SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Kom maarquote:
Wat lief.quote:
Ben al voorzien.quote:
Dat is dan 5 euro.quote:
Wat een verschil met Hanna, die is gewoon voor het geld gegaan, en hij die steeds roept diegene die wint moet de voedselbank helpen......quote:
Tijdens Big Brother 3 "The Battle" (2001) deed Priscella mee, een zeer actieve Fokker. Ze kwam er later in en was na 3 weken weer thuis.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:46 schreef GayGuy het volgende:
Hebben er wel eens Fokkers aan een RLS meegedaan, eigenlijk?
Totaal niet dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow, omdat het niet de kant van je favoriete valt?, er zijn wel meer belangrijke beslissingen gedaan door LB's
Jaa liefquote:
Ook liefquote:
En Huub van DGK heeft hier ook gepost.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef Kippetje1960 het volgende:
[..]
Tijdens Big Brother 3 "The Battle" (2001) deed Priscella mee, een zeer actieve Fokker. Ze kwam er later in en was na 3 weken weer thuis.
Guido van SSquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Huub van DGK heeft hier ook gepost.
van jou zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Guido van SS
Ook
Op uitnodiging
Was hij al een Fokker toen hij meedeed?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eric post(te) hier regelmatig dit seizoen BBquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe harder hij baaltquote:
Dat weet ik niet Kip.Hij kwam posten in UTO COS.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:11 schreef Kippetje1960 het volgende:
[..]
Was hij al een Fokker toen hij meedeed?
BB All Stars, net zoals Expeditie Robinson All Stars wat donderdag van start gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Big brother met allemaal Big Brother winnaars van België en Nederland . zou dat geen goed idee zijn
Mis Suuz hier...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En @:Suzi1 heeft hem ook gevraagd
Huis lijkt mij rolstoelvriendelijk dus waarom niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Big brother met allemaal Big Brother winnaars van België en Nederland . zou dat geen goed idee zijn
Nou dan, dus maakt het niets uit. Alleen dit soort keuzes kunnen nog voor wat drama zorgen, verder is er idd een kleuterclub over gebleven zonder weerwoord en ruggengraat. BB the musical 'harder dan ooit'quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Totaal niet dus.
heb helemaal geen favorieten.
Ze zijn allemaal té kinderachtig met hun gedrag.
Vergelijk dit met de oude BB's en je weet het
Stuur maar tikkie hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is dan 5 euro.
[ afbeelding ]
Enkel als Spillie er bij mag/wil zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
Hoe harder hij baalt
Des te harder hij krabt
natuurlijk, dan kijkt heel vlaanderen er naarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Enkel als Spillie er bij mag/wil zijn.
Kapper is naar huis. Zie de andere guys maar eens. Normaal iedere week scheerbeurt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Julio zijn haar begint ineens wel harder te groeien van al die stress.
Hij is wel jouw favoriet èquote:
Die heeft alleMaal joggingpakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:17 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Mawel geen koffer had klaagde ze dat ze erbij liep als een slons. Nu heeft ze haar koffer loopt ze er nog bij als een slons
quote:
Snap het niet dat Julio daar zoveel moeite mee heeft......quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy had uit zijn plat gegaan met het is niet eerlijk omdat Grace mocht kiezen is niet eerlijk echt niet snapte
Denk dat het Hanne, Julio en Nawel worden deze week, als er 3 op komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:18 schreef Clasientje het volgende:
Julio baalt natuurlijk dat hij de pin niet heeft hij voelt het al aankomen dat hij genomineerd zou kunnen worden door de bewoners hanne of Kristof schuiven aan bij Julio en Nawel een (voorspelling)
Het is nog de vraag of de bewoners gaan nomineren, waarschijnlijk alleen spellen voor pinnen/nominatiesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:18 schreef Clasientje het volgende:
Julio baalt natuurlijk dat hij de pin niet heeft hij voelt het al aankomen dat hij genomineerd zou kunnen worden door de bewoners hanne of Kristof schuiven aan bij Julio en Nawel een (voorspelling)
ik ga jouw posts op onzichtbaar zettenquote:
En Bart, de winnaar van de eerste BB toch ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Booswoest omdat ik iets post?quote:
Zou ik ook direct kunnen, als belg zijnde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:18 schreef spapaars het volgende:
Elke dag frietjes, de Belgen hebben er de tijd van hun leven.
Dan mis je wel mijn lieve posts naar u.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga jouw posts op onzichtbaar zetten
En nog relevant ook .. want op de stream.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Booswoest omdat ik iets post?
Ik geef geen oordeel toch?
In dat geval geef ik je nog 'n kansquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mis je wel mijn lieve posts naar u.
Ik ook niet..Misschien heeft hij baat bij een anti-krab coach. Vind het trouwens wel sneu voor hem hoor. Denk dat hij het niet door heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:20 schreef Krambo het volgende:
Julio zit echt ook de hele tijd aan z'n hoofd, neus, oren gezicht te krabben. En dan lekker aan het eten zitten![]()
Geen enkele bewoner die er iets van zegt![]()
Ik zou geen hap door m'n keel krijgen denk ik
Uhuh, je ziet hem denken NIET EERLIJK NIET EERLIJK NIET EERLIJK NIET EERLIJK NIET EERLIJKquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
Julio is boos de aardappels aan het schillen nu
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : 3e jaar op rij geen carnaval ..
Nou Tobi ... hoe denk je dat de allereerste golf is ontstaan?
Volgens mij heeft ze hen alletwee de kans gegeven, en schoot Tobias gewoon beter.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af wat tobi had gedaan als Grace het aan Kris had gegund
Ze had ook een andere keus kunnen makenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze hen alletwee de kans gegeven, en schoot Tobias gewoon beter.
Het gaat duidelijk niet zoal;s hij wil,ik zou nu vragen : " Julio hoe is jje gevoel op een schaal van 1 tot 10? En benoem eens de 4 B`s.Wat is je gevoel?."quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
Julio is boos de aardappels aan het schillen nu
Belachelijk, bezopen, beroerd, beneden de gordelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat duidelijk niet zoal;s hij wil,ik zou nu vragen : " Julio hoe is jje gevoel op een schaal van 1 tot 10? En benoem eens de 4 B`s.Wat is je gevoel?."
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat duidelijk niet zoal;s hij wil,ik zou nu vragen : " Julio hoe is jje gevoel op een schaal van 1 tot 10? En benoem eens de 4 B`s.Wat is je gevoel?."
Wat voor keus dan.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had ook een andere keus kunnen maken
Reken ik goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
Belachelijk, bezopen, beroerd, beneden de gordel
Nawel komt elke week weer terug, niemand wil daar tegenover staanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:27 schreef Clasientje het volgende:
Maar Tobias heeft helemaal geen pin nodig hij is populair na Grace hij blijft sowieso zonder pin
Zet tobi of Nous er maar tegenoverquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nawel komt elke week weer terug, niemand wil daar tegenover staan
Wat denk je zelf.....net zoals Salar Nouchine niet zou redden, en Julio niet Nawel als hij de kans krijgt of zelfs als Leroy als die er nog in zou zitten,quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi niet laten schieten voor de pin
Nou laat het julio dan maar zijn neem ik nawel nog op de koop toe weekjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nawel komt elke week weer terug, niemand wil daar tegenover staan
Als hij tegenover Nawel staat door een of andere twist gaat hij naar huis. Help geen lieve moedertje aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:27 schreef Clasientje het volgende:
Maar Tobias heeft helemaal geen pin nodig hij is populair na Grace hij blijft sowieso zonder pin
Kansloos tegen Nawel...Die heeft een groter achterban..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:27 schreef Clasientje het volgende:
Misschien gaat de hele gay community voor Julio stemmenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij tegenover Nawel staat door een of andere twist gaat hij naar huis. Help geen lieve moedertje aan.
Ik stem hem er dan idd uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij tegenover Nawel staat door een of andere twist gaat hij naar huis. Help geen lieve moedertje aan.
Dat hoop ik ook.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien gaat de hele gay community voor Julio stemmen
Maar dat zal wel weer niet gebeurenquote:
En dat is het nare, niet dat je genomineerd bent maar dat je weet wat dan je lot is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dat zal wel weer niet beuren
Ik heb een boek van Walter Van Beirendonck gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nee !!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een boek van Walter Van Beirendonck gekocht.
En als ze kunnen kiezen tussen Nawel en Julio??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ik mij echt niet voorstellen. Die stemmen eerder op Tobias of Salar denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Op een kunstveiling.Geweldige ontwerper.quote:
Er zat toch ook een fokker in de gouden kooi?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef Kippetje1960 het volgende:
[..]
Tijdens Big Brother 3 "The Battle" (2001) deed Priscella mee, een zeer actieve Fokker. Ze kwam er later in en was na 3 weken weer thuis.
Denk ik niet dat ze op Julio stemmen omdat hij homo is. Nawel is leuker dus dan op Nawel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als ze kunnen kiezen tussen Nawel en Julio??
Lees anders even terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er zat toch ook een fokker in de gouden kooi?
Maar heb je er last van? Mij interesseert het niet zolang ik thuis nog gewoon de was kan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat van die wasmuntjes vind ik eigenlijk overdreven. Wassen moet je ten alle tijden kunnen wassen.
Slim van politiehelikopter om transponder te laten aanstaan...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-overval-apple-store
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan stem ik op Julio om erin te blijven🙂quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als ze kunnen kiezen tussen Nawel en Julio??
Ja, zie duidelijjk dat er iets groeit tussen die twee. Weet alleen niet bij wie, bij Salar of bij Nouch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind noes en salar wel erg close vandaag?
Grote mond op fok! en viel in het BB huis amper opquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef Kippetje1960 het volgende:
[..]
Je denkt extra te krijgen bij de voedselbank?quote:
Ja, je rent de winkel in en rukt ze los, hopla. Wat een gedoe...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gijzeling zelfs, wat een idioten... voor een paar macbooks en telefoons
Told you so.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
Ah, De onderbroek van Leroy is tevoorschijn....Julio heb je die onderbroek al gevonden tegen Nous, Ja zegt nous zit in de was.....oh dan neem ik hem mee voor hem zegt Julio....Navel ah moet hij terug.
Nou ja ik wilde hem als aandenken hebben.
Julio zegt dan bemoei ik me er niet mee.
Ook veilen voor het goede doel !quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
Ah, De onderbroek van Leroy is tevoorschijn....Julio heb je die onderbroek al gevonden tegen Nous, Ja zegt nous zit in de was.....oh dan neem ik hem mee voor hem zegt Julio....Navel ah moet hij terug.
Nou ja ik wilde hem als aandenken hebben.
Julio zegt dan bemoei ik me er niet mee.
Hoezo? Als ik de hoofdprijs moet aftikken voor een gebruikte NarcissenOnderbroek?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je denkt extra te krijgen bij de voedselbank?
quote:
Ik had bij de nominatie van Leroy nog even het idee om hier een UI van te makenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is nu trouwens wel 100% zeker dat we de 1000 CoS'en niet gaan halen.
Kan nu nog wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had bij de nominatie van Leroy nog even het idee om hier een UI van te maken
VF / [VIV SC #207] spuitluiersquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ook een uitnodiging gekregenwaar moet ik heen en wanneer ?
Nope, ik ga voor Sallar en Tobias, niet voor Gruwelio Griezel🤣quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ja het probleem daarmee is alleen dat ik er zelf ook naar moet kijkenquote:
De TT nodigt lekker uitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
VF / [VIV SC #207] spuitluiers
ze zei vanmorgen dat haar kleren op waren snap er niets van haar koffer puilt uit en dit wat ze aan heeft is dacjt ik van Salarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:17 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Mawel geen koffer had klaagde ze dat ze erbij liep als een slons. Nu heeft ze haar koffer loopt ze er nog bij als een slons
De enige kleding die ze overdag van haarzelf aan heeft is haar zwarte bh en korte en lange legging...en tijdens de live zie we wat van haarzelf. De rest is volgens mij altijd geleend. Hoe die koffer zo uit kan puilen is me een raadsel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zei vanmorgen dat haar kleren op waren snap er niets van haar koffer puilt uit en dit wat ze aan heeft is dacjt ik van Salar
Dit poepbruine pakje had ik ook niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige kleding die ze overdag van haarzelf aan heeft is haar zwarte bh en korte en lange legging...en tijdens de live zie we wat van haarzelf. De rest is volgens mij altijd geleend. Hoe die koffer zo uit kan puilen is me een raadsel.
37 kilo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige kleding die ze overdag van haarzelf aan heeft is haar zwarte bh en korte en lange legging...en tijdens de live zie we wat van haarzelf. De rest is volgens mij altijd geleend. Hoe die koffer zo uit kan puilen is me een raadsel.
Ik vind dat pak wel tof.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit poepbruine pakje had ik ook niet eerder gezien.
Die heeft ze volgens mij 1keer eerder aangehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit poepbruine pakje had ik ook niet eerder gezien.
2 jaar terug was er carnaval, brandhaard 1e klas, vorig jaar niet en nu dit jaar ook weer, dus niet zeuren Tobiquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : 3e jaar op rij geen carnaval ..
Nou Tobi ... hoe denk je dat de allereerste golf is ontstaan?
dat ligt er maar aan hoe lang goelio er in blijftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
De kleur die Grace nu draagt vind ik mooi.quote:
en dat vind ik niet zo vreemd. denk dat ik 3 topix minder vol zal lullen nuquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben je nog steeds boos leave?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dat vind ik niet zo vreemd. denk dat ik 3 topix minder vol zal lullen nu
normaal geen probleem mee. nu geen zin meer in
Wat is er aan de hand danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dat vind ik niet zo vreemd. denk dat ik 3 topix minder vol zal lullen nu
normaal geen probleem mee. nu geen zin meer in
ik zou graag een reden hebben gezien.quote:
Let it go. Je hoeft geen Atlas te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou graag een reden hebben gezien.
maar dat is niet wat me boos heeft gemaakt
helaas mag ik dat verder niet benoemen wat wel
Je hebt al heel veel gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
en boos ben ik niet trouwens. moet je wel wat anders voor doen
welkom terugquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
en boos ben ik niet trouwens. moet je wel wat anders voor doen
Zelfs dan kan je er boven staan Groter zijn dan dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
sommige dingen kan je niet laten gaan als je er steeds mee geconfronteerd wordt
Neeheeequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
dank just me. ik ben er zo weer vandoor hoor
Zeg ik nog even snel hoi!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
ach het was lief bedoeld van mequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
Die emoticon maakte écht veel verschil.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je hebt al een uitnodiging gehad, begreep ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef Silves het volgende:
Ik heb geen dienst vandaag, ik ga plat...ja een standaard nawelke gaat ze weer doen
Kweet niet wat er is. Maar iedergeval....hoop ik dat je snel weer hier te vinden bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou graag een reden hebben gezien.
maar dat is niet wat me boos heeft gemaakt
helaas mag ik dat verder niet benoemen wat wel
@Superbadeendjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef suzi1 het volgende:
was leuk moment, ik wil ook een knuffel!!!!!!
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef suzi1 het volgende:
sommige dingen kan je niet laten gaan als je er steeds mee geconfronteerd wordt
Die komt mooi uitgerust thuis.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een maandje Lieverd... gaat prima lukken zo![]()
[ afbeelding ]
ik hou van horror hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef engine het volgende:
Tobias stelt een paar goede vragen. Ik geloof niemand die zegt horror leuk te vinden en Grace al zeker niet. Dom opscheppen weer.
wat wilde ze dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Prinsesje krijgt niet wat ze wil en doet nu pruilen in bed?
[ afbeelding ]
Geloof ik nietquote:
goeie film welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
maar bij grace bevestigd horror films op zn exorsismes dus het betaan van god bevestigd. tja
Zoiets jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
maar bij grace bevestigd horror films op zn exorsismes dus het betaan van god bevestigd. tja
Snaptuh 😉quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef humpty het volgende:
en nu ligt het weer op de bank....Hanne legt haar iets uit
Nawel snapt nooit iets
Dit is wel de lui-ste ooit of nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Tering... legt het alweer? 2 minuten geleden 30sec afdrogen voor de show en nu alweer moe![]()
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op. Als het echt zo is dan neem ik aan dat hij niets mag zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Nick aan het trollen ??
Maar elke week nominatie overleven, zelfs als er twéé weg moestenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is wel de lui-ste ooit of niet
bedoel je de serie of die andere die per seizoen een ander onderwerp heeft zoals Coven seizoen en een gekkenhuis en een over Freak show?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:38 schreef suzi1 het volgende:
ik vind er geen zak van
wel american horror story. maar wist dat pas veel later dat t niks met horror te maken had
dus toen zag ik toevallig stukje van afl. en alles daarna gekeken
groots fan. heb er ook sieraden van. mn haar zelfde gedaan als ewan enz
Ze heeft een grote aanhang. Dat houdt haar erin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar elke week nominatie overleven, zelfs als er twéé weg moesten![]()
Briljant
kijk heel veel hoofdzakelijk horrorquote:
seizoenen ja, asylum vond ik denk de beste, en nog eentjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoel je de serie of die andere die per seizoen een ander onderwerp heeft zoals Coven seizoen en een gekkenhuis en een over Freak show?
ze heeft nu al 4x de uitleg van dat spel gehoord geloof ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef humpty het volgende:
en nu ligt het weer op de bank....Hanne legt haar iets uit
Nawel snapt nooit iets
En steeds 3 op de bank, dus mensen die haar eruit willen maken nog geen kansquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft een grote aanhang. Dat houdt haar erin.
Ze overleefd deze week ook wel weer.
nu hoor ik dat ze we wil mee doe met spel maar wil even liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Tering... legt het alweer? 2 minuten geleden 30sec afdrogen voor de show en nu alweer moe![]()
[ afbeelding ]
Ja ze heeft het buskruit in ieder geval niet uitgevondenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft nu al 4x de uitleg van dat spel gehoord geloof ik
Ik denk dat ze zelfs met twee op de bank wint. Ze heeft veel volgers. Zelf heb kk het idee dat ze in de finale zal zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En steeds 3 op de bank, dus mensen die haar eruit willen maken nog geen kans
Tegen salar gaat ze naar huis denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs met twee op de bank wint. Ze heeft veel volgers. Zelf heb kk het idee dat ze in de finale zal zitten.
Aub niet zegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs met twee op de bank wint. Ze heeft veel volgers. Zelf heb kk het idee dat ze in de finale zal zitten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze heeft het buskruit in ieder geval niet uitgevonden
Ja denk je? Die komen deze week in ieder geval niet samen op de bank deze week. Maar wie weet volgende week.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tegen salar gaat ze naar huis denk ik
Ze speelt het fantastisch , precies op tijd haar medebewoners afslijmen, met name haar wegstemmers, terwijl ze drommels goed weet dat het de kijkers zijn die haar beoordelen op haar brave gedrag en haar er in houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft een grote aanhang. Dat houdt haar erin.
Ze overleefd deze week ook wel weer.
Ze red het steeds om te blijven. Van mij mag ze ook naar huis hoor.quote:
Slim gespeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze speelt het fantastisch , precies op tijd haar medebewoners afslijmen, met name haar wegstemmers, terwijl ze drommels goed weet dat het de kijkers zijn die haar beoordelen op haar brave gedrag en haar er in houden![]()
Zo kan ze makkelijk de finale halen, zelfs met elke week genomineerd zijn
quote:
quote:
ja die was goed ook Hotel was ook aardigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
seizoenen ja, asylum vond ik denk de beste, en nog eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Yep, mijn mening over lady gaga was wel wat verandert na dat seizoen, erg goedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die was goed ook Hotel was ook aardig
maar dit valt wel onder horror hoor.
ja ik moet nog seizoenen kijken van de 9, Camp redwood was een misser vond ik
die staat me niet bij. vond de laatste een sof.quote:
ja die speelde er goed had ik niet verwacht iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, mijn mening over lady gaga was wel wat verandert na dat seizoen, erg goed
haha precies andersom dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, mijn mening over lady gaga was wel wat verandert na dat seizoen, erg goed
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef humpty het volgende:
Grace zat te bidden zegt ze ..money doekoe
Mocht er al een god zijn is het toch van de zotte dat
ze daar voor gaat bidden terwijl de wereld in brand staat
Half 10 in bedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:05 schreef Silves het volgende:
De nachtkleding gaat al aan..makeup wordt verwijderd..nou ja zeg..
Hebben vast weer hard gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:05 schreef Silves het volgende:
De nachtkleding gaat al aan..makeup wordt verwijderd..nou ja zeg..
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:07 schreef suzi1 het volgende:
tobi en grace mogen zaterdag samen weg. ondanks pin
gaat over een moordenaar in een kamp terug in de tijd, ben niet zo van de namen Salar wie is daten Gaga vond ik wel goed, Jessica opgezocht ja goede actricequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die staat me niet bij. vond de laatste een sof.
in hotel speelde salar een heel goeie rol. terwijl ik haar in de andere niet leuk vond
lady gaga had weg mogen blijven
jessica
zie je wel hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef suzi1 het volgende:
maar ok, ik hou dan wel van bepaalde soort horror blijkbaar
salar <3quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gaat over een moordenaar in een kamp terug in de tijd, ben niet zo van de namen Salar wie is daten Gaga vond ik wel goed, Jessica opgezocht ja goede actrice
ze red het aardig hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze Nawel niet gewoon een megafoon geven? Volgens mij hebben ze haar op Terschelling niet gehoord
Het is een uitgekookte, gisteren bij Zielige Salar blijven in de douche zodat ze ook niet verder hoefde in de keuken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef humpty het volgende:
En Nouchine hoorde ik net zeggen dat ze treuzelt bij de douche om
niet te hoeven meehelpen in de keuken
Ja wie wil dat niet helaas gaat het leven niet altijd over rozen kan ik over meepratenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne wil alleen maar dingen doen die haar gelukkig maken in het leven en die ze leuk vindt
Naar de kapper, op stap met de bewoners, weekje op vakantie met de bewoners, dan een vakantie met haar vrienden thuis..zoals ik eerder zei, ze zal wel een bende aan oppassers hebben daar, de (ijskoude) coole moederquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne wil alleen maar dingen doen die haar gelukkig maken in het leven en die ze leuk vindt
Hanne had het beste geschotenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie steeds minder chemie tussen die twee.
D'r kintje is nu toch ook uitbesteed , of in een kennel .. Mama moet Me-Time hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Naar de kapper, op stap met de bewoners, weekje op vakantie met de bewoners, dan een vakantie met haar vrienden thuis..zoals ik eerder zei, ze zal wel een bende aan oppassers hebben daar, de (ijskoude) coole moeder
Tobi en Kristof werken ook samen. Vooral nu het erop aan komt.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef Silves het volgende:
Slim die tobi, wil nooit iets kwijt over stemmen, maar vraag Kris wel het hemd van zijn lijf over het stemgedrag van de andere.
Wil je vechten?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine en Salar kunnen ook beide naar huis zaterdag
Dat zou paszijn
ja zo werkt het leven welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |