quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:16 schreef Vuvuzelala het volgende:
Dat nieuwe koppel:Had je spoiler voor de edit nog niet gelezen, maar ik dacht precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ik had wel met 'm te doen, krijg je daar in een keer die hysterische vriendengroep over je heen. En dan gaat hij gruwelijk overcompenseren qua drukte om aansluiting te vinden en dat vinden ze dan too muchquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:59 schreef Nine. het volgende:
Imca Marina en haar knakker krijgen ook veel te veel airplay
Ik denk dat hij nogal geschrokken is van wat hij meemaakte. Ik zou er ook niet aan moeten denken, en er niet eens naast willen wonen. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had wel met 'm te doen, krijg je daar in een keer die hysterische vriendengroep over je heen. En dan gaat hij gruwelijk overcompenseren qua drukte om aansluiting te vinden en dat vinden ze dan too much
Dat zie je dan ook wel behoorlijk aankomen. Ik krijg wel echt de kriebels van die gozer, die speelt teveel de rol van "oh wat een goede match en wat hebben we het leuk" terwijl ik er echt geen zak van geloofquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als je in de eerste aflevering kijkt naar de vooruitblik van het seizoen zie je Joep huilen, dus ik gok dat het niet goed afloopt.
En de moeder krijg je er ook gratis bijquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nogal geschrokken is van wat hij meemaakte. Ik zou er ook niet aan moeten denken, en er niet eens naast willen wonen. Verschrikkelijk.
Voor een keer is het te doen, maar als dat elk weekend zo gaat…..
Dat zullen wellicht zijn volgende haltes zijn, hij is pas 26quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Klopt ja maar ik doelde meer op zijn iets te enthousiaste gedrag
Als hij een realitycarrière na zou streven kan hij denk ik beter naar Temptation Island, EOTB of soortgelijk platvloerse show gaan.
Vol op d’r mond, hij kan altijd door naar de moederquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
En de moeder krijg je er ook gratis bij
Nee.quote:
Zij gelooft er ook niet in volgens mijquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zie je dan ook wel behoorlijk aankomen. Ik krijg wel echt de kriebels van die gozer, die speelt teveel de rol van "oh wat een goede match en wat hebben we het leuk" terwijl ik er echt geen zak van geloof
Ja ik snap je.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
De behoorlijk was meer voor mij, dat ik behoorlijk duidelijk heb gemaakt in dit topic sat ik Maurice vreselijk vind. Het zal een aardige gast zijn, maar man o man wat een natte zemelige zweverige emo dweil. Daar zou ik ook jeuk van krijgen, a la Arjan. Hoe Arjan het opgelost heeft, zonder enige kans, vind ik dan weer onterecht en slap. Maar die Maurice was ook zeer zeker niet mijn match geweest.
Zeker gaat niks wordenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zij gelooft er ook niet in volgens mij
Ze reageert in alles iig ongelooflijk nuchter en "we zullen wel zien" terwijl hij in z'n hoofd al veel verder lijkt te zijn.
Maar dat natte dweil gehalte wordt toch pas duidelijk als je Maurice wat langer volgt, zoals wij op tv? Arjan heeft dat volgens mij nog niet eens kunnen ontdekken, zo snel peert hij hemquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
De behoorlijk was meer voor mij, dat ik behoorlijk duidelijk heb gemaakt in dit topic sat ik Maurice vreselijk vind. Het zal een aardige gast zijn, maar man o man wat een natte zemelige zweverige emo dweil. Daar zou ik ook jeuk van krijgen, a la Arjan. Hoe Arjan het opgelost heeft, zonder enige kans, vind ik dan weer onterecht en slap. Maar die Maurice was ook zeer zeker niet mijn match geweest.
Dit! Die Kim ziet er ook uit alsof ze halverwege de 40 is, blijk ik 4 jaar ouderquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me soms ook echt hoe oud mensen er uit kunnen zien in vergelijking tot hun leeftijd. Die 3 potentiële nieuwe matches van Maurice waren volgens mij 50, 45 en 37, waarbij die van 37 en 50 zo omgedraaid hadden kunnen worden qua uitstraling en fysiek
Wij hebben bijna meer van dier man gezien dan Arjan zelf jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat natte dweil gehalte wordt toch pas duidelijk als je Maurice wat langer volgt, zoals wij op tv? Arjan heeft dat volgens mij nog niet eens kunnen ontdekken, zo snel peert hij hem
In uren komt het waarschijnlijk nog aardig overeenquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben bijna meer van dier man gezien dan Arjan zelf ja
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef RipCity het volgende:
Beter in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Die krijgen als eerste ontmoeting een parachutesprong, iets leuks met veel adrenaline, wat meer voor bonding zorgt dan elkaar diep in de koplampen ogen kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me soms ook echt hoe oud mensen er uit kunnen zien in vergelijking tot hun leeftijd. Die 3 potentiële nieuwe matches van Maurice waren volgens mij 50, 45 en 37, waarbij die van 37 en 50 zo omgedraaid hadden kunnen worden qua uitstraling en fysiek
Dit klinkt als een samenvatting van het vorig seizoen, daar gebeurde precies ditquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh gelukkig nog iets over paar weken
quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt als een samenvatting van het vorig seizoen, daar gebeurde precies dit
Ik denk dat de term zeikwijf ongepast is voor een beschaafde man als Maurice.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:56 schreef Nine. het volgende:
Vond Maurice ook maar een emosioneel zeikwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |