Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow damn, dan is het nodig ja.
Ik heb nog een pc van rond die leeftijd nog staan om dingen op uit te proberen
Jij bent geen eikel.ik heb een samen gestelde PC gekocht die werkt als een malle.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.
Superinteressantquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.
Jij bent vast ook een gamer.quote:
Spelletjes met ganzen zeker.quote:
En veren zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spelletjes met ganzen zeker.
Stop die maar zelf in je reet.quote:
Je weet dat ik daar geen plek meer heb en de rest naar jouw blaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stop die maar zelf in je reet.
Ik heb daar ook een handje van, de pc die ik nu het meeste gebruik heeft alles bij elkaar meer dan 1000 euro gekost maar er zijn tussendoor ook nog wat dingetjes bijgekomen/vervangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wens je mij nu een blaasontsteking toe?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar geen plek meer heb en de rest naar jouw blaas.
Baasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wens je mij nu een blaasontsteking toe?
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een handje van, de pc die ik nu het meeste gebruik heeft alles bij elkaar meer dan 1000 euro gekost maar er zijn tussendoor ook nog wat dingetjes bijgekomen/vervangen.
Koop ik daar de nr2 van.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.
En dan heb je wat?quote:
Tuinhuisje ben ik vast welkom.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan heb je wat?![]()
Tja, idd geen tuinhuisje.
Ik ben geen hard core ICT'er, maar mijn master viel wel onder de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica dus wel redelijk goedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.
Ik heb nog een 2e generatie Core i7!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tsja, geen idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi!
*Scroll scroll scroll*
Ehhhh.....waar zijn de dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |