Wauw, moet je nagaan!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had altijd kussens met veren van Ikea, maar de laatste keer was het een drama en was hij na een paar weken al helemaal ‘op’. Ik heb nu een heel goedkoop kussen van de Action https://www.action.com/nl(...)ofiber-hoofdkussen-/ en dat ligt al weken beduidend beter dan alle kussens die ik de afgelopen jaren heb geprobeerd. Op van die dure stevige kussens kan ik niet liggen, ik slaap op mijn buik en zij
Oh ja, jij woont in het buitenland, daar hebben ze afwijkende matenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:11 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik lig zelf het liefst op donskussens heb ik gemerkt en heb nu dus kussens voor 90¤ gevonden, van die grote: 80x80cm.
Heb nog nooit zo veel geld aan kussens uitgegeven. Mijn huidige kussens zijn zeker zo‘n 15 jaar oud en komen van de Ikea, geloof ik!
Het kussen der kussensquote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef SQ het volgende:
120 euro voor deze:
https://www.silvana.nl/kussens.html
Heb ze nu ruim 5,5 jaar in gebruik, nooit meer iets anders voor mij
Deze heb ik ook, helemaal mee eens. Fantastisch kussen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik slaap op een boekweitpitten kussen, echt ik wil nooit meer anders. Ik heb sindsdien nauwelijks meer last van hoge rugklachten, nekpijn, koppijn ed. Het ademt, dus geen plakgezicht in de zomer.
Je moet er wel tegen kunnen/wennen dat het wat steviger/harder ligt. Nadeel is dat je het niet ff meeneemt op vakantie, het weegt met gemak 2.5 a 3 kg.
Het heeft mij max 40 euro gekost bij een lokale beddenzaak. Al was het 250 euro, was het mij iedere cent waard.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
Euro of 100 a 150.
Heb MLine kussens die perfect liggen voor mij.
Deze!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef SQ het volgende:
120 euro voor deze:
Helemaal mee eens! Ik wil ook nooit meer anders.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik slaap op een boekweitpitten kussen, echt ik wil nooit meer anders. Ik heb sindsdien nauwelijks meer last van hoge rugklachten, nekpijn, koppijn ed. Het ademt, dus geen plakgezicht in de zomer.
Je moet er wel tegen kunnen/wennen dat het wat steviger/harder ligt. Nadeel is dat je het niet ff meeneemt op vakantie, het weegt met gemak 2.5 a 3 kg.
Het heeft mij max 40 euro gekost bij een lokale beddenzaak. Al was het 250 euro, was het mij iedere cent waard.
Ik heb dat kussen nu ook ongeveer een jaar, maar vindt de vulling echt een stuk minder fluffy geworden, en daardoor echt veel minder fijn. heb jij daar geen last van?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:27 schreef SQ het volgende:
120 euro voor deze:
Nee. Maar ik hou ook niet van fluffy kussens, dat scheelt. Een kussen moet ondersteunen, ik moet er niet in wegzakken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik heb dat kussen nu ook ongeveer een jaar, maar vindt de vulling echt een stuk minder fluffy geworden, en daardoor echt veel minder fijn. heb jij daar geen last van?
Welke zijn het geworden?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:27 schreef margaretha_01 het volgende:
De kussens worden morgen of overmorgen geleverd; ben super benieuwd!
Bekeek net de link nog eens, en zie dat ik toch een ander model heb (de comfort). Zal ook eens voor dit model gaan kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hou ook niet van fluffy kussens, dat scheelt. Een kussen moet ondersteunen, ik moet er niet in wegzakken.
Ik ben ook op zoek naar een nieuw kussen maar heb niet zulke goede ervaringen met hele dikke kussens, of traagschuim/tempur kussens. De meeste kussens vind ik te zacht, of worden te plakkerig als het warm is. Nu ben ik ook aan het kijken naar boekweitkussens. Ik heb wel een yogabolster met boekweitvulling en dat vind ik op zich wel prettig spul. Alleen het maakt geluid en dat lijkt me voor een hoofdkussen enorm irritant. Bovendien heeft mijn yogabolster een hele stevige geweven hoes en voor een kussen lijkt me dat wat te veel. Maar voel je met met een dun sloop niet heel erg al die bobbeltjes in je gezicht prikken? Het boekweit in mijn yogaboslter heeft best harde hoekjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik wil ook nooit meer anders.
Dat type ook eens geprobeerd, maar je kan maar op 1 manier erop liggen zonder je nek te vernielen, dus dat werkt niet echt als je een 'woeler' bentquote:Op maandag 21 februari 2022 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus van M Line.
Een goedkopere look-a-like van Jysk hield het slechts een paar maanden vol, waarna het traagschuim compleet dood was. Toen maar weer terug gegaan naar de M Line, die een paar jaar meegaat…
Ik heb er geen last van! Ik beweeg ook heel veel tijdens het slapen. Je went er heel snel aan en dan hoor je het niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:55 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar een nieuw kussen maar heb niet zulke goede ervaringen met hele dikke kussens, of traagschuim/tempur kussens. De meeste kussens vind ik te zacht, of worden te plakkerig als het warm is. Nu ben ik ook aan het kijken naar boekweitkussens. Ik heb wel een yogabolster met boekweitvulling en dat vind ik op zich wel prettig spul. Alleen het maakt geluid en dat lijkt me voor een hoofdkussen enorm irritant. Bovendien heeft mijn yogabolster een hele stevige geweven hoes en voor een kussen lijkt me dat wat te veel. Maar voel je met met een dun sloop niet heel erg al die bobbeltjes in je gezicht prikken? Het boekweit in mijn yogaboslter heeft best harde hoekjes.
@:roosgeluk @:Farenji @:LPFAN - wat is jullie ervaring daarmee? Hoor je niet de hele tijd geknisper/geritsel als je beweegt? En word je wakker met deukjes in je gezicht?
Ik ben een erg beweeglijke slaper, misschien speelt dat ook mee.
Je Yoga kussen is gemaakt om stevig te zijn en goed te steunen als je zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:55 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar een nieuw kussen maar heb niet zulke goede ervaringen met hele dikke kussens, of traagschuim/tempur kussens. De meeste kussens vind ik te zacht, of worden te plakkerig als het warm is. Nu ben ik ook aan het kijken naar boekweitkussens. Ik heb wel een yogabolster met boekweitvulling en dat vind ik op zich wel prettig spul. Alleen het maakt geluid en dat lijkt me voor een hoofdkussen enorm irritant. Bovendien heeft mijn yogabolster een hele stevige geweven hoes en voor een kussen lijkt me dat wat te veel. Maar voel je met met een dun sloop niet heel erg al die bobbeltjes in je gezicht prikken? Het boekweit in mijn yogaboslter heeft best harde hoekjes.
@:roosgeluk @:Farenji @:LPFAN - wat is jullie ervaring daarmee? Hoor je niet de hele tijd geknisper/geritsel als je beweegt? En word je wakker met deukjes in je gezicht?
Ik ben een erg beweeglijke slaper, misschien speelt dat ook mee.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van! Ik beweeg ook heel veel tijdens het slapen. Je went er heel snel aan en dan hoor je het niet meer.
Dank jullie wel! Ik ga het inderdaad een keer proberen bij een beddenzaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef Roosgeluk het volgende:
[..]
Je Yoga kussen is gemaakt om stevig te zijn en goed te steunen als je zit.
De hoes om het kussen is net zo dun als een gewone kussensloop, dus heel zacht en soepel. De bolletjes zijn zo fijn dat je het niet voelt. Ik ben een bewegelijke slaper en je hoort geen geritsel.
Ik heb de mijne in een lokale beddenzaak gekocht, gewoon een keertje binnenlopen en vragen of je mag proefliggen. Is normaal totaal geen probleem
Het is lang terug, maar ik geloof dat ik deze heb: https://www.deonlinedrogi(...)JR34jaBoC_b8QAvD_BwE
Flinke kussens, maar als je er de ruimte voor hebt lijkt het me heerlijk! Lijkt me een goede investering, je ligt er immers (bijna) elke nacht opquote:Op maandag 21 februari 2022 12:11 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik lig zelf het liefst op donskussens heb ik gemerkt en heb nu dus kussens voor 90¤ gevonden, van die grote: 80x80cm.
Heb nog nooit zo veel geld aan kussens uitgegeven. Mijn huidige kussens zijn zeker zo‘n 15 jaar oud en komen van de Ikea, geloof ik!
Super laat antwoord, maar nu kan ik in ieder geval wel een goed ervaringsbericht schrijven! :pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |