetbalavond zeg.
Dat had ik al door jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Om terug te komen op eerder vanavond: deze wedstrijd is absoluut niet knotsgek
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik al door ja
Maar jij moet nog even een trap na geven he?
Nee en neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney zou wel een goede mod zijn. Of fetx.
Gary Brooker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er al. Maar mijn muzikale held is overleden. Een uur met oud-VBL mod aan de lijn gezeten en zijn muziek gedraaid.
Ik dacht persoonlijk aan die hhh-gast in het Feyenoordtopicquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
PietjePuk? Die is 24/7 presentquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney kan erg woedend en dronken zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney is tenminste een user die mij niet belachelijk maakt, dus ik ben voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is ook een keurige user ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht persoonlijk aan die hhh-gast in het Feyenoordtopic
Ben even zijn naam kwijt
Als nuchter zijn een vereiste is maken we tong gewoon mod!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Gurney kan erg woedend en dronken zijn.
Dan beter fetX
Om het team aan te vullenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:43 schreef T3hTommay het volgende:
Aangezien @:onlogisch mod is snap ik niet waarom de volgende mod per sé een keurige user moet zijn
Maar goed
Ik drink ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als nuchter zijn een vereiste is maken we tong gewoon mod!
Eens, maar dan mag hij wel wat vaker meedoen met hax.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef GGMM het volgende:
Oh ja of @:Frozen-assassin
Dat vind ik ook wel een toffe peer
Afgaande op die moderator lijkt een fout snorretje al genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:43 schreef T3hTommay het volgende:
Aangezien @:onlogisch mod is snap ik niet waarom de volgende mod per sé een keurige user moet zijn
Maar goed
Inhoudsloze kutuser.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Had je dan niet beter @:Oriente mod kunnen maken?
Why always me?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Droog in de kont genot.
@:de_boswachter
Mooi rustig gaan slapen zoals deze katquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:47 schreef T3hTommay het volgende:
NOS pushbericht
We kunnen met een gerust hart naar bed.
Ik heb best veel gezegd vandaag waar ben je het specifiek mee eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb even nagedacht en ben het eigenlijk wel met GGMM eens
(je mag deze in je sig zetten als je wil)
Dat geschikte VBL-mods vinden zo makkelijk nog niet isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb best veel gezegd vandaag waar ben je het specifiek mee eens
Haha oh ja vasionquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat geschikte VBL-mods vinden zo makkelijk nog niet is
Al zou je @:vasion kunnen overwegen
Ik was de act @Vasion alweer bijna vergeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een ludieke user was dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
en onlogischquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan ook de twee grootste vervelende mongolen mod maken, wellicht helpt dat. Vorige keer hebben we daar een FA aan overgehouden.
Maar er werd juist positief over je gepraat bij de eerste tag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
TIp voor de volgende keer : mij gewoon niet taggen, zeker niet als er op zo'n manier over mij word gepraat.
Dit was inderdaad wel min of meer de strategie achter dat besluit kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan ook de twee grootste vervelende mongolen mod maken, wellicht helpt dat. Vorige keer hebben we daar een FA aan overgehouden.
Beste sollicitatie van allemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
Zullen we dit onderwerp laten rusten?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar er werd juist positief over je gepraat bij de eerste tag.
Ja plus er had verder niemand gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was inderdaad wel min of meer de strategie achter dat besluit kan ik je zeggen
Je zou een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zullen we dit onderwerp laten rusten?
Strategisch als Putin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was inderdaad wel min of meer de strategie achter dat besluit kan ik je zeggen
Heb je de posts van @:T3hTommy van vlak daarvoor ook gezien? Gewoon niet meer doen, oke?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar er werd juist positief over je gepraat bij de eerste tag.
@Karina raadt die serie aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben geen Boa type, ik ben meer een Jack Reacher type.
Jazeker, al is het wel wat dommig vermaak met een eendimensionale hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Karina raadt die serie aan.
Jij ook?
Weltrusten maat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen naar het kantoor en zeer druk, dus @:scrummie zal de lunch verzorgen.
Succes morgen met je drukke dag, vergeet je niet een voorspelling achter te laten in mijn topic?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen naar het kantoor en zeer druk, dus @:scrummie zal de lunch verzorgen.
Oh dat is mij op het lijf geschreven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, al is het wel wat dommig vermaak met een eendimensionale hoofdpersoon.
Geen woordle?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
Jo, die gast weegt 140 kilo en is geestelijk niet volwaardig. Al zijn de meeste FOK!kers geestelijk niet volwaardigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Heb je de posts van @:T3hTommy van vlak daarvoor ook gezien? Gewoon niet meer doen, oke?
Kut ja daar moet ik wel aan denken als ik thuis benquote:
Dat gaf ik een uur geleden al aan in een andere post, maar die werd verwijderd. Raar hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zullen we dit onderwerp laten rusten?
Wat een overacting.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Goed, dat was het dan. Bedankt aan een aantal figuren hier voor het vergallen van mijn avond. Jammer. Ik kom hier ook gewoon niet meer. DOEI.
Fijne avond.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Goed, dat was het dan. Bedankt aan een aantal figuren hier voor het vergallen van mijn avond. Jammer. Ik kom hier ook gewoon niet meer. DOEI.
Zo'n beetje iedereen hier begon zich tegen mij te keren. Denk je dat ik dat zomaar laat gebeuren?quote:
We haalden je netjes binnen en dan begin je tegen ons te keren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen hier begon zich tegen mij te keren. Denk je dat ik dat zomaar laat gebeuren?
Je bent ondertussen nog de hele tijd boos tegen users die allang weer over iets anders aan het praten waren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen hier begon zich tegen mij te keren. Denk je dat ik dat zomaar laat gebeuren?
Ik ben autistisch, dus ik moet dat allemaal een plekje geven. Het is namelijk niet zo heel leuk als een heel subforum zich tegen je begint te keren. Dat was gewoon echt nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent ondertussen nog de hele tijd boos tegen users die allang weer over iets anders aan het praten waren.
Mark LaneganGOD lijkt me. Ik huil ook van binnen.quote:
Dat was volgens mij van vrijwel niemand de bedoeling! Maar vervelend als het zo is overgekomen. Ik wil persoonlijk dat iedereen zich hier gewoon welkom voelt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik ben autistisch, dus ik moet dat allemaal een plekje geven. Het is namelijk niet zo heel leuk als een heel subforum zich tegen je begint te keren. Dat was gewoon echt nergens voor nodig.
Zou jij niet gaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was volgens mij van vrijwel niemand de bedoeling! Maar vervelend als het zo is overgekomen. Ik wil persoonlijk dat iedereen zich hier gewoon welkom voelt.
Ik geloof er niks van. Kijk maar eens heel goed wat T3hTommy vanavond allemaal weer voor bullshit over mij heeft gepost. Hij doet het er gewoon om. Zie ook de opmerkingen van hem over en tegen mij in DRT.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was volgens mij van vrijwel niemand de bedoeling! Maar vervelend als het zo is overgekomen. Ik wil persoonlijk dat iedereen zich hier gewoon welkom voelt.
Ik herhaal het nog maar eens, @T3hTommay is een uitkeringstrekker met een BMI van 40 en een dito IQ.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:11 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Kijk maar eens heel goed wat T3hTommy vanavond allemaal weer voor bullshit over mij heeft gepost. Hij doet het er gewoon om. Zie ook de opmerkingen van hem over en tegen mij in DRT.
Dat gaat me dan ook weer te ver.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar eens, @:T3hTommay is een uitkeringstrekker met een BMI van 40 en een dito IQ.
Je schat me nog laag in, maat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar eens, @:T3hTommay is een uitkeringstrekker met een BMI van 40 en een dito IQ.
Ik ben er alleen vanavond als Ajax een pak slaag krijgt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:onlogisch schittert in afwezigheid
Drizzt leest dit pas morgen
Lijkt mij wel ja. Jeetje, dan werd het ook weer hoog tijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stade de France neem ik aan. Eerste CL finale in Frankrijk sinds 2006
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stade de France neem ik aan. Eerste CL finale in Frankrijk sinds 2006
De UEFA slaat daarentegen zelf vaak ook door in hun stelligheid dat politiek niet gemengd mag worden met sport in andere situaties als het hun uitkomt.quote:
Ze zijn blijkbaar wel bezig te onderzoeken hoe ze Gazprom kunnen verwijderen uit hun sponsorbestand.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De UEFA slaat daarentegen zelf vaak ook door in hun stelligheid dat politiek niet gemengd mag worden met sport in andere situaties als het hun uitkomt.
Al is het verder geen slecht/raar besluit uiteraard.
Jammer dat het al gespeeld is, maar hier gaan we wel voor zitten.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:Bolasie Extra element voor dinsdag bij Liverpool v Inter.
En in Bernabeu woensdag Danny Desmond Makkelie. Wat een weelde.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jammer dat het al gespeeld is, maar hier gaan we wel voor zitten.
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
PSG heeft een voorzichtig probleem.
[ twitter ]
1-1quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00
Liverpool - Inter
Bayern - Red Bull
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:El-Stinho
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:tong80
Doe maar een saaie voorspelling dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de saaiste avond denk ik. In München gaat RB niet stunten en inter zie ik niet terugkomen.
1-0quote:
Jij zoekt wel de grenzen op. Maar klopt, RB had zichzelf iets meer moeten belonen in die thuiswedstrijd dan was het wellicht nog leuk geworden.(alsnog niet denk ik maar goed)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de saaiste avond denk ik. In München gaat RB niet stunten en inter zie ik niet terugkomen.
Ik kan het niet leuker maken dan het is. Morgen zal we leuker worden, aangezien Real “moet”. En volgende week ook nog wel twee open potjes op RTL + Atletiquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zoekt wel de grenzen op. Maar klopt, RB had zichzelf iets meer moeten belonen in die thuiswedstrijd dan was het wellicht nog leuk geworden.(alsnog niet denk ik maar goed)
Ik kan vanavond weinig zien dus vind het geen ramp. Real - PSG kan leuk worden ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het niet leuker maken dan het is. Morgen zal we leuker worden, aangezien Real “moet”. En volgende week ook nog wel twee open potjes op RTL + Atleti
Ik had vanavond ook iets, maar ja, CORREDquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan vanavond weinig zien dus vind het geen ramp. Real - PSG kan leuk worden ja.
2-1quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Liverpool - Inter
Bayern - Red Bull
3-0. 3-1quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Liverpool - Inter
Bayern - Red Bull
Zelfs Frankrijk heeft 6 uit 6. Dat was toch altijd het lachertje onder de vijf grote competities.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:47 schreef Sked het volgende:
Stuntje van Salzburg?
Dan kan je die hele Bundesliga wel afschrijven.
3-1quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Liverpool - Inter
Bayern - Red Bull
2-0quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Liverpool - Inter
Bayern - Red Bull
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:56 schreef Bolasie het volgende:
Alisson, Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson, Jones, Fabinho, Thiago, Salah, Jota, Mane.
Handanovic, Skriniar, De Vrij, Bastoni, Dumfries, Vidal, Brozovic, Calhanoglu, Perisic, Sanchez, Martinez.
Beide.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
Welke pot gaan we kijken voetbalvrienden
Een corset?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Raf had ook iets aan kunnen doet wat hem iets beter afkleedt
En die andere wedstrijd ook.quote:
Zit hem ook niet tegen dat Wober er compleet naast zitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
Ik vind die aanname toch wel een heel klein beetje lucky eigenlijk
Terwijl Wober toch eerder een puntje daar heeft weggesleeptquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:21 schreef Sked het volgende:
Al scoor je er 100 met zo'n verdediger win je nooit
Vaccin?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Die Engelsen vallen wel bij bosjes op de tribune de laatste tijd he
"Gevaccineerd en geboosterd?"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.quote:
https://twitter.com/CaptainShelf/status/1500563860952133639quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Nou ja, je verwacht niet meteen dat Wöber twee domme penalty's weggeeft.quote:
Misschien word de wedstrijd nu vaker stilgelegd en valt het daardoor meer op.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://twitter.com/CaptainShelf/status/1500563860952133639
Wat meer achtergrondinformatie. Het gebeurt niet zozeer veel vaker geven de statistieken aan, maar het krijgt nu meer aandacht. En gelukkig maar.
Had je wel mooi het aantal goals goed!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien word de wedstrijd nu vaker stilgelegd en valt het daardoor meer op.
Ik bedien me even van het Rotterdams, die slikken ook overal de T in.quote:
Verstandige users doen niet zo moeilijk over een spellingsfoutje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedien me even van het Rotterdams, die slikken ook overal de T in.
Kom ik hiermee weg?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Waarom geeft hij die bal niet aan Dumfries????
Daar kan ik op zich een heleboel redenen voor bedenken
In de eredivisie scoorde die op zich best vaak. Maar allicht, dat is de Eredivisie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Waarom geeft hij die bal niet aan Dumfries????
Daar kan ik op zich een heleboel redenen voor bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |