SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Snap ik volkomen. Here the same feeling. fijne dag nog kerelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef GayGuy het volgende:
Ben wel weer ff klaar met deze fopshow. Fijne dag nog hier
ze moeten wachten hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ben al weer thuis![]()
Spel al klaar?? Wie is er dood? Heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger waren?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ben al weer thuis![]()
Spel al klaar?? Wie is er dood? Heb begrafenissen meegemaakt die gezelliger waren?
ze moeten nog beginnen, grace is in de gameroomquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ben al weer thuis![]()
Van de ene naar de andere wachtruimtequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef Ireth het volgende:
Ben al weer thuis![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb maar 1 wens, en dat is dat Kristof een pin pakt
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:55 schreef Ireth het volgende:
Ow en Tobi automatisch genomineerd zou ik ook wel leuk vinden eigenlijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:55 schreef Ireth het volgende:
Ow en Tobi automatisch genomineerd zou ik ook wel leuk vinden eigenlijk
Nou, daar ben ik het enorm mee eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
met frietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef Verida het volgende:
Volgens Nawel is een kwart diepvries pizza genoeg per persoon
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ja.. een kwart pizza is niet genoeg
Hebben ze twee? Dacht gister eentje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef Verida het volgende:
Volgens Nawel is een kwart diepvries pizza genoeg per persoon
In eerste instantie zei ze dat een kwart pizza genoeg was, ging toen een denkbeeldige pizza in de lucht tekenen, deelde die in vieren en zei toen dat het misschien toch niet genoeg was, dat ze extra dingen erop moesten doen of frietjes erbij.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef Sestra666 het volgende:
Wat ik ervan zag op de foto komt het me ook niet bekend voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zat te zoeken wat het spel zou kunnen zijn op you tube bu spellen Australië maar kan niks vinden
O okquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat ik ervan zag op de foto komt het me ook niet bekend voor.
Nawel kan niet rekenen het is de helft van een kwart. Ze hebben maar 1 pizza..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze twee? Dacht gister eentje.
Btw je had gelijk. Nawel doet niet mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zat te zoeken wat het spel zou kunnen zijn op you tube bu spellen Australië maar kan niks vinden
Whaa....die stoppen ze in hun holle kies.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nawel kan niet rekenen het is de helft van een kwart. Ze hebben maar 1 pizza..
Misschien zitten er twee in één verpakking. Zie je wel ooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze twee? Dacht gister eentje.
wie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ann gezicht van goedkope net te zie schijt ie 7 kleuren
autocorrect? goedkope ipv julio?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ann gezicht van goedkope net te zie schijt ie 7 kleuren
Zou er nog een pin komen denk je, er zijn er al twee deze week?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
als je genoeg pinnen uitdeelt hou je vanzelf twee of drie genomineerden overquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou er nog een pin komen denk je, er zijn er al twee deze week?
Denk dat iedereen van dat lange wachten wel in de stress schieten.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Aan gezicht van goelio net te zien schijt ie 7 kleuren
Lijkt mij ook niet. Ik eet in mijn eentje al bijna een hele pizza.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef Sestra666 het volgende:
Ja werd gezegd door bbquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij werd het aangekondigd als safety challenge.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste mode. Wist je nog niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo heeft Hanne maar 1 schoen aan?
Nou dan mag van mij wel Tobias winnen als er zo lang over gedaan werd om te beslissen wie er gewonnen had.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij werd het aangekondigd als safety challenge.
Is er nu dan een spel geweest, of komt dat nog? Zet net de streams al, niet helemaal duidelijk..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze slaapt wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
Zo is ze best wel lief toch?
[ afbeelding ]
Ik heb ook genoeg aan een kwartquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Ik eet in mijn eentje al bijna een hele pizza.
Vooral lekker rustigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx, was even weg en moet SV nog terug lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn aan het wachten. Is geloof ik per persoon in de gameroomquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Is er nu dan een spel geweest, of komt dat nog? Zet net de streams al, niet helemaal duidelijk..
Ze heeft een hele mooie mond.....alleen wat er uit komt is minder.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het nog niet in .. Ben onderwegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, was even weg en moet SV nog terug lezen
Blijft een trutje. Alleen als ze slaapt is ze tijdelijk een rustig trutje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja,quote:
Mini pizza?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:14 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Ik kan er makkelijk 2 volledige op. 😅
Julio.maar dat zwart noemen is nogal iets.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,
Ik heb op stream 2 zwart beeld, hebben daar meer last van?
Ik ook helaasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,
Ik heb op stream 2 zwart beeld, hebben daar meer last van?
Als ze een 1 op 1 gesprek heeft met Salaris ze best leuk en onderhoudend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een hele mooie mond.....alleen wat er uit komt is minder.
Ik noem een stream zwart ...........niet Julioquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Julio.maar dat zwart noemen is nogal iets.
Je hebt betere grappen gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Julio.maar dat zwart noemen is nogal iets.
Weet ik,deze was echt slecht.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:19 schreef Verida het volgende:
Als het gaat om focus en schieten, zou het zo maar kunnen dat Hanna dit gaat winnen.
Denk eerder Nouchine....die schiet die mensjes van mijlenver een prik in de bil.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:19 schreef Verida het volgende:
Als het gaat om focus en schieten, zou het zo maar kunnen dat Hanna dit gaat winnen.
quote:
zomaar een gevoel. Ze kon zich ook heel goed focussen en haar hand rustig houden bij die challenge met dat water, haar eerste challenge tegen leroyquote:
Ik ook, geen moeite meequote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:14 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Ik kan er makkelijk 2 volledige op. 😅
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij deed er wel lang over...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:26 schreef Ireth het volgende:
Julio: "misschien moeten we wel op grace schieten?"
Zou Tobi dan eindelijk een raak hebben geschoten bij Grace![]()
(Gunst, Ireth, dies flauw...)
Ik gebruik dezequote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:25 schreef C.A.I het volgende:
ik heb een pic alleen waar laad ik die het beste up
Hij had wel een voldane grijns op zijn gezicht.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:26 schreef Ireth het volgende:
Julio: "misschien moeten we wel op grace schieten?"
Zou Tobi dan eindelijk een raak hebben geschoten bij Grace![]()
(Gunst, Ireth, dies flauw...)
Wat voor spel is het dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:34 schreef C.A.I het volgende:
nou vooruit dan maar hier is jullie antwoord
https://imgur.com/a/p2NsTmL
ze hebben ter ere voor Vera 1 nagel gelakt sommigen ook aan de voetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:43 schreef duyvisoke het volgende:
waarom hebben alle mannen 1 zwart gelakte nagel?
Was tussen de jongens gisteren via een spel of belofte....Salar heeft het er alweer afgehaald. Vond dat hij geen mooie nagels had.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:43 schreef duyvisoke het volgende:
waarom hebben alle mannen 1 zwart gelakte nagel?
eigenlijk welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Nawel een appel eet, zit ik er op te wachten dat de tandjes in de appel achter blijven. Ben ik nu een slecht mens?
ze stoppen 2 weken eerder maar dat ligt niet aan de kijkcijfersquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:52 schreef rinardo het volgende:
hey, was ik weer even, ik snap dat ze op een pin moeten schieten en Tobias is tot nu toe dichtste bij , verder nog nieuws? ik heb de stream verslagen gelezen, dank daar voor
Kristof iig geen pin. Dat is gunstig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:52 schreef rinardo het volgende:
hey, was ik weer even, ik snap dat ze op een pin moeten schieten en Tobias is tot nu toe dichtste bij , verder nog nieuws? ik heb de stream verslagen gelezen, dank daar voor
6 weken eerder is 3x zoveel beter...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze stoppen 2 weken eerder maar dat ligt niet aan de kijkcijfers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is helemaal nog niet duidelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kristof iig geen pin. Dat is gunstig.
hahahahaha tegenvallende kijkcijfers, programma maken is duurder dan de opbrengst . er gebeurd ook amper wat ja, bedliggen, bankhangen, streamlocks en af en toe een brievenbusje die er wat actie in moet gooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk aan de cos-cijfers dan. Djeezes.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou mijn opdracht dan geweest zijn. Tenminste als het geweer goed uitgemeten is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:52 schreef rinardo het volgende:
nee, en dat heeft RTL ook vanaf het begin geweten en al die publicaties waarbij er 100 dagen stond, zijn allemaal kleine foutjes geweest, door miscommunicatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn broertje en zijn ex waren schutters bij de luchtmacht.Dat was wel leuk om te zien bij een schiettent op de kermis.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit zou mijn opdracht dan geweest zijn. Tenminste als het geweer goed uitgemeten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat misschien niet maar de kijkcijfers zijn helemaal niet zo slecht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, en dat heeft RTL ook vanaf het begin geweten en al die publicaties waarbij er 100 dagen stond, zijn allemaal kleine foutjes geweest, door miscommunicatie.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:04 schreef Ireth het volgende:
Deze gast![]()
Goed verhaal lekker kort. Doen we verder niks mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* FreshFruit gaat over tot de orde van de dag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Deze gast![]()
Ge moogt aan Veer vragen wat je wilt, maar zij heeft een zwijgclausule ondertekend bij de deelname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze dame.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ge moogt aan Veer vragen wat je wilt, maar zij heeft een zwijgclausule ondertekend bij de deelname.
En wie is weer de troostende....quote:
Zo stoort hij Nawel niet duh.quote:
Deze gast![]()
Helemaal met deze schrijver eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Gelijk genomineerdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Nouchine: "Geef me een zendercheck als ik er niet over mag praten"
BB: "SL!"
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kristof iig geen pin. Dat is gunstig.
Ergens verbaasd mij dit ook totaal nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal met deze schrijver eens.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had de schrijver kunnen zijn.quote:
Hij slaat de spijker op zijn kop. Dingen beginnen een eigen verhaal te krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ergens verbaasd mij dit ook totaal niet
Soms moet je de spijkers negeren en overgaan op boren, pluggen en schroeven. Geeft meer houvastquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij slaat de spijker op zijn kop. Dingen beginnen een eigen verhaal te krijgen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Soms moet je de spijkers negeren en overgaan op boren, pluggen en schroeven. Geeft meer houvast
nog wat gewonnen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:21 schreef Ireth het volgende:
Ik zit overigens nu de uitzending van gisteren te kijken, zat gisteren heerlijk burgertruttig bij de bingo![]()
Of misschien toch Kris, Kris is meestal degene die heel snel een spel doorheeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:23 schreef Angelique61 het volgende:
Begrijp dat Grace moet sturen om te schieten dan snap ik dat Tobias de pin heeft
Ik ook. Al dat gezeur steeds. Dan kijk je toch lekker niet als het zo vreselijk is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nouchine vertelt net dat Tobias het beter heeft gedaan dan Kristof.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Of misschien toch Kris, Kris is meestal degene die heel snel een spel doorheeft.
oh, dat heb ik dan gemist, jammerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nouchine vertelt net dat Tobias het beter heeft gedaan dan Kristof.
Het zal mij een zorg zijn hoe lang het duurt .. maar ik krijg jeuk van al die spindoctorsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik ook. Al dat gezeur steeds. Dan kijk je toch lekker niet als het zo vreselijk is.
Zolang we allemaal nog kijken en cossen is het blijkbaar nog steeds interessant.
Nieuwe soort SL.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:31 schreef spapaars het volgende:
Die stereobeelden is ook een nieuwe hobby van BB
Als ik het goed begrijp van Hanne, laat Grace ze niet meer op het oog schieten .. dus dan sws Tobi immuun.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:35 schreef engine het volgende:
Vooralsnog Tobias het dichtste bij. Hoop dat Julio zich in zijn neus schiet.
Engine.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:35 schreef engine het volgende:
Vooralsnog Tobias het dichtste bij. Hoop dat Julio zich in zijn neus schiet.
Beiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:36 schreef Verida het volgende:
Kris heeft het over "geld verdiend" dus zou het dan toch niet om een pin gaan?
De roos was een pin,de rest geld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:36 schreef Verida het volgende:
Kris heeft het over "geld verdiend" dus zou het dan toch niet om een pin gaan?
quote:
2 rozen .. 1 voor pin en 1 voor geld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De roos was een pin,de rest geld.
Gast,er was een buks te zien.quote:
Ja dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp van Hanne, laat Grace ze niet meer op het oog schieten .. dus dan sws Tobi immuun.
nee lag een geweer en ze moesten op een oog of geld schieten en dat bepaalde grace geloof ikquote:
Zeg het hem.quote:
denk dat er nog een spel komtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:41 schreef Angelflush het volgende:
Jammer dat Tobias de pin gat krijgen, dan zal Kristof ook op de bank komen en gezien de vorige stemmingen zal hij niet winnen van Nawel.
Als Kristof eruit moet zal t nog saaier worden.
Grace mocht als Little Brother waarschijnlijk de volgorde van de deelnemers bepalen en ook hoevaak ze op de pin en geld mochten schietenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:41 schreef mangalie het volgende:
Lekker eerlijk spel dus. Hanne mocht niet op de pin schieten
Werd door de stem gezegd, Tobias mocht het eerste en die is ook het langste in de gameroom geweestquote:
Zou kunnen iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Grace mocht als Little Brother waarschijnlijk de volgorde van de deelnemers bepalen en ook hoevaak ze op de pin en geld mochten kiezen
Vriend dan.quote:
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Als Kristof op de bank komt en gesaved kan worden door Grace zal ze dit zeker doen want zij en tobias willen hem niet kwijt in huis.
En dat met de wetenschap dat Grace Kristoffee voor meerdere keren heeft genomineerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Als Kristof op de bank komt en gesaved kan worden door Grace zal ze dit zeker doen want zij en tobias willen hem niet kwijt in huis.
quote:
hebben ze gisteren of eergisteren zelf gezegd, zonder kristoffs lolligheden zou het volgens hun heel saai wordenquote:
Tuurlijk, daar kon je op wachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
Maar dan heeft Grace dus Tobias een pin bezorgt qua sturing...
ja, zou het saai worden, maar dat wil niet zeggen dat ze hem zullen saven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:46 schreef danilel het volgende:
[..]
hebben ze gisteren of eergisteren zelf gezegd, zonder kristoffs lolligheden zou het volgens hun heel saai worden
ik denk van welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
Nee, dat klopt niet ... in ieder geval de laatste weken niet. Altijd op Salar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat met de wetenschap dat Grace Kristoffee voor meerdere keren heeft genomineerd.
Precies dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
Ja, dat is eigenlijk te veel sturing .. maar ja...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
Dat maak ik er ook uit op als dat idd zo is is het oneerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
Nee, uiteindelijk bepaalt de speler wanneer hij/zij de trekker overhaalt, ze heeft hem de pin bezorgt door het aantal pogingen. Grace mag bepalen wie/hoe vaak er op de pin geschoten wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
Deze gast![]()
Het is Freak!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
niet zeuren toen Nous LB was mocht ze een pin weggeven , ze gaf hem aan Nawel , nu heeft Grace de machtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:41 schreef Verida het volgende:
Het is weer lekker eerlijk gegaan. De latere schutters mochten niet eens meer voor de pin schieten begrijp ik uit het gesprek,
Gast.quote:
Vind ik niet eerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bepaalt de speler wanneer hij/zij de trekker overhaalt, ze heeft hem de pin bezorgt door het aantal pogingen. Grace mag bepalen wie/hoe vaak er op de pin geschoten wordt
ja net als nous Nawel een pin gafquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:45 schreef Ireth het volgende:
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja net als nous Nawel een pin gaf
Ah okay.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Werd door de stem gezegd, Tobias mocht het eerste en die is ook het langste in de gameroom geweest
Nee, want Nouchine heeft ook mogen schieten.....Hanne wilde zelf niet meer en ging voor de pot.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:41 schreef Verida het volgende:
Het is weer lekker eerlijk gegaan. De latere schutters mochten niet eens meer voor de pin schieten begrijp ik uit het gesprek,
Hij heeft wel gelijk in dit gevalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En hoe denk je dat julio het vindt, dat wordt weer zeuren
Wil vast ook een eigen pizza.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
Nawel wil niet delen,krijgt een eigen paprika.
Kan toch ook niet ivm vegetarisch ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
er waren nog twee paprika's en 3 auberginesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
Verdiend ze ook wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ja dat had ze gewoon een vrijstelling kunnen geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk te veel sturing .. maar ja...
Nja, voordelen van little brotherquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk in dit geval
ze is toch niet vegetarisch maar moet halal vlees?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan toch ook niet ivm vegetarisch ?
Ze eet wel elke keer vegetarischquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is toch niet vegetarisch maar moet halal vlees?
Ligt eraan hoe woest en zielig julio doetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Tobias ligt voor, Julio achter. Grace mag bepalen of hij door mag schieten of niet...nou, wat zou ze kiezen...
ze haalde vanmiddag een pakje vlees voor zichzelf uit de vriezer en vroeg toen of er ook vlees voor de rest uit moest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze eet wel elke keer vegetarisch
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:58 schreef engine het volgende:
Nawel snapt het niet
Zo heerlijk soms.
Little brotherquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:00 schreef spapaars het volgende:
Op zich wel raar dat een medebewoner dat mag bepalen, nu er groepsvorming is.
dat weten we niet hèquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Tobias was toch wel safe geweest deze week.
Die hij toch al niet nodig had... Nawel en ik zijn hier erg blij meequote:
Laat die maar beslissen dat ze verplicht een polonaise moeten lopen ofzo.quote:
Vind je Grace ook zo'n pin ?quote:
Die gaat alleen een pin verdienen als de opdracht is, wie kan de meeste scheten laten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die hij toch al niet nodig had... Nawel en ik zijn hier erg blij mee
Nouja Nawel snapt het waarschijnlijk niet maar dit is erg gunstig.
Nu Nouch nog een pin.
Een snotpinquote:
Gast Freak. dat weet je toch nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Tobias was toch wel safe geweest deze week.
Ow, omdat het niet de kant van je favoriete valt?, er zijn wel meer belangrijke beslissingen gedaan door LB'squote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat die maar beslissen dat ze verplicht een polonaise moeten lopen ofzo.
Maar niet zulke beslissingen.
Wel echt lulligquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio is vet zuur .. want hij heeft niet de kans gekregen op de pin te schieten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef Krambo het volgende:
Is er ook een verliezer die meteen genomineerd is?
Volgens mij niet....alleen een pin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef Krambo het volgende:
Is er ook een verliezer die meteen genomineerd is?
Ja, en Grace is LB dus kan ook niet genomineerd worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef Sofia35 het volgende:
Salar en Tobias hebben nu een pin toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |