Ze zouden Kuijt dankbaar moeten zijn. Wie wil er anders z,n vingers aan ADO branden?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hierover rellen trouwens, wat is dat voor een keuze joh
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 30 mei 2022 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze zouden Kuijt dankbaar moeten zijn. Wie wil er anders z,n vingers aan ADO branden?
Of wie wil er z'n vingers branden aan Dirk Kut als trainer.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze zouden Kuijt dankbaar moeten zijn. Wie wil er anders z,n vingers aan ADO branden?
Bij die 4-3 van ADO ging die ook helemaal door het lint aan de lijn. Knettergek.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:10 schreef DonDruiper het volgende:
Die Giovanni Franken moet toch wel de grootste randdebiel zijn onder de trainers in de historie van trainers.
Heeft z'n emoties totaal niet onder controle.
Beetje a la Henk Fraser toen bij Vitesse tegen Braga (volgens mij?).quote:Op maandag 30 mei 2022 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij die 4-3 van ADO ging die ook helemaal door het lint aan de lijn. Knettergek.
Lol. Dat worden leuke interviews.quote:
Ik denk dat je als middenmoot in de KKD best blij mag zijn met iemand als Kuyt eigenlijk. Als je ziet wat er voor de rest rondloopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Godallejezus, Franken weg en dan komt Dirk de Demagoog.De enige trainer die je juist NIET moet hebben.
Ik ben liefhebber van totaal nietszeggende interviews, dus vind ik dit wel een prima keuze.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je als middenmoot in de KKD best blij mag zijn met iemand als Kuyt eigenlijk. Als je ziet wat er voor de rest rondloopt.
Tja, de reden dat er een hele hoop mensen niet meer genteresseerd zijn. Wel jammer, want het zou elke wedstrijd vol stadion kunnen zijn in deze regioquote:Op maandag 30 mei 2022 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn er nog ADO fans hier eigenlijk die een mening hebben over gisteren?
Hij heeft een eenjarig contract. Hij zal wel een verlenging moeten krijgen om het linkerrijtje als doelstelling te kunnen halen.quote:
terugbrengen nog wel, kan het fout hebben maar ADO bij het linkerrijtje was toch meer uitzondering dan regel in mijn herinneringquote:
Misschien de jaren 50/60/70, maar die heeft Dirk ook niet meegemaaktquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
terugbrengen nog wel, kan het fout hebben maar ADO bij het linkerrijtje was toch meer uitzondering dan regel in mijn herinnering
Dat is in ieder geval lang geleden naar mijn ideequote:Op donderdag 2 juni 2022 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
terugbrengen nog wel, kan het fout hebben maar ADO bij het linkerrijtje was toch meer uitzondering dan regel in mijn herinnering
Klopt en daarna was het afgelopen (dit heb ik nagekeken, ik wist het ook niet zelf).quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien de jaren 50/60/70, maar die heeft Dirk ook niet meegemaakt
Dit gaat echt een topshow worden.quote:
Gelukkig kijkt hij naar zichzelf. Waarbij aangetekend dat het bijzonder is dat hijzelf nog wel weet wie hij dan ziet.quote:Dit baart me zorgen
De voormalig Oranje-international twijfelt of zijn spelers zich aan de gemaakte afspraken kunnen houden. "Kunnen zij wel uitvoeren wat ik vraag?", vroeg hij zich hardop af.
"Je ziet hoe de goals ontstaan. Wij zetten hoog druk, maar de spelers van Den Bosch konden er toch onderuit voetballen. Dat moet normaal gesproken niet kunnen."
"Dit baart me wel zorgen. Daarin ben ik ook heel kritisch naar mezelf. Op de training deze week ging het erg goed, maar dat moet je ook vertalen naar de wedstrijd. Het is pijnlijk dat dat in de eerste twee wedstrijden niet gelukt is."
Ze krijgen nu al die Jong-teams komende weken. Als ze die ook verliezen zou dat heel triest zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Het ergste van alles is dat het tegen fucking Den Bosch en MVV is.
Mijn aandelen Beerschot meteen verkochtquote:Op donderdag 28 december 2023 08:25 schreef Idisrom het volgende:
Dirk Kuyt gaat waarschijnlijk trainer worden van Beerschot.
Huh. In Belgi is hij nog de Liverpool-legende, en is dit een straffe stunt van Beerschot.quote:Op donderdag 28 december 2023 08:29 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Mijn aandelen Beerschot meteen verkocht
Ik heb bij ADO nog nooit zo'n slechte trainer meegemaakt, en ik heb er een hoop gezien daar, we hadden ook hoge verwachtingen maar daar is niks van waar gemaaktquote:Op donderdag 28 december 2023 08:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Huh. In Belgi is hij nog de Liverpool-legende, en is dit een straffe stunt van Beerschot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |