Het kan in sommige slowchats wel eens uit de hand lopen maar dat is hier nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke handtas gebruik je morgen?
[..]
Zoals overal op FOK! in slowchats, bedoel je?
Valt wel mee johquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan in sommige slowchats wel eens uit de hand lopen maar dat is hier nog nooit gebeurd.
Nou...quote:
Heb daar nooit zo'n last vanquote:
Gewoon weg wezen dan, ik kom op fok voor de gezelligheid.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon weg wezen dan, ik kom op fok voor de gezelligheid.
Als er weer heibel ontstaat ben ik gelijk weg. Soms helaas net iets te laat.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er weer heibel ontstaat ben ik gelijk weg. Soms helaas net iets te laat.
Wie heeft gezegd dat jij mocht stoppen met hout hakken? Moeten we het soms koud krijgen in het tuinhuisje?quote:
Hebben we vanochtend dappere dodo's ontbeten? Was het lekker? Terug je kippenhok in jij voor ik ff mishak.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat jij mocht stoppen met hout hakken? Moeten we het soms koud krijgen in het tuinhuisje?
Dit kan niet meer, ik zal wel even met DerRabbit overleggen. Ik hoop voor je dat zijn oordeel mild zal zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben we vanochtend dappere dodo's ontbeten? Was het lekker? Terug je kippenhok in jij voor ik ff mishak.
Ok geen probleem. Vraag ik het ondertussen even aan @Deisyyquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit kan niet meer, ik zal wel even met DerRabbit overleggen. Ik hoop voor je dat zijn oordeel mild zal zijn.
Trouwens wat is dit? Een revolutie van de kinderboerderij?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit kan niet meer, ik zal wel even met DerRabbit overleggen. Ik hoop voor je dat zijn oordeel mild zal zijn.
Breng jezelf nou niet in de problemen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok geen probleem. Vraag ik het ondertussen even aan @:deisyy
quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Breng jezelf nou niet in de problemen.
Jij ook kerel.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke handtas gebruik je morgen?
[..]
Zoals overal op FOK! in slowchats, bedoel je?
Hier ook veel te kortquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Konijntje![]()
Veel te kort geslapen vooral
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |