Vrouwen zijn over het algemeen het probleem niet, ongeacht afkomst. Meestal zijn ze ook hoger opgeleid mits ze niet onderdrukt worden door vaders, broers, neven of echtgenoten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja kijkend naar de Turken bv. die doen het toch wel wat beter. Zijn ondernemend en je ziet op uni's dan met name veel turkse meiden.
Eens in de kern. Maar al die allochtoonse vrouwen die hier "strijden" voor hun hoofddoek, terwijl hun zusters in moslimlanden daadwerkelijk met hun leven spelen om er tegen te strijden, die snap ik echt niet hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen het probleem niet, ongeacht afkomst. Meestal zijn ze ook hoger opgeleid mits ze niet onderdrukt worden door vaders, broers, neven of echtgenoten.
Hoezo sure? Ik ben zelf ook een agnostische atheïst en niet-westers allochtoon. Waarom zou dit niet mogelijk zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
En dan nog, lekker dreigen met de dood en dan alsnog doen alsof je een slachtoffer bent.
True.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze waren goed bezig in Rotterdam Zuid. Een hoop nieuwbouw, een hoop nieuwe aanwas. Helaas verziekt Havensteder (dé woningcorporatie op Zuid) het lekker door er allerlei paupers te huisvesten. Tsja, dan gaat de boel weer snel achteruit.
Dat zou je, gezien je reacties, niet zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik verdien 2 x modaal en ben hoog opgeleid. 🤭🤭
Als je na een KO met je hoofd op een stoep valt, kan het hard gaan ja. Hersentrauma waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:40 schreef Alpha0 het volgende:
Rotterdamse bezorger overleden na zware mishandeling om onenigheid pakketje
Pakketbezorger (42) overlijdt na mishandeling in Hoogvliet
Dat het zo makkelijk is om iemand dood te slaan.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:40 schreef Alpha0 het volgende:
quote:
Ik lees ook dat er flink op hem is in getrapt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je na een KO met je hoofd op een stoep valt, kan het hard gaan ja. Hersentrauma waarschijnlijk.
Dader mag wmb jarenlang worden opgesloten.
quote:De 29-jarige Rotterdammer zag rood voor zijn ogen en sloeg en trapte hard op de pakketbezorger in.
Aan de foto te zien is het gewoon weer zo'n agressieve vechtsschool Turk of mocro (type badr hari) die door generaties lange inteelt een sloot aan psychische problemen heeft, narcisme, geen zelfbeheersing, overdreven agressief etc. etc. Je zou maar nietsvermoedend aan het werk zijn en het licht word je uit de ogen geschopt door zo'n untermensch. In dit soort gevallen (waar de dader 100% vast staat, en het gepleegde levensdelict zo zinloos en achterlijk is) mag van mij de doodstraf ook weer ingevoerd worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:40 schreef Alpha0 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |