Ik ben er inmiddels al 5 keer vast mee gelopen. Ik snap nu wel waarom ze bij Cracking the Cryptic nooit 16x16 sudoku's doen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:04 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat mijn matjes kloppen. Ondertussen helaas wel ergens een redenatiefout gemaakt dus liep vast met de sudoku.
Ik snap het ook volledig. Ik heb me zojuist maar voorgenomen hem morgen te gaan programmeren. Kan me niet meer schelen als mijn laptop er een week over doet om hem op te lossen, is nog altijd sneller dan ik zelf kan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al 5 keer vast mee gelopen. Ik snap nu wel waarom ze bij Cracking the Cryptic nooit 16x16 sudoku's doen.
Digitaal zijn de kleuren beter te zien dan in printquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:50 schreef ErKu het volgende:
Ik ben begonnen met 15 maar heb het idee dat het niet mogelijk is om de tegels op de juiste afstand te krijgen. Het lijkt alsof één van de randen in de opgave een verkeerde kleur heeft. Heeft iemand de kleuren al in het raster gekregen?
Dank je! Dat maakt een wereld van verschil... nu kan ik weer verder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:51 schreef IshaD het volgende:
[..]
Digitaal zijn de kleuren beter te zien dan in print
Misschien moeten we ze overhalen om voor één keer een uitzondering te maken. Wij hebben dan het antwoord en de puzzelmakers krijgen daar media-aandacht voor terug. Win win!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al 5 keer vast mee gelopen. Ik snap nu wel waarom ze bij Cracking the Cryptic nooit 16x16 sudoku's doen.
Is die ergens online te vinden? Dan ben ik wel benieuwd. Vind de Dr. Denker ook altijd wel leukquote:Op woensdag 21 december 2022 00:50 schreef PotjeSambal het volgende:
Off topic: is hier ook iemand bezig met de Elsevier kerst rebuskraker? Zo ja, dm om samen wat opgaven te maken? Ik heb er een stuk of 5 waar ik niks mee verder kom. Met de rest kan ik jou helpen
https://www.jasperscryptogrammensite.nl/Puzzels/View/2083quote:Op woensdag 21 december 2022 14:14 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Is die ergens online te vinden? Dan ben ik wel benieuwd. Vind de Dr. Denker ook altijd wel leuk
Ik ben wel bezig met een andere rebus xDquote:Op woensdag 21 december 2022 00:50 schreef PotjeSambal het volgende:
Off topic: is hier ook iemand bezig met de Elsevier kerst rebuskraker? Zo ja, dm om samen wat opgaven te maken? Ik heb er een stuk of 5 waar ik niks mee verder kom. Met de rest kan ik jou helpen
Ja leuk, en dan laten ze vijf minuten na de deadline zien dat ze het eenvoudig in 12 minuten konden oplossen...quote:Op woensdag 21 december 2022 00:47 schreef CarloV het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze overhalen om voor één keer een uitzondering te maken. Wij hebben dan het antwoord en de puzzelmakers krijgen daar media-aandacht voor terug. Win win!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal durf ik niet te zeggen, maar ik heb wel iets...quote:Op donderdag 22 december 2022 14:22 schreef Erbo79 het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig naar of er al iemand de paginaranden helemaal heeft opgelost. Wie o wie?
Ze zijn iig door één [of meerderen] opgelost.quote:Op donderdag 22 december 2022 14:22 schreef Erbo79 het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig naar of er al iemand de paginaranden helemaal heeft opgelost. Wie o wie?
Wat zijn we weer vaag allemaal, ik wil namen zien!quote:Op donderdag 22 december 2022 19:37 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Ze zijn iig door één [of meerderen] opgelost.
SPOILER: PaginarandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |