Ga zelfquote:
Ja hallo, ik ben jouw Google niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent trouwens vergeten te zeggen dat ik voor vandaag één afspraak heb en ook ben je de weersverwachting vergeten
roken moet ie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een droge worst of liever een sappige?
Een gerookte sappigequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een droge worst of liever een sappige?
Per se van de HEMA, of is een UNOX ook goed? Of een huismerk?quote:
Hema of goede slager natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Per se van de HEMA, of is een UNOX ook goed? Of een huismerk?
Zeker, voor hema niks anders dan een heerlijke sappige rookworst.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het kan neem ik altijd wel de mager variant.
die ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet
Deze is ook lekker
AH Beukenhout gerookte runderrookworst #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi400655
Genoteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet
Deze is ook lekker
AH Beukenhout gerookte runderrookworst #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi400655
Heb je mijn voorkeuren ook genoteerd na dat vragenvuur?quote:
Ja. Even de aantekeningen teruglezen:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je mijn voorkeuren ook genoteerd na dat vragenvuur?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Even de aantekeningen teruglezen:
• je wil een lekkere sappige rookworst van of de HEMA of een goede slager, en ook de gerookte runderrookworst van AH is het proberen waard.
Haha, vlak voor m'n neus, maar ik had geen trek in worstquote:
Dat was nu net het onderwerp van gesprek hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Haha, vlak voor m'n neus, maar ik had geen trek in worst
Oh ja joh? Interessantquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was nu net het onderwerp van gesprek hier.
Vaker naar mijn UI kijken danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Haha, vlak voor m'n neus, maar ik had geen trek in worst
Dan krijg ik trek in gegrilde biefstukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vaker naar mijn UI kijken dan
Hoe ging je EMDR?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan krijg ik trek in gegrilde biefstuk
Andy had vroeger voetballers in ze auto dat was nog wel leuk.quote:
'ze' auto. Serieus?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Andy had vroeger voetballers in ze auto dat was nog wel leuk.
Twee weken uitgesteld.quote:
Hey Mrslquote:
Navo Mikey. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom moet Nederland moeien als Rusland oorlog heeft met een ander land.
Live long and prosperquote:
Tot welke leeftijd is die dienstplicht eigenlijk .quote:
En waarom precies dan wel niet? Amsterdam heeft een ziel, een geschiedenis die zichtbaar is, tastbaar is ... Ik ben dan wel geboren Rotterdamse, maar ik ben van Amsterdam gaan houden. Ja, Rotterdam is plat gebombardeerd in WOII en dat is nu nog steeds te merken. De stad is haar ziel verloren, heeft geen gevoel meer, zoals Amsterdam dat wel heeft.quote:
Zo een ieder zijn mening mijn familie komt uit Rotterdam Opa werkte er in de haven wij woonde zelf in Deventer maar zeker in de jaren 90 logeerde ik heel veel in Rotterdam bij opa en oma toen vond ik Rotterdam echt fantastisch ben er ook wel trots op ging eind jaren 90 tot ergens 2003 ook vaste prik naar de kuip elke thuiswedstrijd draag het altijd met me mee al zou ik er ook niet kunnen wonen te druk en te massaal allemaal maar mag er graag nog eens in de zoveel tijd komen. En Rijmonds vind ik een schitterend taaltje. Amsterdam daar krijg ik maar jeuk van teveel toeristen die linkse trut Halsema verschrikkelijk accent de arena etc paar keer geweest maar de enige keer dat het leuk was gingen we naar de rasta coffeshop dan heb ik meer met Antwerpen nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
En waarom precies dan wel niet? Amsterdam heeft een ziel, een geschiedenis die zichtbaar is, tastbaar is ... Ik ben dan wel geboren Rotterdamse, maar ik ben van Amsterdam gaan houden. Ja, Rotterdam is plat gebombardeerd in WOII en dat is nu nog steeds te merken. De stad is haar ziel verloren, heeft geen gevoel meer, zoals Amsterdam dat wel heeft.
Iemand verweet me ooit eens dat ik Ajax-fan was geworden omdat ik een Amsterdams vriendje had, maar dat is dus totaal niet het geval. Ik kan uren ronddwalen in Amsterdam zonder me een seconde te vervelen, terwijl ik na een half uur in Rotterdam al de neiging heb om te vluchten, zo kil en onpersoonlijk die hele regio daar is.
Ik ben van m'n leven misschien één keer in de kuip geweest bij een open dag, van m'n leven nog niet in de arena geweest. (@Rob: zet even op to do listje, naast Artisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een ieder zijn mening mijn familie komt uit Rotterdam Opa werkte er in de haven wij woonde zelf in Deventer maar zeker in de jaren 90 logeerde ik heel veel in Rotterdam bij opa en oma toen vond ik Rotterdam echt fantastisch ben er ook wel trots op ging eind jaren 90 tot ergens 2003 ook vaste prik naar de kuip elke thuiswedstrijd draag het altijd met me mee al zou ik er ook niet kunnen wonen te druk en te massaal allemaal maar mag er graag nog eens in de zoveel tijd komen. En Rijmonds vind ik een schitterend taaltje. Amsterdam daar krijg ik maar jeuk van teveel toeristen die linkse trut Halsema verschrikkelijk accent de arena etc paar keer geweest maar de enige keer dat het leuk was gingen we naar de rasta coffeshop dan heb ik meer met Antwerpen nog.
Bedoel je dit als in Rotterdam of als in Nederland in het algemeen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rotterdammers zijn ook van het harde werken recht voor ze raap.
Amsterdammers beetje sneaky ofzo.
Net als in het zuiden heb je veel vrienden voor even in het Noorden minder maar wel voor het leven.
In het algemeenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoel je dit als in Rotterdam of als in Nederland in het algemeen?
Dat ben ik niet met je eens, maar ik denk dat dat komt omdat ik als Zuiderling ben geboren en opgegroeid.quote:
Ze zeggen dat omdat men in het zuiden vaak gemoedelijk is en in het noorden meer stug.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar ik denk dat dat komt omdat ik als Zuiderling ben geboren en opgegroeid.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal uitgerust en opgeladen hiervoor?
quote:
Heer GG.quote:
Moet te doen zijn.quote:
Heb je Alex bij Andy gekeken?quote:
nog niet helemaalquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Alex bij Andy gekeken?
Ik vind het wel een mooie aflevering.quote:
Alles kon kapot?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie aflevering.
Andy kon hem aardig rustig houden.quote:
Groetjes aan je kanjers.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:51 schreef DJMO het volgende:
Ja. Ik ga ervandoor liebe leute. Bis mobiel!
quote:
Tief lekker op,over een week gaan we weer los.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:55 schreef Speciale het volgende:
Is het nou eindelijk voor elkaar dat DTS dicht is ja?![]()
Leren het ook nooit he
Welke demo had jij het maandag over/quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef DJMO het volgende:
17 Minuten overstap op Utrecht. Tijd om te roken.
Postbodes in protest op de Dam: "Het is moderne slavernij"quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke demo had jij het maandag over/
Okee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Postbodes in protest op de Dam: "Het is moderne slavernij"
Niet teveel ergernis ?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andy kon hem aardig rustig houden.
Wat liefquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch toebereid door zoonlief
Dat bedoel ik dus.Totaal niet.quote:
Ga straks ook even checken dan normaal vind ik die vent echt een mongool en andy is een beetje hoerig sinds hij andere mensen als voetballers in ze auto doet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.Totaal niet.
Andy in de podcast van Najib was ook wel te doen.Ken je die?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga straks ook even checken dan normaal vind ik die vent echt een mongool en andy is een beetje hoerig sinds hij andere mensen als voetballers in ze auto doet.
Zit je in de trein?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:04 schreef DJMO het volgende:
Ik zit ook elke keer weer in het
[ afbeelding ]
Ja ik zit wel in de treinquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit je in de trein?
Onee anders zie je dat icoontje niet
Ah ok, hoe zet je dat eigenlijk aan op je telefoon?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik zit wel in de treinis screenshot van @:Rob. Heb m'n live locatie aanstaan zoals meestal het geval is als ik op pad ben.
Heb je Android of iPhone?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, hoe zet je dat eigenlijk aan op je telefoon?
Zie dm.quote:
Wilde hem eerst hier delen, maar de namen van m'n contact personen staan iets te prominent in beeldquote:
Dan beter via DM idd, ga dat als ik weer ga wandelen eens aan zettenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wilde hem eerst hier delen, maar de namen van m'n contact personen staan iets te prominent in beeld
Ik zet 'm eigenlijk standaard aan als ik de deur uitga. Is zo gegroeid toen ik aan het waterliniepad bezig was en meerdere malen gestrand ben en Rob me moest oppikken. Ook bij langere wandelingen zoals die sponsortochten in 2020, en tijdens de alternatieve vierdaagse afgelopen jaar, zo kon hij inschatten waar hij me op kon wachten om bijv mijn water onderweg aan te vullen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan beter via DM idd, ga dat als ik weer ga wandelen eens aan zetten
Ja dan is het idd wel handig, of mocht je ineens door je enkel gaan bijv.. Jij wandelt sowieso natuurlijk wel verder etc dan wat ik doe..quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zet 'm eigenlijk standaard aan als ik de deur uitga. Is zo gegroeid toen ik aan het waterliniepad bezig was en meerdere malen gestrand ben en Rob me moest oppikken. Ook bij langere wandelingen zoals die sponsortochten in 2020, en tijdens de alternatieve vierdaagse afgelopen jaar, zo kon hij inschatten waar hij me op kon wachten om bijv mijn water onderweg aan te vullen.
Nou ja dat dus. Als ik struikel en bewusteloos raak ergens midden in de duinen of in een natuurgebied met weinig mensen, en mijn locatie dus blijft hangen, is het idee erachter dat hij zelf op onderzoek uit kan gaan of 112 kan bellen en m'n locatie kan doorgeven met de melding dat ik niet op mijn telefoon reageer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan is het idd wel handig, of mocht je ineens door je enkel gaan bijv.. Jij wandelt sowieso natuurlijk wel verder etc dan wat ik doe..
SPOILER: niet quoten svpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel weer gezellig vandaagIk vind dat met name de oudste steeds meer op mij begint te lijken
-edit- midi trouwens ook, als ik naar de glimlach kijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga straks ook even checken dan normaal vind ik die vent echt een mongool en andy is een beetje hoerig sinds hij andere mensen als voetballers in ze auto doet.
Vooral dezelfde ogen vind ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:37 schreef DJMO het volgende:
Was wel weer gezellig vandaagIk vind dat met name de oudste steeds meer op mij begint te lijken
-edit- midi trouwens ook, als ik naar de glimlach kijk.
ik vroeg om de spoiler niet te quoten jaquote:
Welke kwoot?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vroeg om de spoiler niet te quoten ja
Lees de titel van de spoilerquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
Stond er helemaal niet bij trouwens.
Ik heb het al weggehaald.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lees de titel van de spoilerWellicht moet je even langs Hans Anders?
Ja, thnxquote:
@yvonnequote:Op woensdag 23 februari 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind die Yvonne steeds leuker.
Hij heeft het niet over mij johquote:
Wow,zo snel reageer je anders nooit.quote:
Er is maar één yvonnequote:
Ik zit nét met de laptop op schootquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wow,zo snel reageer je anders nooit.
Slijmert.quote:
Niks. Wil jij soms beweren dat er twee accounts zijn die @yvonne heten?quote:
Ga straks verder kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
@Yvonnekequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks. Wil jij soms beweren dat er twee accounts zijn die @:yvonne heten?
Super uitzending.quote:
Tsja.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
@:yvonne ik heb je ook geen dickpic gestuurd maar het zou fijn dat Greys MOD en en MAZA FA gaat worden.De meisjes wachten al een tijdje.
BVD.
Was getekend.
FF.
Let op,gaat ze dus wel om een dickpic vragen.quote:
Moet je die sturen die je naar mij hebt gestuurd. Daar staat die mooi opquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Let op,gaat ze dus wel om een dickpic vragen.
Dat soort DMs delete je toch direct, of niet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je die sturen die je naar mij hebt gestuurd. Daar staat die mooi op
Ja, goed dat ze in de uitzending zat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
Echt he.En zeer gevat.Ik mag dat wel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, goed dat ze in de uitzending zat.
Die was eigenlijk speciaal voor u bestemd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je die sturen die je naar mij hebt gestuurd. Daar staat die mooi op
Ja, ze geeft best van repliek.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt he.En zeer gevat.Ik mag dat wel.
Welterusten DJMO.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef DJMO het volgende:
Kleuterspeeluurtje is weer voorbij. Naar bed toe kindertjes, kssst
Ik zit net te eten. Ik ga nog niet naar bed hoor. Moet nog toezicht houden op julliequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welterusten DJMO.
FF en ik blijven nog even op.
Totaal niet. We zijn voorbeeldusers, niks mis mee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit net te eten. Ik ga nog niet naar bed hoor. Moet nog toezicht houden op jullie
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat soort DMs delete je toch direct, of niet?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was eigenlijk speciaal voor u bestemd.
Wie zegt dat? Ik zie je regelmatig uit de band springen, met name als ik 's ochtends om koffie vraag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal niet. We zijn voorbeeldusers, niks mis mee.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik zie je regelmatig uit de band springen, met name als ik 's ochtends om koffie vraag.
quote:
Uit de band springen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Uit de band springen, nou dat valt toch ook wel mee?!?
Ik kan er geen brood van bakken.quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)--hFgVUaAjfqEALw_wcBquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:57 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik kan er geen brood van bakken.
Ook de youtube ondertiteling bakt er nix van.
Lekker slipe.quote:
* DJMO : "hey een flipperkast !"quote:
Ja, lekker, pak je voor mij ook even?quote:
Ja ik had er al rekening mee gehouden. Hier alsjeblieft schat. ☕👍quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, lekker, pak je voor mij ook even?
Dank je welquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik had er al rekening mee gehouden. Hier alsjeblieft schat. ☕👍
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:37 schreef DJMO het volgende:
Mooie kids DJMO die eerste lijkt inderdaad veel op jouSPOILER: niet quoten svpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel weer gezellig vandaagIk vind dat met name de oudste steeds meer op mij begint te lijken
-edit- midi trouwens ook, als ik naar de glimlach kijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, allebei wel eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie kids DJMO die eerste lijkt inderdaad veel op jou
Lekker hoor.quote:
Nee, op inductiekookplaat gaat het sneller dan in de AFquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker hoor.![]()
Kook jij de eieren ook in de AF?
Toevallig van de week even geprobeerd.12 minuten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, op inductiekookplaat gaat het sneller dan in de AF
Ohhh.quote:
Op inductie een minuut of 7 a 8 in totaalquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toevallig van de week even geprobeerd.12 minuten.
Sinds ik deze mok heb drink ik alleen nog uit deze.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhh.
Heb je geen andere koffiemok? Heb je geen FOK! koffiemok?
Moet het water wel eerst koken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op inductie een minuut of 7 a 8 in totaal
Nope, zodra het water kookt kook ik de eieren maar 3 of 4 minuten. Ik zei al: minuut of 7 a 8 in totaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet het water wel eerst koken.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:20 schreef DJMO het volgende:
Bis später liebe Leute
* DJMO onderweg naar de martelkamer
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:20 schreef DJMO het volgende:
Bis später liebe Leute
Sterkte!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:20 schreef DJMO het volgende:
Bis später liebe Leute
Hey Mrslquote:
MrsL.quote:
Alles goed? Hoever ben je met je puzzel?quote:
Prima, met jou?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed? Hoever ben je met je puzzel?
Ja zijn gangetje, en wat de puzzel betreft heb je de tijd aan jezelfquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Prima, met jou?
Hij is nog niet af
Morgen misschien wel ff mee verder of vanmiddagquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje, en wat de puzzel betreft heb je de tijd aan jezelf![]()
Ik ben een vestje aan het haken voor de kleine meid
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen misschien wel ff mee verder of vanmiddag
Zijn gewoon rot stukjes die nog moeten
Ah dat is wel leuk. Zou niks voor mij zijn denk ik haken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het liever dan breien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]Gaat ook sneller zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het liever dan breien
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
LIgt er aan, breien kan ook snel gaan.quote:
Valt hier ook ineens veel regenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:01 schreef DJMO het volgende:
Wat een godvergeten tyfusweer ineens zeg
Ik ben vanmorgen van Amsterdam Centraal naar Huis Te vraag gewandeld, het was de bedoeling om door te wandelen naar de RAI, maar ben de tram maar ingevlucht na de begraafplaatsquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Valt hier ook ineens veel regen
En nu weer thuis ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen van Amsterdam Centraal naar Huis Te vraag gewandeld, het was de bedoeling om door te wandelen naar de RAI, maar ben de tram maar ingevlucht na de begraafplaats
Juh, ben de kachel aan het opstoken naar 21 graden. kutkouquote:
Doe dan een graadje of 2 erbij..quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Juh, ben de kachel aan het opstoken naar 21 graden. kutkou
Ben de afwas maar gaan doen. Krijg je ook warme handen vanquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dan een graadje of 2 erbij..
En gaan ze ook nog eens lekker ruiken enzquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben de afwas maar gaan doen. Krijg je ook warme handen van
En van de Rabobank. En ook een beetje van de instanties.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als wij hier oorlog krijgen is het de schuld van Rutte
Hij doet veel te tof namens heel Nederland terwijl ik nooit op die vent heb gestemd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
En van de Rabobank. En ook een beetje van de instanties.
Kutkat, kutkou, tyfus weer. 😉 verder alles goed?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:28 schreef DJMO het volgende:
Boodschappen tijd. Kutkat mauwt om natvoer
ik heb patent op woorden die met KUT beginnen. Kuthaan, kutbrug, kutkat, kutkou, kutregen, kutweer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kutkat, kutkou, tyfus weer. 😉 verder alles goed?
Wat dan ?quote:
Ik plaatste hier een YT filmpje maar moest in een ander topicquote:
Ja, nou ben ik nieuwsgierig naar dat filmpje he!!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik plaatste hier een YT filmpje maar moest in een ander topic
Dezequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nou ben ik nieuwsgierig naar dat filmpje he!!
want die gozer wil met me dansenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb patent op woorden die met KUT beginnen. Kuthaan, kutbrug, kutkat, kutkou, kutregen, kutweer.
Kut kut kut kut en nog een keertje kut
Miggy, die ligt ook alweer 10 jaar onder de zoden. Is maar 51 geworden. Ze was 19 toen dat nummer uitkwam.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijft toch een leuk liedje
Dat is niet oudquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Miggy, die ligt ook alweer 10 jaar onder de zoden. Is maar 51 geworden. Ze was 19 toen dat nummer uitkwam.
Nee, je gezondheid en uiteindelijke leeftijd zijn een van de weinige dingen waar je niks over hebt te vertellen in het leven.quote:
Helaas niet nee, was dat maar zoquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, je gezondheid en uiteindelijke leeftijd zijn een van de weinige dingen waar je niks over hebt te vertellen in het leven.
Tenzij je besluit om er zelf tussenuit te stappen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, je gezondheid en uiteindelijke leeftijd zijn een van de weinige dingen waar je niks over hebt te vertellen in het leven.
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tenzij je besluit om er zelf tussenuit te stappen.
mogguh mopquote:
Morguh. Jij bent er ook alweer vroeg bij vanmorgen.quote:
Lag er vroeg in gisterenavond. Half elf ofzo. Was om vier uur al wakker, maar toen keek tegen een downtime aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Jij bent er ook alweer vroeg bij vanmorgen.
Ja dat is rond die tijd hè. Nog een paar dagen en dan mag je weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lag er vroeg in gisterenavond. Half elf ofzo. Was om vier uur al wakker, maar toen keek tegen een downtime aan.
Ik wel. Hier heb ik nou eenmaal het gevoel dat ik niet volledig mezelf kan zijn, in andere fora voel ik me al helemaal niet thuis. In DTS kun je veel simpel van alles roepen zonder dat er een reactie op komt / hoeft te komen. Dat maakt het voor mij een stuk simpeler om af en toe mijn gedachten te ventileren zonder dat ik er naderhand op door moet borduren omdat iedereen het naadje van de kous wil weten. Dus tja, ik heb de laatste drie weken best wat dingen opgekropt die ik anders wel kwijt had gekund, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is rond die tijd hè. Nog een paar dagen en dan mag je weer.
Ik moet zeggen dat ik het niet echt gemist hebt.
Het is wel erg dat je FOK! Daar voor nodig hebt. Jij deelt wel veel hier. En dat je je elders niet thuis voelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wel. Hier heb ik nou eenmaal het gevoel dat ik niet volledig mezelf kan zijn, in andere fora voel ik me al helemaal niet thuis. In DTS kun je veel simpel van alles roepen zonder dat er een reactie op komt / hoeft te komen. Dat maakt het voor mij een stuk simpeler om af en toe mijn gedachten te ventileren zonder dat ik er naderhand op door moet borduren omdat iedereen het naadje van de kous wil weten. Dus tja, ik heb de laatste drie weken best wat dingen opgekropt die ik anders wel kwijt had gekund, maar het is niet anders.
Van mijn familie (vaderskant) leven alleen m'n oudste tante nog, mijn neef en nichtjes zie ik slechts op begrafenissen, Ik heb ze allemaal op Facebook hoor, maar als ik ze al ergens op zie reageren, is dat altijd op elkaars status en vrijwel nooit op een van mijn updates. Met mijn familie van moederskant heb ik slechts nog met één zus van haar af en toe wat contact via WhatsApp, en een neefje heb ik op Facebook. Die wil al af toe nog wel eens een like geven als ik iets post.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel erg dat je FOK! Daar voor nodig hebt. Jij deelt wel veel hier. En dat je je elders niet thuis voelt.
Ik weet niet goed hoe hier op te reageren. Maar vind het wel triest dat je FOK! als je familie zietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 05:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van mijn familie (vaderskant) leven alleen m'n oudste tante nog, mijn neef en nichtjes zie ik slechts op begrafenissen, Ik heb ze allemaal op Facebook hoor, maar als ik ze al ergens op zie reageren, is dat altijd op elkaars status en vrijwel nooit op een van mijn updates. Met mijn familie van moederskant heb ik slechts nog met één zus van haar af en toe wat contact via WhatsApp, en een neefje heb ik op Facebook. Die wil al af toe nog wel eens een like geven als ik iets post.
IRL heb ik slechts contact met Rob, mijn zoons en hun vader en pleegouders, en een doodenkele keer met de vader van m'n dochter. Eens of twee keer per jaar ga ik naar goede vrienden van me in Duitsland, en ik zie wekelijks m'n hulp in de huishouding natuurlijk. De rest van de mensen die ik spreek is vrijwel alleen medisch gerelateerd: huisarts, psychiater, fysio, volgende week vrijdag een oogarts.
Contact met buren vermijd ik het liefst, het contact met medewerkers in een supermarkt beperkt zich ook tot een goededag en de vraag of ik een bonnetje wil. In de trein blijft het hooguit bij de vraag: vind u het erg als ik hier ga zitten?
Kortom: een heel beperkt sociaal leven waar ik deels voor gekozen heb, deels in ben gejaagd door handelingen van instanties. Met de mensen met wie ik wel regelmatig contact heb kan ik ook niet over alles praten. FOK! is er altijd geweest, al sinds de zwangerschap van mijn oudste zoon. FOK! is mijn familie.
Als ik een paar dagen offline zou gaan op Facebook zou niemand van m'n familie me missen. Als ik een paar dagen offline zou gaan op FOK! vrees ik dat er iemand politie op me afstuurt om uit te zoeken of er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe hier op te reageren. Maar vind het wel triest dat je FOK! als je familie ziet
Ik denk dat @Rob je wel zou missen en @Papabear, je kidsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen offline zou gaan op Facebook zou niemand van m'n familie me missen. Als ik een paar dagen offline zou gaan op FOK! vrees ik dat er iemand politie op me afstuurt om uit te zoeken of er niets aan de hand is.
Dus tja, geef mij maar FOK! en haar users. Daar heb ik een betere band mee dan met mijn irl-familie. Ik weet bij god niet eens hoe de kinderen van mijn neef en twee oudste nichten heten. Heb nooit geboortekaartjes gekregen, op verjaardagen wordt ik niet uitgenodigd. Wel laat die kliek maar lekker in hun bubbel leven, dan doe ik het wel in het mijne.
Dat zeg ik: die spreek ik via WhatsApp. En natuurlijk zouden die me missen. Als Ik een dag niets zou laten horen staat Rob zonder meer op de stoep. En voor de rest spreek ik dus alleen maar FOK!kers ja. Ik heb er zo'n stuk of vijftig op WhatsApp, maar ook die spreek ik niet elke dag hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Rob je wel zou missen en @:papabear, je kids
En je hebt toch ook best redelijk wat FOK!Kers op WA waar je contact mee hebt?
Misschien dat je nu in een nieuwe plaatst contacten kan leggen met mensen
Ik moet zeggen dat ik zelf niet met veel mensen mijn 'problemen' of de dingen die ik heb meegemaakt deel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeg ik: die spreek ik via WhatsApp. En natuurlijk zouden die me missen. Als Ik een dag niets zou laten horen staat Rob zonder meer op de stoep. En voor de rest spreek ik dus alleen maar FOK!kers ja. Ik heb er zo'n stuk of vijftig op WhatsApp, maar ook die spreek ik niet elke dag hoor.
Ik zit net een onderwerp daar over ook te lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:25 schreef DJMO het volgende:
Toezicht op feitenonderzoek bij uithuisplaatsing van kinderen
Mosterd na de maaltijd, als het kalf verzopen is dempt men de put etc.Het is al jaren mis bij die instanties, ze hadden veel eerder onderzoek moeten doen en de boel op de schop moeten gooien.
Naar ouders wordt niet geluisterd, de wil van jeugdzorg is wet en rechters zijn hun marionetten
Zelfde artikel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit net een onderwerp daar over ook te lezen
https://www.igj.nl/actuee(...)aatsing-van-kinderen
Daarom lees ik ook nooit de FP die artikelen heb ik vaak al elders gelezenquote:
In mijn hoogtijdagen was ik vaak sneller dan een telegraaf of AD met dit soort nieuws. Maar ja, ik ben een stuk uithuiziger dan toen en hang niet hele dagen meer rond in ons backendsysteem waar we dit nieuws binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom lees ik ook nooit de FP die artikelen heb ik vaak al elders gelezen
Een bericht staat wel in tig kranten vaak.
In de periode dat ik voor een online magazine schreef kreeg ik ook alle persberichten binnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
In mijn hoogtijdagen was ik vaak sneller dan een telegraaf of AD met dit soort nieuws. Maar ja, ik ben een stuk uithuiziger dan toen en hang niet hele dagen meer rond in ons backendsysteem waar we dit nieuws binnenkrijgen.
En een reden om op de FP te komen is om er op te reageren en in discussie te gaan met anderen. Niet perse om er het nieuws uit de eerste hand te hebben.
Voordat ik crew werd kwam ik nooit op het forum, was een die-hard FP'er. Pas toen ik zwanger raakte ging ik meeposten in OUD, en ik heb een tijdlang FHF als thuishonk gehad daarna. Toen gebeurde er iets waardoor ik de crew uitvloog en een half jaar ban kreeg. Jaren later begon het toch weer te kriebelen en toen ik zag dat ze crew zochten voor de FP merkte ik in een DM tegen de toenmalige ER op dat het voor mij geen zin had om te reageren omdat ik toch niet aangenomen zou worden. Een week later was ik weer redacteur en de rest is historyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de periode dat ik voor een online magazine schreef kreeg ik ook alle persberichten binnen.
Ik hoef zelf niet zo te discussiëren over het nieuws. Heb er in het verleden wel eens meegelezen maar het was er niet echt vriendelijk. DTS is dan nog heilig vergeleken met daar soms
Heb net beneden alles gestofd, wc schoongemaakt gezogen en gedweildquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:44 schreef DJMO het volgende:
Zo. Even iets aan mijn huishouden doen, afval wegbrengen en m'n tas op orde brengen voor ik de hort op ga
Er zitten er wel veel vast nu volgens mijquote:
Beetje raar dat ze dan geen vervanging hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net beneden alles gestofd, wc schoongemaakt gezogen en gedweild
Baal als een stekker hulp heeft 4 kinderen en om en om hebben ze corona, dus zit al 4 weken zonder hulp/ De eerste week was ze verkouden toen de ene ziek en toen de andere nu weer een andere volgende week natuurlijk de laatste en dan zij zelf dus zit nog wel drie weken zonder
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten er wel veel vast nu volgens mij
Ik heb PGB dus neem zelf iemand aanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze dan geen vervanging hebben.
Na vandaag zijn alle maatregelen er af. Ze gaan het rustig krijgenquote:
Iemand die voor onrecht TV filmde is daar mee gekapt omdat Eline zo`n bitch is.Schijnt best een leuke meid te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na vandaag zijn alle maatregelen er af. Ze gaan het rustig krijgen
Dat kon je aan haar verslaggeving wel merken dat ze een bitch is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die voor onrecht TV filmde is daar mee gekapt omdat Eline zo`n bitch is.Schijnt best een leuke meid te zijn.
Stofzuigen doe ik als ik weg ben. Dweilen doet m'n hulp. Ik heb net een was in de droger geflikkerd, afval staat klaar om weggebracht te worden, ben nu met m'n lunch bezig. Afwas is klaar. Straks alleen nog even de spullen die ik nu gebruik omspoelen en dan vind ik het wel bescheten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net beneden alles gestofd, wc schoongemaakt gezogen en gedweild
Baal als een stekker hulp heeft 4 kinderen en om en om hebben ze corona, dus zit al 4 weken zonder hulp/ De eerste week was ze verkouden toen de ene ziek en toen de andere nu weer een andere volgende week natuurlijk de laatste en dan zij zelf dus zit nog wel drie weken zonder
Onderling ruzie maken is al een dingetje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kon je aan haar verslaggeving wel merken dat ze een bitch is.
Ze hebben nu niets meer te demonsteren in deze. Ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen.
Ja normaal doet mijn hulp dat ook, was staat hier ook te draaien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stofzuigen doe ik als ik weg ben. Dweilen doet m'n hulp. Ik heb net een was in de droger geflikkerd, afval staat klaar om weggebracht te worden, ben nu met m'n lunch bezig. Afwas is klaar. Straks alleen nog even de spullen die ik nu gebruik omspoelen en dan vind ik het wel bescheten.
Op Marktplaats staan er genoeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja normaal doet mijn hulp dat ook, was staat hier ook te draaien.
Denk er ook wel eens over zo robot aan te schaffen, maar vind ze best duur.
o Jee, nu gaan we dat weer krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onderling ruzie maken is al een dingetje.
En Willem Engel :
[ afbeelding ]
Een tweedehandse zou ik met dit niet zo snel doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op Marktplaats staan er genoeg.
Okee,andere tip.De laidl heeft ze soms te koop,die zijn goed en niet duur.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een tweedehandse zou ik met dit niet zo snel doen denk ik.
Ben altijd huivering om dat via marktplaats te kopen en vaak een eind weg
Hebben jullie die ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,andere tip.De laidl heeft ze soms te koop,die zijn goed en niet duur.
Soul haar zus,hij heet Bertus.quote:
JIJ NEGEERT MIJ ALTIJDquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar zus,hij heet Bertus.
Ik zou niet anders meer willen. Zeker met een verharende kat is het gewoon prettig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja normaal doet mijn hulp dat ook, was staat hier ook te draaien.
Denk er ook wel eens over zo robot aan te schaffen, maar vind ze best duur.
Ben benieuwd of iedereen terug komt, ze hebben zo te zien allemaal hun stekkie gevonden in Vivaquote:
bertusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar zus,hij heet Bertus.
Ja, dat heb ik dan weer niet, maar ik overweeg het wel want voor mijn lijf is het bijna niet meer te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou niet anders meer willen. Zeker met een verharende kat is het gewoon prettig.
Ze stuurde een filmpje waar ze heel trots op hem was.quote:
Messchien win ik dan esquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen terug komt, ze hebben zo te zien allemaal hun stekkie gevonden in Viva
Jij hebt een kale poes?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan weer niet, maar ik overweeg het wel want voor mijn lijf is het bijna niet meer te doen.
En ben ook nog eens allergisch voor stof dus ik moet wel
Ik zal het eens in de gaten houden, ik ben bang met zo ronde robot zuiger dat hij de hoekjes niet mee neemt en de randjes langs de meubelsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze stuurde een filmpje waar ze heel trots op hem was.
Dan moet je er vaker zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |