abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204214782
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:13 schreef Donna het volgende:

[..]
a
[..]
De aanbiedingen ook vergelijkbaar of is de Dirk een stunter? Ik gok dat ik er toch bijna nooit heen zal gaan. De AH komt op een super locatie, dus dan ga ik daar nog vaker heen.
Qua aanbiedingen weet ik het niet precies, er zit bijvoorbeeld ook korting op producten als je er 2 van koopt (meestal 10% extra korting).

Als ik bijvoorbeeld kwark koop scheelt het 36 cent met de Jumbo.
  Moderator/colorchick vrijdag 25 maart 2022 @ 13:06:55 #277
382129 crew  Donna
pi_204215267
Nou ben benieuwd tzt. Voor nu begin ik Appie fan te worden na een jarenlange relatie met de Jumbo.
pi_204215338
Nettorama ftw _O_ (behalve voor het brood, jezus christus, wat een slappe hap is dat)

Tenzij ze een leuke spaaractie bij de Jumbo hebben :D
afspraak tandarts verzetten
pi_204221843
Ik kijk altijd naar de aanbiedingen en ik pak de fiets ipv de auto, thermostaat op 18,5 en als ik iets nodig heb pluis ik internet uit voor de beste prijs. Het kost wel wat meer moeite.
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 23:09:50 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204222040
Ik vind de Bonus Box de laatste 2 weken maar matig. Bijna een herhaling van 3 weken ervoor. Als dat elke 3 weken het geval is heb je er weinig aan als je de houdbare producten al hebt ingeslagen.

Al staat mijn lactosevrije yoghurt er ook bijna standaard in, dat moet ik natuurlijk elke week aanschaffen.

Gematigd enthousiast over de bonus box dus. De 10% korting op biologisch is wel relaxed. Laatst biologische spekblokjes gekocht, die waren met de korting goedkoper dan de normale variant. En de babykoekjes waren blijkbaar ook biologisch dus daar zat ook opeens korting op :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204222062
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 23:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de Bonus Box de laatste 2 weken maar matig. Bijna een herhaling van 3 weken ervoor. Als dat elke 3 weken het geval is heb je er weinig aan als je de houdbare producten al hebt ingeslagen.

Al staat mijn lactosevrije yoghurt er ook bijna standaard in, dat moet ik natuurlijk elke week aanschaffen.

Gematigd enthousiast over de bonus box dus. De 10% korting op biologisch is wel relaxed. Laatst biologische spekblokjes gekocht, die waren met de korting goedkoper dan de normale variant. En de babykoekjes waren blijkbaar ook biologisch dus daar zat ook opeens korting op :D
De bonus box lijkt inderdaad wel wat minder geworden de laatste tijd.
Komende week ga ik er ook niets uit bestellen.
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 23:18:03 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204222154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Volgens de app heb ik in 1 maand premium al 20 euro bespaard. Die 12 euro haal ik er dus sowieso wel uit in een jaar :)
En nu kiezen we inderdaad vaker voor de biologische variant.
Waar kun je zien hoeveel je hebt bespaard?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 23:19:39 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204222179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 23:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Volgende week is wel iets interessanter (weer mijn lactosevrije yoghurt!) maar ook weer veel herhaling. Veel ongezonde dingen ook: dropjes, chocola, hagelslag. Eet ik allemaal graag maar op deze manier sla ik er natuurlijk nog meer van in _O-
  Spellchecker vrijdag 25 maart 2022 @ 23:22:01 #284
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204222221
quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 23:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Je kunt dat wel gaan manipuleren toch? Dat je ineens elke week een of twee "nieuwe" artikelen koopt om ze een of twee weken later met de bonusbox goedkoper te kopen?
Of kijk eens wat je moeder/zus/buurvrouw in haar bonusbox heeft; misschien kunnen jullie voor elkaar dingen goedkoper kopen?
pi_204224264
quote:

Ik denk dat de Bonus Box de aanbiedingen kiest op wat je gekocht hebt, dus als je de laatste tijd niet heel veel verschillende boodschappen gedaan hebt bij de AH, dat je dus veel herhaling krijgt. Dus ik heb het vermoeden dat hoe langer je m gebruikt er vanzelf meer variatie komt. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204224304
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik denk dat de Bonus Box de aanbiedingen kiest op wat je gekocht hebt, dus als je de laatste tijd niet heel veel verschillende boodschappen gedaan hebt bij de AH, dat je dus veel herhaling krijgt. Dus ik heb het vermoeden dat hoe langer je m gebruikt er vanzelf meer variatie komt. :+
Dat is helaas niet mijn ervaring. Ik gebruik de bonus box volgens mij al meer dan een jaar en het blijven vaak dezelfde aanbiedingen die om de paar weken terugkeren.

Behalve de Dolce Gusto, die zat eerst regelmatig in mijn bonus box, maar sinds de bizarre prijsstijging enkele maanden geleden zit hij er nooit meer in :'( }:|
And so the lion fell in love with the lamb
pi_204224349
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 09:01 schreef Bamba het volgende:

[..]
Dat is helaas niet mijn ervaring. Ik gebruik de bonus box volgens mij al meer dan een jaar en het blijven vaak dezelfde aanbiedingen die om de paar weken terugkeren.

Behalve de Dolce Gusto, die zat eerst regelmatig in mijn bonus box, maar sinds de bizarre prijsstijging enkele maanden geleden zit hij er nooit meer in :'( }:|
Oh ;(
Nou dan zit ik vast aan Red Band, tijgerbrood, diepvriesfruit en af en toeen vleesproduct. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 09:08:17 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204224356
Wij hadden voorheen vaak het katten grit in de persoonlijke bonus maar nu nooit meer in de bonus box.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204224378
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 09:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh ;(
Nou dan zit ik vast aan Red Band, tijgerbrood, diepvriesfruit en af en toeen vleesproduct. ;(
:D

Bij mij het erg vaak chips, een bepaalde variant van Sushi, en knakworsten :') -O-

quote:
19s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij hadden voorheen vaak het katten grit in de persoonlijke bonus maar nu nooit meer in de bonus box.
Kattengrind is inderdaad bij mij ook alweer een tijdje geleden :Y
And so the lion fell in love with the lamb
  Spellchecker zaterdag 26 maart 2022 @ 09:18:32 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204224420
Wij hebben heel vaak onze frisdrank in de bonus ... 4 voor 4 euro ....
Of 2 voor 3 euro ....
  Moderator/colorchick zaterdag 26 maart 2022 @ 09:45:02 #291
382129 crew  Donna
pi_204224687
Ik heb steeds chocolate chip cookies met smarties. Ooit 2x gekocht. :X
  Moderator/colorchick zaterdag 26 maart 2022 @ 09:46:18 #292
382129 crew  Donna
pi_204224703
Het grootste deel van m'n BB opties zijn trouwens wel 'vaak gekocht'.
pi_204224809
Hm... ik doe mijn boodschappen bij Picnic, die is als je handig bent goedkoper dan de AH. Per anderhalf week 35¤ kwijt aan eten + zelfzorg + huishoudelijke spullen + e.d. Voor één persoon vind ik dat wel prima genoeg. Zeker het gemak erbij (ik raak in winkels overprikkeld en dat lukt me niet goed). Dan houd ik nog leefgeld over ook aan het einde van de week/maand

(en ik eet niet karig en eens per boodschappen ook nog wat lekkers)
pi_204224888
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 23:18 schreef MaJo het volgende:

[..]
Waar kun je zien hoeveel je hebt bespaard?
In de app naar jouw account gaan en dan heb je een kopje 'premium'

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 09:01 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik gebruik de (gewone) box al 2 naar en er komt eerder minder variatie -O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik doe mijn boodschappen bij Picnic, die is als je handig bent goedkoper dan de AH. Per anderhalf week 35¤ kwijt aan eten + zelfzorg + huishoudelijke spullen + e.d. Voor één persoon vind ik dat wel prima genoeg. Zeker het gemak erbij (ik raak in winkels overprikkeld en dat lukt me niet goed). Dan houd ik nog leefgeld over ook aan het einde van de week/maand

(en ik eet niet karig en eens per boodschappen ook nog wat lekkers)
Ik ben benieuwd wanneer Picnic hier komt.
pi_204224925
Persoonlijk vind ik Picnic heel goed en goedkoop! Ja, je moet soms even scrollen voor het goedkoopste, maar in de winkel moet je ook goed rondkijken :)
  zaterdag 26 maart 2022 @ 11:26:55 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204225529
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Persoonlijk vind ik Picnic heel goed en goedkoop! Ja, je moet soms even scrollen voor het goedkoopste, maar in de winkel moet je ook goed rondkijken :)
Dan was je er snel bij, toen Picnic hier kwam. Ik sta op een wachtlijst om het eens te proberen.

Bezorgen ze eigenlijk net als AH in kratten waar ze statiegeld voor rekenen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_204225538
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dan was je er snel bij, toen Picnic hier kwam. Ik sta op een wachtlijst om het eens te proberen.

Bezorgen ze eigenlijk net als AH in kratten waar ze statiegeld voor rekenen?
Plastic tassen met statiegeld
  zaterdag 26 maart 2022 @ 11:33:25 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204225591
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Plastic tassen met statiegeld
Ah, bedankt. Da’s handiger als je, zoals wij, niet zoveel opbergruimte hebt.

De grap is, ze doen aan wachtverzachters. Ik kreeg laatst al de tweede melding om een gratis product te kiezen. Dus hoe langer ik op de wachtlijst sta, hoe beter. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_204225797
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 10:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In de app naar jouw account gaan en dan heb je een kopje 'premium'
Oh, geinig! Nooit geweten. ¤57,61 bespaard. (10,77 biologisch, 46,84 bonus box), sinds november (bijna 6 maanden nu)

En dan mist er zeker nog wat. Al een paar keer gehad dat de bonus box (wel geactiveerd) het niet deed.
Meestal het geval als ik 'm op zondag al had ingesteld voor de aanstaande week.
Aan de kassa dan het verschil terug gekregen, variërend van een paar euro tot een keer 12 euro.
pi_204226300
Maak lekker een AH topic :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')