Goed puzzelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:43 schreef t33g33 het volgende:
[..]
Ik weet wat Wordle isbedoelde meer over je werkwijze
Het heeft even geduurd maar ik heb in ieder geval nu de mat in 2 bij 23 gevonden. Morgen maar aan de echte hel van 23 beginnen.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:21 schreef Legoblokje het volgende:
Hier ook problemen bij 23. Vooral het bord linksonder werkt niet mee...
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:53 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd maar ik heb in ieder geval nu de mat in 2 bij 23 gevonden. Morgen maar aan de echte hel van 23 beginnen.
SPOILER: 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je aanneemt dat er een mat-in-2 in zit, is-ie uniek. Maar je kunt niet bewijzen dat het mat-in-2 daadwerkelijk bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk je in Athene??quote:Op donderdag 15 december 2022 05:46 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik puzzel ook (weer) mee. Meestal lees ik alleen, wat jullie schrijven, maar wie weet heb ik jullie hulp nog nodig.
Vraag 19 was een leuke treinrit naar m'n werk en terug, nu istie af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:37 schreef jurjen3000 het volgende:
Een vraag voor de mensen die 19b hebben opgelost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 19bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vooralsnog vast bij pagina 3.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:29 schreef Erbo79 het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig... zijn er ook al puzzelaars bezig met de paginaranden? Ik probeerde de hel van opgave 23 te ontlopen, maar ben hem bij de randen van pagina 10 tegengekomen!
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:29 schreef Erbo79 het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig... zijn er ook al puzzelaars bezig met de paginaranden? Ik probeerde de hel van opgave 23 te ontlopen, maar ben hem bij de randen van pagina 10 tegengekomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel 2024: 1, 2, 3, 4abc, 6, 7ab, 11, 13, 14bc, 16, 18a, 25abc, 27
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:58 schreef QIXL het volgende:
Of ik ben nog helemaal niet in de puzzelmentaliteit, of hij is heel anders dan andere jaren. Normaal heb ik wel een idee over een paar puzzels, waar te beginnen, maar nu heb ik bij de meeste geen idee.
Hopelijk komt de mentaliteit snel terug
Dat kan je zeker wel bewijzen... Is 100% sluitendquote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je aanneemt dat er een mat-in-2 in zit, is-ie uniek. Maar je kunt niet bewijzen dat het mat-in-2 daadwerkelijk bestaat.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:36 schreef FlipModeSquad het volgende:
Als je een avond lang zit te knippen en plakken met minuscule hokjes en lijntjes weet je dat de aivd kerstpuzzel weer begonnen is #opgave 20Haha, ik had ze zelf al wat groter geprint, zodat het niet zo minuscuul wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het nu ook ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:48 schreef Mira- het volgende:
[..]
Dat kan je zeker wel bewijzen... Is 100% sluitend
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:07 schreef koningvandefakz het volgende:
[..]
Haha, ik had ze zelf al wat groter geprint, zodat het niet zo minuscuul was
Wat slim. Daar had ik ook aan moeten denken. Het is me inmiddels wel gelukt ‘m op te lossen!! Geinige opgave wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel 2024: 1, 2, 3, 4abc, 6, 7ab, 11, 13, 14bc, 16, 18a, 25abc, 27
Dat was het enige waar ik nog redelijk zeker van was. ik word echt slecht in de kerstpuzzelquote:
Ja of de kerstpuzzel wordt slecht in jouquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:58 schreef QIXL het volgende:
[..]
Dat was het enige waar ik nog redelijk zeker van was. ik word echt slecht in de kerstpuzzel![]()
Tja, tradities moet je in ere houden. Klagen is daar eentje van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:25 schreef Puzzlefreak het volgende:
Wat een geklaag, ik vind M best leuk 😇
Nou vooruit dan maar:quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Puzzlefreak het volgende:
Dan zou 1 toch ook moeten lukken, wil je daar echt een hint voor?
SPOILER: 1aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja exact, ze hebben het meestal niet eens door als mensen ironisch reageren op een sarcastische hint vraagquote:Op zondag 18 december 2022 11:52 schreef billiebob123 het volgende:
Haha, er zit toch een kern van waarheid in The Big Bang Theory. Het type mens dat de AIVD-puzzel doet is niet goed in het herkennen van ironie/sarcasme
Die ballonnen heb ik inderdaad ook al een tijd uit de knoop, alleen die passende tekst maken is een veel grotere uitdaging inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2022 18:27 schreef llamalama het volgende:
Inmiddels ballonnen uit de knoop gehaald maar nog geen oplossing gevonden, en de matjes van 23 gevonden. Terug van vakantie en weer aan het werk :/
Dat duurde bij mij 3 hele minutenquote:Op maandag 19 december 2022 08:00 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Die ballonnen heb ik inderdaad ook al een tijd uit de knoop, alleen die passende tekst maken is een veel grotere uitdaging inderdaad.
Da's mooi want ik heb weleens enthousiast een antwoord ingevuld met een strikje omdoen niets meer aan doen, zei de chippendale, om er na een half jaar achter te komen dat ik maar halve punten kreeg omdat ik de vraag gemist had ofzo.quote:Op maandag 19 december 2022 17:37 schreef banaanenappel het volgende:
Ik heb een vraag opgelost. Grote verrassing, want is niet zo vaak. En nu denk ik dat iets in de vraag over het hoofd heb gezien😂.....
Zo waren er vorig jaar meerdere mensen die bij de Lingo-vraag dachten dat het Twee Voor Twaalf was. Dat begreep ik ook niet, want uit alles bleek dat je dan pas halverwege was.quote:Op maandag 19 december 2022 18:58 schreef llamalama het volgende:
[..]
Da's mooi want ik heb weleens enthousiast een antwoord ingevuld met een strikje omdoen niets meer aan doen, zei de chippendale, om er na een half jaar achter te komen dat ik maar halve punten kreeg omdat ik de vraag gemist had ofzo.
Nee joh, niet Twee Voor Twaalf, maar Tien Voor Taal. Misschien begrijp je nu beter waarom sommige mensen dachten dat dat het antwoord wasquote:Op maandag 19 december 2022 20:34 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Zo waren er vorig jaar meerdere mensen die bij de Lingo-vraag dachten dat het Twee Voor Twaalf was. Dat begreep ik ook niet, want uit alles bleek dat je dan pas halverwege was.
Ik was overigens ook zeer verbaasd dat er uiteindelijk punten zijn toegekend voor dat antwoord..
Is ie te makkelijk dan dit jaar?quote:Op maandag 19 december 2022 22:11 schreef IshaD het volgende:
... Misschien vanwege de moeilijkheid, maar er is naar mijn idee minder leven op de fora dan vorig jaar
Hier precies hetzelfde doel inderdaad. Ik worstel me heel langzaam door de sudoku heen ondertussen. En nu maar hopen dat ik niet ergens onderweg een foutje heb gemaakt en weer opnieuw kan gaan beginnen :pquote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef Puzzlefreak het volgende:
Iedereen is aan het ploeteren, ik heb mezelf als doel gesteld om 23 voor de kerst af te hebben, wil geen monster aan het kerstdiner
Of je komt er achter dat je matjes toch niet kloppen. Terug naar stap 1 maar weer!quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:33 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde doel inderdaad. Ik worstel me heel langzaam door de sudoku heen ondertussen. En nu maar hopen dat ik niet ergens onderweg een foutje heb gemaakt en weer opnieuw kan gaan beginnen :p
Ik weet wel zeker dat mijn matjes kloppen. Ondertussen helaas wel ergens een redenatiefout gemaakt dus liep vast met de sudoku.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:37 schreef ryr het volgende:
[..]
Of je komt er achter dat je matjes toch niet kloppen. Terug naar stap 1 maar weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |