Het heeft geholpen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:41 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Ok. Als dat niks oplevert…
Heb dan echt alles geprobeerd.
Komt ‘ie: 🥴🥊
Hmmm, dan moet ik dat ook maar gaan doen want 2 is echt vreselijk frustrerendquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:37 schreef CathyCathy het volgende:
Zie je: klagen helpt. (En douchen want dat heb ik ook net gedaan, en daar kwam de ingeving.)
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:18 schreef CathyCathy het volgende:
19a is in elk geval makkelijker dan 19b 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:52 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad2 daarentegen is kinderlijk eenvoudig, maar ook dat heeft me wel even gekost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eerst eten en dan op naar de volgende.
De antwoorden geven?quote:
quote:
SPOILER: Antwoorden op vraag 19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar liggen jouw frustraties dan, PZZLD? #dtvquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:00 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat iedereen weer andere frustraties heeft...
SPOILER: Frustraties van PZZLDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef CarloV het volgende:
SPOILER: Frustraties van PZZLDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hold your horsesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:46 schreef Erbo79 het volgende:
[..]SPOILER: hold your horsesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hold my skateboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:53 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: hold my skateboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skate or dieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef CarloV het volgende:
Tsssss....SPOILER: Frustraties van PZZLDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Erbo79 het volgende:
[..]SPOILER: Skate or dieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6-sided dieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang Carlo niks loslaat over hoe ver hij is, zeg ik ook niksquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:34 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
En waar liggen jouw frustraties dan, PZZLD? #dtv
In dat geval behoud ik mijn Schrödingers voorsprong!quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:27 schreef PZZLD het volgende:
[..]
Zolang Carlo niks loslaat over hoe ver hij is, zeg ik ook niks![]()
Ik lig de hele dag op bed, telt dat als een dag?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:56 schreef CathyCathy het volgende:
Mijn apple-watch waarschuwt voor een sterk dalende trend in mijn aantal stappen per dag.
Dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |