SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 21-02-2022 12:46:10 ].
Die moet de rest van de dag straks liggen, dan is ze zooooooooo moequote:Op maandag 21 februari 2022 12:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
De bewoners zijn vol lof over Nawel, die al een uur vertikaal door het huis beweegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op op alles is opquote:
Grace heeft boodschapjes gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB-vdValk? Waar hebben ze dat weer aan verdiend?
En dan de rest van de week weer klagen.quote:
Ohhw.. vandaar, nu&lekker , korte termijn visie?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace heeft boodschapjes gedaan.
Eindelijk is een normale lunch.....kan me voorstellen dat maar de rest van de week weer minder.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de rest van de week weer klagen.
Vroeg het me ook al af......quote:Op maandag 21 februari 2022 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eten Hanne en Nouchine niet mee?
Moeten nog omkleden.quote:
Dus die zijn af.quote:
Wat Engine post: Op op ,alles is op.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. vandaar, nu&lekker , korte termijn visie?
Om die oranje blob een snijden zie ik wel vaker.. dan moet die blob in één keer naar binnenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef engine het volgende:
En het dan nog fout opeten ook![]()
[ afbeelding ]
Dat deed mijn vader ook altijd, geen idee waarom. Ik prik hem door als hij op brood ligt en laat het eigeel dan over de rest lopenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om die oranje blob een snijden zie ik wel vaker.. dan moet die blob in één keer naar binnen
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader ook altijd, geen idee waarom. Ik prik hem door als hij op brood ligt en laat het eigeel dan over de rest lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |