Dit is duidelijk geen wlr-userquote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
Wat een bijzonder forum blijft dit toch ook.
Binnen 2 posts ook het woord mocro en dat ze de slang er maar uit moesten halen want dan zou het ook niet zoveel kosten.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De komende jaren gaan we zien hoe zuiver op de graat de familie van Nouri is. Blijven ze zoals ze zijn of gaan decadentie (villa's, dure auto's etc.) en arrogantie naar iedereen die hen gesteund heeft hun intreden doen? We gaan het zien.
Die staat nog in Moermansk.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt Peter d'Hamecourt weer op TV?
Ik ook, maar wel gekoppeld aan de gasprijsquote:Op maandag 21 februari 2022 20:56 schreef Steven184 het volgende:
Blij dat ik in een gasloos huis zit trouwens
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt Peter d'Hamecourt weer op TV?
Ik was nog aan het typen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Jezus wat doe je moeilijk @:maxi-mus
En onze oud-voetballer met zijn vrouw uiteraard.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauer
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan eindeloos bellen met Derk Sauer
Wel leuk dat ze in die tweet een langs gingen breken voor de Nederlandse taal met een comedian.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieter wil niet meer.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Nee, dit kan absoluut niet.quote:
Mag ik wel zeggen dat ik de halve persoonlijkheidscultus rondom Nouri een beetje overdreven vind? Sympathieke jonge voetballer met een tragisch verhaal maar het is geen MLK oid.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijzondere manier van 'eren' van je sporters.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |