abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203778098
De Finale van BB 2022 is 2 weken vervroegd. Dit lijkt erop dat het geen doorslaand succes is. Is dit ook het laatste seizoen van BB?

Bron : https://www.adalliance.nl(...)ariefkaart-April.pdf
pi_203778148
pi_203778689
De kijkcijfers zijn toch niet zo veel lager als vorig jaar dacht ik? Denk wel dat dit het laatste seizoen was.
pi_203778803
Nee kijkcijfers zijn uitstekend. Het leeft veel meer op social media. Dus ik vind het te makkelijk om dan gelijk te spreken over een flop. Dat de finale vervroegd is kan allerlei oorzaken hebben. Misschien omdat dit ze programmatechnisch gewoon beter uit komt. Wellicht willen ze hierna BB Australia gaan uitzenden en komt dat beter uit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203778881
Dat zou wel jammer zijn, ik vind het stiekem toch wel erg leuk om naar te kijken.

Denk dat het grootste probleem toch bij de beperkte activiteiten (bewoners bankhangen grotendeels van de dag) en ook het huis vind ik persoonlijk aan de kleine kant. Ook helpt het niet dat het in de winter afspeelt waardoor de bewoners minder snel naar buiten/tuin zullen gaan.

En daarnaast verlies je met een heks als Nawel in huis veel kijkers.
pi_203779043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Nee kijkcijfers zijn uitstekend. Het leeft veel meer op social media. Dus ik vind het te makkelijk om dan gelijk te spreken over een flop. Dat de finale vervroegd is kan allerlei oorzaken hebben. Misschien omdat dit ze programmatechnisch gewoon beter uit komt. Wellicht willen ze hierna BB Australia gaan uitzenden en komt dat beter uit.
Maar slechter dan vorig jaar:
Li0nHeart in BB / De kijkende cijfers

Verder staat BB Australië niet gepland in de programmering voor april.
pi_203779108
Dat is niet alleen belangrijk natuurlijk, ook het uitgesteld kijken is nu veel belangrijker en daar zie je toch duidelijk een verbetering. Volgend jaar dus misschien alleen maar op Videoland brengen dat is toch meer het platform voor dit soort formats. En dan kun je gewoon alles doen wat nu al gedaan wordt, streams, een dagelijkse recap en een liveshow 1x per week.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203779122
Wat een verrassing. Je weet inmiddels dat er mensen meedoen voor de fame.
pi_203780168
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk ook zoiets. Het loopt ook weer niet zo slecht dat je de stekker er vroegtijdig uit moet trekken. Waarschijnlijk de zendtijd nodig voor een ander programma ofzo.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_203780184
Denk het ook. Programmaschema's zijn al weken van te voren bekend, eerst intern en daarna naar buiten toe voor adverteerders.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:12:08 #11
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203780440
Het zal onder een ander format terug moeten komen, anders is dit het einde van de RLS. Het word niet voor niets met twee weken vervroegd.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_203780447
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef engine het volgende:

[..]
Ik denk ook zoiets. Het loopt ook weer niet zo slecht dat je de stekker er vroegtijdig uit moet trekken. Waarschijnlijk de zendtijd nodig voor een ander programma ofzo.
Kweenie..

pi_203780458
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Kweenie..

[ afbeelding ]
Stekker eruit dus.
pi_203780647
Volgend jaar Secret Story nog maar eens proberen dan in Nederland mochten ze het echt een 'flop' vinden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203780657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef jasoe het volgende:

[..]
Stekker eruit dus.
Valt wel mee, 2 weken vroeger. Als het echt een flop zou zijn hadden ze dit 1 maart al gedaan. Dus zo urgent is het allemaal niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203780883
Reactie RTL : https://showbizznetwork.n(...)pt-twee-weken-eerder

quote:
Volgens RTL is het altijd al de bedoeling geweest om na 84 dagen in plaats van 100 dagen met Big Brother te stoppen. "Big Brother is dit seizoen natuurlijk onvoorspelbaarder dan ooit en zo ook de lengte van het experiment", aldus een woordvoerder van de zendergroep tegenover Showbizznetwork.nl.
pi_203780891
De ene RTL spreekt de andere RTL tegen:
https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis

Bron : https://www.rtl.nl/?_esca(...)878ac&nodeId=5276704

Videoland:

[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 22-02-2022 14:30:56 ]
pi_203781123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Valt wel mee, 2 weken vroeger. Als het echt een flop zou zijn hadden ze dit 1 maart al gedaan. Dus zo urgent is het allemaal niet.
Er is in ieder geval een reden geweest om eerder te stoppen.
pi_203781134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:55 schreef jasoe het volgende:

[..]
Er is in ieder geval een reden geweest om eerder te stoppen.
RTL heeft daar al een statement over afgegeven.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:59:24 #20
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203781170
quote:
Is toch ook gewoon een smoes. Programma slaat niet aan. Zijn ze zelf debat aan.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_203781185
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Kweenie..

[ afbeelding ]
Dat zegt niet zoveel.
pi_203781192
Dan zouden ze beter vandaag stoppen en hun herhaling uit gaan zenden.
pi_203781258
quote:
:')

"Het was altijd al de bedoeling om appels in hun monden te stoppen. Onvoorspelbaar snapte?"
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:09:21 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203781311
quote:
Is dat Geraldine?
is die ook begonnen met haar gezicht verbouwen? :( zonde
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_203781465
Allemaal cabaretteketet!
pi_203781692
Bij de infosheet uit januari voor adverteerders stond ook "april" aangegeven.

"Altijd al de bedoeling geweest" my ass.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tourniquet op 22-02-2022 15:01:30 ]
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:07:59 #27
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_203781908
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Volgend jaar Secret Story nog maar eens proberen dan in Nederland mochten ze het echt een 'flop' vinden.
Secret Story plaats ik op 1 lijn met BB 2021 qua dieptepunt in de RLS-geschiedenis. Met de huidige editie van BB op een goede 3de plaats.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_203782004
Jammer, ik vermaak me prima met deze editie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203782323
Big Brother.
Big Brother. © SBS
Onverwachte wending in ‘Big Brother’: experiment duurt minder lang

TVZijn huis, zijn regels. En dus bepaalt Big Brother ook de duur van z‘n experiment. Dat zal dit seizoen geen honderd dagen duren, en kent z’n grote ontknoping op zaterdag 26 maart. “Dit jaar is de reeks onvoorspelbaarder dan ooit”, laat SBS weten.
Isabelle Deridder 22-02-22, 15:01 Laatste update: 15:08

0 reacties

Vorig jaar duurde de beproeving voor de bewoners van ‘Big Brother’ exact honderd dagen. De nieuwe lichting deelnemers ging er dan ook van uit dat ook zij - als ze van begin tot einde konden blijven - honderd dagen van hun vrijheid werden beroofd. Niet dus. Zo beslisten de programmamakers om het spel - zonder dat de bewoners dit weten - in te korten. “Tijdens de eerste editie duurde het experiment inderdaad honderd dagen”, klinkt het bij SBS. “Dat zoiets ook dit jaar het geval zou zijn, werd nooit gecommuniceerd. Big Brother is dit seizoen onvoorspelbaarder dan ooit. Bijgevolg zal hij ook de bewoners verrassen met de lengte van het experiment. De grote finale is op 26 maart, maar dat weten de bewoners nog niet. Deze nieuwe informatie zal de bewoners ongetwijfeld verrassen. Beeld je eens in hoeveel strategieën er sneuvelen, van zodra ze in het huis weten dat de finale eerder zal vallen?”
Kijkcijfers

Een verrassende zet. En eentje die meteen ook strategische redenen - lees: tegenvallende kijkcijfers - doet vermoeden. Dat wordt resoluut tegengesproken door de zender. “Gemiddeld zaten er zo’n 403.000 kijkers klaar per aflevering”, klinkt het. “Dat is goed voor gemiddeld 21,5 procent marktaandeel in de doelgroep 18 tot 54 jaar. Dat in een erg concurrentieel tijdslot, recht tegenover de populaire soaps. Play247 bereikt daarbovenop nog eens 512.000 Vlamingen, die elk gemiddeld al 12,5 uur naar de livestream keken. Met zulke cijfers mag het programma gerust langer duren.”
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:51:39 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203782353
quote:
Dit is echt complete onzin. _O-
pi_203782471
Nawel is het beu dus hebben ze besloten het programma vervroegd stop te zetten.
pi_203782497
Gaan er dan vanaf nu elke week 2 bewoners naar huis?
pi_203782520
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:05 schreef Stargazing het volgende:
Gazn er dan vanaf nu elke week 2 bewoners naar huis?
Nee, behalve Nawel gaan ze dit weekend allemaal naar huis.
Dan is het nog één maand "De Grote Nawel Show", waarna ze tot winnaar wordt uitgeroepen.
pi_203782566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Dan is het nog één maand "De Grote Nawel Show", waarna ze tot winnaar wordt uitgeroepen.
een maand of niet. Als Salar verliest tegen Nawel stop ik met kijken. En ik geloof dat ik niet de enige zal zijn. Salar is letterlijk de enige die dit seizoen nog ietwat "interessant" maakt.
pi_203782596
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:10 schreef Stargazing het volgende:

[..]
een maand of niet. Als Salar verliest tegen Nawel stop ik met kijken. En ik geloof dat ik niet de enige zal zijn. Salar is letterlijk de enige die dit seizoen nog ietwat "interessant" maakt.
Salar, en een beetje Kristof.
Tobias en Grace kan ik verdragen.

De rest zou ik met plezier naar het front in Ukraine sturen ;)
pi_203782609
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Salar, en een beetje Kristof.
Tobias en Grace kan ik verdragen.

De rest zou ik met plezier naar het front in Ukraine sturen ;)
Met alleen Tobias en Grace zou het verschrikkelijk saai worden.
Salar houdt de boel daar nog een beetje levendig maar hij is ook de enige.
pi_203782615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:

[..]
pi_203782833
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Secret Story plaats ik op 1 lijn met BB 2021 qua dieptepunt in de RLS-geschiedenis. Met de huidige editie van BB op een goede 3de plaats.
Ik kijk Secret Story op het moment terug, en dat in contrast met BB van nu wel leuk om eens te vergelijken. Maar ik kom tot de conclusie dat SS niet eens zo gek was, ook qua invulling het raden van elkaars geheimen. De streams waren ook leuker, en er was meer keuze uit streams: volgens mij 4 stuks. Het was een andere tijd, en dat merk je ook. Het was minder preuts en er werd meer geroepen zonder dat er werd ingegrepen. Maar toch het zat wel goed in elkaar. Maar ik heb inmiddels begrepen dat Frankrijk ook gestopt is met Secret Story en in Portugal ook. Laatste seizoen dateert uit 2017.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203782920
Zou een celebrity Big Brother volgend seizoen niet beter zijn? Korter seizoen ook, als ze 4 'echt' bekende mensen vinden en 6/8 andere middelmatige sterren uit Nederland en Vlaanderen krijg je toch wel leuke tv? Lijkt me ook goedkoper/beter te verkopen dan deze 'gewone' mensen?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203783004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Zou een celebrity Big Brother volgend seizoen niet beter zijn? Korter seizoen ook, als ze 4 'echt' bekende mensen vinden en 6/8 andere middelmatige sterren uit Nederland en Vlaanderen krijg je toch wel leuke tv? Lijkt me ook goedkoper/beter te verkopen dan deze 'gewone' mensen?
Zou kunnen, en zou ook vlak na dit seizoen kunnen. Het huis staat er toch. Maar dan wel met streams, net als bij Big Brother Hotel.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 17:59:18 #41
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203783573
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:04 schreef Ireth het volgende:
Deze gast :o _O-

pi_203783688
Geen woord aan toe te voegen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203783746
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:59 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

BS manipulatie door BB net zoals vorig jaar. Realiteit die je misschien niet kan smaken maar er is geen enkel bewijs van rechtvaardigheid voor handen.
pi_203783777
De tv uitzendingen zijn zo kinderachtig, die kunnen ze beter verhuizen naar Zapp en Ketnet.
pi_203784187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef Nemrut het volgende:
De tv uitzendingen zijn zo kinderachtig, die kunnen ze beter verhuizen naar Zapp en Ketnet.
Oeps misschien vind ik het daarom juist leuk 🥱
pi_203787009
Lol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:31:54 #47
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203788226
Het zijn ook oersaaie bewoners dus het verrast me niet dat de stekker er eerder wordt uitgetrokken
pi_203790094
Er moet gewoon een Gouden Kooi 2.0 komen. Met een flink vleugje ongewenst gedrag. Beveiliging die te pas en te onpas moeten optreden. Beetje lekker mee streamen/cossen tussen de streamlocks door. Totaal niet passend in deze tijd. Elke week kamervragen. Negatieve berichten in de media. Dat gaat kijkers opleveren. Heerlijk lijkt me dat.
pi_203794716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:33 schreef Iluyan het volgende:
Dat zou wel jammer zijn, ik vind het stiekem toch wel erg leuk om naar te kijken.

Denk dat het grootste probleem toch bij de beperkte activiteiten (bewoners bankhangen grotendeels van de dag) en ook het huis vind ik persoonlijk aan de kleine kant. Ook helpt het niet dat het in de winter afspeelt waardoor de bewoners minder snel naar buiten/tuin zullen gaan.

En daarnaast verlies je met een heks als Nawel in huis veel kijkers.
Dat slaat natuurlijk nergens op want dan was ze er wel uitgestemd.
pi_203794728
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik kijk Secret Story op het moment terug, en dat in contrast met BB van nu wel leuk om eens te vergelijken. Maar ik kom tot de conclusie dat SS niet eens zo gek was, ook qua invulling het raden van elkaars geheimen. De streams waren ook leuker, en er was meer keuze uit streams: volgens mij 4 stuks. Het was een andere tijd, en dat merk je ook. Het was minder preuts en er werd meer geroepen zonder dat er werd ingegrepen. Maar toch het zat wel goed in elkaar. Maar ik heb inmiddels begrepen dat Frankrijk ook gestopt is met Secret Story en in Portugal ook. Laatste seizoen dateert uit 2017.
Mag ik vragen hoe jij een 11-jarig oud programma terug kan kijken? Hoe en waar?
pi_203794745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:48 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Mag ik vragen hoe jij een 11-jarig oud programma terug kan kijken? Hoe en waar?
Staat op youtube, even zoeken op Secret Story.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203797879
Ik weet niet eens meer waarom ik het eigenlijk volg. Veel te fatsoenlijke en netjes voor mijn doen. De deelnemers buitelen over elkaar heen om zichzelf zo keurig mogelijk te presenteren. En dan die kinderachtige spelletjes... Als je meer kijkcijfers wil moet je er meer actie in gooien.

*denkt nostalgisch terug aan de Gouden Kooi*
pi_203798065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
Ik weet niet eens meer waarom ik het eigenlijk volg. Veel te fatsoenlijke en netjes voor mijn doen. De deelnemers buitelen over elkaar heen om zichzelf zo keurig mogelijk te presenteren. En dan die kinderachtige spelletjes... Als je meer kijkcijfers wil moet je er meer actie in gooien.

*denkt nostalgisch terug aan de Gouden Kooi*
Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens?? Vind wel fijn dat er ook op tv rekening met elkaar wordt gehouden en ipv trashy reality tv er wordt laten zien hoe je wel met elkaar moet omgaan. Maar zorgt inderdaad niet voor erg spannende tv, daarom moet er juist open gepraat en getoond worden wanneer iemand iets verkeerds doet geconfronteerd worden. We kunnen wel doen alsof we in deze keurige wereld leven en doen alsof zulke dingencniet bestaan/erom dansen maar laat dan ook zien dat eraan gewerkt wordt.
pi_203798127
Verzin iets nieuws zoals deelnemers die in dat huis een band moeten worden.

Muziektalentenjachten schijnen sowieso te scoren al sinds Henny Huisman's mini playback show.

Graag gedaan.
pi_203799866
En voor de finale is maar 1 uurtje gepland? Dat gaat ze niet lukken, heb nog niet gelezen dat het ergens bevestigd is dat het op die datum stopt.

Trouwens, voor de mensen onder ons die op zoek zijn naar wat anders, komt een programma waarin 100 Nederlanders op een eiland terecht komen en daar voor de winst gaan van 1 miljoen euro!
pi_203800360
Ja ik kijk ook uit naar iets nieuws, maar morgenavond gelukkig weer Expeditie Robinson.

Vanaf zondag 6 maart Million Dollar Island met presentator Dennis van der Geest. Het programma is eind 2021 opgenomen op de Filipijnen. Net als bij Expeditie Robinson krijgt ook Million Dollar Island een zogenaamde napraatshow, gepresenteerd door Giel de Winter (van StukTV).

https://www.kijk.nl/programmas/million-dollar-island
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:34:57 #58
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203800438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef Nemrut het volgende:
presentator Dennis van der Geest
:')_!
pi_203800466
De bewoners zijn gewoon echt oersaai, en er wordt ook te weinig gedaan, BB zou moeten voorkomen dat iemand de hele dag in bed ligt zoals Nawal en daar sancties op moeten loslaten
pi_203801376
Als de finale op zaterdag 26 maart is dan is dat wel bijzonder dom ivm de kijkcijfers want dat weekend is het interlandvoetbal. België speelt al eerder op de avond maar Nederland speelt die avond om 20u45, in de ArenA btw vlak aan het BB-huis dus. Hopelijk weten de bewoners dat ook want anders gaan ze die avond nog denken dat al het lawaai dat ze buiten horen voor hen bedoeld is :')
pi_203814132
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:09 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Is dat Geraldine?
is die ook begonnen met haar gezicht verbouwen? :( zonde
ze zou beter een beha aan doen. ze zitten steeds los achter den draad en onder haar oksels!
pi_203814180
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
De bewoners zijn gewoon echt oersaai, en er wordt ook te weinig gedaan, BB zou moeten voorkomen dat iemand de hele dag in bed ligt zoals Nawal en daar sancties op moeten loslaten
BB1 was niet saai. Tja van de generatie afhangen zekers.
  donderdag 24 februari 2022 @ 19:03:08 #63
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203818480
'Big Brother' zou dit jaar onvoorspelbaarder worden dan ooit en dat blijkt ook door dit nieuws. Toch hadden we al kunnen voorspellen dat de finale dit jaar vroeger zou vallen. En daar zit presentator Peter Van de Veire voor iets tussen.

Peter kondigde enkele maanden geleden aan binnenkort te zullen stoppen als radiopresentator bij MNM. Op 1 april zal hij zijn laatste 'De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow' presenteren. Maar er volgt een dag later nog een officieel afscheid.

Op 2 april is er namelijk 'De Grote Peter Van de Veire Sportpaleis Show' met tientalen artiesten. Opvallend: de show is op zaterdag en dus zou Peter op dag 93 van het experiment geen 'Big Brother LIVE' hebben kunnen presenteren.

We kunnen dan ook besluiten dat de vroegtijdige stopzetting van het experiment is dus geen lastminute beslissing omwille van tegenvallende kijkcijfers, zoals een heleboel kijkers dachten.

https://www.redactie24.be(...)kcijfers-ligt-134761
pi_203818731
Denk dat stiekem Putin heeft geklaagd want BB was te democratisch ingesteld vooral dat stemmen en stem gedrag van de domme Nederlanders gaf de doorslag voor Putin.

Mja ik gok ook maar wat hoor O-)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_203845942
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Dat is net zo erg als een quiz met BN'ers. Ze hebben veel praats en weten niets.
Een gouden kooi met BN's lijkt me wel wat. Dan zie je ze voorlopig nergens anders op tv.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')