Ze zouden Kuijt dankbaar moeten zijn. Wie wil er anders z,n vingers aan ADO branden?quote:Op maandag 30 mei 2022 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hierover rellen trouwens, wat is dat voor een keuze joh
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 30 mei 2022 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze zouden Kuijt dankbaar moeten zijn. Wie wil er anders z,n vingers aan ADO branden?
Of wie wil er z'n vingers branden aan Dirk Kut als trainer.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze zouden Kuijt dankbaar moeten zijn. Wie wil er anders z,n vingers aan ADO branden?
Bij die 4-3 van ADO ging die ook helemaal door het lint aan de lijn. Knettergek.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:10 schreef DonDruiper het volgende:
Die Giovanni Franken moet toch wel de grootste randdebiel zijn onder de trainers in de historie van trainers.
Heeft z'n emoties totaal niet onder controle.
Beetje a la Henk Fraser toen bij Vitesse tegen Braga (volgens mij?).quote:Op maandag 30 mei 2022 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij die 4-3 van ADO ging die ook helemaal door het lint aan de lijn. Knettergek.
Lol. Dat worden leuke interviews.quote:
Ik denk dat je als middenmoot in de KKD best blij mag zijn met iemand als Kuyt eigenlijk. Als je ziet wat er voor de rest rondloopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Godallejezus, Franken weg en dan komt Dirk de Demagoog.De enige trainer die je juist NIET moet hebben.
Ik ben liefhebber van totaal nietszeggende interviews, dus vind ik dit wel een prima keuze.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je als middenmoot in de KKD best blij mag zijn met iemand als Kuyt eigenlijk. Als je ziet wat er voor de rest rondloopt.
Tja, de reden dat er een hele hoop mensen niet meer geïnteresseerd zijn. Wel jammer, want het zou elke wedstrijd vol stadion kunnen zijn in deze regioquote:Op maandag 30 mei 2022 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn er nog ADO fans hier eigenlijk die een mening hebben over gisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |