SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
die van Nawel ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat met een bloedserieus verhaal.Doe dan je slipje.
nee ze is aan het twijfelen de linker of rechter sok..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
heeft Hanne haar sokken al weggeven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder een spoiler gezet, heeft niets met BB te maken
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 22-02-2022 11:32:13 ]Nieuw is niet altijd beter.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:30 schreef Silves het volgende:
[..]
nee ze is aan het twijfelen de linker of rechter sok..
Zal noush ook wel hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Julio is een ketting kwijt, en ketting die rinkelde. Hij is gewend om het thuis te dragen en gaat hem missen.
Het is een ketting met betekenis daarom had hij hem meegenomen.
die man moet gewoon naar huis! vind hem echt een stoorzenderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor outfit
nee die heeft hij gegeven voor de veilingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Julio is een ketting kwijt, en ketting die rinkelde. Hij is gewend om het thuis te dragen en gaat hem missen.
Het is een ketting met betekenis daarom had hij hem meegenomen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:31 schreef Ireth het volgende:
Julio heeft een soort van Freddy Kruger trui aan... hij is eng...
O ik schakelde net van streams toen hij dat zei, dus dacht dat hem kwijt wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die heeft hij gegeven voor de veiling
zoals gezegdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd welke gekken geld over hebben voor die Alishit
jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de verplichte wandeling waarbij ze moeten praten over de dingen die ze gaan veilen.
Familie, wedstrijdje "ik heb het beste kind " nee de mijne is het beste.................quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
Tja je vraagt naar de bekende weg, er waren ook gekken die de spetterbroeken/schilderijenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
Dan heb je tenminste nog iets..wat moet je met 1 sok?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja je vraagt naar de bekende weg, er waren ook gekken die de spetterbroeken/schilderijen
van Miss Billy Bakker kochten voor grof geld
tig keer het verhaal over de kettingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de verplichte wandeling waarbij ze moeten praten over de dingen die ze gaan veilen.
er was toch ook iemand die een tattoo liet zetten door NIcole?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja je vraagt naar de bekende weg, er waren ook gekken die de spetterbroeken/schilderijen
van Miss Billy Bakker kochten voor grof geld
aub..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
"Die ketting heb ik niet zomaar, daar zit een betekenis achter."
Mag ik een teiltje?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
om geld in te sparenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog iets..wat moet je met 1 sok?
Mag ook niet van de regering, ze hebben liever dat je het op de bank zet..... hebben ze er controle overquote:
ze weten toch alles al van mequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag ook niet van de regering, ze hebben liever dat je het op de bank zet..... hebben ze er controle over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef Ireth het volgende:
Ik doe wel op mijn eigen manier een bijdrage leveren voor de voedselbank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor schut staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat gaat Kristof doen in een Boratstring als hij BB wint?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef Ireth het volgende:
Ik doe wel op mijn eigen manier een bijdrage leveren voor de voedselbank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch ook gewoon het Nederlandse woord ervoor?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:46 schreef Ireth het volgende:
Julio zegt schermprintjes ipv screenshots
Schermprint = half nederlands (scherm) en half engels (print)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon het Nederlandse woord ervoor?
Ja maar heb het nog nooit door iemand horen gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon het Nederlandse woord ervoor?
Precies. Het noemt schermafbeelding op schermafdrukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Schermprint = half nederlands (scherm) en half engels (print)
"Ik denk wel even dat we dat hardop moeten uitspreken"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:51 schreef Ireth het volgende:
Julio oppert dat de winnaar wel de jackpot kan schenken...
Kan hij makkelijk zeggen, hij wint toch niet
Dit is niet mijn teiltjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
En kwallebak blijft maar lullen ik leen ook maar even dat teiltje van @:Fritsie
Ze hebben daar nog geen idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef ledn81 het volgende:
Lijkt wel of ze allemaal aan de afscheidspeech bezig zijn.
"ik ben veranderd blabla"
Straks gaat de poort open en lopen ze zo door naar buiten..
"The End"
Oeps foutje van mijn kant hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jij vroeg er toch om dus heb je hem gekregen dus van jou
Jawel, hier hebben ze al over gesprokenquote:
Nee hoor. Ze weten dat er een veiling komt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, hier hebben ze al over gesproken
Ik bedoel dat Tobias deze week in de hottub zat met Grace. Ze waren toen aan het uittellen hoe het zat met de afvallers per week. Toen zei Tobias dat nergens stond dat er per sé 100 dagen voor BB stonden. Dat ze geen def datum hebben gekregen voor de finale.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze weten dat er een veiling komt.
Moet ze wel even aan Julio beloven dat ze de helft aan de voedselbank geeft en niet aan nieuwe tandjes of gevulde lipjesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we gewoon de pot zaterdag aan Nawel geven, zijn we er klaar mee.
Julio vanmorgen ook, had het over de finale in april, maar nog niet bevestigd..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Tobias deze week in de hottub zat met Grace. Ze waren toen aan het uittellen hoe het zat met de afvallers per week. Toen zei Tobias dat nergens stond dat er per sé 100 dagen voor BB stonden. Dat ze geen def datum hebben gekregen voor de finale.
Sorry dat ik me mogelijk niet goed heb uitgedrukt net.
Dat bedoel ik dus. Er is nergens uitdrukkelijk gezegd dat het 100 dagen is. Dat is dit jaar ook niet expliciet gecommuniceerd. Vorig jaar wel. Er werd altijd wel een slag om de arm gehouden denk ik. Overigens is het in andere landen ook geen 100 dagen. In Australia 80 dagen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Tobias deze week in de hottub zat met Grace. Ze waren toen aan het uittellen hoe het zat met de afvallers per week. Toen zei Tobias dat nergens stond dat er per sé 100 dagen voor BB stonden. Dat ze geen def datum hebben gekregen voor de finale.
Heeft ie gelijk in .. maar de NL edities 1 t/m 7 (vorig jaar) hebben allemaal 100 dagen of meer geduurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar ik ben Fritsie1960, @Fritsie is iemand andersquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jij vroeg er toch om dus heb je hem gekregen dus van jou
Australie is geen RLSquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Er is nergens uitdrukkelijk gezegd dat het 100 dagen is. Dat is dit jaar ook niet expliciet gecommuniceerd. Vorig jaar wel. Er werd altijd wel een slag om de arm gehouden denk ik. Overigens is het in andere landen ook geen 100 dagen. In Australia 80 dagen?
Maar is niet te vergelijken. Je hebt geen idee hoe lang de opnames hebben geduurd, geen idee hoe de bewoners bij de kijkers overkomen, worden alleen maar onderling genomineerd enz.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar wel BB met een groot game element.
Heb ik net gemist.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef Silves het volgende:
Zo dit was de challenge van de dinsdag....
Denk Hanna met haar 1 sokje..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik net gemist.![]()
Nawel weer verloren?
Het viel mij ook al op dat iedereen begon over ''50ste aflevering vieren'' en BB dit zelf nergens benoemdequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Er is nergens uitdrukkelijk gezegd dat het 100 dagen is. Dat is dit jaar ook niet expliciet gecommuniceerd. Vorig jaar wel. Er werd altijd wel een slag om de arm gehouden denk ik. Overigens is het in andere landen ook geen 100 dagen. In Australia 80 dagen?
En Tobi komt ook eigenlijk 2 weken te kort.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:05 schreef ledn81 het volgende:
Hanne :: "Ik ben an ut danken ha.. het moet 100 dagen zijn he..."
Zeker waar, ik ging er zelf ook wel een beetje van uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ie gelijk in .. maar de NL edities 1 t/m 7 (vorig jaar) hebben allemaal 100 dagen of meer geduurd.
En wat was dat......?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef Silves het volgende:
Zo dit was de challenge van de dinsdag....
Toen ging al lachend de deur uit.quote:
Ahhh okquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben Fritsie1960, @:Fritsie is iemand anders
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Julio vind het raar zich te realiseren dat ie fans heeft...
mag ik???quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm... wie helpt hem uit zijn droom
En dit al 10x herhaald..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm... wie helpt hem uit zijn droom
Yes plaese.quote:
En toen kwam de streamlock.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:05 schreef ledn81 het volgende:
Hanne :: "Ik ben an ut danken ha.. het moet 100 dagen zijn he..."
Ik ben al weer terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
BB mag wel eens wat meer rekening gaan houden met mijn planning
Ik ga je missen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook maar moet straks weer weg
weinig eten? elke dag friet..pasta, vis, vlees, zuivel, fruit, hmm meer dan mensen deze dagen in hun koelkast hebben..3x per dag warm eten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Vermoed dat als het waar is dat het eerder stopt de bewoners het snel te horen krijgen.
Er word teveel gespeculeerd over in het huis ook.
Daarom is dit juist ook wel een leuke groep mensen. Ze zijn in veel dingen de productie te slim af.
Spelletjes maken, zelf feestjes maken.
Over een week of 2 hadden ze het denk ik voor elkaar zelf alcohol te kunnen stoken inde hottub.
![]()
Jammer dat de productie zo faalt met vele SL en uitdagingen voor deze groep.
Weinige eten en beperkt warm water blijft ook een beetje doelloos.
Ik aan een andere kleverige substantiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan Kukident kleefpasta
Hear hear.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
weinig eten? elke dag friet..pasta, vis, vlees, zuivel, fruit, hmm meer dan mensen deze dagen in hun koelkast hebben..
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Over een week of 2 hadden ze het denk ik voor elkaar zelf alcohol te kunnen stoken inde hottub.
Tijd voor een nieuwe dynamiek.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:05 schreef Silves het volgende:
Toevallig hebben ze het weer over de finale..en het tekort aan inwoners..
De hoeveelheid valt idd mee, maar mede daarom gooien ze ook veel weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
weinig eten? elke dag friet..pasta, vis, vlees, zuivel, fruit, hmm meer dan mensen deze dagen in hun koelkast hebben..3x per dag warm eten.![]()
Ze hadden kruiden kunnen hebben maar kozen voor koffie.En nog iets; in de tuin staan ook kruiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De hoeveelheid valt idd mee, maar mede daarom gooien ze ook veel weg.
Veel van hetzelfde, maar geen peper en andere kruiden.
Enige saus die ze eigenlijk kunnen maken is bechamelsaus en gooien ze overal overheen.
Het is allemaal beetje karig.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef Silves het volgende:
[..]
yep..gewoon nieuwe inwoners voor de laatste weekjes..
Of de oude bewoners nog even terug. Misschien in een combi met die van vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef Silves het volgende:
[..]
yep..gewoon nieuwe inwoners voor de laatste weekjes..
In de tuin staan geen echte plantenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hadden kruiden kunnen hebben maar kozen voor koffie.En nog iets; in de tuin staan ook kruiden.
Lig aan de shopper, als ze kiezen voor wat anders dan haarlak, snoep en chips..ipv kruiden ect...ze gaan nu weer dure avocado,s eten, gisteren mango, verse tomaten..ze kunnen niet koken en zijn alle verslaafd aan zonnebloem olie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Enige saus die ze eigenlijk kunnen maken is bechamelsaus en gooien ze overal overheen.
Oude bewoners kunnen niet terug, weten teveel van wat er geschreven is in de buitenwereldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of de oude bewoners nog even terug. Misschien in een combi met die van vorig jaar.
binnen ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
In de tuin staan geen echte planten
Die krijgen natuurlijk een spreekverbod. Vorig jaar kwamen ze ook terug en dat ging toch prima.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Oude bewoners kunnen niet terug, weten teveel van wat er geschreven is in de buitenwereld
Die minimall is niet de lokale AH waar ze uit alles kunnen kiezen. Ze kiezen volgens mij het beste dat er voor dat beetje geld te krijgen is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Lig aan de shopper, als ze kiezen voor wat anders dan haarlak, snoep en chips..ipv kruiden ect...ze gaan nu weer dure avocado,s eten, gisteren mango, verse tomaten..ze kunnen niet koken en zijn alle verslaafd aan zonnebloem olie.
aannamequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of de oude bewoners nog even terug. Misschien in een combi met die van vorig jaar.
De shopper heeft heel weinig keus. De keer dat Peter mocht shoppen waren er alleen blikken, de keer dat nouch mocht shoppen, alleen bakjes waarvan de inhoud niet te zien was. En nu bij Grace waren er voor het eerst andere groentes en fruit, zoals de mango's en de avocado'squote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Lig aan de shopper, als ze kiezen voor wat anders dan haarlak, snoep en chips..ipv kruiden ect...ze gaan nu weer dure avocado,s eten, gisteren mango, verse tomaten..ze kunnen niet koken en zijn alle verslaafd aan zonnebloem olie.
In Spanje SS hebben ze nu pas weinig eten .. door het missen van hun week opdracht maar 60% van het basisbudget , maar door een sanctie ook nog eens 20% minder dus uiteindelijk 40% .. Daar was gisteren al een hekele discussie/scheldpartijen over 1 sinaasappel ...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hahaha, een spreekverbod, Ze kunnen niet eens in de hand houden dat er door een deur met familie wordt gesproken, laat staan dat ze oud bewoners in de hand kunnen houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die krijgen natuurlijk een spreekverbod. Vorig jaar kwamen ze ook terug en dat ging toch prima.
Gewoon geen finale,maar een waardig afscheid, met zijn alle zonder geld de poort uitlopen..5 sec fame.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gewoon vandaag 2 eruit
en zaterdag nogmaals 2
Zoals gezegd, dat ging vorig jaar prima.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha, een spreekverbod, Ze kunnen niet eens in de hand houden dat er door een deur met familie wordt gesproken, laat staan dat ze oud bewoners in de hand kunnen houden
toen was het ook al bekendquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dat ging vorig jaar prima.
zoals gezegd.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dat ging vorig jaar prima.
Wat een flut argument.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals gezegd.....
Wat vorig jaar ging, hoeft nu niet te lukken.
Vorig jaar hadden de meesten via insta al hint gegevenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals gezegd.....
Wat vorig jaar ging, hoeft nu niet te lukken.
When Jezus says yes.quote:
Ik onderbouw tenminste. Jij gooit er maar wat trol oneliners uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij die over flut argumenten begint ?![]()
grootste trol in de COSquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik onderbouw tenminste. Jij gooit er maar wat trol oneliners uit.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik onderbouw tenminste. Jij gooit er maar wat trol oneliners uit.
Trek dan de stekker er vandaag maar gewoon uit!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is aannemelijker dan BB dit jaar een flop is dan dat er nog een twist komt ... daar is de tijd inmiddels niet meer voor.
zaterdag ipv 2 , 4 bewoners eruitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is aannemelijker dan BB dit jaar een flop is dan dat er nog een twist komt ... daar is de tijd inmiddels niet meer voor.
Laten we eerlijk zijn .. BB22 zal niet direct gemist worden.. vorig jaar had ik dat gevoel wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Trek dan de stekker er vandaag maar gewoon uit!
de COS dan weer welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn .. BB22 zal niet direct gemist worden.. vorig jaar had ik dat gevoel wel.
Het leeft dit jaar meer dan vorig jaar. Vorige jaar alleen de eerste aflevering, daarna kakte het snel in.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn .. BB22 zal niet direct gemist worden.. vorig jaar had ik dat gevoel wel.
Top!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Niet mijn Greys uitschelden.TR gemacht.
eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Wellicht .. maar voor mij, en volgens mij ook voor anderen, voelt dat niet zo. Uiteindelijk was de groep leuker vorig jaar ... leukere gesprekken, zeker toen de groep kleiner werd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het leeft dit jaar meer dan vorig jaar. Vorige jaar alleen de eerste aflevering, daarna kakte het snel in.
klopt echt niet wat je zegtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het leeft dit jaar meer dan vorig jaar. Vorige jaar alleen de eerste aflevering, daarna kakte het snel in.
Nee dat vind ik dit jaar juist.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht .. maar voor mij, en volgens mij ook voor anderen, voelt dat niet zo. Uiteindelijk was de groep leuker vorig jaar ... leukere gesprekken, zeker toen de groep kleiner werd.
Heb je dat wel met argumenten onderbouwdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
ik denk niet eens dat ze leuker warenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht .. maar voor mij, en volgens mij ook voor anderen, voelt dat niet zo. Uiteindelijk was de groep leuker vorig jaar ... leukere gesprekken, zeker toen de groep kleiner werd.
Snap ik, maar ik denk dat je in de minderheid bent. Kijk alleen al hoe traag CoS tegenwoordig gaat als het echt over de strreams gaat .. het loopt alleen als we over de randzaken praten.quote:
Ik merk dat alleen als er echt niets te beleven valt op de stream. Zoals nu met 1 stream. Dat ligt toch echt aan wat er in het huis gebeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk dat je in de minderheid bent. Kijk alleen al hoe traag CoS tegenwoordig gaat als het echt over de strreams gaat .. het loopt alleen als we over de randzaken praten.
Slotje anders?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Voor de laatste maal hou het bij de streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Teveel ranzige foto's van Julioquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk dat je in de minderheid bent. Kijk alleen al hoe traag CoS tegenwoordig gaat als het echt over de strreams gaat .. het loopt alleen als we over de randzaken praten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
My 2 cents:
Ik vind het qua bewoners en soorten opdrachten dit jaar leuker, qua SL en dat we niet in de gameroom mogen meekijken minder leuk. De duur van de opdrachten zijn nog steeds knudde, de creativiteit van de bewoners weer leuker.De uitzendingen zijn ook veel beter dit jaar. Zit veel meer dynamiek in, dus dat is echt wel een winst. Volgend jaar nog meer verbeteren en dan wordt het nog wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Eens! Wat een saaie groep was dat vorig jaar zeg. Dit jaar leukere types en meer gezelligheid. Mag wel iets vaker botsen maar kunt niet alles hebben.quote:
En toch klik ik erop hèquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen oefening van Tobi
Vond alleen Michel wel een goede casting. En wat dat betreft hebben ze hiermee wel doorgepakt dit jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Eens! Wat een saaie groep was dat vorig jaar zeg. Dit jaar leukere types en meer gezelligheid. Mag wel iets vaker botsen maar kunt niet alles hebben.
Zijn neus is toch zijn favoriete lichaamsdeel.quote:
Teveel herhaling, maar ik vind deze groep juist wel leuker dan vorig jaar, die zeurden om alles. Deze groep is creatiever en maken meer lolquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
de uitzendingen zijn nog steeds ruk
de liveshow nog slechter
Het vreemde is, dat er een persoonlijke aanvallen geuit worden, terwijl de politie op de loer ligt. Ik verbaas mij daar toch wel over.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
hij is toch een man???quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn neus is toch zijn favoriete lichaamsdeel.
klopt en toch is het saaierquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Teveel herhaling, maar ik vind deze groep juist wel leuker dan vorig jaar, die zeurden om alles. Deze groep is creatiever en maken meer lol
Hoe gaat ie vandaag? Helpen de druppels?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het vreemde is, dat er een persoonlijke aanvallen geuit word, terwijl de politie op de loer ligt. Ik verbaas mij daar toch wel over.
wat jij vindt moet je bij de politie brengenquote:
Ik denk door de beloftes, harder en strenger dan ooit, daardoor hogere verwachtingen. Want streng is het alles behalve. Helemaal het feestje met familie voor Nawel, dat was echt niet streng, maar softer dan soft van BBquote:
Heb je nog meer dooddoeners?!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat jij vindt moet je bij de politie brengen
die kont van Julioquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Tobias zegt dat ze nog een paar oefeningen doen en daarna écht gaan vlammen. Grace denkt de leukste thuis te zijn door te zeggen dat ze dacht dat ze al aan het vlammen was. [ afbeelding ]
Dat laatste ben ik wel met je eens. Waar ik best wel moeite mee heb, dat de febo niet geleerd heeft van de vorige BB. Er zitten maar bitter weinig spelelementen in. Je merkt aan de bewoners, dat ze soms blij zijn als er weer een opdracht binnenkomt. Het is echt armoede bij de Febo. Je kunt er zoveel meer uithalen, maar op één of andere manier doen ze het niet. Het zal een reden hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Teveel herhaling, maar ik vind deze groep juist wel leuker dan vorig jaar, die zeurden om alles. Deze groep is creatiever en maken meer lol
De enige strenge straf die is uitgedeeld is dat er 500 euro uit de pot was gehaald toen iemand Peter hielp met afwassen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk door de beloftes, harder en strenger dan ooit, daardoor hogere verwachtingen. Want streng is het alles behalve. Helemaal het feestje met familie voor Nawel, dat was echt niet streng, maar softer dan soft van BB
ja ben het ook eens met jullie dit jaar is het veel leukerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn ook veel beter dit jaar. Zit veel meer dynamiek in, dus dat is echt wel een winst. Volgend jaar nog meer verbeteren en dan wordt het nog wel wat.
en 5000 voor leroy immuniteitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
De enige strenge straf die is uitgedeeld is dat er 500 euro uit de pot was gehaald toen iemand Peter hielp met afwassen.
Verder hebben we viavia mogen horen dat Leroy een waarschuwing had gekregen.
En dat was het dan wel met strengheid.
Eerste dag. Een klein beetje krijg ik de indruk. Maar ben nog erg moe en zwak. Gewoon rustig herstellen zei de arts. Bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe gaat ie vandaag? Helpen de druppels?
Ik heb mijn volume al lager gezet, de buren weet jequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
hier is toch ook niks over te zeggen
behalve dat het lijkt of je naar 1 of andere groepsorgie luistert
De 5000 euro van Leroy dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
De enige strenge straf die is uitgedeeld is dat er 500 euro uit de pot was gehaald toen iemand Peter hielp met afwassen.
Verder hebben we viavia mogen horen dat Leroy een waarschuwing had gekregen.
En dat was het dan wel met strengheid.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerste dag. Een klein beetje krijg ik de indruk. Maar ben nog erg moe en zwak. Gewoon rustig herstellen zei de arts. Bedankt voor het vragen
Het zal ook weer niet.quote:
Mannen zitten de hele dag in hun neus te porren? Zal je straks dan maar even een pic sturen van snot. Je hebt dus tegenwoordig ook snotpics in plaats van dickpicsquote:
Ceesje....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh dat fietsen op de grond, doet me aan Cees denken van Utopia.
agree to disagreequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat jij vindt moet je bij de politie brengen
nee mopquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mannen zitten de hele dag in hun neus te porren? Zal je straks dan maar even een pic sturen van snot. Je hebt dus tegenwoordig ook snotpics in plaats van dickpics
Tetten?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mop
mannen vinden 1 ander lichaams deel vaak belangrijker
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
Even voor de goede orde;Greys leidt me af.
Grap is al gemaakt dus zal maar gewoon nee zeggenquote:
Niemand dwong hem ook...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:46 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk, de lego-opdracht vond ik persoonlijk te ver gaan. Dat had ik resoluut geweigerd, wie zijn koots had willen zien had er zelf overheen mogen lopen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n 80% heeft een grotere cupmaat dan ik heb
Ik zat al te voelen, maar ik heb ze niet. Ja cupmaat A misschien.quote:
Pics?quote:
Klein maar fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo'n 80% heeft een grotere cupmaat dan ik heb
Ik wil hem wel masserenquote:
Salar is toch wel een beetje een miepert.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pijn in z'n rug ... zal dit wel niet trekken.
die rol is al verdeeld aan Tobiasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Salar is toch wel een beetje een miepert.
hij had een band om zijn rug heenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pijn in z'n rug ... zal dit wel niet trekken.
Nou als je goed last van je rug hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je moet ze voelen.quote:
Heeft hij eigenlijk blaren van zijn verbranding, want hij heeft wel een half uur water erop laten lopen.....Nouchine heeft hem begeleidquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tobias glijd overal doorheen. Hij is een beetje de Bas van Utopia. Niet aanwezig, distantiëren van groepjes, dat is de sleutel naar een lang verblijf.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die rol is al verdeeld aan Tobias![]()
Maar win je de titel niet meequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tobias glijd overal doorheen. Hij is een beetje de Bas van Utopia. Niet aanwezig, distantiëren van groepjes, dat is de sleutel naar een lang verblijf.
Dan is het dus erger geworden. Van eerste naar derde graads verbrandingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk blaren van zijn verbranding, want hij heeft wel een half uur water erop laten lopen.....Nouchine heeft hem begeleid
was enorm aan het zeuren de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tobias glijd overal doorheen. Hij is een beetje de Bas van Utopia. Niet aanwezig, distantiëren van groepjes, dat is de sleutel naar een lang verblijf.
Meestal gaat de titel naar iemand, die vaak genomineerd is. Bij BB1 was dat Bart. Nu is dat Nawel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar win je de titel niet mee
Dat hangt er helemaal vanaf tegenover wie hij in de finale komt te staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar win je de titel niet mee
Die vergelijking is heel treffend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
die gaat niet winnenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meestal gaat de titel naar iemand, die vaak genomineerd is. Bij BB1 was dat Bart. Nu is dat Nawel.
Niets van gemerktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
was enorm aan het zeuren de afgelopen dagen![]()
Een Bas ben ik met je eens....die mocht je of niet. Maar hij zondert zich niet af, is niet van de groepjes maar van 1groep dus met zijn alle. Hij ligt niet overdag in bed op een slaapkamer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij werd wel 2dequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat niet winnen
net als nick niet won met zijn luie gedoe
Als het op stemmen aankomt, zou hij dan meer fans hebben dan bijv. Salar, die volgens mij wel heel populair is van de NL'ers?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf tegenover wie hij in de finale komt te staan.
Dat hij met zijn glibberige gedrag wel de finale haalt, staat wel vast
en wat won hij er meequote:
Hiske was ook Zwitserlandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
Bij Utopia won Iwan ,en later Hiske.
En toch stemmen Salar, Kristof en Tobias op dezelfde bewoner. Schoot mijn net te binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een Bas ben ik met je eens....die mocht je of niet. Maar hij zondert zich niet af, is niet van de groepjes maar van 1groep dus met zijn alle. Hij ligt niet overdag in bed op een slaapkamer.
ja dat gelul is ook bsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:59 schreef Silves het volgende:
Hanna weer, we missen toch voedingstoffen..eet een mango, of een kiwi..verwend nest...iedereen is moe..ohhhh ahhhhh.
Ik was wel fan van Bas totdat hij met die Arretje cake slet ging.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat won hij er mee
weer single zijn en 0 euros![]()
![]()
Hiske was NLPquote:
Hiske. Die was ik alweer vergeten. Verlengstuk van de Febo.quote:
Dan wint Salar. Maar dat is meer door zijn komische smoeltje.....de uitdrukkingen die hij maakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het op stemmen aankomt, zou hij dan meer fans hebben dan bijv. Salar, die volgens mij wel heel populair is van de NL'ers?
hoe kan iemand die van arretjescake houd nu een slet zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was wel fan van Bas totdat hij met die Arretje cake slet ging.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat gelul is ook bs
ze hebben fruit melk kwark
brood groente vlees
ipv van alles te frituren wat ze eten
kunnen ze ook eens normaal eten
Dat single zijn, kan ook een overwinning zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat won hij er mee
weer single zijn en 0 euros![]()
![]()
hij vond van nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat single zijn, kan ook een overwinning zijn
Bas en Do, zijn uit elkaar (ff gegoogled wie dat ook al weer was)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan iemand die van arretjescake houd nu een slet zijn
Toen haar huis klaar was mocht hij ook weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan iemand die van arretjescake houd nu een slet zijn
Dat was misschien voor zijn "portfolio" als modelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
wat zegt Tobi nu
dat hij niet graag in een gym staat?
hij staat op tig foto's van een sportschool![]()
![]()
heeft ze dan knap voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen haar huis klaar was mocht hij ook weg.
Toen hij eruit ging, stond zijn vriendin op hem te wachten. Zijn toenmalige vriendin. Zijn huidige vriendin mag er ook wezen trouwens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vond van niet
de COS vond van wel![]()
Ja, vond ik ook.....maar bij Ivan was het ook of een grote hekel hebben of hem duidelijk als winnaar te zien. Tussen weg was er niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hiske was NLP
dat die gewonnen heeft was ook belachelijk
nee hij staat daar in zo'n soort wie kan ik inhuren als trainerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was misschien voor zijn "portfolio" als model
Die dwaas was er ook nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen haar huis klaar was mocht hij ook weg.
hij hield niet van nep en make upquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen hij eruit ging, stond zijn vriendin op hem te wachten. Zijn toenmalige vriendin. Zijn huidige vriendin mag er ook wezen trouwens.
en ook smorgens hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik dat brood in die olie zie zwemmen, draait mijn maag om
welkequote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar we dwalen te veel af van deze BB.
Ik mag hem graag,was een leuke vent in Utopia,minpuntje was het jeweetwel.quote:
Nou ja zeg.quote:
wat is er nu belangrijker dan BB?quote:
Oww, is dat bekent gemaakt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke
die 2 weken eerder stopt
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij gaat niet winnen, maar ik vind dat Kristof eigenlijk moet winnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |