Ik wilde meteen kijken bij Roamler, is mijn account inactief omdat ik langer dan vier maanden niks ingestuurd hebquote:Op maandag 21 maart 2022 16:48 schreef Donna het volgende:
Ik mag voor Roamler Head & Schoulders (8 flessen), Ariël Color vloeibaar (4 grote flessen) en Pampers Harmonie billendoekjes (15 pakjes) testen. Je moet het eerst bestellen en voorschieten en na het insturen van je review (die je persé moet kopiëren en plakken, dus je hoeft niet 4 verschillende te schrijven) krijg je je geld terug. En zo heb je die producten gratis.
Echt ideaal en lekker 'zuunig'. Kan wel ruim een jaar (haar) wassen en ook heel wat luiers verschonen zo.
Ja daar kreeg ik in januari ook berichten over dus toen heb ik gauw even wat Action bonnen ingestuurd en nu zit ik weer midden in de Roamler activiteit. Erg leuk!quote:Op maandag 21 maart 2022 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde meteen kijken bij Roamler, is mijn account inactief omdat ik langer dan vier maanden niks ingestuurd heb![]()
Ik heb ze gemaild en mijn account is weer geactiveerdquote:Op maandag 21 maart 2022 16:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja daar kreeg ik in januari ook berichten over dus toen heb ik gauw even wat Action bonnen ingestuurd en nu zit ik weer midden in de Roamler activiteit. Erg leuk!
Super leuk, ben benieuwd!quote:Op maandag 21 maart 2022 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaild en mijn account is weer geactiveerdIk heb me gelijk aangemeld voor rates and reviews.
Je Bol.com Select punten blijven gekoppeld aan je account.quote:
Top! Thanks voor de update!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Je Bol.com Select punten blijven gekoppeld aan je account.
Ik had 6 punten uit februari, mijn Select had ik stopgezet en die liep dit weekend af. Zondag meteen nieuwe Select besteld met de korting via AH Premium en ik heb nu weer die 6 punten uit februari er staan.
Ook @:NicolasJoy
Daarmee ben ik opgevoed, maar ik wist niet zoveel te besparen. Leuk om te wetenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef NicolasJoy het volgende:
N.a.v. de uitzending van Radar over de Mediabox XL van Ziggo zet ik tegenwoordig de stroom volledig van de tvmeubel af als de televisie uit gaat.
Schijnt 120-140 euro per jaar te kosten aan stroom zelfs als hij nooit aan zou staan.
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Je Bol.com Select punten blijven gekoppeld aan je account.
Ik had 6 punten uit februari, mijn Select had ik stopgezet en die liep dit weekend af. Zondag meteen nieuwe Select besteld met de korting via AH Premium en ik heb nu weer die 6 punten uit februari er staan.
Ook @:NicolasJoy
Sinds we echt weekmenu's doen en de bestelling voor zaterdag samen maken, heb ik inderdaad ook die Bonus Box ontdekt. Dat is wel echt fijn. We nemen dat mee in de keuzes voor het weekmenu en hebben dus iedere week echt mooie kortingen. Dat zagen we voorheen eigenlijk niet, want we deden alleen de algemene boodschappen (brood, kaas, thee, fruit, etc.) en haalden later vaak de boodschappen voor de avondmaaltijden apart. Misten we die extra bonus vaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:15 schreef Donna het volgende:
Gisteren naar de AH, met Premium verschillende biologische producten gehaald die met die 10% korting goedkoper zijn dan hun 'normale' versie.
En in mijn Bonus Box zitten elke week producten die ik regelmatig haal, dus dat tikt lekker aan qua korting!
--
Sowieso gaat er wel een beetje een wereld voor me open bij de AH. Ik ging altijd standaard naar de Jumbo en dat is nog altijd een hele fijne winkel hier, maar ze hebben dus bijna geen aanbiedingen. Ze zijn dan 'standaard' goedkoper dan de concurrentie en dat is natuurlijk ook fijn, maar als ik bij de AH ook maar 1 dingetje 1+1 gratis kan halen, ben ik daar al ongeveer goedkoper uit dan wat ik bij de Jumbo zou besparen.
Terwijl de Albert Heijn echt een stuk duurder is dan Dirk van de Broek of een Lidl. Dus in hoeverre het nu echt geld oplevert?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Volgens de app heb ik in 1 maand premium al 20 euro bespaard. Die 12 euro haal ik er dus sowieso wel uit in een jaar
En nu kiezen we inderdaad vaker voor de biologische variant.
Dat zou misschien een optie zijn als die ergens in de buurt zou zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Terwijl de Albert Heijn echt een stuk duurder is dan Dirk van de Broek of een Lidl. Dus in hoeverre het nu echt geld oplevert?
Dat is helemaal niet per definitie zo. Het is maar net je in huis haalt, dat verschilt dus per persoon/gezin.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Terwijl de Albert Heijn echt een stuk duurder is dan Dirk van de Broek of een Lidl. Dus in hoeverre het nu echt geld oplevert?
Ohh wow, dat wist ik niet. Ik weet wel dat Dirk wel echt goedkoper is. Jammer dat die niet overal zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet per definitie zo. Het is maar net je in huis haalt, dat verschilt dus per persoon/gezin.
Ik vergelijk al jarenlang de prijzen tussen verschillende winkels en Lidl is met sommige producten (en zelfde inhoud) zelfs duurder dan Jumbo of Albert Heijn huismerk.
Dirk zit sowieso al niet overal.
Ook nog nooit gezien, net zoals een Dirk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoogvliet heeft ook altijd wel fijne aanbiedingen, maar die zit volgens mij niet overal.
Verhuis naar Rotterdam zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook nog nooit gezien, net zoals een Dirk.
Ik woon zeker aan de verkeerde kant van het land
Hier is alles Jumbo, AH, Aldi of Lidl.
Dan moet ik wel minder uitgeven aan de boodschappen, als de woonlasten omhoog gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Verhuis naar Rotterdam zou ik zeggen
Dirk, stuk goedkoper dan de Plus.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:53 schreef Donna het volgende:
Wij krijgen hier een nieuwe supermarkt. Het schijnt een Plus of een Dirk te worden. Waar moet ik blijer mee zijn?
Daar heb je dan weer de acties bij de Dirk en Hoogvliet voorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet ik wel minder uitgeven aan de boodschappen, als de woonlasten omhoog gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |